|
|
| Kinder Pingui eller Mælkesnitte? |
|
|
Hej ænder  Hvad smager bedst, Kinder Pingui eller Mælkesnitte?    Namme 
Hilsen Camilla - tidligere Camilla (Fenja)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zxcvbnm |
| Forfatter:  |
Jyden |
| Dato:  |
09-03-2008 10:59 |
|
JEG VIL ALDRIG GLEMME DIG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj |
| Forfatter:  |
Emilie ♥Mickey♥ |
| Dato:  |
09-03-2008 11:00 |
|
 HELT KLART!!!
Emilie ♣ Med den 4-ever dejlige Mickey ♣ ღ I love you ღ ~Tidligere Julie og £milie(gek)~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mælkesnityter |
|
|
Mwuahahaha, godt du lavede indlægget. Meeeen - jeg fører fordi jeg har ret  STEM DEN OPRINDELIGE MÆLKESNITTE! 
Kalløøh - med skønne Jaargt Fjordrytter med stiilh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| oompa... |
|
|
Oompa, du er min ven   KINDER PINGUI FOREEEEEVEEEEEEEEEEER xD
Hilsen Camilla - tidligere Camilla (Fenja)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aaaarjjjjjj |
|
|
Oompa: Du skulle jo støttte mig 
Kalløøh - med skønne Jaargt Fjordrytter med stiilh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mælkesnitte |
|
|
Emma (Flossy) siger også mælkesnitte! 
Kalløøh - med skønne Jaargt Fjordrytter med stiilh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cacao & Traum |
| Forfatter:  |
Aja ♥Traum og Cacao♥ |
| Dato:  |
09-03-2008 11:38 |
|
Kinder Pingui!! 
Med væmli' hilsen Aja - som har en profil på røvhatte-nettet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
| Forfatter:  |
Anne |
| Dato:  |
09-03-2008 11:39 |
|
Mælkesnitte 
» ANNE.. - Jeg aner ikke, hvordan min signatur skal se ud :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhygtfr |
|
|
pingui !!!!!  det eneste der smager godt på mælkesnitten er det hvide halløj 
» RabarberMuffin  Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again ♥ Nightwish 2007 [L]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala. |
|
|
Genial tråd livet store spørgsmål Kinder Pingui eller Mælkesnitte? , her er svaret !! 
LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (: Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mælkesnitte |
|
|
Alle jer der siger Kinder Pinguin; i har fået en fejl i jeres opdragelse altså!!  Og Laura; Jeg kunne ikke være mere enig, det er virkelig livets store spørgsmål - men det er jo nemt at afgøre 
Kalløøh - med skønne Jaargt Fjordrytter med stiilh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhygtr |
|
|
vil lige tilføje jeg faktisk for det meste spiser mælkesnitte fordi de er langt billigere xD
» RabarberMuffin  Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again ♥ Nightwish 2007 [L]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ækjdæs |
| Forfatter:  |
katrine ♥trit♥ |
| Dato:  |
09-03-2008 11:50 |
|
kinder pingui helt sikkert men jeg kan ikke rigtig lide dem
KATRINE selv en dråbe giver ringe i vandet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mælkesnitte |
|
|
Muffin: Peræcis - se, endu en fordel ved MÆÆLKESNITTER! 
Kalløøh - med skønne Jaargt Fjordrytter med stiilh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| olkijuyhtgrf |
|
|
» RabarberMuffin  Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again ♥ Nightwish 2007 [L]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okjihuygtfr |
|
|
» RabarberMuffin  Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again ♥ Nightwish 2007 [L]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ffffffffffffffffff |
|
|
Muffin: Hahahahahaha, din kage xD Jeg kan lige se når du æder mælkesnitter (som smager bdst). Gooood jeg kunne godt æde mælkesnitter og måske også Pinguin lige nu :L Vi laver en mælkesnitte/pinguin kage sammen 
Kalløøh - med skønne Jaargt Fjordrytter med stiilh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blabla |
|
|
Jeg får mere og mere kvalme af at læse i det her indlæg xD
Hilsen Camilla - tidligere Camilla (Fenja)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhytg |
|
|
lagkage : ja man : o et 2 lag med pingui, et lag med mælkesnitte, 2 lag med lyserøde kys, 2 lag med de gule kyskager og et lag med de der brune (rutbiler ? xD) *savle smiley* og kagecremen SKAL være den med banan  Bølle : nej vi er hotte 
» RabarberMuffin  Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again ♥ Nightwish 2007 [L]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eeeeeeeeeeee |
| Forfatter:  |
Camilla Maria |
| Dato:  |
09-03-2008 14:34 |
|
KINDER MÆLKE SNITTE!!!!! 
» Camilla Maria« Accepter fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden. JHN`s stolte Anders "Anden" Matthesen freak!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ftufgujgcyoghjgcyio |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
09-03-2008 14:48 |
|
 Denne - nam nam nam *savle* *savle*
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| 7uyjhgfds |
|
|
Lagkage : btw så ja, jeg er vokset op med 2 store brødre og ville hellere lege med H-man eller lego end med barbie, ( )hvad havde du regnt med ? 
