Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Vores rideklub lukker ! Favrskov = >:-(
Forfatter: 
Dato:  08-04-2008 16:02

Sad lige om læste artiklen på HNs forside:

www.heste-nettet.dk/nyheder/3728/

om vores rideklub HIRI, der lukker til sommer...

Favrskov er simpelthen det væreste @!#$ at bo i !! Vi vader rundt i nedskæringer her i Hinnerup mens folk fra de mindre byer i Favrskov bare nyder godt af det hele !!

Før var det sådan i Hinnerup kommune, at der blev brugt omkring 200kr. pr. borger til fritidsaktiviter... Efter kommunerne blev slået sammen, skulle de jo finde et beløb, som skulle være ens i alle byerne i Favrskov - og selvfølgelig vælger de, at skære ned til 50kr. (det var det beløb en af de mindste kommuner brugte pr. borger førhen)

og derfor har vi nu ikke råd til at køre vores ridecenter mere..

Der er bare nedskæring på nedskæring på nedskæring - hvornår får det en ende?????

Og det han (Søren Eriksen) udtaler gør mig kogende af raseri !!!! --> Følg dog med i den kommune du arbejder i mand !!!

det er til at brække sig over at bo her !! - og det er ikke det eneste vi har oplevet mht. nedskæringerne --> også en masse omkring min lillesøster, der er handicappet og mange andre ting ...

Ved ikk lige helt hvor jeg vil hen ... Vil bare ud med min vrede og ærgren over at bo i så forbandet en kommune !!

Hvis ik det var for skole - var vi flyttet til Århus for længst !!

Andre som oplever det samme??

Mathilde Fryba

» Tidligere mathilde ♥s-bine♥

» nu med »Gizmo«

0
0
Svar på denne tråd

kasældkasld
Forfatter: 
Dato:  08-04-2008 16:43

Tja, jeg kan kun sige ja. "Min" klub lukkede til årskiftet dvs. i januar, pga. min underviser vidst ikke ville arbejde så meget. Fair nok. Men ihh, hvor er det træls. Der er så tomt nu

Marie

&

Felix Albæk

Lyserød trense sælges

0
0
Svar på denne tråd

lalalalaal
Forfatter: 
Dato:  08-04-2008 17:02

Ja, men heldigvis kan vi jo stadig have vores heste deroppe, og det blir dejligt når der bliver mere tidrum at ride i hallen, i :)

© Caroline Jonassen
©

Også kaldet Lunde

© Med Dizett & Suze ©

|Vinder af Søhøjlandets minicup dressur 2006|

Stævnerytter i distrikt 12 .

0
0
Svar på denne tråd

bcdnbvmfdsbhsmk
Forfatter: 
Dato:  08-04-2008 19:46

Jeg retter dig lige Tilde:

Det er ikke ridecenteret der lukker, men rideskolen ;)

Altså undervisning på elevheste.

NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
0
0
Svar på denne tråd

tralala...
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 11:50

Malle : ja, det fik jeg formuleret forkert ;)

Mathilde Fryba

» Tidligere mathilde ♥s-bine♥

» nu med »Gizmo«

0
0
Svar på denne tråd

safaef
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 13:28

Er også utrolig træt af at det hele skal være forbi på grund af at der skal være de forpulede nedskæringer! Jeg synes det er pisse ærgeligt! Og jeg har tudet over det de sidste 16 dage ! Det værste af det hele er nok at vi ikke kan gøre noget som helst ved det ! Jeg drømmer stadig om natten at der kommer en masse millionær og siger : Her har i 17 millioner, jeg synes det er synd hvis i lukker, så forsæt i bare den gode stil !

Jeg ved snart ikke hvem jeg skal tro på længere. Folk siger så meget forskelligt og har så svært ved at finde ud af hvem jeg skal tro på.

Ja, det er rimemlig rodet, men jeg har ikke styr på noget, efter vi fik den meldning : "Vi bliver desværre nød til at lukke rideskolen"

:) Emmelie (:

Du kan ikke kun elske nogen når det går godt

Men det er ofte dem med mest modgang, du elsker mest

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider