Hey hey der ude.
Fik lige lyst til at tage lidt billeder af hypperne idag, så de blev da lige dejlet op, så de lige kunne vise sig lidt. 
Nogen af billeder er nok ikke de bedste, modtager gerne fotokritik. 
Risti:

Risti i fuld speed. ;P

Yehar.

Pause.. Puuh det er hårdt.

Nu kommer jeg. 

Smukke pige.

(:

Den kan godt trave.

Juuuhuuu

kan sku godt lide det her billede.
Sys virkelig hun traver SÅ godt.

:O

Fuuld fart.
Vi hopper vidre til Dakoda:

Dakoda, Kozak & Studs. De tre arabere. 

Hvem er hurtigst.?

Dakoda har styr på det. Det skal lige siges at det gik pænt stærkt.


Bøllefis.

Nu kommer jeg!

Lækre.

Væddeløb mellem Dakoda & Kozak. Overvejer kraftigt om Dakoda ikke skulle blive Galophest? 

Smukke. <3 Det er så skide ærgeligt at det her billede blev rystet! Arrgh

Løbe løbe.

Nu kommer vi!

Gaal det går stærkt.

Tykke Studs! 
Når det var det. Håber i nåede så langt. Og hvis i gjorde så gi´ da lige en lille kommentar hvis det lyster.