Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 At Glæder sig!! :D
Forfatter: 
Dato:  27-05-2008 16:11

.. er hvad jeg gør

For den 12 Juni skal mig og 6 veninder til MIDDELALDERCENTERET!

d. 12-15! hvor vi skal være frivillige!! (det betyder at vi for noget middelaldertøj og så skal vi "spille" vi kommer fra middeladlder) der er en lille landsby og alt sådan noget.. Jeg glæder mig VIRKELIG meget! også kommer der turister.. Så det er ligesom at arbejde på et museum (med levende mennesker)


Det var lige det jeg glædede mig til


Er der noget du glæder dig til ... så fortæl


Harald jeg vil altid elske dig <3


Du Har Mit Hjerte..

0
0
Svar på denne tråd
 
 GLÆDER
Forfatter: 
Dato:  27-05-2008 16:20

Det center ligger lige ved siden af hvor jeg bor - Dog ikke lige et sted jeg syns er så spændende, hehe men ha' en god tur..


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et & alt
Søger Low's fortid:
www.heste-nettet.dk/forum/7/108150/ 108150/

0
0
Svar på denne tråd
 
 gggggggg
Forfatter: 
Dato:  27-05-2008 16:24

helt ærligt, synes jeg det lyder super nederen men hver sin smag, ha' en god tur


jeg glæder mig overdrevet meget til sommerferien. og glæder mig vildt meget til at sku på camping med 4 af mine veninder - druk hver dag , og så glæder jeg mig faktisk også lidt til mit første stævne her i juni haha.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalallalal
Forfatter: 
Dato:  27-05-2008 18:25

Må slutte mig til Miss Chanel


Jeg glæder mig sindsyg meget til en masse ting, bla:


Stævner de næste 3 weekender :)


DM på Vilhemsborg d 27-29 juni ;D


Italien med min dejlige veninde Emmelie i uge 30 & 31 :D :D


Op til min gamle ridelærer med Fie i uge 32 :)<333





© Caroline Jonassen
©

Også kaldet Lunde

© Med Dizett & Suze ©

www.123hjemmeside.dk/hiri- kvadrillehold

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wallaballa
Forfatter: 
Dato:  27-05-2008 20:37

Jeg synes, sgu da at det er fedt at du glæder dig (:






Sofie & Cappuccino :}

- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L)

Look into my eyes you will see what you mean to me!

0
0
Svar på denne tråd
 
 kjghæææjækj
Forfatter: 
Dato:  27-05-2008 20:41

Det lyder kedeligt ;bb men hvis du synes det er sjovt, så er det jo bare fedt, det er dig der skal synes det er sjovt, pog ikke mig (: Go tur & held og lykke ;bb




°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 mickey<33
Forfatter: 
Dato:  27-05-2008 21:33

miss chanel, frk. krid og pirat-lunde: Pænt nedladende kommentar syntes i ikk?


Prøv lige at læse det igenem, tøsen glæder sig jo forståeligt nok :D


Ja ja, alle har hver sin mening og ydrinsfrihed osv. men hvis i ikk har noget pænt af sige så lad være med at svar :P


Intet ondt ment med det :P


Og godt tur :)



Emilie & MiCkey!

> Every night in my dreams i see you, i feel you! <

RIP. Kylle !

0
0
Svar på denne tråd
 
 kjjljkljklj
Forfatter: 
Dato:  28-05-2008 16:16

God tur :D

Hvor er det henne? Var nemlig engang på besøg på sådan et middelalder-agtig-sted med min klasse da vi var på lejtur på bornholm... Hvor vi også fik sådan noget tøj på, spiste middelaldermad og var i nogle værksteder hvor man lavede forskellige ting (lys, smykker, lerting, skyde m bue og pil osv...) Det er ret længe siden nu (i 5-6. klasse tror jeg), men dengang syntes jeg da det var herrefedt... ;D


Selv glæder jeg mig til...

klubmesterskabet på lørdag (selv om jeg godt nok ikke skal starte) + der er fest om aftenen

SOMMERFERIEN!!!

at jeg skal en uge til Paris

det superlækre vejr vi skulle få i weekenden

en masse fester, strandture og hygge i ferien (:



══════

Trine

╚══════╝

Sonny <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Middelaldercenter.
Forfatter: 
Dato:  28-05-2008 17:36

Tillykke, det lyder da spændende. :)

Hvilket middelaldercenter er det? Der er vidst en del i DK. Som drini tænkte jeg på det på Bornholm, men har så udelukket det igen, for mener nu ikke, de har et arrangement der. XD


Men held og lykke. :)



Ditte

- nu med May Ray

0
0
Svar på denne tråd
 
 uilkkjlkljlk
Forfatter: 
Dato:  28-05-2008 17:42

Emilie ♥Mickey♥: De skriver jo også 'hver sin smag' og 'god tur & held og lykke' osv. der er sku intet nedladende idet? de siger det jo på en pæn måde (:



HILSEN PERNILLE i)

0
0
Svar på denne tråd
 
 glæder sig
Forfatter: 
Dato:  03-06-2008 13:43

Emilie Mickey: Da ikke mere nedladende end når du skriver "Tøsen glæder sig.."




Nynne
og
Sasha

Lundby Efterskole 08/09


Sasha, My one and only , <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-06-2008 13:53

Jeg kan ikke se det nedladende i nogle af kommentarene? Der bliver da ønsket god tur osv.


Anyways. Well, jeg synes også det lyder en smuuuule kedeligt, men det vigtigste er jo at du glæder dig - rigtig god tur ;)



Kalløøh

- med skønne Jaargt

Fjordrytter med stiilh


0
0
Svar på denne tråd
 
 godt valg
Forfatter: 
Dato:  03-06-2008 14:43

ka jeg godt forstå du glæder dig til..


har prøvet noget ligende bare på hjerl hede, da jeg var 16, hvor jeg var sådan en bondepige.. det var så hyggeligt kørte rundt i en hestevogn og solgte bagerbrød..


klart noget jeg vil gøre igen, hvis jeg ka få nogen med på det


Heidi
og
Landtine
0
0
Svar på denne tråd
 
 llllll
Forfatter: 
Dato:  03-06-2008 18:28

har prøvet noget ligne iden gamle by, det var rigtig sjovt:D


Mvh. Katrine

ALTID GLAD!

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  03-06-2008 18:50

det er da ikke nedladende? folk har bare forskellig opfattelse af hvad de synes er sjovt :) - det er vel okay?

Det er heller ikke noget jeg ville glæde mig så meget til, men altså så længe du glæder dig, så er det vel fint :) håber det lever op til dine forventninger.


Jeg glæder mig til SOMMERFERIEN!!!!


- min mening (:


fionabona

- med part på kiara

0
0
Svar på denne tråd
 
 gsfdsf
Forfatter: 
Dato:  03-06-2008 18:54

Fedt :D


Jeg glæder mig til Diablo kommer hjem fra et månede på græs for at reparere sin skade i benet, altså håber da han bliver i orden så vi kan købe ham. Men det glæder jeg mig til :)


Sassi'

Den halve parade er den alle taler om,

men ingen ved hvad er ..

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  03-06-2008 19:03

hehe, lyder lidt kedeligt. men dejligt at du glæder dig :)

jeg glæder mig til jeg skal til københavn (flyve derover) med en af mine veninder, og til jeg skal til rømø med kirstine-bb (spegill) i:

og så bare til sommerfeeeeerien + til den ferie til udlandet vi skal på der (8'


» emma borum d;


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  03-06-2008 19:56

emma: hvor i københavnstrup skal du hen og hvornår? :D


- min mening (:


fionabona

- med part på kiara

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider