|
|
| *Stævnebilleder af Fylla :D |
| Forfatter:  |
AmalieNørregaard (Fylla) |
| Dato:  |
13-04-2008 20:18 |
|
Heej Ænder  I får lige et par mange billeder fra stævnet idag på Hovgård, hvor den trofaste Maja igen var klar med sit cam Så der blev lige knipset er par billeder. Vi red la6 begge dage. Dyret var egentlig okay, men vi har en mistanke om at der på en eller anden måde måske er noget galt i nakken på den, da den ikke så gerne vil bøje sig til højre. Så det skal vi nok lige have tjekket inden så lang tid  Nu til billederne :  Lige ankommet    Den kan se så herrens genial ud   Det var altså ret varmt i ridehuset xD   Hva søren ahr mit ben gang i    Vind i halen   Venstre hånd på højkant. Min ridelære var ved at slå mig ned         galop   Og lidt kontra    Inde på banen :     En lille galopøgning   Det var dem  Kommenter gerne 
± Amalie Nørregaard. - hende med den lækre pony, Fylla. Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rghghrrg |
| Forfatter:  |
BS-Røjsen |
| Dato:  |
13-04-2008 20:27 |
|
Fine Fylla  Og Hovgård er bare GUD - alletiders ridehus at fotografere i  Du burde starte nogle flere stævner der, Amalie;D
VH. Maja Stade - Moonlight Af Ellemose - Castillo R.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tamtam |
| Forfatter:  |
Lone (CAMILLA) |
| Dato:  |
13-04-2008 20:33 |
|
Hun er bare lækker hende Fylla - (:
Men træls med nakken, hvis der er 'hold' i dine mistanker :S
lone h myrtue' med guldponyen camilla stævnerytter distrikt 11/13 » it doesn't matter how far..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Stævnebilleder af Fylla :D |
|
|
rigtig gode billeder, men den ser sgu noget gal ud hehe... er fylla gaaaal?
Sabrina & Feykir akademisk ridekunst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Fine fylla, håber ikke at der er noget alvorligt galt med hendes nakke.
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cavasjo |
|
|
fiiine fyllaaa..  hvad fik du i procent og sådan =?
♥♥♥♥♥♥♥♥♥ .. Mie ♥ med; cavasjo ♥ 'du er min store kærlighed, drømmen om dig den varer ved.' ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ springsadel sælges Helt NY! skriv for info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aLalalalal |
|
|
Smukke Fylla, hun er SÅ sød at se på! Men hun ser ikke helt tilfreds ud, måske det kan have noget at gøre med hendes nakke, som du selv siger. Hvilke procenter fik du?
SOFIE DYBERG Med Zobell og Lisa. Der findes INGEN som jer. True love without a end. <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 866060960 |
| Forfatter:  |
AmalieNørregaard (Fylla) |
| Dato:  |
13-04-2008 21:20 |
|
Vi fik 59% lørdag og 57,5% søndag. Det er ikke helt godt nok, men det går da den rigtige vej 
± Amalie Nørregaard. - hende med den lækre pony, Fylla. Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hvor er i fine Amalie!! 
Håber ikke der er noget galt med søde Fylla, men man kan bare se, Bell som var ret fink, ´var låst i nakken, og ingen reflexer i ventre side.. :/
Tillykke med procenterne!
Eline {LL} »Elmholts Bellis <3«
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mmmmmmmmmmmmmmm |
| Forfatter:  |
Emilie ♥Mickey♥ |
| Dato:  |
14-04-2008 14:29 |
|
århh hvor er hun fin<33 på nogle af billederne ser hun lidt utilfreds ud;D Husk at få tjekket nakken:D Tillykke med det + hvilken plads kom du på?
Mvh. Emilie♥ Mickey, i love you! du er den bedste<3 Tidligere Julie og Emilie(gek) ~~~~~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 7980709709 |
| Forfatter:  |
AmalieNørregaard (Fylla) |
| Dato:  |
14-04-2008 20:09 |
|
Taak for jeres kommentarer  Lørdag blev vi 1. ulpaceret og søndag var vi langt fra placering 
± Amalie Nørregaard. - hende med den lækre pony, Fylla. Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stævne.. |
|
|
Hun ser godt nok sur ud, med de øre vendt bagud konstant.. håber der er noget galt så det er derfor.. Husk hendes tænder, det kan også nemt være det:)
- Ingen er perfekte, men alle gør deres bedste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zasha OX |
|
|
Catrine og Zasha OX Elsker min lille prinsesse hest <3 Vi kan alt <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhggghj |
|
|
Hun er rigtig fin (: men hun ser godt nok sur ud d:
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxxxxxxxxxxxx |
| Forfatter:  |
Tine kk »Silver« |
| Dato:  |
15-04-2008 14:37 |
|
ser rigtig godt ud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalle og chloé <3 |
| Forfatter:  |
cecilie c »lalle og chloé« |
| Dato:  |
15-04-2008 16:02 |
|
hvorfor har hun ørene tilbage på alle billeder?
»Cecilie C « Lalle og Chloé ღ i love you ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6696986898689 |
| Forfatter:  |
AmalieNørregaard (Fylla) |
| Dato:  |
16-04-2008 20:00 |
|
Sådan er hun; det en del af hendes personlighed og charme 
± Amalie Nørregaard. - hende med den lækre pony, Fylla. Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalle og chloé <3 |
| Forfatter:  |
cecilie c »lalle og chloé« |
| Dato:  |
16-04-2008 20:13 |
|
haha okay xD syntes bare ikke hun har dem tilbage på andre billeder vi har set? 
»Cecilie C « Lalle og Chloé ღ i love you ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|