Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Børnehjemmet.
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 16:10

goddag ænder ;D

jeg har bare været hjemme hele dagen, og folk fra fjün har jo ik ferie endnu B-)


MEN jeg har været i København i weekenden og fredag skulle jeg være sammen med min bros kæreste og to af hendes venner (min bror var til koncert )


vi valgte så at tage i biografen og nu vil jeg så fortælle jer hvor sygt fed børnehjemmet er ! eller ikke helt, for jeg vil ikke røbe noget ;D


jeg oprettede engang et indlæg med pans labyrinth og en sendte et link til traileren med børnehjemmet, og jeg tænkte, den skal jeg bare se!


vi 4 tog så i bio. og aldrig har jeg set så fed,god,uhyggelig film ! vi var alle bare helt høje da vi kom ud og ingen kunne fatte hvor god den var. mig og min brors kæreste reagerer normalt ik på gys men det endte med at vi sad og hold i hånd og jeg havde den anden hånd op for munden for ikke at komme til at udbryde noget helt åndsvagt ;D


der var 2 scener hvor næsten alle skreg (og nogle kunne så ikke skrige og lavede bare en lyd og sad ellers bare med åben mund og kiggede på skærmen, derefter nervøse lyde og kig på sidemanden. )

den var sygt uhyggelig og sygt god.. så mærk jer mine ord - tag ind og se den !! den var SÅ fantastisk at i slet ikke fatter det ;D


på vej hjem får jeg så afvide at den ik går i svendborg (KATASTROFE) så en dag skal jeg drage til odense med nogle venner for at se feee' film ;D


fortsat god dag B-)





» Lulu B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 Seks tegn
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 16:12

har aldrig hørt om den. men nu er jeg ikke helt den store gyser'freak q: og bliver det aldrig.

men ren nysgerrighed - hva handler den om? udover et børnehjem



M.v.h Dums<3

pony sælges.

skriv til mig for videre info.

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 16:13

glemte lige at tilføje, at i metroen derhen fortalte jeg om en film(som jeg ikke lige kan huske hvad hedder) som forgår i en metro. og på vej tilbage går metroen selfølgelig i stå, vi havde selfølgelig pladserner hvor man kunne kigge ned i den skumle undegrund. TAK xD

man skulle nok have været der. det var en lidt sær oplevelse at holde stille dernede




» Lulu B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 16:16

den handler om en lille familie der flytter ind på et nedlagt børnehjem. sønnen begynder så at lege med nogle usynlige venner og så sker der ellers ting og sager B-) sønnen forsvinder og moderen begynder så at lege "deres leg" for at finde sønnen..


aaaaarg den er så uhyggelig og jeg vil se den igen xD




» Lulu B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 Seks tegn
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 16:17

oo2-Pirat: haha q: lyder da også lidt spooky (;



M.v.h Dums<3

pony sælges.

skriv til mig for videre info.

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 16:19

den er bare så overbevisende og endelig en gyser der bare funkere hele vejen igennem uden blod og monstre og uden at blive ødelagt af en dårlig slutning ;D




» Lulu B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 16:27

Jeg vil ekstremt gerne se den!


Emma
Med Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Uuuuh..
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 17:36

Jeg kan slet ikk klare gysere :z Ved ikk rigtig hvorfor? Men jeg er rigtig følsom overfor film!

Forleden dag så jeg The Blair Witch Project , uff , den var fandme uhyggelig .. havde godt nok svært ved at sove den nat ;s Andre der har set den? Og hvad synes I evt. om den? Den er blevet anmeldt som én af verdens mest uhyggelige film - hvorfor fanden blev jeg dog overtalt til at se den!? Nå , men den var faktisk ret god , bortset fra det .




$ofiesofersofing
Med ½part på Fredrik (L)
Kokkedal ridelejr uge 27 08 :b
♥ ♥ ♥

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 17:38

Ej hvor er det bare fedt at høre - skal nemlig ind at se lige præcis den film i morgen :D

Så nu glæder jeg mig da helt ;D


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 17:57

Høhø , det var mig der sendte linket Han er bare psyko god, ham instruktøren.


Har dog kun set Pans Labyrinth, men glæder mig til at komme ind og se børnehjemmet.


» A n n - S o fi e
En dag vil du takke mig for det B)

0
0
Svar på denne tråd
 
 nananaa
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 18:02

Jeg vil så gerne se den ö



Hilsen Camilla

Fenja <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 ggggggggg
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 18:24

- sammen med mona? hihi


har ikke set den

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 21:25

i skal glæde jer rigtig meget alle jer der skal se den ;D


alle jer der er bange for gyser film - i får hjertestop B-)


Bølle : vi ser den sammen ;D


Miss Chanel : Præcis ;D




» Lulu B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 17:06

cool man, det kan da være den skal ses ? forresten har du været sammen med peter ? ^^


»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you


0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 19:13

CC : det skal den ihvertfald ;D den er så fed : D

hahaha gud nej ham havde jeg helt glemt xD men nej det har jeg ik =o

men en weekend finder mig og min veninde en bus der går derud ;D




» Lulu B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddddddddddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 19:14

Du ved hvad jeg har sagt og mener



╩╦Louise╦╩

0
0
Svar på denne tråd
 
 LuzMuz
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 19:23

jeg blev sur over din besked xD især fordi da jeg fandt den på nettet manglede den bedste halve time jeg er en bandit ja 8D

men min stakkels far fattede jo ik en brik, for der var jo heller ik undertekster




» Lulu B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddddddddddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 19:28

Haha. Min far mener vi får den her næste gang vi får dvd´er.

Plejer bare altid at få dem før de er i bio , men det kan være jeg gå ind og glo om den er der xD



╩╦Louise╦╩

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralallal
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 20:14

Vores klasse var inde og se den da vi var på introtur :D Den var VIRKELIG god!! :D Jeg er bar en total kylling til gyser og det var hende jeg sad ved siden af også bar så vi sad bar og gyste sammen :P Men der var næsten ingen andre end vores klasse derinde så vi sad bar alle sammen og gispede sammmen og smågrinede over hvor fjollede vi var :P Og jeg sad og stor tudede både midt i filmen men især til sidst Synes godt nok den endte sørgeligt :P Og som ekstra bonus skulle vi gå et par km gennem mørke gader og skov for at komme tilbage til det vandrehjem vi sku bo på :P Der var nogle der fik sig nogle gode gys på vejen :D Og så det værelse jeg boede på eksisterede ikk :P hehe.. Men Virkelig super film



-It's hard to lead a cavalry charge if you think you look funny on a horse.


NannaHildgaardLarsen

*Team Midgaard*


0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 20:20

LuzMuz : jeg hader dig B-)


NHL : ja den er virkelig fed ;D

ej jeg syntes virkelig slutningen er sød :D endlige en gyser der ik har en l*rteslutning ;D

det var meget godt jeg skulle sove sammen med nogen ellers havde ejg nok haft lidt søvn problemer de første dage xD jeg kan seriøst hele tiden se Tomás hvis det er mørkt ,, det ret skræmmende ;D




» Lulu B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 NavneSøs
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 20:31

NS : Det er godt. For hader også dig <3



╩╦Louise╦╩

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider