Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 billeder af Mickey og andet <33
Forfatter: 
Dato:  10-04-2008 20:37

Hejsaa ænder<33


Jeg har jo over den seneste tid fået taget nogle billeder af nogle forskellige ting bla. Mickey ;P

Ja så her kommer de:



Nej jeg vil altså ikke have grime på:S

Så okay da ;D

Ja fotogen er han altså ikke:D

Mickey kigger efter mig:D

Hej hej tykke:D

Retter stigbøjlerne:D

Desværre ingen ridebilleder da de blev lidt rystede:D


Her kommer så nogle natur billeder som jeg har taget:D

Træ:D

Tennisbold i krat;D

Flasker, et ret dårligt billede da der var blitz på:S

Noget ukrudt:D

Blomst og en salgs balje:D

Græs med fokus på baugrunden ;D

brænde og blomst:D


Ja det var det:D

Hvad siger i ænder??



Mvh. Emilie
Mickey, i love you! du er den bedste<3

Tidligere Julie og Emilie(gek)

~~~~~

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm,,,,
Forfatter: 
Dato:  10-04-2008 20:47

sød pony :) tror jeg har set dig før.. var du ikke i itzi pitzi pizza eller hvad den nu hedder, for en uges tid siden?


FREJA. nu med ny hest - casia

amina. til døden os skilte. r.i.p 20/11 2007


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  11-04-2008 19:43

Har han ikke fået Prides gamle boks?


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

part søges til 7 årig dv hoppe, 3500, 162 cm. du er mindst 16 år

0
0
Svar på denne tråd
 
 jjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  11-04-2008 22:11

Freja: jo det er rigtig, ej h vor sjovt at du også var der:D


Sascha: jo det kan godt passe;D



Mvh. Emilie
Mickey, i love you! du er den bedste<3

Tidligere Julie og Emilie(gek)

~~~~~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 00:47

Er Kira der stadig?


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

part søges til 7 årig dv hoppe, 3500, 162 cm. du er mindst 16 år

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 09:42

Rider du på Greve rideklub?


Fin hest.



Marie

&

Felix Albæk


Lyserød trense sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 jjjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 11:42

Sascha: det tror jeg ikk;D


Marie: nej gentofte;P


flere??




Mvh. Emilie
Mickey, i love you! du er den bedste<3

Tidligere Julie og Emilie(gek)

~~~~~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  13-04-2008 22:00

Ej nej! Sort hoppe på 164?! Stod lige ved døren ud til ridebanen, ved siden af Orpheus!


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

part søges til 7 årig dv hoppe, 3500, 162 cm. du er mindst 16 år

0
0
Svar på denne tråd
 
 mmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  14-04-2008 14:25

Hmm, kender ikke så mange af dem jeg tjekker lige nestæ gang, jeg sender en PB



Mvh. Emilie
Mickey, i love you! du er den bedste<3

Tidligere Julie og Emilie(gek)

~~~~~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  15-04-2008 21:40

Skynd dig :D


(læg mærke til aret)


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 mmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  16-04-2008 16:40

Ligger på mandag:D



Emilie & MiCey


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  16-04-2008 20:22

På mandag først? :(


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 jmjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  16-04-2008 20:24

Ja desværre, skal du da have et svar hurtig for jeg skal nok sende en PB;D


Emilie & MiCey


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider