Ja, det er i aften vi skal holde den sidste klassefest sammen, inden vi bliver studenter og spredes for alle vinde.
Selvfølgelig kommer der også en masse studenterfester, men der kommer også mange andre end kun lige klassen.
Det bliver super hyggeligt - vi kommer alle sammen
Og vejret er jo bare perfekt, så vi kan faktisk starte ude med velkomstdrink.
Vi starter med at spise sammen, et par af drengene er nu igang med at lave lækker mad til os, mexicansk buffet (kom ikke og sig at drenge ikke kan lave mad
) og efter maden står den ellers på musik, druk, hygge, druk, spil, druk og hygge lige så længe vi gider - vi har nemlig fri i morgen, da vores lærere har pædagogiske dage i dag og i morgen 
Hvis der kommer billeder ud af det, der egner sig til offentligheden skal jeg nok smide et par stykker ind, så I kan se hvordan man holder klassefest i 3.g i Sønderjylland