» RabarberMuffin  Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again ♥ Nightwish 2007 [L]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helt klart |
| Forfatter:  |
CJessen (StarBoy) |
| Dato:  |
09-03-2008 16:59 |
|
MÆLKESNITTE 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Det har jeg egentlig tit tænkt over, hvorfor skal det være så svært at vælge når man står i butikken?  For ja, de er lige gode. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhyt |
|
|
Line : efter sommerferien når vi mødes skal vi ud og "shoppe" sammen så 
» RabarberMuffin  Some Day I'll Be Riding My Own Horse Again ♥ Nightwish 2007 [L]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lalala la la la |
|
|
MÆLKESNITTE 
Nanna Hyllested Sejlflodgaard Med den kommende stjerne Stald Kiels Krønike
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
| Forfatter:  |
Tine kk »Silver« |
| Dato:  |
10-03-2008 13:56 |
|
mmmmh mælskesnitter <33333 men pingui smager også godt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bumbumbum |
| Forfatter:  |
marlenej |
| Dato:  |
10-03-2008 21:21 |
|
 KLART!
marlene jensen. tanker som ligger for dybt til tårer )':
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Pernille ♥basse♥ |
| Dato:  |
12-03-2008 17:03 |
|
helt klart, kan ikke lide mælke snitter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kinder.. |
|
|
 - Helt klart!! Har lige spist en idag - uhmmm 
Carina med Omira - Og Olivia ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ohøj.. |
|
|
Helt klart Kinder Pingui som andre også siger så er det kun det hvide i mælkesnitter som smager godt  
R.I.P <3 Kasino <3 Du Vil ALTID Være Mit Et Og Alt <3 You Don't Have To Be Crazy To Be My Friend, But It Sure Helps:P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| KINDER |
| Forfatter:  |
Sofiiie ♥F♥ |
| Dato:  |
12-03-2008 17:53 |
|
jeg siger: KINDER PINGUI d:
♥$ofiesofersofing♥
Kokkedal ridelejr ' 27 08
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kinder p eller mælkesnitte |
|
|
ingen af dem! puuh badvr! 
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! Nu med Sambuca "There are things known and things unknown and in between are The Doors" - Jim Morrison
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| sdfhsfdhfsdh |
| Forfatter:  |
Liv »Lady Nanna« |
| Dato:  |
13-03-2008 18:39 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdhfdshfdshdhfs |
| Forfatter:  |
Liv »Lady Nanna« |
| Dato:  |
13-03-2008 18:40 |
|
SORRY det var ikke meningen at der skulle være 1000 af dem?! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| opskrift |
|
|
Sassi' Den halve parade er den alle taler om, men ingen ved hvad er ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jgfjfjgfjgf |
|
|
 Hvad sker der for jer ;bb Pingui er den BEDSTE .... intet smager bedre end den loooove 
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Tessa & Sera©© JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
15-03-2008 23:17 |
|
<3
» FREDERIKKE&SANTOS ♥ - jeg savner Mirla :'/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfdfdff |
| Forfatter:  |
Kirstine (Spegill) |
| Dato:  |
15-03-2008 23:32 |
|
helt klart (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
MASSER AF LÆKKERT RIDEUDSTYR SÆLGES - se præs.
- meget snart uden kamelen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| !!!!!!!!!!!!!!!...!!!!!!!!!! |
| Forfatter:  |
Tigeren |
| Dato:  |
16-03-2008 16:30 |
|
Helt klart Kinder Pingui ! . - Kan simpelthen ikke klare Mælkesnitter ! 
Heste er som luft for mig , Men uden luft, kan jeg ikke leve (': . <3 <3 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddddddd |
| Forfatter:  |
Louise (Muzze) |
| Dato:  |
16-03-2008 16:33 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tghkhkkhk |
|
|
jeg tror vi er ved at overtage føringen ;bb
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Tessa & Sera©© JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tihiihi |
| Forfatter:  |
Simone KR |
| Dato:  |
16-03-2008 18:41 |
|
 KINDER PINGUI ..
» SIMONE .. Husk: Intet er umuligt, for den her har viljen i hjertet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
17-03-2008 13:51 |
|
Mælkesnitter, men det var en hård kamp xD
'Lukas&Line'
årh Lukas, du er min øjesten! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
Anna ♥Mokka♥ |
| Dato:  |
18-03-2008 14:53 |
|
Mælkesnitter.. og så er de billigst Mmmm..
Anna Krab, nu med Mokka <3 - R.I.P Springtime, min elskede hest Født: 07.04.94 død: 02.01.08 Der er ingen hemmeligheder så tætte som dem mellem hest og rytter..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blaaaa |
|
|
Helt klart mælkesnitte  Selvom de andre nu heller ikk er dårlige (;
Nicoline Christiansen Military Rytter Midnight Af Lergraven & Bøgegaardens Calibra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helt klart |
| Forfatter:  |
Laura »xb« |
| Dato:  |
18-03-2008 17:13 |
|
Mælkesnitte  MUMS!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|