Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Et svært valg...
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 17:17

Hej Ænder.

Vores hus er jo til salg hvilket også var grunden til jeg skulle sælge Mikkel. Hvis vores hus ikke er solgt inden d. 15 juli bliver vi boende. Det vil også betyde at jeg vil kunne få hest igen. Men nu skal jeg på ladelund efterskole efter sommerferien og derfor vil det med at få en hest også blive rykket til om et år.

Men nu er det sådan at jeg er i tvivl om jeg nu også skal tage på efterskole.

Fordele ved at komme på efterskole:

1. Jeg vil forhåbenlig få mere selvtillid
  2. Få nye venner
  3. Få mange oplevelser for livet
  4. Kunne være sammen med min bedste veninde

Fordele ved at blive hjemme:

1. Jeg vil kunne få en hest igen
  2. Jeg vil fortsat føle mig tryg og hjemme
  3. Jeg vil kunne være sammen med min familie hver dag
  4. Jeg vil kunne være sammen med mine elskede dyr og venner
  5. Jeg er ikke sådan en person der er glad for at møde nye mennesker og jeg er både genert og nervøs og det ville derfor være rare at blive hjemme
  6. Jeg vil kunne spare mange penge og det vil mine forældre også og det vil blive nemmere for dem

Det er jo ikke sikkert om vores hus bliver solgt eller ej men der er ingen der vil se det mere.

Jeg ved stadig ikke hvad jeg gør men det kunne være rart at få jeres mening om det.

Mikkel

Jeg vil aldrig

glemme dig

0
0
Svar på denne tråd

Svær beslutning.
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 17:24

Hej :)

Jeg kan godt forstå, at det er en svær beslutning at træffe. Jeg vil starte med at sige, at det udelukkende er dig, der kan mærke, hvilken beslutning, der er den rigtige.

Dernæst vil jeg sige, at efterskole er en enestående mulighed for at blive mere åben som person, og få nogle oplevelser, man aldrig glemmer. Jeg har selv gået på efterskole i to år, og det var absolut de bedste to år i hele mit liv! Man udvikler sig rigtig meget som person.

Nu går jeg på gymnasiet, og jeg kan generelt mærke på dem, der har været på efterskole, at de er mere modne og mere åbne personer. Sådan er det selvfølgelig ikke altid, men synes det er en generel tendens.

Dernæst vil jeg høre: hvilken klasse skal du i næste år? Der er jo også mulighed for at få en hest, og så tage den med på efterskole?

Hvis jeg var dig, ville jeg undersøge muligheden for at få hest med på efterskole :) - Og så ville jeg tage afsted, selvom det er svært, når man er genert, er det virkelig noget, du aldrig glemmer!

Christina Buhl
.. Nu uden Major<3
0
0
Svar på denne tråd

zzzzzzzzz
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 17:38

Tak for din kommentar det betyder meget. Jeg skal i 9. klasse og det kan man godt og det vil jeg hellere end gerne men min mor og stedfar er førtids pensionister og vi er 6 personere her hjemme så det er alt for dyrt og vi har altid haft mangel på penge:-(

Mikkel

Jeg vil aldrig

glemme dig

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 17:45

Efterskole er en fed mulighed hvis man en typen til at tage på efterskole, jeg var på efterskole og måtte stoppe efter 4 mdr, da jeg simpelthen lå og græd hver aften, og mistede stortset al konkakt til mine venner derhjemme, og følte jeg levede i en form for fantasi verden.

Men det kan vel meget muligt også være pga stedet og de personer som var der..

Har så også hørt om kanon mange der har synes efterskole er det bedste der er sket i deres liv :)

Kan desværre ikke sige hva du skal gøre, det er noget du selv må beslutte, synes at det virker som om du selv mest er til at blive hjemme.

- Mvh. Cecilie -

Did anyone say something?

www.ChaosPhoto.dk

..Et godt råd er noget man spørger efter, når man allerede kender svaret, men ønsker at man ikke gjorde..

0
0
Svar på denne tråd

zzzzzzzzz
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 18:43

Tak for kommentaren<3 Fik du kontakten til dine venner igen? Jeg har det lidt som om at jeg jo bare kunne gøre som der er planlagt men det er ikke det jeg føler mig bedst tilpas med. Jeg skal have truffet en beslutning snart og lige nu vil jeg bare ønske at det med at komme på efterskole aldrig havde været en mulighed:-(

Mikkel

Jeg vil aldrig

glemme dig

0
0
Svar på denne tråd

mbnbnmcbnbnmh
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 18:45

Tror egentlig selv ejg ville have stået i samme situation, men nu har ejg slet ikke gået på efterskole, så jeg kan faktisk ikke rigtig hjælpe dig, synes ikke der var behov for det, eftersom jeg skulle på 10. klasse skolen, og der ahr jeg åbnet mig en del mere op (:

°..Skrev Frk. Krid..°

©©hende med Sera, nu uden Tessa©©

Før: TessaSera

JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd

zzzzzzzzzz
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 19:03

Tak for din kommentar<3

Mikkel

Jeg vil aldrig

glemme dig

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider