Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hvad hører du lige nu? + Musiksmag
Forfatter: 
Dato:  08-05-2008 22:08

Headhunterz - Speakafreak og nu skiftede den sørme til Future Tribas - Deadlock .. Årha, kan det blive bedre.


Ja, min fortrukne genre inden for musik er Hardstyle og Psychedelic.

Men reggae er også et hit, men intet slår ovenstående !!! ;D


Musik jeg ikke bryder mig om må vel være eurodance og lign.


Hvad med jer, hvad hører i lige nu - hvad kan i li' og ikke li'?


Forsat god dag og god vind. ;)



0
0
Svar på denne tråd
 
 Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  08-05-2008 22:12

Basim - Glor på vinduer



Cecilie & Thor


- til døden os skiller (L)






0
0
Svar på denne tråd
 
 blalba
Forfatter: 
Dato:  08-05-2008 22:13

Jeg hører metal og rock xD Og jeg kan ikke klare techno, euw.




Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 gabriel
Forfatter: 
Dato:  08-05-2008 22:13

Lige nu "Gi' mig Danmark tilbage" - Natasja ;)


Normalt hører jeg meget hård rock men også en del indie.. Ja, sågar trance og 80'er sange. Jeg er lidt over det hele :b


Det eneste jeg ikke rigtigt bryder mig om er R'n'B.



Kia; sugar, spell it out


Talentfuld unghest sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  08-05-2008 22:19

Lige nu høre jeg ikke nognet.

Jeg hører ellers sådan stortset alt, undtagen r'n'b ;s



»Natazzcha.


0
0
Svar på denne tråd
 
 lige nu..
Forfatter: 
Dato:  08-05-2008 22:21

lige nu høre jeg Manian - Hold me tonight (Rob Mayth Radio Edit)


Jeg høre meget techno-tramp. Og har stort set alt.



Her kommer Lisa Christensen på Hans. ;)

Eller lyder det måske bedre med Herman :P




0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  08-05-2008 22:21

Jeg hører stort set alt, 80´er sange, rock, pop, indie, elektronisk bla bla..


Bryder mig ikke om techno osv., heller ej ret meget R'n'B og hiphop.



Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!

Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges - BL.A. 3 SPRINGSADLER!


0
0
Svar på denne tråd
 
 sfdgsdgsgfd
Forfatter: 
Dato:  08-05-2008 22:27

Linea endelig én med en fornuftig musiksmag ;D



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

honni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jaaae ..
Forfatter: 
Dato:  08-05-2008 22:30

;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  09-05-2008 06:05
Metal, rock, elektronisk ( helst sådan noget rigtig tysker-undergrund), disco og forskelligt andet. Bare ikke pop, RnB, teckno, hiphop osv


Sandra&Tímon

Team Korshøje

Lokalkørsel på Sjælland med stor hestetrailer tilbydes. Skriv en PB.
0
0
Svar på denne tråd
 
 kfdslnflkds
Forfatter: 
Dato:  09-05-2008 08:07

Aura - Songs for Sophie :D


Rikke'Jørgensen

'Langergaard !

-Elsker dig min Ib<3

Man er som man er,

men er man god nok?


0
0
Svar på denne tråd
 
 aaaaaaaaaaaaaaaa
Forfatter: 
Dato:  09-05-2008 08:18

Dixie Chicks - Not ready to make nice

^Den eneste sang jeg har med dem, uufff men den er nice!


Hører meget blandet, pop, techno, hardstyle, rap osv.

Lige nu kører den på Wemix i: hahaha, men årh. Man må jo gøre noget for at gøre sin dreng glad ;)


Louise Nørskov

R.I.P Dilli Dancer

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  09-05-2008 08:24

jeg kan lige ane Sofie der hører "dear mr. president med Pink d:


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 jegersej
Forfatter: 
Dato:  09-05-2008 08:25

har lige lagt en blue cd ind i itunes.

så sidder og hører blue med fly by



Line Kruse aka die schlaue Affe.
When you're as great as I am, it's hard to be humble.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa.
Forfatter: 
Dato:  09-05-2008 11:58

Pt. hører jeg ikke lige noget.

Men normalt hører jeg mest dansk rap og hip hop (gerne noget undergrund). :-)

Ellers techno


Mvh. Erika

~*You can knock me down - But I ain't staying there*~

0
0
Svar på denne tråd
 
 lknlklkmijhojk
Forfatter: 
Dato:  09-05-2008 12:55

Nickelback - someday :)


Hører alt lidt fra muse til leona lewis ;D Jeg kan hører alt musik stort set ;D

Men er mest til det lidt rock'et ;D


» Michella §

* med stjernen Leda ©

Janette, du vil altid være savnet


0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhygtfre
Forfatter: 
Dato:  09-05-2008 13:02

lige nu er det Children of Bodom ved ikke hvad den hedder men nummer1 fra blooddrunk (deres nyeste album)min computer kunne ikke finde ud af hvad sangene hed :P


men jeg er mest til metal og rock..og sådan noget far & mor musik xD aner ikke hvilken genre det er :P men høre ret blandet. men kan ikke lide techno, rap, hiphop, pop osv ;)





» Loυιse Frandsen B-)

I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-05-2008 13:11

Jeg hører alt fra metal til techno over pop og gamle klassikere. Lige nu kører et eller andet Suspekt i baggrunden, dog ikke noget jeg har besluttet.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  09-05-2008 14:50

ligenu hører jeg niarn - for mig selv.


generelt har jeg en meget bred musiksmag.

bl.a. pop, hiphop, rap, rock osv.


milhbabye

0
0
Svar på denne tråd
 
 mickey<33
Forfatter: 
Dato:  09-05-2008 17:41

Nu kommer så den mere tøsede<33

Lige nu hører jeg nada!


