Jeg fik lokket min far (mester*HOST*fotograf
) med ud til krikken idag. - Og hold dog kæft, hvor var jeg ved at sende hende til hesteslagteren, da jeg skulle sadle hende op!
Argh, den var så irriterende, gad ikke stå stille, vrinskede og maste, skrabede og sparkede på boksdørene!
... Men ligeså snart jeg kom op, var der intet overhovedet! 
Billederne er taget med mobil og jeg har sku zoome og beskære ret kraftigt, så håber i overlever.
Ellers giver jeg gravøl 

Underligt moment.
Stiver sig
Bedre afslappet her 
Starten på schenkelvigning. Meget zoom her :s

Hvor er fokus?

Og vi skridter.
Jeg tror jeg klør mig på kinden 

Dygtig hest. 

Spassergalop
Jeg har en vane med at enten falde tilbage og meget frem, fordi Nathi har en meget rummelig galop. Dvs. at hun gynger op og ned. Og jeg kæmper som en sindssyg at holde mig stille, men hold kæææft, hvor er det svært
Gerne nogen tips til, hvordan jeg kan sidde ret, uden Nathi sætter sig på forparten modtages med kyshånd. 

Rid dine hjørner og lad være med at stritte med fødderne
(jeg tror ikke billederne er i kronologisk rækkefølge :i)

Sikke en flot finger du har, far 
Nathi vil helst ikke ud i det hjørne her på højre volte, så derfor har jeg meget fat i indvendige samtidig med indvendige ben. 
Øhm og jeg fjerner klatter.
Hesten sked, og reglerne er, at når din hest "gøder" så skal du af med det samme og fjerne det. Det synes min far var vældig underholdende
"Det er noget af et @!#$arbejde, hva Sascha høhø. @!#$ - arbejde hahahah". Jaer, right, kom igen far


Og vi går tilbage med klatterne 
Læn dig tilbage! Ærgerlig kvalitet 
Sæt dig ned på din fine bagdel!

Sæt dig nu ned
Men hun kommer godt under sig.
Stil hende ind mod midten.

En schenkelvigning vi ikke var helt enige om. Det er nemmere at se, hvorfor hesten ikke vil samarbejde, når man ser billeder end når man sidder på møgdyret
Men de mindre heldige billeder skal der også være plads til - vi kan ikke være perfekte alle sammen 

Ærgerlig kvalitet - havde det været skarpt, ville det blive et super billed!

Og jeg skulle jo lige vise, at jeg kan hoppe op mens Nathi løber, uden at bruge stigebøjler. Men både hest og rytter var trætte, så jeg kom kun halvt op hænge med benene på siden af hende 

En del sløret :s Ellers super billed.

Dygtig hest 

Super her, udover jeg sidder af @!#$ 
Hvad synes I så om min pruhdyr?
Sådan her så hun ud dagen efter jeg fik hende hjem:

Er det kun mig, der kan se positiv forandring? 
Kom gerne med kritik/ris&ros udover det, jeg selv har skrevet 
Klæder farven hende? 
Og hvis nogen er interesserede, så søger Nathi stadig part (16+) 