Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Nye billeder af Viktor
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 15:12

Hej..


Tog lige nogle nye billeder af Viktor igår. Så dem vil jeg lige dele med jer herinde.


Hans smukke hovede.


Har lige fået hovedtøjet af.


Skulle følge med i det hele.


Udenfor i det gode vejr.


Uden alt udstyr på.


Klar til at komme ned i boksen og få noget mad.


Håber i kunne lide billederne.



Hilsen Malene & Viktor.

Min dejlige hest.

Et ægte dressur-team.


www.abc-broderier.dk flot og effektivt.





0
0
Svar på denne tråd
 
 thilde.
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 15:28

han ser dejlig ud :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 kkkkkkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 15:28

Nurh en sød hypper;D


øv øv! ingen ridebilleder??<333




Emilie
Mickey, i love you! du er den bedste<3

Tidligere Julie og Emilie(gek)

~~~~~

0
0
Svar på denne tråd
 
 zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 15:29

Gode billeder og nøj hvor ser han sød ud<3


JEG VIL ALDRIG GLEMME DIG
0
0
Svar på denne tråd
 
 Viktor <3
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 16:06

Nej der er desværre ingen ridebilleder endnu da jeg ikke kunne få nogen til at tage billeder af mig da jeg red den dag.. men lover der snart kommer nogle.



Hilsen Malene & Viktor.

Min dejlige hest.

Et ægte dressur-team.


www.abc-broderier.dk flot og effektivt.





0
0
Svar på denne tråd
 
 chokoladekage .. muums ..
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 16:30

jeg har da sagt at jeg nok skal tage nogen :O




¤ Anne Kyhl ¤
<3
* Skyttegårdens Theodor *
jhn's championatliste!

Nye læderridestøvler sælges!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Viktor <3
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 16:51

Ja men du var der jo ikke lige i søndags.



Hilsen Malene & Viktor.

Min dejlige hest.

Et ægte dressur-team.


www.abc-broderier.dk flot og effektivt.





0
0
Svar på denne tråd
 
 chokoladekage .. muums ..
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 17:00

Nææææ xD

hehe




¤ Anne Kyhl ¤
<3
* Skyttegårdens Theodor *
jhn's championatliste!

Nye læderridestøvler sælges!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehehe
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 18:47

sød hyp og fine billeder. (;



Maria

Joy? , du har lært mig så meget - kommer til at savne dig (;

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 20:18

Hvor er han fin :) Hvor står han henne?


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

part søges til 7 årig dv hoppe, 3500, 162 cm. du er mindst 16 år

0
0
Svar på denne tråd
 
 jyjyyj
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 20:20

Dejligt udtryk han har, specielt på det første billede Han ser rigtig skøn ud.



VH. Maja Stade

- Moonlight Af Ellemose

- Castillo R.I.P


0
0
Svar på denne tråd
 
 Viktor <3
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 20:32

Sascha - han står på Revsø rideskole



Hilsen Malene & Viktor.

Min dejlige hest.

Et ægte dressur-team.


www.abc-broderier.dk flot og effektivt.





0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider