Vi var afsted til OX-araber hingstefremvisning på Vallensbæk ridecenter d. 15. marts, super arrangement. Vi havde Shaklan Ibn Saskatoon (4 års salgshingst) og Dalí SS (7 års hingst) med.
Shaklan blev vist løs og Dalí under sin rytter Silja Bolander.
Begge drenge var som altid en ren fornøjelse at have med i byen, det foregår uden bøvl af nogen slags - dejligt 
Vi har fået lidt forskellige billeder af forskellige fotografer, bl.a. af Simi (hendes billeder med copyright på= og Lisbeth Bendixen har taget de andre billeder. Mange tak til jer begge for dem.
Først Shaklan Ibn Saskatoon




Så blev det straks lidt sjovere når man måtte løbe løs 


Og må man prale lidt, så havde jeg en dreng som kom hen til mig direkte da jeg bad ham om det, selvom han lige havde spænet rundt 5 min og var i byen. Det er guld værd 

Det sidste i denne serie af den smukke..
Dernæst var det Dalí og 16 årige Silja som red et LB1 program - musikken kiksede desværre, men Silja holdte hovedet koldt og red uanfægtet videre

Han dykker stadig lidt fortil, men det kommer - de rider i hverdagen efter nakken som højeste punkt og godt frem og ned. De har kun været i gang i lige godt to mdr., så jeg er meget tilfreds med deres konstante udvikling 

En smuk equipage 




Fri galop skråt igennem

Dalí i et øjeblik hvor han ser ud til gerne, at ville frem i verden lidt hurtigere end styrmanden synes var meningen 

Som altid fulgte der masser af ros efter et endt program 

En "æresrunde" som både rytter og hest syntes var hamrende sjovt - Dalí lavede badutspring så snart folk klappede højt nok 
Det var alt for nu - jeg håber I vil efterlade en lille besked 
Rigtig god weekend til jer alle.