Sad lige om læste artiklen på HNs forside:
www.heste-nettet.dk/nyheder/3728/
om vores rideklub HIRI, der lukker til sommer...
Favrskov er simpelthen det væreste @!#$ at bo i !! Vi vader rundt i nedskæringer her i Hinnerup mens folk fra de mindre byer i Favrskov bare nyder godt af det hele !! 
Før var det sådan i Hinnerup kommune, at der blev brugt omkring 200kr. pr. borger til fritidsaktiviter... Efter kommunerne blev slået sammen, skulle de jo finde et beløb, som skulle være ens i alle byerne i Favrskov - og selvfølgelig vælger de, at skære ned til 50kr. (det var det beløb en af de mindste kommuner brugte pr. borger førhen)
og derfor har vi nu ikke råd til at køre vores ridecenter mere..
Der er bare nedskæring på nedskæring på nedskæring - hvornår får det en ende?????
Og det han (Søren Eriksen) udtaler gør mig kogende af raseri !!!!
--> Følg dog med i den kommune du arbejder i mand !!!
det er til at brække sig over at bo her !! - og det er ikke det eneste vi har oplevet mht. nedskæringerne --> også en masse omkring min lillesøster, der er handicappet og mange andre ting ...
Ved ikk lige helt hvor jeg vil hen ... Vil bare ud med min vrede og ærgren over at bo i så forbandet en kommune !!
Hvis ik det var for skole - var vi flyttet til Århus for længst !!
Andre som oplever det samme??