Min musiksmag er mest poppet, men dog kan jeg også godt lide tecnho og rap;D

Mine yndligns sangere må være Cristina aguileva og Celine dion<33



Emilie & MiCey



0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  09-05-2008 19:48

Hører stort set alt musik (;
Dog mest rock/metal/heavy. Lige nu hører jeg dog LOC - hvorfor vil du ikk' som jeg synes er et super nummer (: Han har lavet enormt meget skodmusik, og også virkelig meget godt.



... Støjer

- med den venlige djævlemule Epirus


Årets JHN vallak for kat. I 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålåålå musssiikkk
Forfatter: 
Dato:  09-05-2008 19:50

Musik:


Simon Mathew

Blue

Westlife

Take That

Backstreet Boys

Five

N*Sync


Jeg elsker det "boy-band-agtige-musik"



Moral er godt - Dobbeltmoral er dobbelt så godt

0
0
Svar på denne tråd
 
 trhrhwrh
Forfatter: 
Dato:  09-05-2008 20:13

Anne Linnet - Alting kan gå itu

Tina Dickow - Warm Sand

Leona Lewis - Better in time/A moment like this


Mine fire yndlingssange lige pt. Ved ikke rigtig, hvad man skal kalde min musiksmag :) Hører også virkelig meget hard rock og rap.


Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg hører!
Forfatter: 
Dato:  09-05-2008 21:33

Jeg hører lidt af hvert.

Kan godt lige genren electro, rock og r'n'b.

Mine total ynglings er nok madonna, Nelly Furtado og Dúné og the killers. De kan altid høres...

Ellers kan jeg faktisk lide alt der lyder godt.

Lige nu hører jeg


Darin - Money for nothing !!




CHARLOTTE B.

- Med MAZURKA

Alt kan lade sig gøre

Det umulige er bare mere besværligt...



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-05-2008 22:07

The Raincoats - Don't be mean.
Jeg hører mest grunge, riot grrrl, queercore punk rock og indie. Og så en del 60'er rock.


- Marie & Zhehena


0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  09-05-2008 23:01

Lige nu er det The Fray - All At Once.


Jeg hører det meste, dog bryder jeg mig altså ikke om det der techno-tramp. Det er LAAARM! :-P


Har lige fået ny computer så pt. er det kun The Fray der kører for der ligger ikke andet på :-P





Mvh. Rikke og Calypso

-Så er vi tilbage!

Årets JHN springrytter 07


0
0
Svar på denne tråd
 
 ndmjhv,jfshvk
Forfatter: 
Dato:  09-05-2008 23:41



Lige nu kl. 23.33 ( ) hører jeg Kuriaki med "Express", det nyeste inden for eletronical - og jeg kan godt anbefale alle der elsker elektronical uden at det er for "øredøvende" elektronisk at downloade sangene på MySpace mens det stadig er gratis :)


Bare søg på Kuriaki under musik.


Min musiksmag strækker sig fra det tidligere nævnte elektroniske (med bl.a. Royksopp, Kuriaki, Justice osv.) til reggae (med Marley, Natasja Saad osv.) og videre til Lo-Fi (med Eks. Sia), samt Pop, Dancehall, New Age, R&B, Hip-hop, Oldies, Jazz, Trip-hop, Easy Listening, Funk, Indie og Ambient.


En go stor blanding :)


Men lige pt. hører jeg rigtig meget Indie og New Age. Samt Lo-Fi :)




NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa..
Forfatter: 
Dato:  10-05-2008 11:26

jeg høre hardstyle og er stolt af det ;)


li nu hører jeg showtek fra qlimax 2006 :P


mvh sandra

hende med de 4 fede haffer..



0
0
Svar på denne tråd
 
 loikjuhyt
Forfatter: 
Dato:  10-05-2008 15:57

... jeg undre mig lige lidt - hvad er RnB ?



» Loυιse Frandsen B-)

I Will Never Forget That Night, I saw The Magic In Your Eyes


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 lala (:
Forfatter: 
Dato:  10-05-2008 16:02

Er mega fascineret af L.O.C's nye album, så det bliver spillet hele tiden


Men hører for det meste The Killers, Kashmir, Muse, Colbie Caillat, Justin Timberlake, Band of Horses, Radiohead og so on


Astrid & Bakgaardens Frederik
nu også med Nico-Light :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 muuusik
Forfatter: 
Dato:  10-05-2008 17:18

lige nu:


thomas Dybdahl - cecilia



ellers


marcus miller

Feist

teitur

the doors

the kinks

bob marley


mm.


mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!


nu med Sambuca

¤BNSLLS¤




0
0
Svar på denne tråd
 
 musiksmag
Forfatter: 
Dato:  10-05-2008 17:23

Lige nu er det :

Lis Sørensen - Fuld af nattens stjerner.


Ellers er det meget blandet :)


Sagde Schønse.

"mit hjerte er centrum i mig,

jeg gør hvad mit hjerte føler."


Bummer (LL)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ricky Piccard
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 01:05

R'n'B & (gangster)Rap, HipHop.


Icecube!!!

the game

2pac

B.I.G

chris brown

Mario /b/w

Claude kelly

timbaland

xzibit

DMX


osv osv .




ige nu hører jeg

Icecube - why we thugs





You miss 100% of the shots you never take.

Choose your battles.
To live, is not only about breathing.
If you don't know where you are going, look back, and see where you came from.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Pop pop og... pop
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 18:09

Jeg har to ynglings sange lige for tiden...


Leona Lewis m. "Better in Time" - Den er bare så god, hun har så god en stemme og den er lige til at synge med på + at teksten er go'.


Jonas Brothers m. "S.O.S." - Teksten er go' drengene er lækre og Nicholas synger bare sååå godt... Er helt blød i knæene når jeg hører den sang.



-Min mening... I må meget gerne modargumentere hvis det lyster jer.


Hilsen Cathrine
Landsfinalerne 2008
>> Her kommer vi!
<<


www.123hjemmeside.dk/cathrine-magic


Og


www.rbh-kvadrille.webbyen.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 lokijuhygt
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 20:45

lige nu hører jeg King Diamond - Magic :)


hvis jeg lige skal sætte kunstnere på det jeg hører er det

Nightwish

Sentenced

Illnath

Children of Bodom

King Diamond

7Thorns

Arch Enemy

Megadeth

Indoctrinatio

Pain

ABBA (jæææs stort genreskift xD)
en enkelt sang med the Afters

og det band min brors kæreste synger i som jeg ikke kan huske hvad hedder xD


....er det jeg høre mest af :P

kan også godt lide sådan noget "byfestival" musik - shubidua og noget derover af xD arg ved ikke hvad de andre bands hedder :P



» Loυιse Frandsen B-)

I Will Never Forget That Night, I saw The Magic In Your Eyes


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 21:11

Kan ikke få; Make Love In This Club med Usher ud af hovedet <333 :D!!

Den er bare Sååå god :D



..Tine med dressurponyen Villiza Royal !


Du vil altid være en 1'er i mine øjne!


♥♥♥♥♥♥








0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehe
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 22:38

Lige nu hører jeg way back into love" fra filmen Music & Lyrics.


Jeg er mest til de stille, og for nogle, kedelige popsange :-D


Katrine

& Voodan

Når man er håbløs, så er man jo noget




0
0
Svar på denne tråd
 
 bumbumbum.
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 00:28

Lige nu høre jeg ruus - det kom som et chok.


Jeg hører bare det der kommer på radio abc, min radio kører konstant.


marlene jensen.
tanker som ligger
for dybt til tårer )':
0
0
Svar på denne tråd
 
 ffffffffffffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 15:04

Lige nu høre jeg Vanessa Hudgens - Don't talk

Nu skiftede den til Vanessa Hudgens - Make you mine


Elsker næsten alt musik, bortset fra Rock !



Malle med hyppen Domina <3

.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.

Friendship isn't how you forget, but how you forgive. Not how you listen, but how you understand ..

- Alle veje uden om hjertet, ender blindt !

0
0
Svar på denne tråd
 
 rftghyjui
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 18:48

Mia Svane: du tæller da i hvert fald utrolig godt ;D


lige nu hører jeg nok meget Rasmus Nøhr (og bliver mobbet for det, men han er altså god! :P)

Tina Dickow bliver jeg aldrig nogensinde træt af.

og en mega nørdet sang af en veninde og jeg i tiden er "i just wanna live" med Good Charlotte.


Det kommer sgu egentlig nok lidt an på årstiden, hvilke sange jeg lige hører :)



Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 gngnfggng
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 18:54

intet lige nu, men jeg hører stortset alt musik, bortset fra sådan noget classic musik xD og opera xD hhaahahah ;b




°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 18:58

Hovedsaglig: Hardstyle! (Og nej dudes, techno er IKKE hardstyle eller omvendt, der er stor forskel! ;)) Haha, techno-tramp .. Tjaeh, der er nu ikke noget "techno-tramp" Hardstyle & trance er f.eks heller ikke det samme, overhovedet!


Tramp er det bedste, shuffle etc. jeg er hver gang til events på Ateza i Gram! Gir den bund gaz. ;D Andre der skal på ateza eller har været? :]


Ellers kan jeg godt lide R&B og sådan, kommer an på humør.


.


Line



Sælges:

Rectiligne Riding Academy Tampa læderstøvler - NEDSAT I PRIS

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider