Hvilken sadelmager har i brugt? Eller bruger i? Var i tilfredse? Hvor ligger den henne? Og hvad kostede en omstopning af jeres sadel?
Nynne og Sasha
Lundby Efterskole 08/09
jeg har brugt en fra århus, kan bare ikke huske hvad det kostede om sådan. ellers har jeg bare brugt chefen fra min lokale rideudstyrsbutik.
ηαтαlιє & ∂єѕтєηу ѕυηѕнιηє
♥
You gave me a smile that I could never forget
Heri i lynge .
1500 ,-
LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (:
Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.
Skals sadelmageri. Jeg er meget tilfreds med det han har lavet og hans service
Marie
&
Felix Albæk
Tild. med Ceres Mørk.
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet