Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Kinder Pingui eller Mælkesnitte?
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 10:57

Hej ænder ;D


Hvad smager bedst, Kinder Pingui eller Mælkesnitte? B-)



Namme ;D



Hilsen Camilla

- tidligere Camilla (Fenja)

0
0
Svar på denne tråd
 
 zxcvbnm
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 10:59

De smager lige godt


JEG VIL ALDRIG GLEMME DIG

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaeh..
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 11:00

Mælkesnitte, uden tvivl.



Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!

Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges - BL.A. 3 SPRINGSADLER!


0
0
Svar på denne tråd
 
 jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 11:00

HELT KLART!!!




Emilie

Med den 4-ever dejlige Mickey

I love you


~Tidligere Julie og £milie(gek)~


0
0
Svar på denne tråd
 
 Mælkesnityter
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 11:05

Mwuahahaha, godt du lavede indlægget.


Meeeen - jeg fører fordi jeg har ret


STEM DEN OPRINDELIGE MÆLKESNITTE!



Kalløøh

- med skønne Jaargt

Fjordrytter med stiilh


0
0
Svar på denne tråd
 
 lallala
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 11:05

PINGUi




OOMPA


0
0
Svar på denne tråd
 
 oompa...
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 11:08

Oompa, du er min ven ;D ;D



KINDER PINGUI FOREEEEEVEEEEEEEEEEER xD



Hilsen Camilla

- tidligere Camilla (Fenja)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Aaaarjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 11:10

Oompa:
Du skulle jo støttte mig



Kalløøh

- med skønne Jaargt

Fjordrytter med stiilh


0
0
Svar på denne tråd
 
 Mælkesnitte
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 11:20

Emma (Flossy) siger også mælkesnitte! ;D



Kalløøh

- med skønne Jaargt

Fjordrytter med stiilh


0
0
Svar på denne tråd
 
 Cacao & Traum
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 11:38

Kinder Pingui!!



Med væmli' hilsen Aja


- som har en profil på røvhatte-nettet!


0
0
Svar på denne tråd
 
 'overskrift'
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 11:39

Mælkesnitte


» ANNE..
- Jeg aner ikke, hvordan min signatur skal se ud :b

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhygtfr
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 11:40

pingui !!!!!


det eneste der smager godt på mælkesnitten er det hvide halløj ;D



» RabarberMuffin B-)

Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala.
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 11:44

Genial tråd livet store spørgsmål Kinder Pingui eller Mælkesnitte? , her er svaret !!


LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (:

Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Mælkesnitte
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 11:46

Alle jer der siger Kinder Pinguin; i har fået en fejl i jeres opdragelse altså!!


Og Laura; Jeg kunne ikke være mere enig, det er virkelig livets store spørgsmål - men det er jo nemt at afgøre ;D



Kalløøh

- med skønne Jaargt

Fjordrytter med stiilh


0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhygtr
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 11:48

vil lige tilføje jeg faktisk for det meste spiser mælkesnitte fordi de er langt billigere xD



» RabarberMuffin B-)

Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


0
0
Svar på denne tråd
 
 ækjdæs
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 11:50

kinder pingui helt sikkert men jeg kan ikke rigtig lide dem


KATRINE

selv en dråbe giver ringe i vandet

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mælkesnitte
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 11:50

Muffin:
Peræcis - se, endu en fordel ved MÆÆLKESNITTER! ;D



Kalløøh

- med skønne Jaargt

Fjordrytter med stiilh


0
0
Svar på denne tråd
 
 olkijuyhtgrf
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 11:56

lagkage (åååååårh jeg kunne æde en i syv lag lige nu ) nå men nej for det der kage noget er tørt og ulækkert xD det er kun det der "mælke" noget der smager godt ;D (så kan du jo regne ud hvordan jeg spiser dem


pingui er LANGT bedre ;D kunne æde 2 lige nu : D og tre mælkesnitter xD


der kan du så se, lagkager er bedst og større xD så kommer pingui, og så mælkesnitte fordi de er se "ens" og kagen er ulækker ;D



» RabarberMuffin B-)

Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


0
0
Svar på denne tråd
 
 okjihuygtfr
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 11:57

nu ved jeg det o: jeg skal SÅ meget prøve at lave en pingui lagkage ;D ;D ;D ;D



» RabarberMuffin B-)

Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


0
0
Svar på denne tråd
 
 ffffffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 12:01

Muffin:
Hahahahahaha, din kage xD Jeg kan lige se når du æder mælkesnitter (som smager bdst). Gooood jeg kunne godt æde mælkesnitter og måske også Pinguin lige nu :L


Vi laver en mælkesnitte/pinguin kage sammen



Kalløøh

- med skønne Jaargt

Fjordrytter med stiilh


0
0
Svar på denne tråd
 
 blabla
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 12:06

Jeg får mere og mere kvalme af at læse i det her indlæg xD



Hilsen Camilla

- tidligere Camilla (Fenja)

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhytg
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 12:14

lagkage : ja man : o et 2 lag med pingui, et lag med mælkesnitte, 2 lag med lyserøde kys, 2 lag med de gule kyskager og et lag med de der brune (rutbiler ? xD) *savle smiley* og kagecremen SKAL være den med banan ;D



Bølle : nej vi er hotte ;D




» RabarberMuffin B-)

Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


0
0
Svar på denne tråd
 
 eeeeeeeeeeee
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 14:34

KINDER MÆLKE SNITTE!!!!!


» Camilla Maria«

Accepter fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden.
JHN`s stolte Anders "Anden" Matthesen freak!


0
0
Svar på denne tråd
 
 ftufgujgcyoghjgcyio
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 14:48


Denne - nam nam nam *savle* *savle*



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 15:06

Uden tvivl mælkesnitte.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Diverse hesteting sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralalala
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 16:50

Pingui ...


Men køber mest mækesnitte, den er billigst :P



- Cikorie

Somewhere over the clouds

the sky is blue...


Pony sælges: www.heste-nettet.dk/lodge/56323/ hest/168814/

0
0
Svar på denne tråd
 
 7uyjhgfds
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 16:58

Lagkage : btw så ja, jeg er vokset op med 2 store brødre og ville hellere lege med H-man eller lego end med barbie, ( ;D)hvad havde du regnt med ? B-)



» RabarberMuffin B-)

Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


0
0
Svar på denne tråd
 
 Helt klart
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 16:59

MÆLKESNITTE :D



Catja Jessen

www.cogcjessen.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 17:01

Det har jeg egentlig tit tænkt over, hvorfor skal det være så svært at vælge når man står i butikken?

For ja, de er lige gode.

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyt
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 17:03

Line : efter sommerferien når vi mødes skal vi ud og "shoppe" sammen så ;D



» RabarberMuffin B-)

Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again


Nightwish 2007 [L]


0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  10-03-2008 09:08

Og kan spise mange af dem


Hilsen
Annecathrine
0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala la la la
Forfatter: 
Dato:  10-03-2008 13:41

MÆLKESNITTE



Nanna Hyllested

Sejlflodgaard


Med den kommende stjerne

Stald Kiels Krønike


0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  10-03-2008 13:56

mmmmh mælskesnitter <33333

men pingui smager også godt :D


» Tine Krab Kristensen «

- med den fantastiske Silver <3

www.jonstrupgaarden.dk - www.hesteinfo.dk/msr

» MIDTSJÆLLANDS RIDEKLUB.


0
0
Svar på denne tråd
 
 bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  10-03-2008 21:21

KLART!


marlene jensen.
tanker som ligger
for dybt til tårer )':
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-03-2008 17:03

helt klart, kan ikke lide mælke snitter


Pernille og Sebastian <3

-et team der styrer

klik jeg redigere billeder klik

0
0
Svar på denne tråd
 
 kinder..
Forfatter: 
Dato:  12-03-2008 17:21


- Helt klart!! Har lige spist en idag - uhmmm




Carina med Omira

- Og Olivia


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ohøj..
Forfatter: 
Dato:  12-03-2008 17:45

Helt klart Kinder Pingui som andre også siger så er det kun det hvide i mælkesnitter som smager godt :P



R.I.P


<3 Kasino <3


Du Vil ALTID Være Mit Et Og Alt <3


You Don't Have To Be Crazy To Be My Friend, But It Sure Helps:P

0
0
Svar på denne tråd
 
 KINDER
Forfatter: 
Dato:  12-03-2008 17:53

jeg siger: KINDER PINGUI d:



$ofiesofersofing

Kokkedal ridelejr ' 27 08



0
0
Svar på denne tråd
 
 kinder p eller mælkesnitte
Forfatter: 
Dato:  13-03-2008 03:26

ingen af dem! puuh badvr!


mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!


Nu med Sambuca

"There are things

known

and things

unknown

and in

between

are

The Doors"

-

Jim Morrison



0
0
Svar på denne tråd
 
 mums.....
Forfatter: 
Dato:  13-03-2008 13:50


Dalia Gamal
Nu med Ultimo

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfhsfdhfsdh
Forfatter: 
Dato:  13-03-2008 18:39


LOoove.. <3


.. Liv ..


0
0
Svar på denne tråd
 
 fdhfdshfdshdhfs
Forfatter: 
Dato:  13-03-2008 18:40

SORRY det var ikke meningen at der skulle være 1000 af dem?!


.. Liv ..


0
0
Svar på denne tråd
 
 opskrift
Forfatter: 
Dato:  13-03-2008 19:09


Sassi'

Den halve parade er den alle taler om,

men ingen ved hvad er ..

0
0
Svar på denne tråd
 
 jgfjfjgfjgf
Forfatter: 
Dato:  13-03-2008 19:16


Hvad sker der for jer ;bb Pingui er den BEDSTE .... intet smager bedre end den :D loooove






°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Tessa & Sera©©

JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  15-03-2008 23:17

<3



» FREDERIKKE&SANTOS

- jeg savner Mirla :'/


0
0
Svar på denne tråd
 
 dfdfdff
Forfatter: 
Dato:  15-03-2008 23:32

helt klart (:




Af Kirstine™' (:


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejhej
Forfatter: 
Dato:  16-03-2008 14:25

Iiuw! Ingen af dem!





MASSER AF LÆKKERT RIDEUDSTYR SÆLGES

- se præs.

- meget snart uden kamelen

0
0
Svar på denne tråd
 
 fhgghfdhggg
Forfatter: 
Dato:  16-03-2008 15:27



» Tazz.

englebarn med müsli fra bilka.

0
0
Svar på denne tråd
 
 !!!!!!!!!!!!!!!...!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  16-03-2008 16:30

Helt klart Kinder Pingui ! :D .


- Kan simpelthen ikke klare Mælkesnitter !


Heste er som luft for mig ,

Men uden luft, kan jeg ikke leve (': .


<3

<3

<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  16-03-2008 16:33

Kinder Pingui Of Course.



Louise.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tghkhkkhk
Forfatter: 
Dato:  16-03-2008 18:22

jeg tror vi er ved at overtage føringen ;bb






°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Tessa & Sera©©

JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tihiihi
Forfatter: 
Dato:  16-03-2008 18:41


KINDER PINGUI ..


» SIMONE ..

Husk: Intet er umuligt,

for den her har viljen i hjertet!

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  17-03-2008 13:51

Mælkesnitter, men det var en hård kamp xD


'Lukas&Line'

årh Lukas, du er min øjesten! <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  18-03-2008 14:53

Mælkesnitter.. og så er de billigst :) Mmmm..



Anna Krab, nu med Mokka <3


- R.I.P Springtime, min elskede hest

Født: 07.04.94 død: 02.01.08


Der er ingen hemmeligheder så tætte som dem mellem hest og rytter..

0
0
Svar på denne tråd
 
 blaaaa
Forfatter: 
Dato:  18-03-2008 16:31

Helt klart mælkesnitte

Selvom de andre nu heller ikk er dårlige (;



Nicoline Christiansen
Military Rytter


Midnight Af Lergraven & Bøgegaardens Calibra


0
0
Svar på denne tråd
 
 Helt klart
Forfatter: 
Dato:  18-03-2008 17:13

Mælkesnitte


MUMS!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider