|
|
| ::. opdatering af Jhn'erne :D ? |
| Forfatter:  |
LilleChelle |
| Dato:  |
29-05-2008 13:35 |
|
.. ja, jeg ved ikke ret meget om de forskellige JHN'ere - Så skal vi ikke lige alle sammen fortælle hvad vi hedder, hvor gamle vi er, hvorhenne i landet vi bor, og hvilken hest vi har - gerne indsæt billed af dig med din hest 
Jeg kan begynde - Jeg hedder Michelle - Jeg har fødselsdag D. 1. April - og er 16 år. Jeg bor i Vejle - Jylland  Også fik jeg ny hest D. 26. Maj 2008

»Lasse's Chelle« ¬ Nu med Pøjka ! ^Tidligere med Vestergaards In-zeit Linka R.I.P Jeg er ikke teenagehysterisk - jeg er blot psykisk nedtrygt ! Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask, så vi kan være sammen forevigt. Jeg elsker dig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Opdatering |
|
|
Jeg hedder Katja Berg, er 17 år, bor i Taastrup og har Holstener hoppen Corvette Imperial. Sammen er vi på B-landsholdet i military. Her et par billed af os    
Katja med Corvetten. Tidligere med Boy og Nimble Guy <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Jeg hedder Sandra, jeg er 21 og bor i Hørsholm i nordsjælland. Jeg bor sammen med min kæreste og min hest, Tímon, som jeg selv har avlet. Jeg rider islænderkonkurrencer på middelsvært niveau. Næste sommer skal jeg anskaffe mig en hest til - en hest, som skal kunne tage mig til de svære klasser og klare sig godt i disse. 
Sandra&Tímon Team Korshøje Lokalkørsel på Sjælland med stor hestetrailer tilbydes. Skriv en PB.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dddddddddddddd |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
29-05-2008 13:49 |
|
Jeg hedder Isabella Raahauge . Jeg har fødselsdag D. 9. April - og er 15 år. Jeg bor i Gentofte - Sjælland  Nyeste pony er Amadeus d. 6. September 2006  +  =  haha xD
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Jeg hedder Helena, er 18 år gammel og bor i Sønderjylland. Jeg sagde farvel til min højt elskede varmblodsvallak, Lakaj aka. Kamelen i påsken i år, så nu er jeg hesteløs og har ikke planer om ny hest foreløbig. Jeg bliver student til sommer, og håber meget at mit sabbatår skal gå med at arbejde med heste. Billedet er fra byfest sidste år, hvor jeg (guldbarre) havde besøg af Julie Schack (gajol)   Og kamelen: 
Heste- og børnebøger sælges! Se præsentation for mere info - Uden Lakaj... Sov godt du smukke - jeg savner dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wertyey5rete |
|
|
Jeg hedder Sófie, er 12 år gammel og går i sjette klasse (: (skal til at gå i 7). Jeg bor i jylland - tæt på Herning og rider på Vildbjerg Sportsrideklub, hvor jeg også har halvpart på Cappuccino  
Sofie & Cappuccino :}
- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L) Look into my eyes you will see what you mean to me!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalalalaala |
|
|
Jeg hedder Linea, jeg blir snart 17, skal på SOSU i Horsens næste år, har 2 heste, rider dog kun på den ene - Nikita. Som der er billeder af på min præs. Billede af mig; 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Jeg hedder Simone. Har fødselsdag d. 23. april og er 18 år. Jeg bor i Køge. Jeg har lige købt min første hest, som er en 2 års OX araber, ved navn Ja'thopa.

Simone&Ja'thopa og parten Santana - Brøderup Ungdomsskole 06/07
Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri Fotografering tilbydes på Roskilde Dyrskue. Skriv en PB eller mail.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blablabla |
|
|
Jeg hedder Maiken Har fødselsdag d. 4 feb. og er 14 år Jeg bor på Samsø, nærmer Tranebjerg. Jeg har to heste, pegasus & little dreams (dreamy)  ^ mig ^  ^Dreamy^  ^Pegasus^
Maiken Med Dreamy & Pegasus ::. Tro, håb & kærlighed .::
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gabriel |
|
|
Jeg hedder Kia Valentin, er 17 år gammel og kommer fra Slagelse omegn. Til daglig går jeg i 2.g som jeg nu er ved at afslutte og glæder mig allerede ufatteligt til at blive student næste år. Jeg har lige solgt min skønne varmblodsvallak Gabriel, da han desværre ikke passede til mig størrelsesmæssigt og økonomien begyndte at halte.  Jeg er nu begyndt at ride min gamle partshoppe Cheri igen og begynder forhåbentligt snart at ride en dejlig oldenborgvallak ved navn Arkimedes.   Hayden og jeg - han er en skør fyr fra Wales og fatter kun halvdelen af hvad han siger. :b
____________________________ Kia duogjeg - toenighed.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
29-05-2008 14:27 |
|
Jeg hedder Line og har fødselsdag d 28. Januar - 13 år  Jeg bor 6-7 km fra Vildbjerg i Midtjylland. Jeg rider i Vildbjerg sportrideklub hvor jeg rider på den lille Lukas, som jeg har gjort i over et år nu (;  ca. 1,5 år gammelt billed. Man kan godt se han er halvt araber her (;
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så får i det |
|
|
Jeg hedder Julie, og jeg har fødselsdag d. 9 januar '94, så det vil sige at jeg er 14. Jeg bor i Vrå, Nordjylland. Desværre har jeg ikke nogen hest.. 
Mvh Julie.
"Personally I'd have welcomed a dementor attack. A deadly struggle for my soul would have broken the monotony nicely."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsfdfsdf |
| Forfatter:  |
Pernille l |
| Dato:  |
29-05-2008 15:13 |
|
jeg hedder pernille, er 14år og har fødselsdag d. 2 april. bor i skovlunde/ballerup - sjælland :b rider ikk mere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
| Forfatter:  |
Trine »uden Hannibal« |
| Dato:  |
29-05-2008 15:53 |
|
Jeg hedder Trine Ager, er 17 år og bor i Varde. Jeg har desværre ingen hest mere, men I får lige et billede af mig og min gamle pony, Hannibal, som jeg solgte sidste sommer.. 
TRINE BLOCH AGER Uden Hannibal - savner dig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjhkhjkhk |
|
|
Jeg hedder Trine, jeg er 16 år og fylder 17 d. 25. juli. Jeg bor i Farum i nordsjælland og går i 1.g på Birkerød Gymnasium.  Mig ^ Jeg har part på en stor hollandsk varmblod, der hedder Sonny, som står på BRF i Birkerød.  Smukke <3  Sonny og mig (:
╔══════╗ Trine ╚══════╝ Sonny <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Opdatering af JHN'er. |
|
|
Det var da en god idé  Jeg hedder Christina, er 18 år gammel og går i 2.g på Silkeborg gymnasium. Jeg kom for et par uger siden af med min skønne frederiksborg, Major. Han har været min hest gennem 8 år, men efter nogle trælse oplevelser med ham, valgte jeg at sende ham hen et sted, hvor jeg ved, at han har det godt. Derfor har jeg pt. kun Rocky, men er i fuld gang med at finde en ny hest   Et lidt ældre billede af mig.  Et meget gammelt billede af Rocky og mig.  Puha, jeg kommer helt til at savne min Major-hest /:
Christina Buhl .. Nu uden Major<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
drini: Sjovt, jeg er student fra Birkerød. (:
Sandra&Tímon Team Korshøje Lokalkørsel på Sjælland med stor hestetrailer tilbydes. Skriv en PB.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
jeg hedder camilla, men reagere mest på milh. jeg fylder 16 d. 25 juli dvs. jeg er 92'er jeg bor i albertslund og er ved at afslutte niende klasse på vallensbæk skole - efter skal jeg på kongsholm gymnasium i alb. jeg har desværre egen hest eller part.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine heste og jeg: |
|
|
Jeg hedder Charlotte Autzen Jeg er født d. 8/3-92 - altså er jeg 16 år gammel. Jeg bor i en lille forstad til Roskilde som hedder Svogerslev, på Sjælland.
Jeg fik d. 29/9-06 min første 'egen pony', en fjordvallak ved navn Frej Strødam, ham så vi os desværre nødsaget til at opsige låne-kontrakten d.2/09-07, fordi jeg skulle på efterskole i Jylland (Fanø Efterskole ved Esbjerg). d. 21/10-07 fik jeg så mulighed for at låne Frejs halvsøster på 4 år, af hende som havde avlet Frej. Hun hedder Fea og hende havde jeg med på efterskolen, for at ride hende til, så jeg kunne bestå brugstesten for fjordheste, så hun kunne komme til medaljekåring til sommer. - vi bestod, og nu gælder det Roskilde dyrskue hvor jeg skal ride gangeartsklasse på hende + mønstre hende. d. 12/5-07 købte jeg også en lille, knap 2-års fjordvallak ved navn Lyrik Godthaab, ham skal jeg tilride i sommerferien. Jeg rider for Lejre Rideklub Men nu hvor jeg er på efterskole i 9.+10.klasse på Fanø i Jylland, er jeg ikke så aktiv på stævne pladserne på sjælland. Men det håber jeg kommer igen. Her er lidt billeder af mig og mine heste:  Frej til venstre, og Lyrik til højre, mig i midten.  Lyrik og jeg.  Fea og jeg til stævne i Hvalsø.  Fea og jeg til stævne i Hvalsø  Frej til storehestedag.
Mvh Charlotte Frej Strødam - The Day I Will Stop Lovin You, Is The Day When I Close My Eyes Forever ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| thilde |
|
|
Jeg hedder Sara jeg er 18år, bor i odense, og går i 2.O på tornbjerg gymnasium  ^^thilde baby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| PeterPan |
|
|
Jeg hedder Louise, jeg er 17 år, og har fødselsdag 21. Marts. jeg er fra sy'fyn og er halv langelænder og halv lollænder  da jeg var 11 år fik jeg min første pony. kort tid efter fik jeg en ny som jeg havde i 5-6 rigtig dejlige år. sommer 06 (mens jeg satdig havde Hále Bob) fik jeg en hest. året efter så jeg mig desværre nødt til at at gå af med min dejlige hest. og for kort tid siden blev Bob solgt. så jeg er hesteløs. men je håber stadig på at få hest igen inden der går alt for mange år    
» Loυιse Lυlυ Frandsen  Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
Nightwish 2007. Nightwish 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Jeg hedder Rikke Jensen og er født den 21/10-91, så jeg er 16 år. Jeg bor i Glostrup tæt på KBH og går i 1.h på Rødovre Gymnasium. Jeg har netop fået ny hest, en 3.års hingst efter min gamle hest Æske og Casir Ask.  Calypso og jeg.
Mvh. Rikke med Den lille Grå Calypso DM og nu også snart Lucky Lurito DM Årets JHN springrytter 07 DSP hingsteføl sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
| Forfatter:  |
Helene ♥Speedy♥ |
| Dato:  |
29-05-2008 17:29 |
|
Jeg hedder Helene. Jeg har fødselsdag d. 28. maj og er 17 år. Jeg bor i Give - Jylland. Jeg får dressurundervisning 1. gang om ugen på en pony ved navn Sonny.
Hilsen Helene Som desværre ikke rider på ponyen Chanell mere :-(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
| Forfatter:  |
Line »Rhapsody« |
| Dato:  |
29-05-2008 19:05 |
|
Jeg hedder Line Kristiansen, jeg har fødselsdag d. 4 januar - 14 år, jeg bor på Samsø, jeg har en hest ved navn Rhapsody, også rider jeg en pony ved navn Columbus (; Rhapsody + jeg:  Columbus + jeg: 
L!ne & Rhapsody Rhapsody min charmetrold ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjkl |
|
|
Jeg hedder Isabella. Er 15 år. Har fødselsdag 18. december. Går i 9.a på Lyngby Private Skole, skal på Virum gym. efter ferien. Bor i Lyngby - storkøbenhavn. Jeg har halvpart på hoppen soffi, og det har jeg haft i 3 år 
&& Whatever && - Soffi ¤ siden 2/5 2005 -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej ehj |
|
|
Jeg hedder Jannie, er 18 års - d. 9 april (; Kommer fra Billund, og er snart færdig med 2.g på Grindsted gymnasium, og så arbejder jeg i LEGOLAND! Ejer Enekærs Ana-Bell, som er en 5 års DV-hoppe. 
Nu med Enekærs Ana-Bell Tidligere Magic Bonnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kajbjerggårds blues |
| Forfatter:  |
M Bauenhøj7 |
| Dato:  |
29-05-2008 19:44 |
|
Jeg hedder Malene og er 20 år - fødz´dag d. 27 Maj. Jeg kommer fra Kolding Jeg har hestene Philias og Kajbjerggårds blues. 
Ejer og rytter af Philias & Kajbjerggårds Blues dressur rytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg hedder Sofie Jeg har fødselsdag D. 17/12-1989 - jeg er altså 18 år gammel Officielt bor jeg i Haslev, men er mere eller mindre flyttet ind hos kæresten i Fakse. Jeg har intet med heste at gøre længere. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Jeg hedder Sofie Støjko, har fødselsdag den 28. oktober og er 15 år - altså 92'er. Jeg bor i 3400 Hillerød i Nordsjælland. I morgen har jeg sidste skoledag i 9. klasse på Hillerødsholmskolen, og den 26. juni afslutter jeg officielt folkeskolen. De sidste ca. 5½ år har jeg redet hos Falcon Arabians, og de sidste 3½ af dem har jeg haft part på den skønne arabervallak Epirus (og det har jeg stadig :b)  
... Støjko - med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus
Måske snart med den fantastiske F.A. Estipona?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Jeg hedder Emilie og jeg er født 17.08.91, så jeg er altså 16 år gammel. Jeg er ejer af ponyerne Fanta og Låddenhøjs Django. Jeg bor på Langeland, som er en herlig ø   Django  Søde Fanta  Jeg
Emilie Watson ♥ Egocentreret blondiebabe -Og stolt af det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg hedder Line. Jeg bor i Nordsjælland.  Jeg er 17 år om 1½ uge  Jeg går i 1.G mat-fys-kem Jeg har en limegrøn telefon xD Min hest hedder Surprise Lyngriis <3 
"Hygge hejsa!" <3 Line og Surprise <3 ~* Team JPSR Dressur *~ tidligere: Line♥Tatoo♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmmmmmmmmmm |
|
|
Mit brugernavn siger alt  Ej, jeg hedder Ann-Sofie, er 16 år gammel og min bålplads er Nordsjælland. Nej, jeg er ikke indianer ' for har ikke en hest. Men jeg har redet på en rund fjordbolle. Jeg ville gerne pryde JHN med mit ansigt - men det gider jeg ikke 
;D "Jeg er den mælkesnitte, der venter på dig." [Citat: Sovsehund aka AnnSofieDK]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cavasjo <3 |
|
|
tjaeh, jeg hedder mie, er 16 år og afslutter 9 klasse imorgen, jeg bor lidt syd for køge og har min egene dejlige hest Cavasjo.  det så os 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥ .. Mie ♥ med; cavasjo ♥ 'du er min store kærlighed, drømmen om dig den varer ved.' ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ springsadel sælges Helt NY! skriv for info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
Line (Sif) |
| Dato:  |
29-05-2008 21:01 |
|
~ Line & Sif ~ "Vi er røøøde, vi er hviiide" Gør Livet Til En Fest Rid Islandsk Hest!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ohøj.. |
|
|
Jeg hedder Anita, er 20 år, arbejder fuldtid i Netto Min hest er en blanding af Painthorse(far/Cutter Bills Boy) og Varmblod/Oldenborger(moren), han hedder Cutters Magic Colours, men bliver bare kaldt Colour eller Co        Okay i får også et af mig   ^ Mig til venstre..
<3 Cutters Magic Colours <3 Ja, Jeg Kan Godt Lide Mig Selv - Og Hvad Så? R.I.P <3 Kasino <3 Du Vil ALTID Være Mit Et Og Alt <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lllllllll |
| Forfatter:  |
katrine ♥trit♥ |
| Dato:  |
29-05-2008 21:54 |
|
jeg heder Katrine jeg er 13 år og bor i åbyhøj (århus) som ligger i jylland. jeg har ingen hest:( nå men i kan da få et billede af mig:D (dog ikke så godt da jeg ikke selv kan ligge dem ind så det er et fra skolens side:D) 
Mvh. Katrine KATARIN -hvorfor er jeg en grå sky?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
29-05-2008 21:55 |
|
Katrine: hvem af dem er du?
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Is med fløde |
|
|
Jeg hedder Lotte k. Jespersen og er 16 år, går i 10. klasse (til og med på fredag) og ellers bruger jeg tid på mine to dejlige ox araber. Den ene af dem hedder Grafik som er 11 år gammel, ham rider jeg primært distance på, og vi var danmarksmestere i 2005. Lige nu er vi på det danske youngrider landshold (DK har endelig fået sådan et ) og træner frem mod EM for youngriders senere på året. Ud over Grafik har jeg fået en låne hest på udbestemt tid, han hedder Pacat, men i dagligtale bliver han kaldt Baby. Han er 7 år gammel og ham er jeg også begyndt at starte distance på, og vi træner mod at kunne starte Sjællandsmesterskabet til sommer. Mig:  Grafik:   Fra DM 2006    Pacat/Baby:    
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heej ;) |
|
|
Jeg hedder Camille, og jeg er 16 - fylder 17 på lørdag  Jeg bor i korsør. Jeg går på en friskole laaangt ude på landet mens skal i 10. klasse i slagelse efter ferien  Jeg her min pony Herkules, som jeg fik i fødselsdags gave da jeg blev 13 - da var han 1 år. Nu er han lånt ud til en lille familie, da jeg er kommet til skade med ryggen .
Camille med Herkules <3 Den lykkelige ejer af Welsh Mountain 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Navn:) |
|
|
Navnet er Jette Nielsen.. Er 19, 20 til Juli.. Blev student sommeren 07 på stenhus gymnasium. Nu arbejder jeg fuldtid på et lagerhotel. Hesten er Nazal, en 9 års vallak som jeg købte for næsten 2 år siden. Vi rider pt LC7LB, men skal snart forsøge os med en LA.  
- Ingen er perfekte, men alle gør deres bedste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Savage Garden |
| Forfatter:  |
GeLabs2203 |
| Dato:  |
30-05-2008 10:43 |
|
Jeg hedder Merete, jeg er 21 år gammel og rider dagligt min elskede superhest GeLabs. Jeg har redet Labs for hans ejere de sidste 5 år, startede med at ride for dem allerede da jeg var 10 år gammel. Fabelagtige mennesker!! 
Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes - besøg Labs' hjemmeside Darren & Labs, I love you! I don't believe in God - I believe in Darren Hayes Bliv min ven på MySpace Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg hedder Anna, jeg er 15 år. Bor i Hundested i Nordsjælland. Jeg låner en Islænder vallak, Topas. Ham har jeg opstaldet på en 'øko-gård' i Torup sammen med min kusines 2 Islændere. Jeg er lige skiftet fra at ride store heste i dressur, til hyggeture på Islænder Så det er noget af et skift.
Jeg har intet billede af mig selv, men her er et af Topas: 
mvh Anna med dejlige Topas
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg hedder Pauline, er 16 år og er født den 7. oktober '91. Jeg bor i Varde i vestjylland. Min hest er Impulz, han er 4 år og jeg er igang med tilridningen   
Pauline - med Krastrups Impulz
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxxxxxxxxxxx |
| Forfatter:  |
Tine kk »Silver« |
| Dato:  |
30-05-2008 12:06 |
|
Jeg hedder tine, bliver 16 i år. Jeg bor i roskilde (midtsjælland) Og rider på jontrupgården - midtsjællands rideklub .  +  =  :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Lille Chelle |
| Forfatter:  |
Holtze ♥Kaja og Mathias♥ |
| Dato:  |
30-05-2008 13:13 |
|
Hej Lille Chelle.
Jeg tænkte på hvor i Vejle din hest står henne?
Mvh Kaja
Med Venlig Hilsen
Kaja
- Mathias Bastholm Dahl my one and only <3 Jeg savner at ride 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg hedder Line Kopp, jeg er født d. 19. januar 1992- dvs. 16 år. Jeg har halvpart på Heimdals Knut en 16'årig vallak. Jeg går i 9. klasse på Fyn, hvor jeg afslutter skolen på onsdag d. 4. juni.  ^ Mig  ^ Knut 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mickey<33 |
| Forfatter:  |
Emilie ♥Mickey♥ |
| Dato:  |
30-05-2008 17:14 |
|
Hejsaa  Jeg hedder Emilie, er 12 år fødselsdag d. 10 marts og rider på ponyen Mickey lige PT. 2 gange om ugen(rider PT. lidt PGA. manglende tid). Jeg har redet ham nu snart i et år, og det går VIRKELIG stærkt frem med ham:P VI rider ham ikk så hårdt PGA. at han har været redet dårligt(rideskolehest) men vi skal da starte vores første stævne her d. 29 juli  1 billede af mig(gammelt):  ^hehe^  Den smukke pony som er 147 høj og 11 år gammel   Sammen xD Hehe<33 Elsker den pony!
Emilie & MiCkey! > Every night in my dreams i see you, i feel you! < RIP. Kylle !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| llllllll |
| Forfatter:  |
katrine ♥trit♥ |
| Dato:  |
30-05-2008 17:41 |
|
line: hende i den grønne med lyst hår og krøller:D
Mvh. Katrine KATARIN -hvorfor er jeg en grå sky?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
HGLarsen (Kastan) |
| Dato:  |
30-05-2008 17:49 |
|
Jeg hedder Pernille. Jeg har fødselsdag d. 11. juli, så jeg er 18 om snart en månede  Jeg bor i Otterup. Min ene søster avler dansk varmblod, min anden søster er berider elev på birkerød rideklub I alt har vi 8 heste i familien. Selv har jeg nu kun en konkurrence hest, nemlig Kastan, men jeg holder en ridepause lige nu. Førhen havde jeg Yabadoo, Moonhaze Silver spiral og Shulay Gold N Silver. Kastan med mig oven på: 
Pernille H. G. Larsen - Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum |
|
|
Jeg hedder Karen Nellemann og er med mine 21 år nok efterhånden mere senior en junior  Lige pt. bor jeg i Luxembourg hvor jeg arbejder som rytter og hestepasser i en dansk trakehner-dressurstald. I Danmark er jeg fra Fyn og inden længe flytter jeg også tilbage til Odense hvor jeg skal i gang med at læse til lærer på Odense lærerseminarium  Af heste har jeg en 5-årig trakehnervallak ved navn Burberry. Han er efter elitehingsten Tivano og med Blue Hors Silvermoon som morfar. Ham rider jeg LA-klasser på i dressur. Foruden ham har vi også Indian-Sunset i familien. Hun er en 2-årig trakehnerhoppe efter Kaiser Wilhelm og med Schwadroneur som morfar. Nå, men her kommer vi så i nævnte rækkefølge: Karen, Burberry og Sunset    Som 4-års  Billedet er fra sidste sommer, altså som 1-års
Karen "Gestüt Pallerhaff" "Don´t cry because it´s over - smile because it happened!" Hestepasser søges til trakehner-dressurstald i Luxembourg - se mere på min præs. eller kontakt mig via PB
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala. |
|
|
Jeg hedder Laura , jeg er 14 år gammel (14 marts , 94'er ) , jeg bor i frederiksværk i halsnæs kommune på nordsjælland , jeg har tidligere haft en haflinger hoppe - Ofelia som var mine fotomodel til den bog jeg har skrevet , og som blev når 9 i årets hest i wendy 2006 xD nu har jeg Strauss som jeg har haft siden 25 november 2006 som jeg rider noget dressur på , hopper lidt på og rider tur x)    xD xD xD xD xD xD (:
LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (: Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gerghrthrh |
| Forfatter:  |
TeamFM |
| Dato:  |
30-05-2008 18:32 |
|
Jeg hedder Mia Svane, og jeg er 15 år. Jeg har fødselsdag d. 17. juni, så jeg fylder jo for søren snart 16 (venter spændt på mit knallertkørekort ) Jeg bor i Århus, som ligger i Jylland, hvis nogen skulle være i tvivl. Jeg har lige afsluttet 9. klasse på Rønbækskolen, og på mandag d. 2. juni har jeg sidste skoledag (med karameller osv.). Mange husker mig, Louise (uden Dilli) og Julie Kronborg sammen, da vi egentlig er like "the 3 amigos", haha. De er to af mine rigtig gode veninder  Jeg har intet med heste at gøre længere, men tidligere havde jeg halvpart på en dejlig haflingerblanding, Faust. Jeg havde part på ham i.. Bum bum bum. 1 år vil jeg tro. Han blev aflivet i sommeren 2006 som 24-årig. Efter Faust' død red jeg en del på den 3-årige hest Silas, super dejlig hest. Jeg har desværre intet billede af Faust på computeren, men har et af Silas og jeg efter en hård undervisningstime. Her sidder vi lige og snakker med en god veninde (Jeg ser rigtig dum ud, yæs I know)  Og her er jeg : D 
Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aaaaaaaaaa |
|
|
Så må jeg vidst også lige få fortalt om mig selv  Jeg hedder Louise Nørskov, hvilket også kan læses i min signatur. Jeg er 15 år gammel, bliver 16 den 13. december (venter, ligesom Mia, også spændt på mit knallerkort!) Bor i Århus, nærmere betegnet Harlev, hvor jeg bor sammen med min mor og far - min storebror er ved at uddanne sig som kok i England. Her har jeg gået i folkeskole de sidste 10 år, som jeg afslutter på mandag, samtidig med at jeg får læseferie. Efter sommerferien skal jeg på Århus Statsgymnasie på en sproglig linje, hvilket jeg glæder mig meget til!! Heste er ikke noget jeg beskæftigere mig med mere, efter min DV-hoppe (pony), Dilli Dancer, blev aflivet i januar, og siden det har lysten bare ikke trukket nok i mig til en ny. Tværtimod er jeg startet med fitnes... hvilket jeg ikke passer så godt  Det skal lige startes op igen, så de overflødige kilo kan forsvinde. Jeg har stadigvæk dyr; en hunkat, to undulater og 9358208503 høns... Eller det føles sådan, med de små kyllinger, 2 høns og en hane!   Min lille pige, hvil i fred smukke pige..  det nyeste, ordentlige billede jeg har. det er 1 uges tid gammelt, mit er blevet meget lysere siden 
- Louise Nørskov Dilli Dancer, rest in peace..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lslalalala |
|
|
jeg hedder catne sørensen jeg er 13 år gammel. jeg er springrytter. bor i 8900 Randers som ligger i jydeland :b jeg går på randers realskole i syvende <3 skal i 8 klasse efter ferien. jeg rider på pony hingsten maylie selwyn som er welsh sec. C. han er en 4års. han er arktiv i avlen og har licens til at bedække iår (: iår skulle han også gerne kåres. han er ejet af min søster Lisbeth mikkelsen. nååh jeg har fødselsdag d. 6 oktober og har redet siden jeg var 5-6 år. Miig  hedder muhz på arto   
catrine sørensen & maylie selwyn - en über lækker equipage. ponyrytter med stil Tror du på kærlighed ved første blik, eller skal jeg gå og komme igen? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 30 seconds to mars <3 |
|
|
Jeg hedder Dalia. min fødselsdag er 01/10/93 jeg er 14 har haft 2 heste før den jeg har nu  mig  min hest ultimo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg elsker dig Lasse. <333 |
| Forfatter:  |
LilleChelle |
| Dato:  |
31-05-2008 11:54 |
|
Kaja: han står privat, på en gård i Hornstrup/Grejs. Hvorfor da?
»Lasse's Chelle« ¬ Nu med Pøjka ! ^Tidligere med Vestergaards In-zeit Linka R.I.P Jeg er ikke teenagehysterisk - jeg er blot psykisk nedtrygt ! Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask, så vi kan være sammen forevigt. Jeg elsker dig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg Hedder Eline. Er 14 år gammel. Jeg har min ejenpny som heder Bellis. Og jeg bor på fyn i odense.:D Mig:  Min pony og jeg:  :D
Eline {LL} »Elmholts Bellis <3«
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nvmn,vb,nb |
| Forfatter:  |
Jørgensen ♥Ib♥ |
| Dato:  |
31-05-2008 14:38 |
|
Jeg hedder Rikke, bor i Vildbjerg (midtjylland) hvor jeg rider på Vildbjerg Sportsrideklub. Jeg har fødelsdag d. 23 / 03 1995 Jeg har to heste. Hopla & Elmholts Ibenholt. Til dagligt rider jeg også Rodlease Tango.   Mig og Ibenholt ^^  Rodlease Tango^^ Kig i min præs. efter Hopla 
Rikke'Jørgensen 'Langergaard ! Rodlease Tango <3' Elmholts Ibenholt & Bonnie <33'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehehe |
|
|
Navnet er Zandie, bopælen er Vejby i Nordsjælland, alderen er 16 og hest har jeg ikke rigtig noget af 
Z L N D I E Det er vigtigt at man holdes til ilden men hvis man holdes for tæt på ender man med at puste ilden ud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lhykiijhghi |
|
|
Jeg hedder Julie Kronborg, er 16 år gammel, og bor i århus. Jeg går på Klank Efterskole i galten, men der stopper jeg om en måned. Efter sommerferien skal jeg på Egå Gymnasium på Mat-Kemi-Fysik linien, og det ser jeg meget frem til. Jeg er rigtig gode veninder med Louise (Uden Dilli), Mia Svane og Jyl/Vildrose herinde fra <3 Jeg rider ikke længere, men har haft heltpart/lån i en frieser ved navn Golda. Desværre måtte jeg opsige hende, da jeg skulle på efterskole. Hun var ellers dejlig    golda<3  mig til venstre xD
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Lille Chelle |
| Forfatter:  |
Holtze ♥Kaja og Mathias♥ |
| Dato:  |
01-06-2008 16:02 |
|
Hej Chelle.
Nå okay, det var fordi at hvis den stod på Vejle rideklub ville jeg gerne høre lidt om det 
Med Venlig Hilsen
Kaja
- Mathias Bastholm Dahl my one and only <3 Jeg savner at ride 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
01-06-2008 19:17 |
|
jeg hedder Fiona Bauder, jeg er 14 år, snart 15 og jeg bor i københavn. Jeg har lige for tiden part på denne pony:  Hun hedder Kiara og er en pinto-blanding.
- min mening (: fionabona - med part på kiara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thor'mus |
|
|
Jeg hedder Cecilie Ørsted, jeg blev 15 år i går d. 31/5 (: jeg bor i en lille by, Kalvehave, & så har jeg også en dejlig pony, Thor som jeg snart har haft i 2 år (: 
♥ Cecilie & Thor ♥
- til døden os skiller (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
02-06-2008 07:30 |
|
jeg hedder emma, bor i midtjylland. er 12 år gammel, rider ikk mere ;j
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg elsker dig Lasse. <333 |
| Forfatter:  |
LilleChelle |
| Dato:  |
02-06-2008 22:28 |
|
Kaja: Det kommer han til - D. 1. Sep. 2008 . Der bliver han flyttet derop.
»Lasse's Chelle« ¬ Nu med Pøjka ! ^Tidligere med Vestergaards In-zeit Linka R.I.P Jeg er ikke teenagehysterisk - jeg er blot psykisk nedtrygt ! Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask, så vi kan være sammen forevigt. Jeg elsker dig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
| Forfatter:  |
Sandra (Beauty Star) |
| Dato:  |
04-06-2008 01:24 |
|
Jeg hedder Sandra Skøtt, jeg er 17 år og har fødselsdag d. 12. december  Jeg bor i Børkop med min kæreste, vores 2 katte og snart hund  Jeg har min hest til at stå hos min morfar, så det er desværre begrænset hvor meget jeg rider for tiden, da han bor ret langt væk fra mig :/ Jeg arbejder dog på at få hende flyttet  Hun hedder Beauty Star og er en fuldblod/new forest blanding på 8 herlige år, jeg har ejet hende siden hun var 1½ år  Billede: 
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|