|
|
| Hvad hører du lige nu? + Musiksmag |
|
|
Headhunterz - Speakafreak og nu skiftede den sørme til Future Tribas - Deadlock .. Årha, kan det blive bedre. Ja, min fortrukne genre inden for musik er Hardstyle og Psychedelic. Men reggae er også et hit, men intet slår ovenstående !!!  Musik jeg ikke bryder mig om må vel være eurodance og lign. Hvad med jer, hvad hører i lige nu - hvad kan i li' og ikke li'? Forsat god dag og god vind. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thor'mus |
|
|
Basim - Glor på vinduer 
♥ Cecilie & Thor ♥
- til døden os skiller (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| gabriel |
|
|
Lige nu "Gi' mig Danmark tilbage" - Natasja  Normalt hører jeg meget hård rock men også en del indie.. Ja, sågar trance og 80'er sange. Jeg er lidt over det hele :b Det eneste jeg ikke rigtigt bryder mig om er R'n'B.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678 |
|
|
Lige nu høre jeg ikke nognet. Jeg hører ellers sådan stortset alt, undtagen r'n'b ;s
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lige nu.. |
|
|
lige nu høre jeg Manian - Hold me tonight (Rob Mayth Radio Edit) Jeg høre meget techno-tramp. Og har stort set alt.
Her kommer Lisa Christensen på Hans.  Eller lyder det måske bedre med Herman 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh... |
|
|
Jeg hører stort set alt, 80´er sange, rock, pop, indie, elektronisk bla bla.. Bryder mig ikke om techno osv., heller ej ret meget R'n'B og hiphop.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sfdgsdgsgfd |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
08-05-2008 22:27 |
|
Linea endelig én med en fornuftig musiksmag 
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} honni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hejhej |
|
|
Metal, rock, elektronisk ( helst sådan noget rigtig tysker-undergrund), disco og forskelligt andet. Bare ikke pop, RnB, teckno, hiphop osv
Sandra&Tímon Team Korshøje Lokalkørsel på Sjælland med stor hestetrailer tilbydes. Skriv en PB.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kfdslnflkds |
| Forfatter:  |
Nemohund |
| Dato:  |
09-05-2008 08:07 |
|
Aura - Songs for Sophie 
Rikke'Jørgensen 'Langergaard ! -Elsker dig min Ib<3 Man er som man er, men er man god nok?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
Dixie Chicks - Not ready to make nice ^Den eneste sang jeg har med dem, uufff men den er nice! Hører meget blandet, pop, techno, hardstyle, rap osv. Lige nu kører den på Wemix i: hahaha, men årh. Man må jo gøre noget for at gøre sin dreng glad 
Louise Nørskov R.I.P Dilli Dancer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
09-05-2008 08:24 |
|
jeg kan lige ane Sofie der hører "dear mr. president med Pink d:
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegersej |
| Forfatter:  |
Line Kruse |
| Dato:  |
09-05-2008 08:25 |
|
har lige lagt en blue cd ind i itunes. så sidder og hører blue med fly by 
Line Kruse aka die schlaue Affe. When you're as great as I am, it's hard to be humble.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
| Forfatter:  |
Erika 1 |
| Dato:  |
09-05-2008 11:58 |
|
Pt. hører jeg ikke lige noget. Men normalt hører jeg mest dansk rap og hip hop (gerne noget undergrund).  Ellers techno
Mvh. Erika ~*You can knock me down - But I ain't staying there*~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lknlklkmijhojk |
|
|
Nickelback - someday  Hører alt lidt fra muse til leona lewis Jeg kan hører alt musik stort set  Men er mest til det lidt rock'et 
» Michella § * med stjernen Leda ©
† Janette, du vil altid være savnet †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhygtfre |
|
|
lige nu er det Children of Bodom ved ikke hvad den hedder men nummer1 fra blooddrunk (deres nyeste album)min computer kunne ikke finde ud af hvad sangene hed  men jeg er mest til metal og rock..og sådan noget far & mor musik xD aner ikke hvilken genre det er men høre ret blandet. men kan ikke lide techno, rap, hiphop, pop osv 
» Loυιse Frandsen  I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart ♥ Nightwish 2007. Nightwish 2008 ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg hører alt fra metal til techno over pop og gamle klassikere. Lige nu kører et eller andet Suspekt i baggrunden, dog ikke noget jeg har besluttet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
ligenu hører jeg niarn - for mig selv. generelt har jeg en meget bred musiksmag. bl.a. pop, hiphop, rap, rock osv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mickey<33 |
| Forfatter:  |
Emilie ♥Mickey♥ |
| Dato:  |
09-05-2008 17:41 |
|
Nu kommer så den mere tøsede<33 Lige nu hører jeg nada! Min musiksmag er mest poppet, men dog kan jeg også godt lide tecnho og rap;D Mine yndligns sangere må være Cristina aguileva og Celine dion<33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Hører stort set alt musik (; Dog mest rock/metal/heavy. Lige nu hører jeg dog LOC - hvorfor vil du ikk' som jeg synes er et super nummer (: Han har lavet enormt meget skodmusik, og også virkelig meget godt.
... Støjer - med den venlige djævlemule Epirus
Årets JHN vallak for kat. I 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålåålå musssiikkk |
| Forfatter:  |
Find-Nemon |
| Dato:  |
09-05-2008 19:50 |
|
Musik: Simon Mathew Blue Westlife Take That Backstreet Boys Five N*Sync Jeg elsker det "boy-band-agtige-musik" 
Moral er godt - Dobbeltmoral er dobbelt så godt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trhrhwrh |
| Forfatter:  |
TeamFM |
| Dato:  |
09-05-2008 20:13 |
|
Anne Linnet - Alting kan gå itu Tina Dickow - Warm Sand Leona Lewis - Better in time/A moment like this Mine fire yndlingssange lige pt. Ved ikke rigtig, hvad man skal kalde min musiksmag Hører også virkelig meget hard rock og rap.
Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg hører! |
|
|
Jeg hører lidt af hvert. Kan godt lige genren electro, rock og r'n'b. Mine total ynglings er nok madonna, Nelly Furtado og Dúné og the killers. De kan altid høres... Ellers kan jeg faktisk lide alt der lyder godt. Lige nu hører jeg Darin - Money for nothing !! 
CHARLOTTE B. - Med MAZURKA ♥ Alt kan lade sig gøre Det umulige er bare mere besværligt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
MarieW |
| Dato:  |
09-05-2008 22:07 |
|
The Raincoats - Don't be mean.  Jeg hører mest grunge, riot grrrl, queercore punk rock og indie. Og så en del 60'er rock. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Lige nu er det The Fray - All At Once. Jeg hører det meste, dog bryder jeg mig altså ikke om det der techno-tramp. Det er LAAARM!  Har lige fået ny computer så pt. er det kun The Fray der kører for der ligger ikke andet på 
Mvh. Rikke og Calypso -Så er vi tilbage! Årets JHN springrytter 07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ndmjhv,jfshvk |
|
|
Lige nu kl. 23.33 ( ) hører jeg Kuriaki med "Express", det nyeste inden for eletronical - og jeg kan godt anbefale alle der elsker elektronical uden at det er for "øredøvende" elektronisk at downloade sangene på MySpace mens det stadig er gratis  Bare søg på Kuriaki under musik. Min musiksmag strækker sig fra det tidligere nævnte elektroniske (med bl.a. Royksopp, Kuriaki, Justice osv.) til reggae (med Marley, Natasja Saad osv.) og videre til Lo-Fi (med Eks. Sia), samt Pop, Dancehall, New Age, R&B, Hip-hop, Oldies, Jazz, Trip-hop, Easy Listening, Funk, Indie og Ambient. En go stor blanding  Men lige pt. hører jeg rigtig meget Indie og New Age. Samt Lo-Fi 
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Roots reggae, come smoke your herbs ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa.. |
|
|
jeg høre hardstyle og er stolt af det  li nu hører jeg showtek fra qlimax 2006 
mvh sandra hende med de 4 fede haffer..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| loikjuhyt |
|
|
... jeg undre mig lige lidt - hvad er RnB ? 
» Loυιse Frandsen  I Will Never Forget That Night, I saw The Magic In Your Eyes ♥ Nightwish 2007. Nightwish 2008 ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lala (: |
|
|
Er mega fascineret af L.O.C's nye album, så det bliver spillet hele tiden  Men hører for det meste The Killers, Kashmir, Muse, Colbie Caillat, Justin Timberlake, Band of Horses, Radiohead og so on 
Astrid & Bakgaardens Frederik nu også med Nico-Light 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| muuusik |
|
|
lige nu: thomas Dybdahl - cecilia ellers marcus miller Feist teitur the doors the kinks bob marley mm.
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! nu med Sambuca ¤BNSLLS¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| musiksmag |
|
|
Lige nu er det : Lis Sørensen - Fuld af nattens stjerner. Ellers er det meget blandet 
Sagde Schønse. "mit hjerte er centrum i mig, jeg gør hvad mit hjerte føler." Bummer (LL)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ricky Piccard |
|
|
R'n'B & (gangster)Rap, HipHop. Icecube!!! the game 2pac B.I.G chris brown Mario /b/w Claude kelly timbaland xzibit DMX osv osv . ige nu hører jeg Icecube - why we thugs
You miss 100% of the shots you never take. Choose your battles. To live, is not only about breathing. If you don't know where you are going, look back, and see where you came from.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pop pop og... pop |
| Forfatter:  |
Cathrine ♥Don Magic♥ |
| Dato:  |
11-05-2008 18:09 |
|
Jeg har to ynglings sange lige for tiden... Leona Lewis m. "Better in Time" - Den er bare så god, hun har så god en stemme og den er lige til at synge med på + at teksten er go'. Jonas Brothers m. "S.O.S." - Teksten er go' drengene er lækre og Nicholas synger bare sååå godt... Er helt blød i knæene når jeg hører den sang.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lokijuhygt |
|
|
lige nu hører jeg King Diamond - Magic  hvis jeg lige skal sætte kunstnere på det jeg hører er det Nightwish Sentenced Illnath Children of Bodom King Diamond 7Thorns Arch Enemy Megadeth Indoctrinatio Pain ABBA (jæææs stort genreskift xD) en enkelt sang med the Afters og det band min brors kæreste synger i som jeg ikke kan huske hvad hedder xD ....er det jeg høre mest af  kan også godt lide sådan noget "byfestival" musik - shubidua og noget derover af xD arg ved ikke hvad de andre bands hedder 
» Loυιse Frandsen  I Will Never Forget That Night, I saw The Magic In Your Eyes ♥ Nightwish 2007. Nightwish 2008 ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Kan ikke få; Make Love In This Club med Usher ud af hovedet <333 !! Den er bare Sååå god 
..Tine med dressurponyen Villiza Royal !
Du vil altid være en 1'er i mine øjne! ♥♥♥♥♥♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe |
| Forfatter:  |
stellalove |
| Dato:  |
11-05-2008 22:38 |
|
Lige nu hører jeg way back into love" fra filmen Music & Lyrics. Jeg er mest til de stille, og for nogle, kedelige popsange 
Katrine & Voodan Når man er håbløs, så er man jo noget
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bumbumbum. |
| Forfatter:  |
marlenej |
| Dato:  |
12-05-2008 00:28 |
|
Lige nu høre jeg ruus - det kom som et chok. Jeg hører bare det der kommer på radio abc, min radio kører konstant.
marlene jensen. tanker som ligger for dybt til tårer )':
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ffffffffffffffffffffffff |
| Forfatter:  |
NilLine »Veninder« |
| Dato:  |
12-05-2008 15:04 |
|
Lige nu høre jeg Vanessa Hudgens - Don't talk Nu skiftede den til Vanessa Hudgens - Make you mine Elsker næsten alt musik, bortset fra Rock !
Malle med hyppen Domina <3 .:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:. Friendship isn't how you forget, but how you forgive. Not how you listen, but how you understand .. - Alle veje uden om hjertet, ender blindt !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rftghyjui |
|
|
Mia Svane: du tæller da i hvert fald utrolig godt  lige nu hører jeg nok meget Rasmus Nøhr (og bliver mobbet for det, men han er altså god! ) Tina Dickow bliver jeg aldrig nogensinde træt af. og en mega nørdet sang af en veninde og jeg i tiden er "i just wanna live" med Good Charlotte. Det kommer sgu egentlig nok lidt an på årstiden, hvilke sange jeg lige hører 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gngnfggng |
|
|
intet lige nu, men jeg hører stortset alt musik, bortset fra sådan noget classic musik xD og opera xD hhaahahah ;b
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmm |
|
|
Hovedsaglig: Hardstyle! (Og nej dudes, techno er IKKE hardstyle eller omvendt, der er stor forskel! ) Haha, techno-tramp .. Tjaeh, der er nu ikke noget "techno-tramp" Hardstyle & trance er f.eks heller ikke det samme, overhovedet! Tramp er det bedste, shuffle etc. jeg er hver gang til events på Ateza i Gram! Gir den bund gaz. Andre der skal på ateza eller har været? :] Ellers kan jeg godt lide R&B og sådan, kommer an på humør.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|