Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Dr. Hauschkas ansigtspleje
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 20:04

Heej..


Nogle der har erfaringer med hans produkter?? Overvejer nemlig at prøve dem.



Kirsten Laursen


0
0
Svar på denne tråd
 
 rft5y67u8i
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 20:12

min mor er mega glad for dem.

Men selv synes jeg deres mælkerens-produkt er lidt for fedtet. Når man er i teenagealderen, tror jeg huden har bedst af noget der frisker lidt mere op. Noget flydende sæbe der skummer af en art, synes jeg at have læst mig frem til :)


Men udemærkert sikkert. ikke lige mit favoritmærke..


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm,,,
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 20:18

Jeg har det, og synes det er rigtig lækkert og godt :) men jeg har heller ikke så uren hud, kan godt være Cocktail har ret i det hun siger ang. teenager. Men det er ikke et problem for mig synes jeg...


FREJA. nu med ny lækker hest - casia

amina. til døden os skilte. r.i.p 20/11 2007


0
0
Svar på denne tråd
 
 Taak.....
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 20:47

Okay. Hvilke produkter bruger du Freja ??



Kirsten Laursen


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm,,,
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 21:28

Jeg har rensemælk, ansigtsvand (scintonic lignende) og så har jeg lidt forskellige cremer..


FREJA. nu med ny lækker hest - casia

amina. til døden os skilte. r.i.p 20/11 2007


0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar Svar
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 21:35

Jeg er ikke kæmpe fan af produkterne.

Rosencremen synes jeg er helt helt fantastisk skøn at smøre i ansigtet. Men synes generelt mange af cremerne er for fede i det. Jeg er mere tilhængere af lettecremer. Især nu det bliver sommer.


Zazs '
Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
Springer til salg
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm,,,
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 21:41

btw. synes jeg som Zazs heller ikke særlig godt om cremerne ;) men ansigtsplejen er god.


FREJA. nu med ny lækker hest - casia

amina. til døden os skilte. r.i.p 20/11 2007


0
0
Svar på denne tråd
 
 jvkfjhvlfhbvj
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 21:42



Jeg kan rigtig godt lide dem.

Især fordi de er så naturél :)



NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 21:40

Jeg har kun prøvet en enkelt creme fra dem og den er jeg helt vild med. Hvis jeg bare var rig, så ville det nok være et af mine fortrukne mærker.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak tak
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 22:06

Tak for svarene allr sammen. Det er bestemt noget jeg vil prøve.



Kirsten Laursen


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider