Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Shaklan og Dalí til hingstedag
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 22:05

Vi var afsted til OX-araber hingstefremvisning på Vallensbæk ridecenter d. 15. marts, super arrangement. Vi havde Shaklan Ibn Saskatoon (4 års salgshingst) og Dalí SS (7 års hingst) med.
Shaklan blev vist løs og Dalí under sin rytter Silja Bolander.

Begge drenge var som altid en ren fornøjelse at have med i byen, det foregår uden bøvl af nogen slags - dejligt :-)


Vi har fået lidt forskellige billeder af forskellige fotografer, bl.a. af Simi (hendes billeder med copyright på= og Lisbeth Bendixen har taget de andre billeder. Mange tak til jer begge for dem.


Først Shaklan Ibn Saskatoon



Så blev det straks lidt sjovere når man måtte løbe løs ;-)



Og må man prale lidt, så havde jeg en dreng som kom hen til mig direkte da jeg bad ham om det, selvom han lige havde spænet rundt 5 min og var i byen. Det er guld værd


Det sidste i denne serie af den smukke..


Dernæst var det Dalí og 16 årige Silja som red et LB1 program - musikken kiksede desværre, men Silja holdte hovedet koldt og red uanfægtet videre (y) :-)

Han dykker stadig lidt fortil, men det kommer - de rider i hverdagen efter nakken som højeste punkt og godt frem og ned. De har kun været i gang i lige godt to mdr., så jeg er meget tilfreds med deres konstante udvikling :-)

En smuk equipage





Fri galop skråt igennem


Dalí i et øjeblik hvor han ser ud til gerne, at ville frem i verden lidt hurtigere end styrmanden synes var meningen


Som altid fulgte der masser af ros efter et endt program :-)


En "æresrunde" som både rytter og hest syntes var hamrende sjovt - Dalí lavede badutspring så snart folk klappede højt nok :-D


Det var alt for nu - jeg håber I vil efterlade en lille besked :-)

Rigtig god weekend til jer alle.


Mvh. Juliette


Sælges:


4 års Billedsmuk OX- araber avlshingst af høj kvalitet. Guldmedaljevinder og stort potentiale i distanceridning.


Bedækning ved

Perseus , Shulay Gold fever , Dalí SS og Shaklan Ibn Saskatoon

0
0
Svar på denne tråd
 
 jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 22:13

De er bare smukke de hingste:D


Man, hvor er du heldig at du kan se dem udvikle sig<33


Held og lykke fremover + RIGTIG gode billeder!




Emilie
Mickey, i love you! du er den bedste<3

Tidligere Julie og Emilie(gek)

~~~~~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zasha OX
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 22:22

Lala :b Jeg er slet ikke lidt misundelig på jer (:

De er bare så fine alle tre :b Og især Dig juliette <3 HOLD DA OP





Catrine og Zasha OX
Elsker min lille prinsesse hest <3
Vi kan alt <3
0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 22:59

De er bare så skønne dine drenge! Virkelig smukke begge to.

Og du har været heldig at finde Silja til at ride Dalle, de er et skønt par de to. Super gode billeder! Glæder mig til at se jer alle 4 'live' en dag



... Støjer

- med den venlige djævlemule Epirus


Årets JHN vallak for kat. I 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 God formiddag JHN
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 11:05

Tak til jer tre for de søde ord. Jeg nyder også udviklingen af alle hestene for hver dag der går. Shaklan har jeg haft i over tre år, fra han var 1 år gammel, og sikke en forvandling han har gennemgået. Fra grim ælling til en meget smuk svane, men jeg var ikke i tvivl da jeg i sin tid købte ham ubeset og kun via billeder :-) :-)


Catrine, sikke dog nogle søde ord om både hestene og jeg. Dog må jeg indrømme, at jeg er mere end særdeles tilfreds med at lade hestene bedømme og være de smukke og stylede :-D


Støjer, tusind tak :-) Og ja, Silja er et fund for enhver hesteejer. Hun er simpelthen så dygtig og sød en pige, og Dalí elsker hende overalt på jorden - deres forhold er slet ikke til at tage fejl af. Det glæder mig som ejer af hele hjertet.

Vi glæder os også meget til at se du og smukke Epirus en dag, og ligeledes Catrine og Zalle. Vi ses jo formentlig ude til nogle araber komsammener ;-)


Ikke flere der har lyst til at smide en lille kommentar?


Mvh. Juliette


Sælges:


4 års Billedsmuk OX- araber avlshingst af høj kvalitet. Guldmedaljevinder og stort potentiale i distanceridning.


Bedækning ved

Perseus , Shulay Gold fever , Dalí SS og Shaklan Ibn Saskatoon

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalaa
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 11:51

Rigtigt lækkre heste. (: og flotte billeder. ih, hvor er jeg altså misundelig



Maria

Joy? , du har lært mig så meget - kommer til at savne dig (;

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 12:58

Dejlige hingste og gode billeder (:

- Jette.



Stald Jessen
www.stald-jessen.info-side.dk

Heste/ponyer tages i ridning fra 1.juli.
Træning/genoptræning - 1500kr.
Tilridning - 2000kr.
Begge priser er pr. måned og incl. alt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 zxcvbnm
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 13:16


JEG VIL ALDRIG GLEMME DIG
0
0
Svar på denne tråd
 
 Dalle og Shaklan
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 16:31

Mange tak


Mvh. Juliette


Sælges:


4 års Billedsmuk OX- araber avlshingst af høj kvalitet. Guldmedaljevinder og stort potentiale i distanceridning.


Bedækning ved

Perseus , Shulay Gold fever , Dalí SS og Shaklan Ibn Saskatoon

0
0
Svar på denne tråd
 
 vicki<3
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 20:33

En ting:





De er simpelthen så dejlige! :D








Kan det egentlig ikke godt passe jeg så dig på St. Hestedag? :b



» SIGNEHOLM

BLACK POWER & VICTORIA.

Zenia. r.i.p.
du vil aldrig blive glemt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 dejlige dyr:)
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 21:16

De er så dejlige:)


Og tænk engang, i staldene var det Shakke der ville snakke og ikke Dalle, det plejer at være omvendt hjemme hos dig:) Synes det var spøjst:)


Silja klarer Dalle så flot.. De er rigtig fine sammen. Og synes hun havde fået et meget bedre tempo på ham siden OHR.. Dejligt at se at det går så stærkt med dem:)



Jette Nielsen

- Ingen er perfekte,

men alle gør deres bedste.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider