Hej allesammen.<3
Ja her igår aftes var jeg på sygehuset, øv øv. 
Jeg var ude og ride på Baltazar igår, så skulle jeg sætte ham i trav fra galop af. Så fik han lavet et eller andet mærkeligt hop, så jeg fik et stort knæk i ryggen. Er du gal det gjorde ondt. 
Min far måtte bære mig ned fra Baltazar, og jeg kunne slet ikke rette mig ordentlig op. Jeg lå på sofaen resten af dagen, og det blev ikke ligefrem bedre, så min far ringede til lægen. Lægen sagde at vi skulle tage på sygehuset, så det gjorde vi så.
På syghuset sagde de at det var en fiber sprængning og små forstuningeri ryggen. Jeg fik nogle smertestillende piller, dem skal jeg tage 6 af om dagen.
ih ih ih ih, jeg kommer nok ikke ud og ride i et stykke tid. Rigtig træls.

Lige et trist indlæg fra mig.
Har i prøvet noget lignende?