Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Den sidste klassefest...!
Forfatter: 
Dato:  16-04-2008 18:17

Ja, det er i aften vi skal holde den sidste klassefest sammen, inden vi bliver studenter og spredes for alle vinde.

Selvfølgelig kommer der også en masse studenterfester, men der kommer også mange andre end kun lige klassen.

Det bliver super hyggeligt - vi kommer alle sammen :) Og vejret er jo bare perfekt, så vi kan faktisk starte ude med velkomstdrink.

Vi starter med at spise sammen, et par af drengene er nu igang med at lave lækker mad til os, mexicansk buffet (kom ikke og sig at drenge ikke kan lave mad :P) og efter maden står den ellers på musik, druk, hygge, druk, spil, druk og hygge lige så længe vi gider - vi har nemlig fri i morgen, da vores lærere har pædagogiske dage i dag og i morgen

Hvis der kommer billeder ud af det, der egner sig til offentligheden skal jeg nok smide et par stykker ind, så I kan se hvordan man holder klassefest i 3.g i Sønderjylland

MASSER AF LÆKKERT RIDEUDSTYR SÆLGES

Nu med billeder - se præs.

- Nu uden kamelen... Sov godt du smukke!

0
0
Svar på denne tråd

Svar Svar
Forfatter: 
Dato:  16-04-2008 18:22

ÆLyder hyggelig.. det er jo både rart i snart er færdige, men det er trist at sku skilles fra de mennesker:)

Jeg er på 2. år, så næste år er dte min tur..

Zazs '
Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
Springer til salg
0
0
Svar på denne tråd

asdfghjkl
Forfatter: 
Dato:  16-04-2008 18:50

Ej hvor hyggeligt. Men lidt trist at det er sidste gang.

Jeg går selv i 9. og vi er jo også ved at skulle sige farvel nu, så i næste uge skal vi en enkelt overnatning på hyttetur og så er der afgangsbal, sidste skoledag og translokation og så farvel :(

Det bliver virkelig trist.

Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd

hovsahovsahovsa
Forfatter: 
Dato:  16-04-2008 19:00

Ej, hvor lyder det bare hyggeligt!

Årh, jeg skal også snart skilles fra min elskede klasse /: dette er mit sidste år i folkeskolen, buaaahh.

Lille Klit :)

0
0
Svar på denne tråd

lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  16-04-2008 19:31

skal også snart sige 'farvel' til min klasse vi skal alle på en ny skole (vores egen skole har ikke 8. og 9. kl) så vi bliver delt op i 3 klasser /:

»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd

fhdhfdhdfhfd
Forfatter: 
Dato:  16-04-2008 19:36

Ej, hvor lyder det bare hygge:)

Vores sidste dage bliver til hold-vågen-fest, hvor vi skal feste hele natten, og så give de andre elever vand om morgenen.

Så er der self. galla/dimission og så studenterkørsel i to dage, der spiser vi sammen et sted om aftenen, og drikker videre.

Hold op, det bliver hårdt, men hygge. Glæder mig til at være færdig:D 18 skoledage to go.

"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks

Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd

sdfghjkb
Forfatter: 
Dato:  16-04-2008 20:52

Flot ;)

Sofie & Cappuccino :}

- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L)
I love to walk in the rain where no one can see that I'm crying.

0
0
Svar på denne tråd

Hejhej
Forfatter: 
Dato:  17-04-2008 10:03

Det var super hyggeligt, men jeg måtte desværre tage aaalt for tidligt hjem, da jeg bare fik det værre og værre i løbet af aftenen :(

En ordentlig omgang influenza har været under opsejling hele ugen, og det skal så selvfølgelig komme nu, hvor vi har forlænget weekend...

Men billeder skal I nok få senere, når nogle af mine kammerater får øjne :D

MASSER AF LÆKKERT RIDEUDSTYR SÆLGES

Nu med billeder - se præs.

- Nu uden kamelen... Sov godt du smukke!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider