Hejsaa ænder<33
Jeg har jo over den seneste tid fået taget nogle billeder af nogle forskellige ting bla. Mickey ;P
Ja så her kommer de:

Nej jeg vil altså ikke have grime på:S

Så okay da 

Ja fotogen er han altså ikke:D

Mickey kigger efter mig:D

Hej hej tykke:D

Retter stigbøjlerne:D
Desværre ingen ridebilleder da de blev lidt rystede:D
Her kommer så nogle natur billeder som jeg har taget:D

Træ:D

Tennisbold i krat;D

Flasker, et ret dårligt billede da der var blitz på:S

Noget ukrudt:D

Blomst og en salgs balje:D

Græs med fokus på baugrunden 

brænde og blomst:D
Ja det var det:D
Hvad siger i ænder??