Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Nye ridebilleder!
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 19:35

Jeg fik lokket min far (mester*HOST*fotograf ;D) med ud til krikken idag. - Og hold dog kæft, hvor var jeg ved at sende hende til hesteslagteren, da jeg skulle sadle hende op! Argh, den var så irriterende, gad ikke stå stille, vrinskede og maste, skrabede og sparkede på boksdørene!


... Men ligeså snart jeg kom op, var der intet overhovedet!

Billederne er taget med mobil og jeg har sku zoome og beskære ret kraftigt, så håber i overlever. Ellers giver jeg gravøl ;D


Underligt moment.
Stiver sig
Bedre afslappet her
Starten på schenkelvigning. Meget zoom her :s

Hvor er fokus?

Og vi skridter. :D Jeg tror jeg klør mig på kinden ;D

Dygtig hest. :D

Spassergalop Jeg har en vane med at enten falde tilbage og meget frem, fordi Nathi har en meget rummelig galop. Dvs. at hun gynger op og ned. Og jeg kæmper som en sindssyg at holde mig stille, men hold kæææft, hvor er det svært :D Gerne nogen tips til, hvordan jeg kan sidde ret, uden Nathi sætter sig på forparten modtages med kyshånd. :P

Rid dine hjørner og lad være med at stritte med fødderne :P (jeg tror ikke billederne er i kronologisk rækkefølge :i)

Sikke en flot finger du har, far :-@

Nathi vil helst ikke ud i det hjørne her på højre volte, så derfor har jeg meget fat i indvendige samtidig med indvendige ben. :)
Øhm og jeg fjerner klatter. Hesten sked, og reglerne er, at når din hest "gøder" så skal du af med det samme og fjerne det. Det synes min far var vældig underholdende :P "Det er noget af et @!#$arbejde, hva Sascha høhø. @!#$ - arbejde hahahah". Jaer, right, kom igen far :D

Og vi går tilbage med klatterne :D
Læn dig tilbage! Ærgerlig kvalitet :(
Sæt dig ned på din fine bagdel!

Sæt dig nu ned :D Men hun kommer godt under sig.
Stil hende ind mod midten.

En schenkelvigning vi ikke var helt enige om. Det er nemmere at se, hvorfor hesten ikke vil samarbejde, når man ser billeder end når man sidder på møgdyret Men de mindre heldige billeder skal der også være plads til - vi kan ikke være perfekte alle sammen ;)

Ærgerlig kvalitet - havde det været skarpt, ville det blive et super billed!

Og jeg skulle jo lige vise, at jeg kan hoppe op mens Nathi løber, uden at bruge stigebøjler. Men både hest og rytter var trætte, så jeg kom kun halvt op hænge med benene på siden af hende ;D

En del sløret :s Ellers super billed.

Dygtig hest :D


Super her, udover jeg sidder af @!#$ ;D

Hvad synes I så om min pruhdyr? :) Sådan her så hun ud dagen efter jeg fik hende hjem:

Er det kun mig, der kan se positiv forandring? :)

Kom gerne med kritik/ris&ros udover det, jeg selv har skrevet :)

Klæder farven hende? :)

Og hvis nogen er interesserede, så søger Nathi stadig part (16+) :)


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 19:46

Jamen hun er jo fin.

Dog synes jeg at hun ser ud til at have en enorm dårlig balance? Hun ligger jo næsten helt ned i svingene. Her hentyder jeg specielt til billede nr. 8, 9 og 11.



... Støjer

- med den venlige djævlemule Epirus


Årets JHN vallak for kat. I 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 Støjer:
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 19:56

Så slemt syens jeg nu ikke det er. Værst er det på billed 9, men det fordi jeg lige havde øget tempoet, og fik ikke lige kortet hende nok ind inden kortsiden :) Hendes balance fejler ikke noget, når vi i fuld galop kan vende skarpt på en blød/tung bund :)


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hun er..
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 20:00

.. Vel nok en fin hest :)


Jeg synes også at kunne se positiv fremgang, det er bare ærgerligt, at billederne er så slørede.


Christina Buhl

- med Major og Rocky

Ranum Efterskole '04-'06 <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 m irla
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 20:03

det ser rigtig fint ud :) - Nathi er en rigtig lækker hest at se på ..


vil nu også give støjer ret i at de ligner hun har en lidt dårlig balance, men det har santos også, og det kommer jo lige så stille ;)



» FREDERIKKE&SANTOS

- jeg savner Mirla :'/


0
0
Svar på denne tråd
 
 Stina (Major):
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 20:26

Tak skal du have. :) Godt jeg ikke er den eneste der kan se det :D

Der er flere skarpe billeder her: www.hestegalleri.dk/html/ gal_visbil.asp?ID=47994&ipc=156327 & hestegalleri.dk/html/ alb_vis.asp?AlbumID=32311 :)

Frederikke og Santos (L): Se mit svar til Støjer :)


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 20:49

hun er så flot ;D





» Lulu B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 oo2-Pirat:
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 20:50

Tusind tak, hun kan også godt lide dig :D


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdkæalskd
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 21:18

Køn hest (:

Underligt man skal af og samle lorten op ?



Marie

&

Felix Albæk

Tild. med Ceres Mørk.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Marie uden Ceres:
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 21:49

De har nogen underlige regler i det ridehus. Men sådan må det være. Og tak :)


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 på trods af
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 22:42

På trods af denne "Mesterlige" kvalitet

Ser det godt ud - god forbedring



Hilsen Jose & Raffe <3
En Rigtig Hest Er En Dansk Sports Pony Ligesom Min ;)
En "Lille" Hest Med Et Stort Hjerte <3
Og Med Selvtilliden Iorden (Y)
Kåret Som JHNs Bedste Ekvipage- Hest 2006 :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 10:14

Det ser da godt ud - SASCHA MIN GUD! ;D


Emma
Med Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jose Og ♥Raffe♥:
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 19:34

Arh, hva snakker du om, det er da til et 12 tal med pil op :D Tusind tak (:

Emma (Flossy): Jeg kan ikke høre dig - sig det en gang til


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 19:39

Nå okay (:
Bassen er bare aldrig sådan 'skrå' så det er nok derfor jeg hæfter mig ved det - altså fordi jeg ikke er vant til at se det



... Støjer

- med den venlige djævlemule Epirus


Årets JHN vallak for kat. I 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 Støjer:
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 19:42

Ja, det kan være :)


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-02-2008 13:12

nøj din heste er sød (: din fars finger er bare så flot!


EMILIE P

jeg elsker folk som er sig selv (:



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-02-2008 13:13

og der skulle stå: nøj din HEST er sød.


EMILIE P

jeg elsker folk som er sig selv (:



0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  19-02-2008 13:28

synes det ser fint ud :)


mit gamle part sted havde også de regler i deres ridehus.

Jeg synes det er en god regel (:


. milhbabye <3
the soulja girl :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej (:
Forfatter: 
Dato:  19-02-2008 13:34

Det ser fint ud :)

Vi skal også samle l*rt op i vores ridehus, dog først efter vi har redet.



» SpasserTazz «

'Life's a piece of shit - when you look at it.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Emilie Pedersen:
Forfatter: 
Dato:  21-02-2008 21:58

Ja, ikke? Det er lige til Danmarks Museet :-@

Brunette Milh: Ja, jeg forstår hvis man ikke vil falde af en i en hestebæ :D Men ellers ja.

Tazz: Det ville passe mig bedre :D


Jeg har forresten tænkt over det, I sagde, med at hun "falder" i svingende. Da jeg red her igår, holdt jeg mere på udvendige, og jeg tror det hjalp. :) Men skal ikke kunne sige det, da jeg ikke kan mærke når hun tipper :D


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm-.-
Forfatter: 
Dato:  22-02-2008 06:24

hvor er det en skøn hest , det ser ud til i nyder at ride sammen i to. Du ved selv hvad der skal arbejdes med så ingen kommentar der hun virker til at have en stor galop?







©°MOA°©

¤The Winning Team¤



0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  22-02-2008 10:36

sascha: haha kunne sgu være en kønt syn d:

ej men - hvis de ikke bliver fjernet bliver de trådt ned i bunden osv.

Og til sidst fordi man ikke kan fjerne det hele bliver det en ret så klam bund.


milhbabye

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hopla:
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 11:33

Det er jeg da glad for du synes :) Ja, det har hun. :)

Brunette Milh: Er det derfor? :S


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralalala
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 12:31

Fin hest :)


Det med at fjerne lorten er jo for at bevare bunden god. Hvis hestene bliver ved med at skide i den bliver den til sidst dårlig og skal udskiftes. - og en ridehusbund er sgu ikke ligefrem billig ...



- Cikorie

Somewhere over the clouds

the sky is blue...


Pony sælges: www.heste-nettet.dk/lodge/56323/ hest/168814/

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfghjkghy
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 14:03

Hun er jo så flot ,, syntes man kan se en meget positiv udvikling på billederne :) - trods mesterfotografen ;D


- men det der med at stige af for at samle lorten op? det holder sgu da ikke xD Da vi red i ridehus var der altid sådan nogen tilskuere/forældre/mennesker(?) der skyndte sig ind og fjernede den, for det tog sgu da lidt for lang at hoppe<op og ned af hestene hele tiden



SARAH KROG'
- med vidunderdyret Rista :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Seks tegn
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 14:12

skøn hest :) - ser ud til hun har en stor gang . kom jeg lige til at tænke på q:




M.v.h Dums<3

Domino sælges -

skriv til mig for videre info.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Cikorie:
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 19:40

Ej, er det derfor? :P

Sarah (Rista): Det er de sgu for snobbede til derovre ;)

Dums: Ja, det har hun også :)


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider