halløjsovs ændeeeeer
jeps, så er jeg tilbage og det er altså mig der er fionabona, hvis jeg er ikke er fuldstændig glemt :b
men der er faktisk sket ret så meget i den tid jeg har været væk så i får lige nogle opdateringer og jeg bruger den der oversmarte opdelings-metode, men jeg gider ikke opdele i så meget da det nok bliver lidt langt at læse....
HESTE
Ja altså, nu starter vi lige fra begyndelsen. Jeg red jo Frk. Olsen:

^denne søde hæsti-læsti.
Og som nogle måske ved var hun i fol. Det var egentlig meningen at jeg først skulle stoppe med at ride hende i et stykke tid fra 1. maj af, men i slutningen af april skulle jeg have undervisning på hende og da jeg så red pustede hun rigtig meget, var ret så sløv og havde superlækkert savl ud af munden. Så min ridelærer (som også ejer hende) synes at nu var det på tide jeg skulle stoppe. Sååååå derfor rider jeg nu på Kiara:

^denne hersens søde lille poooonze-looonze 
Hun står samme sted som Frk. Olsen (og ejeren er den samme) og hun er altså en pinto-blanding (hun har ingen papirer) på 146 cm. (ja det var en lille en
- olsen er 170 cm.) Hun er rigtigrigtig sød
og man kan både springe og ride dressur på hende. Desuden er hun en lille såkaldt "tur-pony"
det fortalte hendes tidligere part mig. I starten ville hun ikke vise sit tur-pony-instinkt, men nu er hun blevet ret så god 
Jeg er dog begyndt at savne at ride Olsen lidt, men det skal nok gå...
Desuden fik jeg at vide idag at OLSEN HAR FOLET
klokken 8.20, et lille hingste-føl og alt gik fint
så jeg glæder mig til at se ham 
ANDET
tjaaaa, egentlig er der ikke så meget... andet end: jeg har fået i arbejde
i Danmarks bedste bager (den er vistnok blevet kåret til eller sådan noget) og den er også kåret som "årets butik" (ja, jeg synes godt jeg må være lidt stolt) det er rigtig super, der er skønt at tjene sine egne penge
- fik faktisk min første løn-seddel igår, herligt 
Nå, ikke flere opdateringer, nu kommer der en masse billeder. Først af Kiara:

^mig & kiara på folden
søde lille påwni

^mmmmh, heste-hømhøm.

^både mig og Kiara ser liiidt... interessante ud på det billede 

^nåå hvor hyggeligt :b
også lidt ridebilleder:

^herrer ynglings-billede <3333

^traaave

^trave igen. op med hænderne, fiona + jeg sidder lidt mystisk
tror det er fordi jeg rider letridning

^fra en anden dag. rider letridning

^jeg har ikke prøvet at springe på hende, men en dag lagde vi et par bomme ud og det gik ganske fint
jeg fik bare at vide at jeg skulle stille mig op i bøjlerne så det gjorde i dén grad 

^en dag vi red tur i grusgraven med marie og fantomet.

^på vej hen til skoven. har ingen anelse om hvad jeg laver med min hånd.

^jeg ligner en junkie i facet
Så får i dag også lidt nogle billeder Olsen
hun står nu på sommergræs med en anden hoppe i fol. Lærke, Lærkes mor og mig var ude og besøge dem en dag og så tog jeg lige nogle billeder:

^olsen synes det er ret så herligt at komme ud og æde sig tromlefed i græææs (eller hun er så tromlefed i forvejen pga. føllet)

^smukke hest 

^tykke hest 

^olsen + den anden hoppe.
^disse billeder er taget for lidt tiden, men sidste gang vi var derude (i torsdags) var Olsen sæføli blevet endnu tykkere. Hun virkede som om det var ret hårdt at bære rundt på sit følle-pølle og alting foregik lidt i slowmotion for hende 
Men vi springer lige lidt tilbage i tiden til en dag lærke havde kameraet med:

^trætte hest <3

^nuuuurh

^elsker-elsker-ELSKER det billede! verdens sødeste hest 

^i grusgraven

^jeg er bare så hoooooot på det billede
Nå, men det er ikke slut endnu :b ikke slipper heller ikke for nogle billeder af Lærke & Ziva. (ziva er en hoppe lærke (hedviglaerke) rider 1 gang om ugen) en dag var jeg med oppe og tage billeder, men der er desværre kun skridt-billeder da Ziva var halt :/ og billeder blev heller ikke særlig gode pga. de er taget i ridehus... anyway, her kommer de:

^trækker ind fra fold

^lærke slipper sig godt om munden 

^ærgeligt jeg ikke liiige fik hele hendes hov med

^nååååååååå

Oooooog til allersidst får i lige nogle natur-sejle-katte-billeder jeg har taget
:

^min søde lille kat
@!#$-bil i baggrunden

Her er også lige et link til 2 videoer fra ridning og fra tur i skoven (altså med mig på kiara & lærke på francesca)
youtube.com/watch?v=A4ES1GXxyMI
^lærke er supergod kommentater
jeg galoperer og traver meget langsomt på videoen...
s209.photobucket.com/albums/bb241/ hedviglaerke/ ?action=view¤t=MVI_3862.flv
^i skoven
Det var vist det! pyyyw, det blev ogs' til mange billeder... men lig (eller hedder det 'læg'?) meget gerne en kommentar, og så må i også gerne:
1. ansøge mig på HG
- men skriv hvem du er. Hedder fionabona
2. fortælle hvis der er sket noget nyt, stort og spændende her på jhn...