Hej ænder,
nu har jeg langt om længe fået min billet til Roskilde festivallen og blev lige lidt nysgerig for at hører hvor mange af jer der skal afsted?
Nanna & Zadeekwww.zadeek.dk
Jeg skal selvfølgelig afsted
- Marie & Zhehena
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet