Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hvor mange rider.....
Forfatter: 
Dato:  04-03-2008 20:28

Trick spørgsmål ;)


*Host*


Okay, til emnet

Er der nogen er jer derude der rider western?

Tænkte mig lidt, havde nemlig ikke set sådan en tråd herinde før så tænkte om i alle rider klassisk dressur?


Hvis i gør, vil i så ikke skrive jeres bekendtskab med det?




Disse vise ord er skrevet af:


Hannah R.

Gør livet til en fest. Rid Fjordhest.

Rider du med mig, håber jeg du ikke falder af hesten af grin ;D

0
0
Svar på denne tråd
 
 hhdfhdfhdffh
Forfatter: 
Dato:  04-03-2008 20:35

Ja, jeg rider til tider western.

Dette startede da jeg boede i USA, og der blev købt en westernhest til mig. Så måtte jeg jo ligesom lære det, og det var ganske underholdende.

Den slags western jeg kender til, er mest livsstil og ikke show.


Men da jeg kom hjem, red jeg western i showform på en pony og en hest. Ganske underholdende. Dette sker ikke så meget mere, da jeg ikke har muligheden for at være alle steder på én gang.



"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks


Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  04-03-2008 20:35

Nej, ik' endnu.

Men regner med at det er det som jeg skal ride på min lille pony når han engang skal tilrides





Der findes to ting som er uendelige: Universet og den menneskelige dumhed. Og når det gælder universet er, jeg endda ikke helt sikker.
- Albert Einstein
0
0
Svar på denne tråd
 
 Spændende.....
Forfatter: 
Dato:  04-03-2008 21:37

Det lyder hyggeligt :D

Hvor rider i / du henne?



Disse vise ord er skrevet af:


Hannah R.

Gør livet til en fest. Rid Fjordhest.

Rider du med mig, håber jeg du ikke falder af hesten af grin ;D

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  05-03-2008 20:32

der er en western-rideskole lige uden for vildbjerg, og rigtig mange fra min klasse har gået derude.
de fleste holdte lidt efter lidt, fordi de syntes det var kedeligt.


'Lukas&Line'
jeg elsker dig min Hidsigprop {:

"When We ride a horse, We finally know, how freedom feels"

- Jeg er & bliver en Wacko' xD

Med Lukas i nutid og Jonas i datid <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  05-03-2008 20:42

Har prøvet at ride western éen gang (;
På en suuuper dygtig westernhest, som har vundet en masse. Det var rigtig sjovt, men jeg ville blive træt af det i længden tror jeg.



... Støjer

- med den venlige djævlemule Epirus


Årets JHN vallak for kat. I 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  06-03-2008 15:36

Nej, det gør jeg ikke.

Men jeg må lige indskyde - det er faktisk ikke særlig mange endda (som har stået frem med det selvfølgelig :)) som rider klassisk dressur herinde :)


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-03-2008 16:54

Jeg gik over til at ride Dressur og spring for 1½ år siden, men før jeg begyndte på det, red jeg western og det har jeg nok gjort i 5 år vil jeg tro.



©Hottentott©

Tab og vind med samme sind.

Jeg elsker dig Hotte <3'33

~Hottentott I©u~






0
0
Svar på denne tråd
 
 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  06-03-2008 18:45

Hvad er western ? ;D .


Har virkelig ingen anelse ;ss


Hvorfor tænker så mange kun negativt om andre !? .


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg rider
Forfatter: 
Dato:  08-03-2008 11:29

Ikke så meget for tiden, men nej, jeg har aldrig redet western.


Nørd.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Western
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 12:52

Western er en ridestil, ligesom klassisk dressur, engelsk dressur, spring, military etc. etc.


Jeg har aldrig selv redet western, men jeg vil forfærdelig gerne lære det, og har et håb om at lære det når jeg engang igen får hest.


Jeg synes det er en ridestil mere på bølgelængde med hesten, og den ser mere afslappet ud, samtidig med du stadig godt kan være seriøs.


Mvh. Julie Rollo

- Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt...


| Krogens.com - marsvin til salg! | RolloPigen.dk - min hjemmeside |


SÆLGES

| Marsvine hununger m. stamtavle | Tremmebure |

0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  09-03-2008 13:10

Jeg rider det "normale" dvs. jagt, spring, dressur, ponygames, millitary osv.


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider