Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 skal du have børn?
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 15:53

jeg kom til at tænke på, om i kunne tænke jer at få børn?
hvorfor - hvorfor ikke? og hvis ja, hvad skulle de så hedde..


EMILIE P
Kærlighed til selvstændige mennesker !


0
0
Svar på denne tråd
 
 nannanan
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 15:53

Jeg vil gerne. Hvad de skal hedde ved jeg sgu da ikke endnu xD



Hilsen Camilla

Fenja <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 15:57

måske? kan jeg slet ikke finde ud af at tage stilling til...


men hvis jeg fik en pige skulle hun hedde Aviaja for det ville jeg SÅ gerne selv hedde!


Og hvis jeg fik en dreng: Jonas. Det er sådan et dejligt normalt og pænt navn synes jeg.


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalala
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 15:57

ja da skal have 3 drenge og 7 piger, de ska hedde bertram, knud, henning, karenmargrethe, ingerborg, henriette, louise-marie, yrsa, yvette, og arlaline.


jeg glæder mig - det blir great :-) :-) :-)



Vildrose
med springponyen Rain


0
0
Svar på denne tråd
 
 Traum & Cacao
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 16:01

Det tror jeg ikke!!


Jeg hader(!) små børn - hvordan kunne min mor dog holde 4 af slagsen ud?


Mvh. Aja


- jeg er farverig i sort/hvid!

0
0
Svar på denne tråd
 
 fordi fordi..
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 16:03
Nej, regner jeg ikke med.
Bryder mig i det hele taget ikke om børn, jo de er da meget søde som de ligger der, men tror ikke jeg ville se det som en glæde at få børn, mere en pligt.

Frihed.Freedom.Frei.Liberté
0
0
Svar på denne tråd
 
 nvcnhbvkjhnbvlk
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 16:06


Jeg kan heller ikke lide børn...

Eller jo dem i 4-8 års alderen, men ikke babyer.

Baaaa....


Men jeg ændrer jo nok mening ;)

Indtil videre vil jeg hellere være karrierekvinde.



NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 16:07

fiona; min veninde hedder aviaja


jeg kan slet ikke tage stilling til det lige nu og her, alt med min kusines sydom som går i arv har påvirket alle holdninger. men hvis de skulle have navne skulle de hedde;
liv, kaja, naja. jonas, oliver eller thor !


EMILIE P
Kærlighed til selvstændige mennesker !


0
0
Svar på denne tråd
 
 ggggggg
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 16:08

det ved jeg sgu ikke.


haha jyl, jeg kan meget godt lide du tager alting sååå seriøst : D<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 fdshsfdhdfh
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 16:09

Jeg skal nok ikke rigtig have børn, men det må min daværene kæreste jo også tage stilling til :bb


Jeg har nok tænkt på :

Louise-amalie




>>Lady og Nana<<

Enhver som ikke har lavet en fejltagelse,

har aldrig prøvet noget nyt!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 16:12

Jeg vil under ingen omstændigheder føde en lille skrige unge men men men jeg vil godt have en sød lille pige jeg kunne lære at ride kunne være ret fedt.


-Skrev Jennifer


Jeg vil aldrig glemme dig

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 16:17

jeg kan ikke li babyer og jeg er bange for småbørn.


hvis jeg nogensinde skal have vil jeg adoptere :)





» Lulu B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nop...
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 16:21

Jeg tror ikke jeg skal have børn.



Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!

Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges - BL.A. 3 SPRINGSADLER!


0
0
Svar på denne tråd
 
 'overskrift'
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 16:31

Jeg vil da nok gerne have børn - men jeg tør virkelig ikke føde!


Men nu må vi se til den tid :b


» ANNE..
- Jeg aner ikke, hvordan min signatur skal se ud :b

0
0
Svar på denne tråd
 
 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 16:35

Jeg har bestemt intet imod små børn (: <3

De er så søde <3 Elsker dem ;bb .


Men jeg er godt træt af at være "babysitter" , for jeg er det ældste barn i familien , så det er jo liiiiige mig der skal tage sig af dem :@ . ( Dog ikke babyerne (( desværrre )) , for vi har ikke nogle ) .

Dog venter min tante en lille en


Men jeg regner bestemt ikke med at jeg skal have børn ;) .

Jeg vil hellere være karriere-menneske tror jeg (: .


Chri||eBi||e (:


Søger en dejlig hest/pony at ride: Tryk xD


0
0
Svar på denne tråd
 
 sdasdsda
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 16:39

nejtak. Jeg hader børn, de er små, lugter klamt, skider i bukserne og hyler. Puha nejtak og når de lige er blevet født, ligner de aliens. Neeeej jeg holder mig til dyr og det har jeg sagt siden jeg var helt lille hehe.




- Josefine

Love's completely real, so forget anything that you have heard
And live for the moment now.


0
0
Svar på denne tråd
 
 ipdfpaeperfer
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 17:09

Jeg vil ikke have mine egne børn, nej. Så hellere adoptere, men helt ærligt.. Det vil jeg først tænke over når jeg er blevet liiige det ældre, og fundet den perfekte mand :)


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 fødsler ad!
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 17:12

jeg SKAL ha børn, meen gud hvor ska jeg ALDRIG føde eller amme!


fødsler det er jo bar så ulækkert! og skræmmende at der ka komme et lille menneske ud derfra


amning! føjj! der ska ikk pattes på mig så jeg får hænge babselutter!


Heidi
og
Landtine

-søg og du skal finde-

jeg har fundet <3

Elsker dig
0
0
Svar på denne tråd
 
 tazran
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 18:26

måske xb det tror jeg da. men højest 2! ;D ved ikke lige hvad de skal hedde. da jeg var lille skulle mine børn hedde saul og maria-isabell hvis jeg fik nogen. ved ikke lige hvad der skete for mig ? :P men iverthefald var det nogen meget spanske navne x'b


( Emma Borum B-)

-birger <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 gfhdhdfhgf
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 18:29

Heidi: AJ styr dig xD Det er jo normalt!


>>Lady og Nana<<

Enhver som ikke har lavet en fejltagelse,

har aldrig prøvet noget nyt!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Zinfandel
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 18:46

Lige nu vil jeg ikke xD altså heller ikke når jeg bliver ældre. Men jeg kan jo hurtig skifte mening xD



Emilie & Zinfandel

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 18:47

Nej, jeg tror det faktisk ikke. Jeg synes børn er sød når de er 0-3 år, men kunne ikke selv tænke mig nogle. De er for tidskrævende og for dyre i drift. ;D


Kh. Patricia Jørgensen

You may say I'm a dreamer but I'm not the only one.

I hope someday you'll join us and the world will love as one

0
0
Svar på denne tråd
 
 gabriel
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 18:50

Tror ikke jeg skal have børn - og skal jeg, vil jeg rigtig gerne adoptere; og bliver det til en adopteret dreng en gang, skal han hedder Julian. :D


Jeg er en af dem, der ikke tror på, at en fødsel er fysisk muligt xD Jeg er HELT sikker på, at der sker små mirakler hver evig eneste dag på fødegangen. : D


Kia med Gabriel De R

"All I pay my psychiatrist is the cost of feed and hay,

and he'll listen to me any day."


0
0
Svar på denne tråd
 
 hdfhfhfdhdf
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 18:52

Ja, jeg skal have børn. Vil gerne adoptere 6-7 børn fra Afrika (Syd). De skal selvfølgelig have afrikanske/amerikanske navne, da danske navne ikke siger mig en dyt.

Glæder mig til at få børn!




"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks


Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd
 
 hghgggg
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 18:54

jeg skal helt sikkert have børn, har ikke lysten nu, (altås som jeg ser på det nu,) men jeg får helt sikkert lyst. vi kan roligt sige at JA, jeg skal have børn.




Af Kirstine™' (:


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 18:55

Man kan da ikke bare adoptere sådan uden videre, medmindre man er forhindret i at få børn, kan man?


Kh. Patricia Jørgensen

You may say I'm a dreamer but I'm not the only one.

I hope someday you'll join us and the world will love as one

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift? ..
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 18:56

ja massere af børn til mig!! ;D de er så søde.


Skrev Pernille

ingen er perfekte - nogen er det sammen.

.. du er min store kærlighed (L)


0
0
Svar på denne tråd
 
 hej (:
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 18:57

Jeg har ikke taget stilling til det endnu, helt små børn er lidt uhyggelige synes jeg også ;D

Børn i to års alderen er så så søde<3 dem elsker jeg (:

Børnehavebørn, er ja? Ligegyldige, men det vil de nok ikke være hvis de var mine :)

Og 'småskolebørn' er jeg bange for! Det er jeg blevet efter min veninde blev overfaldet af en lille dreng der råbte:"Heeektor! jeg har hende nu, og jeg giver ikke slip" Det har virkelig givet mig en mindre angst for børn i den alder.

Og ja? så bliver de jo ældre ;D

Men altså, det er self. anderledes hvis det er ens egen. Men som sagt har jeg ikke taget stilling til det.



» SpasserTazz «

'Life's a piece of shit - when you look at it.

0
0
Svar på denne tråd
 
 fhfhddhfhdf
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 18:58

Det skulle jeg nok mene at man kan. Men der er jo krav, som man skal leve op til. Jeg har læst om det allerede. Man skal jo også skrives op i god tid.


Ellers laver jeg en Madonna;) Hehe



"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks


Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd
 
 gabriel
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 18:59

Patricia Jørgensen: Jo, det kan man - man skal godkendes på lige fod som dem, der ikke kan få børn. Der er en del der skal være helt styr på og så er det ikke helt billigt.


Kia med Gabriel De R

"All I pay my psychiatrist is the cost of feed and hay,

and he'll listen to me any day."


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 18:59

Jeg vil gerne adoptere børn, hvorfor få nogle - når der er nogle som savner en god mor?


Desuden synes jeg ikke så "meget" om livet igen - (der er jo ingen mening med det), til at jeg vil lade andre opleve det. Altså .. Svært at forklare.


» A n n - S o fi e
En dag vil du takke mig for det B)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hffhddhfdfh
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 19:00

Men min holdning er mest, hvorfor bringe flere børn til verden, når der er masser af forældreløse der kunne få et meget bedre liv med nogen der holder af dem.

Så vil jeg hellere have nogen børn, som jeg ikke selv har bragt til verden. Mange af dem er jo slet ikke stillet til et godt liv, hvor de er nu. Så et bedre liv giver man dem jo også. Hvis man er en god forælder.

Det er bare mit 'kald'.



"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks


Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd
 
 aerufdhgfhfgu
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 19:04

Nej det kunne jeg ikke forestille mig. De er okay søde når det er andres børn men mig selv kunne jeg ikke forestille mig.

Men altså kan jeg jo nå at endre mening mange gange inden det kommer seriøst på tale (:



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala.
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 19:13

Sikkert Vildrose , den ide har du nok fået fra mig -.- Det er liige præcis de 10 navne mine børn skal ha' :b

: D


LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (:

Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.


0
0
Svar på denne tråd
 
 affafafa
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 19:25

Hvis jeg finder en mand/kæreste ligesom min far, så skal jeg (Y)


Louise Nørskov

24.01.08 - R.I.P Dilli

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejehj
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 19:35

Jeg skal have to børn - en Gustav og en Cirkel. Det er allerede bestemt og min kæreste synes det lyder som en fin plan.



Sandra&Tímon

Team Korshøje

Lokalkørsel på Sjælland med stor hestetrailer tilbydes. Skriv en PB.
0
0
Svar på denne tråd
 
 jfjfilgfifhgio
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 19:58



Overvej lige at størstedelen af kvinder der føder naturligt skal syes bagefter



NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
0
0
Svar på denne tråd
 
 hjehje
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 20:06

Numsefisken: Hvor står det? Jeg kender en der skulle syes efter sin fødsel - ud af ret mange.



Sandra&Tímon

Team Korshøje

Lokalkørsel på Sjælland med stor hestetrailer tilbydes. Skriv en PB.
0
0
Svar på denne tråd
 
 gegegegeg
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 20:08

jyl: hvad med yvonne kom jeg lige til at tænke på ;D? eller.. Else xD

Edith! Ruth! Gerthe! eller bente xD hahah, vi er så gode ;D


-Jux
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 20:14

Heidi D ♥ANE 06 07♥: har laest en artikel om at man ikke faar haengpatter af at amme, men af at ryge.


jeg SKAL have barn/boern.

jeg vil egentlig godt foede selv, men overvejer ogsaa (til den tid) at adoptere, ikke fordi jeg ikke vil foede eller amme, men fordi der er saa mange boern der mangler familier som vil have det bedre.


Josefine Søndergaard

- med Dressurponyen Wild Rose og Springponyen Oeps.

nu uden sukema.

www.josefine.net


0
0
Svar på denne tråd
 
 Børn ? ! Hmm
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 20:16

Ja, det tror jeg. Hvis jeg fik en pige skulle hun hedde Camille, og / eller Isabella. Min deng skulle hedde Mikkel tror jeg.



Kirsten Laursen


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 20:18

Jeg skal helt sikkert have børn :) Hvis det står til mig, skulle jeg gerne have fået det første, allerede inden jeg fylder 20 år :)
Navne har jeg ikke bestemt endnu, det kommer jo an på så meget. Men synes rigtig godt om navnet Emmelie :)


- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 20:43

Ja det skal jeg - og begge skal være de fødte ryttere :D

Jeg kunne ikke lade være med at grine over Heidi D's indlæg ;)


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 21:54

Kia med Gabriel: hahaha, jeg kender en der hedder Julian, og han er adopteret d;


ej jeg tror bare jeg vil adoptere en lille neger, årrrh de er så søde xD


' Line Henriksen Ü

- Fordi jeg er pimp og du er jaloux :'D

udnyt idag. Imorgen er der en ny dag, men igår kommer aldrig igen :']

^stævnetøj str. 164 sælges!^

0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllllllllllllllll
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 00:07

Jeg sværger til et nej. Jeg vil ikke have børn. De tager alt for meget af ens tid, og er så svære at opdrage..


Men altså... Står der en dag en eller anden sød afro og tigger og be'r.. Ja.. Så må jeg vel overgive mig, og få nogle små søde mulatbørn hehe




Michael Joseph Jackson

THE KING OF LOVE


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 09:43

Det ved jeg godt nok ikke endnu, det tænker jeg ikke som sådan over. Men da jeg var lille, sagde jeg, at jeg skulle have en dreng og en pige, - Rose og Ferdinand. :)


Emma
Med Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Børn, ja tak
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 10:16

Hehe den snak har kæresten og jeg så småt haft gang i ;-D

- Ikke at vi skal ha' nogen lige foreløbig, ej tak!


Men 5-10 år ude i fremtiden, så jo.


Jeg vil nok gerne ha' 2-3 børn, men ikke flere.

- Og et eller andet sted har jeg det ligesom FlavaBC, jeg vil faktisk hellere adoptere end føde dem selv!


Der er netop så mange børn derude som mangler et hjem, - jeg har ingen behov for at gå og være gravid i 9 mdr for derefter at presse et kæmpe barn ud "down there", - AV!

- Og når der allerede er så mange børn til i verden.


Men kravene er jo store, og det er dyrt at adoptere!

- Og er jo ikke sikkert at kæresten er enig.


Da jeg var yngre sagde småbørn mig ikke så meget, - og jeg skal ærligt indrømme at jeg stadig ikke kan se hvad "smukt" der er ved små børn, særligt nyfødte, - det er grimme, ulækre og ligner aliens, LOL...

- Når de blir lidt større er de altså noget kønnere.


Men hvad de skal hedde aner jeg ikke...




Mvh. Julie Rollo

- Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt...


| Krogens.com - marsvin til salg! | RolloPigen.dk - min hjemmeside |

R.I.P.

08/07-88 - 27/04-06

Alme'ti Z; My soulmate...

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehehe
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 12:59

Skal ikke have børn. Men skal heller ikke giftes for den sags skyld - af den simple grund at jeg er af den overbevisning at mennesker ikke er skabt til at være sammen med den samme hele livet.

Skal til gengæld have en masse penge


Jeg har nogle abnormale prioriteter xD Faktisk grænsende til det sørgelige





Z L N D I E

Your dreams are china in your hand


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 14:27

Niks. Skal ikke have børn. Jeg vil gå op i min kommende uddannelse, job og karriere.. Sådan er det.


Citat:

Spirit: Sometimes a horse has got to do what a horse has got to do.


R.I.P marsvinet Martha

*4. febuar 2007

Død d. 9. maj 2007


R.I.P katten Felix

F. 1989

Død d. 11. Feb. 2008

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalaal
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 14:59

ej jeg ville faktisk gerne ha' en lille afropige med små fletninger <3



Vildrose
med springponyen Rain


0
0
Svar på denne tråd
 
 Helst ingen
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 15:17

Børn. Hellere flere dyr :D




Malle

- med Honeyburst/Raja :D




0
0
Svar på denne tråd
 
 m irla
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 15:33

ja da :D når jeg er sikker på at jeg har fundet den helt rigtige mand <3 og så skal de begge to have hver deres pony (: weeeeeeee xD



» FREDERIKKE&SANTOS

- jeg savner Mirla :'/


0
0
Svar på denne tråd
 
 yeeees
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 16:37

jeg vil helt sikkert have børn - gerne flere af slagsen d: selvfølgelig ikke nu (er kun knapt 15) ' haha :'D Men når jeg bliver voksen.. Af pigenavne synes jeg at Isabella, Camille og Nicoline er nogle flotte navne . Til drenge ? Hm ' det ved jeg ikke.



$ofiesofersofing
Med ½part på Fredrik (L)
Kokkedal ridelejr 27 08 :b
♥ ♥ ♥

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 16:42

Ja.. Det skal jeg da.. Skal da have nogen små dejlige unger at nutte om, og bruge en masse af min tid på.



╩╦Louise╦╩

0
0
Svar på denne tråd
 
 BØRN......
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 19:13

Jo skal jeg, hvis jeg finder den rette at få et med ;)


- Egentligt glæder jeg mig, syns det er en af de smukke ting ved at være kvinde, at kunne skabe en levende ting inde i sig, hvorefter det bliver et menneske, syns jeg er fascinerende og smukt.

Og jo, selvom det er over 18 år, og mange timer og søvnløshed osv man bruger på det, så vil jeg 100% have et barn, og hvis jeg ikke finder den rette, og skal gå og være alene resten af min tid, så vil adoptere et barn, et barn jeg kan give muligheden for at få et liv og et hjem.


Jeg håber bare ikke hvis det kommer dertil, at jeg skal have kejsersnit


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et og alt
søger Low's fortid, kig på linket Tak:
www.heste-nettet.dk/forum/7/107129/ 107129/

0
0
Svar på denne tråd
 
 gabriel
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 19:21

Line Henriksen: Haha, fedt! Jeg vil herne have en dreng fra Afrika, Julian som bekendt, og så skal han blive mega syg gangsta og have en ordentlig gangstabande så han kan passe på sin lille mama når hun bliver gammel


Kia med Gabriel De R

"All I pay my psychiatrist is the cost of feed and hay,

and he'll listen to me any day."


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider