Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 GOBLER!
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 04:34

ARRRRRRRRGGGGGGGGGGGGG...GGGGGGGGGG JEG HADER VIRKELIG BARE VANDMAND, BRÆNDMAND... GENERALT DISSE GOBLER! ER SINDSSYGT BANGE FOR DEM !



- OGSÅ SER MAN DEM DER FINDES I DE VARME HAVE, UDLANDET! OH MY @!#$ GOD, DE ER BARE RIGTIGE STORE NOGLE AF DEM!

og nej, billedet snyder ikke :) har læst mig til nogle af deres størrelser.


Whatever. JEG RYSTER HELT! ö




Er jeg den eneste der er bange for vandmænd?



.


Line



Sælges:

Rectiligne Riding Academy Tampa læderstøvler - NEDSAT I PRIS

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala :S
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 08:31

Nej er du absolut ikke - jeg hader dem:P Vil hellere være på land så - og derfor er Balaton søen i Ungarn yndlings, fordi der IKKE er sådan nogle klamme nogen :D


Astrid & Bakgaardens Frederik
nu også med Nico-Light :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 oliukjyhrfd
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 09:52

OMFFG


...jeg deler din skræk !



» Loυιse Lυlυ Frandsen B-)

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 Cacao & Traum
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 10:22

De er da søøøøde - ihvertfald vandmændende, brandmænd er !



Med væmli' hilsen Aja


- læs ikke mellem linjerne!

Der står ikke noget - og hvis der gør, er det alligevel for småt til at kunne læses!


0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 10:24

ad forsatan


jeg er skrækslagen over de små, men de der o:

my @!#$ god!


milhbabye

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 10:29

ad forhelvede

billederne er fra illusteret videnskab ikke? (mener nemlig at have læst om det i bladet) :)



EMILIE <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 ADADADADAD
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 10:47

Hvis jeg mødte sådan en kæmpe på en ferie, jeg ville gå fuldstændig i baglås, puha puha puhaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et & alt
Søger Low's fortid:
www.heste-nettet.dk/forum/7/108150/ 108150/

0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 10:48

Jeg foretrækker et hav, sø eller noget vand uden vandmænd og brandmænd

-

Vandmænd er generelt klamme, klistrede og grimme - og totalt Iddrrk!

Brandmænd har samme betegnelse som vandmænd, dog at de går pisse nas at røre, man ikke kan kende forskel på vand -og brandmænd(ihverfald ikke mig )

Så jeg hader dem generelt!

Godt jeg ikke færdes i udlandet! :D



Sara
________________

Med Springponyen Freja <'3


&


Med Voltigeringponyen Filur <'3

0
0
Svar på denne tråd
 
 mnvmfkhgvjfhvkdas
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 10:51



I Australien er de så giftige, at man direkte forbyder badning når de er ved strandene, da deres gift kan ætse huden helt ind til knoglen. IKKE løgn




NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
www.123hjemmeside.dk/equitoslitote
0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 11:15

ad føj da. Jeg HADER den også.
men krabber er seriøst også farlige d:


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralalala
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 11:46

de er seriøst klamme ... men er ikke mange for vandmænd - de er bare klamme, gode at kaste med. :P



Cikorie

- It's a simple fact,

that you can't seem to handle me...



Pony sælges, se præs.

0
0
Svar på denne tråd
 
 fgdgdf
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 12:05

ADADADAD!!! Hvor er de klamme!

En af grundene til at jeg ikke er særlig glad for at bade på strande.. :

Brand/vandmænd, krabber og tang... Aadr!



══════

Trine

╚══════╝

Sonny <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 svar svar
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 12:08

yngel - goblemand - goblemand - yngel ! :D

Haha, her er vist en der har set for meget Find Nemo :D




Don't imitate, innovate !
"Venner som er stille engle der løfter os op
når vores vinger har problemer med at flyve"
ت
0
0
Svar på denne tråd
 
 mickey<33
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 12:11

JEG ER SÅ BANGE FOR BRANDMÆND!!!



Emilie & MiCkey!

> You will become, the one you walk with! <

RIP. Kylle !

0
0
Svar på denne tråd
 
 aaaaaaaaaa
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 12:15

jeg ville dø hvis jeg så sådan en


- Louise Nørskov

Dilli Dancer, rest in peace..

0
0
Svar på denne tråd
 
 De er bare
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 13:20

SÅ klamme! Irrk, udryd dem for søren da!


Mvh Julie.

"Personally I'd have welcomed a dementor attack. A deadly struggle for my soul would have broken the monotony nicely."

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 17:52

hold da kæft de er store dem på billederne


men jeg er også freaking bange for brandmænd + vandmænd... så ærgeligt hvis det er en herrer god strand og man så ser en brand -eller vandmand.


- min mening (:


fionabona

- med part på kiara

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke meget er jeg bange for
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 17:58

men vandmænd er en af de ting, som jeg simpelthen bare er så rædselsslagen for - fy for pokker! Jeg sætter IKKE så meget som en fod i vandet, hvis jeg kan spejde én eneste vandmand. Basta!


Mvh. Juliette


Ophørsudsalg af rideudstyr, masser af kvalitetsvarer. Kig Her


Bedækning ved

Perseus , Shulay Gold fever , Dalí SS og Shaklan Ibn Saskatoon

0
0
Svar på denne tråd
 
 zzzzzzzzzz
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 18:02

Jeg HADER vandmænd


ZENTA!

0
0
Svar på denne tråd
 
 brandmænd..
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 18:06

Haha nej, det er du godt nok ikke , hader dem ! :(

hader i hvertfald at blive brændt af dem !


Med venlig hilsen

Bianca

se mine ponyer på

www.rawasport.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 tghfgfghfghfgh
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 18:13

IIIDDDDRRR... Det får mig til at tænke på EDERKOPPER... De er endnu mere klamme... Jeg tør ikke engang smække en lillebitte en ... Får min lillebror til at gøre det(hehe)


Ranka my little pony...



I will never let you go...



I LOVE you...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider