|
|
| At Glæder sig!! :D |
|
|
.. er hvad jeg gør  For den 12 Juni skal mig og 6 veninder til MIDDELALDERCENTERET! d. 12-15! hvor vi skal være frivillige!! (det betyder at vi for noget middelaldertøj og så skal vi "spille" vi kommer fra middeladlder) der er en lille landsby og alt sådan noget.. Jeg glæder mig VIRKELIG meget! også kommer der turister.. Så det er ligesom at arbejde på et museum (med levende mennesker) Det var lige det jeg glædede mig til  Er der noget du glæder dig til ... så fortæl 
Harald jeg vil altid elske dig <3
Du Har Mit Hjerte..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| GLÆDER |
|
|
Det center ligger lige ved siden af hvor jeg bor - Dog ikke lige et sted jeg syns er så spændende, hehe men ha' en god tur..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lalallalal |
| Forfatter:  |
Pirat-Lunde |
| Dato:  |
27-05-2008 18:25 |
|
Må slutte mig til Miss Chanel  Jeg glæder mig sindsyg meget til en masse ting, bla: Stævner de næste 3 weekender  DM på Vilhemsborg d 27-29 juni  Italien med min dejlige veninde Emmelie i uge 30 & 31  Op til min gamle ridelærer med Fie i uge 32 <333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wallaballa |
|
|
Jeg synes, sgu da at det er fedt at du glæder dig (:
Sofie & Cappuccino :}
- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L) Look into my eyes you will see what you mean to me!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjghæææjækj |
|
|
Det lyder kedeligt ;bb men hvis du synes det er sjovt, så er det jo bare fedt, det er dig der skal synes det er sjovt, pog ikke mig (: Go tur & held og lykke ;bb
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mickey<33 |
| Forfatter:  |
Emilie ♥Mickey♥ |
| Dato:  |
27-05-2008 21:33 |
|
miss chanel, frk. krid og pirat-lunde: Pænt nedladende kommentar syntes i ikk? Prøv lige at læse det igenem, tøsen glæder sig jo forståeligt nok  Ja ja, alle har hver sin mening og ydrinsfrihed osv. men hvis i ikk har noget pænt af sige så lad være med at svar  Intet ondt ment med det  Og godt tur 
Emilie & MiCkey! > Every night in my dreams i see you, i feel you! < RIP. Kylle !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjjljkljklj |
|
|
God tur  Hvor er det henne? Var nemlig engang på besøg på sådan et middelalder-agtig-sted med min klasse da vi var på lejtur på bornholm... Hvor vi også fik sådan noget tøj på, spiste middelaldermad og var i nogle værksteder hvor man lavede forskellige ting (lys, smykker, lerting, skyde m bue og pil osv...) Det er ret længe siden nu (i 5-6. klasse tror jeg), men dengang syntes jeg da det var herrefedt...  Selv glæder jeg mig til... klubmesterskabet på lørdag (selv om jeg godt nok ikke skal starte) + der er fest om aftenen  SOMMERFERIEN!!! at jeg skal en uge til Paris det superlækre vejr vi skulle få i weekenden en masse fester, strandture og hygge i ferien (:
╔══════╗ Trine ╚══════╝ Sonny <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Middelaldercenter. |
|
|
Tillykke, det lyder da spændende.  Hvilket middelaldercenter er det? Der er vidst en del i DK. Som drini tænkte jeg på det på Bornholm, men har så udelukket det igen, for mener nu ikke, de har et arrangement der. XD Men held og lykke. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uilkkjlkljlk |
| Forfatter:  |
Pernille l |
| Dato:  |
28-05-2008 17:42 |
|
Emilie ♥Mickey♥: De skriver jo også 'hver sin smag' og 'god tur & held og lykke' osv. der er sku intet nedladende idet? de siger det jo på en pæn måde (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| glæder sig |
|
|
Emilie Mickey: Da ikke mere nedladende end når du skriver "Tøsen glæder sig.."
Nynne og Sasha Lundby Efterskole 08/09 Sasha, My one and only , <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg kan ikke se det nedladende i nogle af kommentarene? Der bliver da ønsket god tur osv. Anyways. Well, jeg synes også det lyder en smuuuule kedeligt, men det vigtigste er jo at du glæder dig - rigtig god tur 
Kalløøh - med skønne Jaargt Fjordrytter med stiilh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| godt valg |
|
|
ka jeg godt forstå du glæder dig til..  har prøvet noget ligende bare på hjerl hede, da jeg var 16, hvor jeg var sådan en bondepige.. det var så hyggeligt kørte rundt i en hestevogn og solgte bagerbrød.. klart noget jeg vil gøre igen, hvis jeg ka få nogen med på det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| llllll |
| Forfatter:  |
katrine ♥trit♥ |
| Dato:  |
03-06-2008 18:28 |
|
har prøvet noget ligne iden gamle by, det var rigtig sjovt:D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
03-06-2008 18:50 |
|
det er da ikke nedladende? folk har bare forskellig opfattelse af hvad de synes er sjovt - det er vel okay? Det er heller ikke noget jeg ville glæde mig så meget til, men altså så længe du glæder dig, så er det vel fint håber det lever op til dine forventninger. Jeg glæder mig til SOMMERFERIEN!!!!
- min mening (: fionabona - med part på kiara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gsfdsf |
|
|
Fedt  Jeg glæder mig til Diablo kommer hjem fra et månede på græs for at reparere sin skade i benet, altså håber da han bliver i orden så vi kan købe ham. Men det glæder jeg mig til 
Sassi' Den halve parade er den alle taler om, men ingen ved hvad er ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
03-06-2008 19:03 |
|
hehe, lyder lidt kedeligt. men dejligt at du glæder dig  jeg glæder mig til jeg skal til københavn (flyve derover) med en af mine veninder, og til jeg skal til rømø med kirstine-bb (spegill) i: og så bare til sommerfeeeeerien + til den ferie til udlandet vi skal på der (8'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
03-06-2008 19:56 |
|
emma: hvor i københavnstrup skal du hen og hvornår? 
- min mening (: fionabona - med part på kiara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|