|
|
| 5.klasse's elev-op i 1.g |
|
|
Ja.. det er hvad der sker på vores gymnasium- eller i hvert fald i vores klasse. Jeg går i naturvidenskabelig klasse (fysik a, kemi b, matematik a). Vores lærer kom så ind igår, og spurgte om vi havde noget imod at der kom en ny elev ind i vores klasse- måske ikke for altid, men på prøve først. Da vi i forvejen er super mange i klassen (!!!) den største klasse på skolen, med 24 drenge og 8 piger. var den første kommentar om det var en pige og om hun var lækkkker. Vores lærer svarede "det en dreng, og det kan godt være han er lækker, men han går altså i .......5 klasse. De 9.klasses eksamensopgaver+ alle andre opgaver, han sidder og laver i matematik og andre fag, er alt for nemme for ham." Så han må virkelig være klog, en @!#$ 5.klasses elev, der er klogere end os ! Vildt, så det bliver spændende (:!
-Æblet Hvis folk synes jeg er for meget, er det nok fordi de selv er alt for lidt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forresten |
|
|
forresten: Der skal ikke kommenteres til om det vil skabe sociale problemer for ham, da vores klasse intet har at tage beslutning om det, andet end at vi skal tage ham med ind i fællesskabet i klassen, så godt som muligt (:
-Æblet Hvis folk synes jeg er for meget, er det nok fordi de selv er alt for lidt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tralalala |
|
|
OMG - han må jo være et geni?  Men tænker lidt ... det er sgu da ikke smart at anbringe en 11-årig (er han ikke det?) på en gymnasium sammen med 16-20 årige. Man burde da lade ham gå i sin egen klasse og så bare give ham opgaver fra gym. En ting er at trives fagligt, en anden socialt =)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg vil mene det samme som Cikorie. Men det kan I jo ikke bestemme. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Raija <333 |
| Forfatter:  |
kathrine (kathrineelfort) |
| Dato:  |
23-02-2008 10:35 |
|
haha han være pænt klog 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja...,,,, |
|
|
Der var egentlig også mange i klassen, som stillede det spørgsmål!. Men som sagt, kan vi jo ikke beslutte eller afgøre dette !. Og det må være en svær situation, for lige pt. føler han sig jo heller ikke så ung som dem på sin alder (må man formode), og han keder sig i hvert fald gevaldigt i timerne. For hvornår begynder man overhovedet i folkeskolen at tage alvorligt fat i noget 9.klasse's eksamensstof?- i 7.klasse?, 8? Men vi for at se hvordan det hele lader sig køre(:
-Æblet Hvis folk synes jeg er for meget, er det nok fordi de selv er alt for lidt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| okijuhygyg |
|
|
OMG : o det er sådan noget jeg aldrig troede skulle ske i danmark xD men stakkels dreng egentlig .
» RabarberMuffin  ♥ Nightwish 2007 [L] I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Ja okay, han har vel også selv valgt det Men alligevel ... Man får vel heller ikke så meget ud af at være færdig med sin uddannelse som 18-årig, så kan han da ligeså godt vente. Tænkte bare fra mit eget sted. - gad måske ikke ligefrem selv rende rundt med en på samme alder som min lillebror på mit gym. :s
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cikorie... |
|
|
Vi er helt enige, og selvom at han er dygtig, må der da være nogle grundtrin han mangler? og desuden skal han vel igennem en masse for overhovedet at få lov til at begynde på gymnasiet- man skal jo have en 9.klasse's eksamen, (eller 10.ende), Men som sagt, er det først på prøve, for at alle kan finde ud af, hvor meget han egentlig kan s:! Men hele klassen er nu en meget social klasse, og selvfølgelig bliver det mega underligt, men vi har lovet at "tage os af ham", altså få ham lidt med ind i tingene..
-Æblet Hvis folk synes jeg er for meget, er det nok fordi de selv er alt for lidt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kkjlklkjkjlj |
|
|
Synes et eller andet sted ikke det lyder særlig smart. Selv om han kan følge med fagligt, er han jo slet ikke lige så moden som de andre socialt. Han har jo også nogle helt andre interesser, tænker fx på piger, fester, druk osv. som ligesom er en del af gymnasiet. Man behøver selvfølgelig ikke drikke sig omkuld hver weekend, men man bliver altså skubbet ret meget ud af fællesskabet, hvis man slet ikke deltager i festerne og den slags sociale ting. Og det er måske ikke rigtig noget for en dreng på 11-12 år... Ville mene det var bedre at sætte ham på sådan en specialskole, mener at der findes sådan nogle for meget kloge børn. For tror nemt at han kan komme til at føle sig udenfor socialt.
Triiine uden Titan :: men nu med Sonny (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmmmmmmmmmmm |
|
|
Tror sådan een, også har det svært socialt i sin nuværende klasse. Ved ikke rigtig - synes måske, at man skulle tilbyde ham en special klasse ?
" Dont'follow me - im lost too .."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fordi fordi.. |
|
|
Omg han må være klog! Vi er lige begyndt på 9 klasses materiale og jeg sidder bare og fatter nada, og jeg går altså i 8.
Frihed.Freedom.Frei.Liberté
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jo..... |
|
|
Drini: du behøves absolut ikke fortælle om hvad der er rigtigt og forkert- jeg har også den holdning (:. Men som nogle også siger, han må have det socialtsvært i sin klasse nu også. Desuden er over ½ af drengene i min klasse, nogle der ikke er kommet længere end 5.klasse i deres sind (:- intet negativt, men de foretrækker computeren frem for festerne, og sådan er det jo! Herved tror jeg ikke at det vil være det store problem! Nu for vi at se, som jeg har skrevet, er det først og fremmest en prøve!
-Æblet Hvis folk synes jeg er for meget, er det nok fordi de selv er alt for lidt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Ja, du må da forælle os om hvordan det er gået. Hehe. Men okay, når du går i "freakklassen" x eller y, å skal der vel nok være nogen til at tage sig af ham og spille computer med ham? Haha. Det ville der fx nok ikke rigtig være i min ... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cikorie... |
|
|
Bare rolig, I får opdatering:p. det er simpelthen for spændende til at lade være at skrive om d:!- Man føler sig næsten helt kendt, selvom man bare skal gå i klasse med ham.- og der i forvejen ikke er noget specielt kendt ved det ; )!. Men ja det er jo lige det jeg gør (1.y). Så der sidder i hvert fald 8-10 stykker med WoW og andre spil på computeren hvor han helt sikkert vil få sin deltagelse 
-Æblet Hvis folk synes jeg er for meget, er det nok fordi de selv er alt for lidt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
23-02-2008 13:57 |
|
OMG, sejt main. det er jo ligesom "skolens smarteste fyr d:" altså TV-serien d:'
'Lukas&Line' jeg elsker dig min Hidsigprop {: "When We ride a horse, We finally know, how freedom feels" - Jeg er & bliver en Wacko' xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har i aldrig hørt om .. |
|
|
Han kunne da være kommet på Menta (mener jeg den hedder ?). Der er der en fra min klasse der kom hen. Han gik i 2. og lavede 9. klasses materiale o: Men det lyder ret vildt, en 5. klasse! 6. klasserne på min skole, er ekstremt umodne og 5. klasserne er endnu mere. KAn slet ikke forestille mig hvordan han kan komme ind på gymnasiet. Og som du selv siger, han har jo ingen afgangeksamensbevis ? Det lyder for vildt, og jeg vil nok bare sige stakkels dreng /: MEn i kan jo nok ikke gøre så meget ved det ..
Mvh. Amalie [: Med part på den skønne welsh cob Duffy {:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Line Henriksen |
|
|
Line Henriksen: Tænkte lige præcis det samme! Haha.
Carina med Omira - Og Olivia ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hheeehe |
|
|
Lyder godt nok mærkeligt Det må da også være svært for ham. Der er jo en verden til forskel på en 1.g-er og en elev der kun har gået halvdelen af sin folkeskoletid ud... Men du må virkelig huske at fortælle hvordan det er gået - er jeg altså lidt spændt på at høre 
Z L N D I E Your dreams are china in your hand
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
... Støjer - med den venlige djævlemule Epirus
Årets JHN vallak for kat. I 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mulloh.. |
| Forfatter:  |
Lone (mulloh) |
| Dato:  |
23-02-2008 16:25 |
|
lyder meget vildt!!
Men tror altså at man skal tænke på at han sikkert ikke er SÅ fantastisk i alle fag - jeg har selv lavet afgangsprøver siden 6. - men hvad med tysk? Fysik? og ikke mindst det sociale - men skriv hvordan det går (:
lone h myrtue' med guldponyen Camilla »my buddies and I are like the ultimate...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
23-02-2008 17:13 |
|
hold da kæft en brainy, mand  ej gud, hvor mystisk alligevel! 11 år og ligeså klog som 9. klasser? syyyyyygt
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| gfhbsthsh |
|
|
ej hvor vildt! troede det var en eller anden artikel fra usa du havde fundet, haha  men det bliver da spændende! skrive lige og fortæl os hvordan det går 
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| llllllllllll |
|
|
FU'CK hvor vildt! jeg har ikke andet at sige ej det da helt vildt!? :S
Hilsen Nanna :)
Watch out! jeg æder dig til aftensmad!  \\ tidligere nanna bannana & hot-chili \\
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
Wow, det er da godt nok vildt! Han må være et geni .. Glæder mig til opdatering  Men der er én ting, jeg ikke forstår  1) Man kan da ikke komme på gym, hvis man ikke har bestået 9. klasses afgangseksamen? 2) Man kan da ikke komme på gym inde midt i et skoleår, når han ikke har været på noget grundforløb? Men ja, siden han kan springe fra 5. klasse, så har de sikkert været lige glade med det ovenstående, hvis han er så klog .. Jøsses 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nathalie <3 |
|
|
Jeg går i 8. og vi begyndte at få 9. klasses afgangseksamens stof i 7. - og jeg følger pænt med synes jeg 
Omkring ham den nye - det vælger jeg pænt og elegant at hoppe over 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Is med fløde |
|
|
Han må godt nok være klog! Men tror nu også han har socialeproblemmer i den klasse han går i nu, men alligevel? Hvorfor kommer han ikke på en mensa-skole? (staves?)
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|