Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 av av av!
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 17:58

Hej allesammen.<3

Ja her igår aftes var jeg på sygehuset, øv øv.

Jeg var ude og ride på Baltazar igår, så skulle jeg sætte ham i trav fra galop af. Så fik han lavet et eller andet mærkeligt hop, så jeg fik et stort knæk i ryggen. Er du gal det gjorde ondt.

Min far måtte bære mig ned fra Baltazar, og jeg kunne slet ikke rette mig ordentlig op. Jeg lå på sofaen resten af dagen, og det blev ikke ligefrem bedre, så min far ringede til lægen. Lægen sagde at vi skulle tage på sygehuset, så det gjorde vi så.
På syghuset sagde de at det var en fiber sprængning og små forstuningeri ryggen. Jeg fik nogle smertestillende piller, dem skal jeg tage 6 af om dagen.

ih ih ih ih, jeg kommer nok ikke ud og ride i et stykke tid. Rigtig træls.


Lige et trist indlæg fra mig.


Har i prøvet noget lignende?



<3 Lizette & Chilas <3

Baltazar, du er min øjesten <3

Silver? du er savnet /:


0
0
Svar på denne tråd
 
 afiajfd
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 18:05

Ikke på hest for nylig. .


Der var dengang jeg faldt af en fjordhest og fik hjernerystelse, hvor de så undersøgte mig for hjerneblødning . .Det gjorde ondt !!


Også her i tirsdags brændte jeg mig på eksploderende varm olie i hjemkundskab. Den var helt grå hvid igår og idag er huden begyndt og falde af ! Det går F****** også ondt!!!! Så ingen ridning til mig :(



:) Emmelie (:


Du kan ikke kun elske nogen når det går godt

Men det er ofte dem med mest modgang, du elsker mest


0
0
Svar på denne tråd
 
 baltazar
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 18:07

Emmelie: Årh det lyder godt nok heller ikke rart. Alt hvad der gør det umuligt at ride, er ikke rart. Det er skide irriterende.



<3 Lizette & Chilas <3

Baltazar, du er min øjesten <3

Silver? du er savnet /:


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 20:51

Av for s*tan da Det må gøre rigtig nas! Men god bedring til dig

Har aldrig selv prøvet noget lignende.

Hvert fald ikke noget der har med heste at gøre, men da jeg var i praktik på min nabos svinefarm her i 4 uger, stak jeg mig selv med en kanyle med medicin i, det var ikke med vilje. Det gjorde helt vild ondt, så jeg måtte lige en tur til vagtlægen, og se på min tommeltot. Jeg fik en stivkrampe og pencilin som jg skulle tage 3 gange daglig i 3 dage.

Dagen efter bldev jeg trådt over foden af en kæmpe so på 350 kg. Spør lige om det gør nas Der måtte jeg så lige en tur på skadestuen, men den var heldigvis ikke brækket, kun lettere forstuvet, så jeg skulle holde mig i ro, men næ nej, jeg gik på arbejde næste morgen


Hilsen Helene

Som elsker at arbejde med grise :-)

Søer(grise) skal have mere plads!

0
0
Svar på denne tråd
 
 heej ;)
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 11:06

Det trist skat ;s


jaaa har prøvet noget der ligner



Camille med Herkules <3

Den lykkelige ejer af Welsh Mountain :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Baltazar.
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 14:14

Helene ♥Speedy♥: uh det lyder godt nok heller ikke rart.


MILLEBILLEE: Ja skat, og jeg bliver sgu så bange hver du kommer til skade. /:



<3 Lizette & Chilas <3

Baltazar, du er min øjesten <3

Silver? du er savnet /:


0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjkl
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 15:21

Æv for den. rigtig god bedring så :)
Har ikke prøvet lige præcis det, men jeg har tit været på skadestuen pga. rideskader.


- Er blevet sparket, forstuvet arme & ben, hænder & føder, brækket halebenet en 2-3 gange, haft hjernerystelse og så har jeg haft bøjet alle mine ribben i højre side.

(alle de ting pga. heste halløj;) )


Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 Baltazar.
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 15:29

Whatever:


Hold da helt op, det var godt nok mange ting .. Det var da lidt vildt.



<3 Lizette & Chilas <3

Baltazar, du er min øjesten <3

Silver? du er savnet /:


0
0
Svar på denne tråd
 
 halløj ..
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 22:16

Jeg har haft brækket halebenet , og har stadig mén af det . Det gør ondt hvis jeg sider for meget på det , løber for meget , eler rider i en meget hård sadel , trods det at det er ca. 8 år siden ..


Kærlig Hilsen

Nadja


Stalden med

Kæmpen Lousianna , Klumserøven Donna , Sure Pony

&

Den skæve Polka Prik

Desværre uden den brogede plet, men med Atterupgaards Lousianna

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjklæ
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 22:21

Hehe ja jeg har også redet nogle vildbasser en gang i mellem :b

Og ellers har jeg bare været uheldig at lande forkert eller på en stor sten eller f.eks. er jeg også røget ned i et spring :b


Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider