Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 navlepiercing
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 20:28

heeey duckies :D

har i haft en god weekend indtil videre?

det har jeg nemlig :P


nå men, jeg ville bare lige lave et glædesindlæg som ikke har nogen betydning, men nu oprettede jeg det altså alligevel xD


jeg fik lavet navlepiercing i i går med min bedste veninde <3

omg. jeg var virkelig overrasket over at det overhovedet ikke på noget tidspunkt gjorde ondt, så det var jo virkelig super


men lige et lille billede d;

stenen er hvid som i kan se, ganske enkel og naturlig.



fortsat god weekend til jer alle :D



MILH

R.I.P kazmir s';

altid elsket <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Chamai
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 20:30

Ej, hvor fedt (:

Tillykke med den :D




- Pernille Sig

Chamai

0
0
Svar på denne tråd
 
 hhhhhh
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 20:32

Ej hvor fedt, elsker navlepiercinger d; <3

Den er os fed stenen.



" skrev pernille "

ingen er perfekte , men nogen er det sammen


0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 20:38

Fedt : D

Gør den ondt?


Blev også piercet for , hmm. Snart 3 uger siden.

Damn jeg var stolt xD



╩╦Louise╦╩

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 20:44

tak til jer :D


louise: nej den gør faktisk ikke ondt overhovedet (;

hvor fik du piercing henne?



MILH

R.I.P kazmir s';

altid elsket <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 20:45

Milh : Øverst venstre Øre.

Gal det ser nice.

Gal det gør ondt.

Og det gør ikke bare ondt de første to timer. Nææ - De første to uger. Mit øre er stadig lidt ømt, men gør ikke direkte ondt mere.




╩╦Louise╦╩

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 20:47

louise: fedt :D

men træls den gør ondt så længe, men okay - det er vel det værd (: så kan du jo have den i mangemange år uden smerter, forhåbenlig d:



MILH

R.I.P kazmir s';

altid elsket <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 20:52

Milh : Ja , Det er da det værd. Står da mindst en eller to gange om dagen og kigger på mit øre :b

Men der er sørme også mange bagsider ved det - Bla smerterne.

Jeg fik den lige op til skolekomedie hvor vi skulle spille, dvs. en masse tøj af og på. Av av av..



╩╦Louise╦╩

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 20:54

auv!



MILH

R.I.P kazmir s';

altid elsket <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 21:19

En piercing kan ikke være naturlig ;)


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 21:19

Tillykke med det..

Jeg skulle oss ha haft en i navlen, men da jeg er sygt bange for nåle (så min krop går i chok og hele min krop spænder og ryster(oss øjne og min tunge hæver så jeg ikk ka tale osv)), så da jeg sad hos ham der pierceren turde jeg ikk, og gik i chok.

Så der blev desværre ingen piercing til mig ;( Er vildt ked af at jeg ikk bare ka ta mig sammen !!


Men tillykke til dig





>> Isabella & Dos <<

RIGTIGE piger rider DRESSUR!

-Med part på I'eren DosMil

( Tildligere Chirsto ♥Chrissen♥ )

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 21:21

sascha: ej, men hvis den nu var skrigende pink var den jo ikke almindelig vel


isabella: ej hvor træls, og det er netop der det gør ondt - når du spænder i kroppen og er nervøs s:



MILH

R.I.P kazmir s';

altid elsket <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 21:26

Ja, men jeg kan bare ikk styre det :(

Har det samme problem når jeg har skulle ha taget blodprøver + blive vacc osv..

og jeg VIL bare SÅÅÅÅÅÅ Gerne ha' en piercing i navlen..

Og har fået lov og det hele da jeg blev 14 dvs. næsten et år siden.... Øv!





>> Isabella & Dos <<

RIGTIGE piger rider DRESSUR!

-Med part på I'eren DosMil

( Tildligere Chirsto ♥Chrissen♥ )

0
0
Svar på denne tråd
 
 maestro
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 21:29

hvor nice! :D


ville herre gerne også have en ;D skal bare lige tage mig sammen til at spørge de gamle - de er ikke særlig meget for sådan noget :D hehe .


muzze: hvor sjovt ? jeg er også piercet deroppe i øret - det gjorde slet ikke ond tpå mig , og har ikke gjort det på noget tidspunkt



» Bianca & Maestro «

Årets Dressurrytter kat. 1 2007 *JHN*

Året bedste fremgang 2007 *JHN*


- Fando I still miss you!

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 21:34

bianca: kan jeg godt forstå, det er feeeeee' d;

min mor har det selv, så hun synes ikke hun ikke forbyde mig det :D



MILH

R.I.P kazmir s';

altid elsket <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 22:04

Der er forskel på naturlig og almindelig :)


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 22:05

hvid er en naturlig farve (:

jeg har ikke sagt det var selve piercingen der var naturlig.



MILH

R.I.P kazmir s';

altid elsket <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tilløøhkk ;D
Forfatter: 
Dato:  09-02-2008 22:09

Tillykke til dig
Ville sindsygt gerne kunne ovetale mine forældre til en picering!


EMILIE P
Kærlighed til selvstændige mennesker !


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 02:31

Louise (Muzze og bianca (maestro)): Det er ikke piercinger, medmindre de er lavet med kanyle ;)


Det ser rigtig fint ud :) Her er mine to:


- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 09:37

Det ser herre sejt ud. Tillykke, med den. ;D


Emma
Med Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 sandra...
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 09:41

Sandra - er den øverste ikke lidt for lang? (:


*amandakarlsen*
KLANK EFTERSKOLE 08/09

Gud hjælper dem, der hjælper sig selv.
0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 10:17

Sandra: det ser vildt fedt ud med den nederste du har :D gjorde den ondt? eller var det ligesom den anden?



MILH

R.I.P kazmir s';

altid elsket <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralalala
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 10:51

Den er niiice ;D


Jeg skal også have lavet en. Skal bare lige have tabt lidt af vinterfedtet først :P



- Cikorie

Somewhere over the clouds

the sky is blue...


Pony sælges: www.heste-nettet.dk/lodge/56323/ hest/168814/

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 10:52

Bianca : Damn hvor snyd :O



╩╦Louise╦╩

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 11:11

Sandra (Beauty Star): Selvom huller ikke er blevet lavet med en nål/kanyle, så er det altså stadig en piercing..


..
0
0
Svar på denne tråd
 
 PIRCING
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 13:56

Har du allerede måtte få en i med en sten for neden? :)

- Jeg troede da det var normalt, at det kun måtte være en med to kugler, eller en ring de første 3 måneder, for at hullet kan danne sig?


- Men tillykke med den, det er pænt ;)


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et og alt


0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke <3
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 14:01

tillykke med den , milh (: <3 Jeg kan godt lide den sten du har valgt . Jeg vil også sige at "klæder" dig (din navle :b) med en piercing . Hmm , på nogle ser det bare ikke ligeså godt ud synes jeg ? Men det gør det i hvertfald på dig.



sofiesofersofing

yesyes ' det kører for de skøre ?

-.{}.-


0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  10-02-2008 14:23

simone: ja, men de er vidst begyndt at lave dem så de kan komme i med det samme.

Der er flere og flere der får dem med sten i fra starten af.


sofie: tusind tak for din dejlige kommentar :D<3



MILH

R.I.P kazmir s';

altid elsket <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 afafafaf
Forfatter: 
Dato:  17-02-2008 23:42

Den klæder dig skatte, og nej - det gør slet ikke ondt :D


Fik lavet min i efteråret, med sten for oven og for neden. Det er lir ;D


Louise Nørskov

24.01.08 - R.I.P Dilli

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm .......
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 09:22

Jeg må være den enste i hele verden, der synes det gjorde ondt at få lavet i navlen. :P





Zig-Zag

I love you. I swear that's true.

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567890
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 09:47
tillykke :)
selv er jeg ikke saa meget for piercinger. dels fordi jeg ved hvor farlige de kan vaere.

men det er da fedt hvis du selv kan lide det :)

selv har jeg en piercing der 'oppe' oeverst i oeret, og jeg har selv fortrudt lidt siden :/
har dog ikke taget den ud endnu.

Josefine Søndergaard

- med Dressurponyen Wild Rose og Springponyen Oeps.

nu uden sukema.

www.josefine.net


0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 10:46

den er flot : D


(dine everlast bukser er det dem der er stramme forneden (evt med lynlås )? for så SKAL jeg vide hvor du har købt dem xD)





» Lulu B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 yum yum ?!?
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 11:33

Den er mega fed ! :D



Kirsten Laursen


0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 12:02

lulu: de er stramme forneden - men de er med elastik (:

tror ikke de fås med lynlås.


jeg har købt dem i deres så vidt jeg husker.


. milhbabye <3
the soulja girl :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 15:22

Milh : okay ,, hmm det fordi en der red der hvor jeg havde bob før hun havde nogen med lynlås men jeg tror det er en gammel model for kan bare ikke finde dem nogen steder xD



» RabarberMuffin B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 15:25

oo2-pirat: så er jeg ikke sikker på det er af samme model.

Så tror jeg nærmere det skulle være gamacherne de har lavet?


. milhbabye <3
the soulja girl :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 15:29

nej det ik gamacher
jeg må brøve det magiske internet,, måske kan jeg finde nogle brugte xD



» RabarberMuffin B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 15:30

nå okay.

det lyder bare ret kikset med lynlås i disse everlastbukser?


. milhbabye <3
the soulja girl :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaaah...
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 15:39

.. jeg synes den er rigtig pæn til dig :)


kunne også godt tænke mig en, men mine forældre synes desværre ikke det er en god idé. s:


simone-low: min veninde fra min klasse fik også en navlepircing for en måned siden ca., og det var også en med en sten i :)


Før i tiden når man fik huller i ørerne var det også bare sådan en sølvkugle, men nu er det både stjerne og med sten i og hele svineriet ;)



» FREDERIKKE&SANTOS

- jeg savner Mirla :'/


0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 18:44

Milh : tjaeh jeg kunne godt li dem ;D men det var kun nede ved anklen, der var de stramme og med lynlås xD



» RabarberMuffin B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 fgjfgjgikyd
Forfatter: 
Dato:  18-02-2008 19:12

Det ser mega fedt ud til dig. Jeg syntes ellers det er grimt til mange men det klæder dig virkeligt!


Kunne også godt tænke mig en men min smerte grænse er MEGET lille så tror jeg ville dø af smerte (:



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider