hejsa dejsa igen ænder, ja nu fik jeg endelig lokket sine med ned igen igen
for at få taget nogle flere billeder, denne gang også af lalle, som desværre er blevet 'lidt' sommer fed, meeeeen jeg skal nok få hende til at smide de kg igen 
det går bare frem ad med dem begge, har aldrig været så glad for at ride dem som jeg er nu, det er simpelthen så skønt !
fordi der er over 100 billeder lægger jeg bare lige linket ind
heste.dyregalleri.dk/html/ alb_vis.asp?AlbumID=69516
det ville være enormt dejligt hvis i gad se mig og lalles forandring 
mig og sine fandt så ud af hvorfor jeg hele tiden sidder i stole sæde, det er sadlen som er totalt skod at ride dressur i selvom den er skøn! men ak så måtte jeg tage dem anden sadel frem som jeg er knap så glad for men min opstilling blevet meget bedre 
sine er den rødhåret der ridder jeg er hende i det blå tøj 
kommenter gerne mig ikke sine da hun ikke er helt vant til at ride kæææææææmpe heste haha 