goddag ænder 
jeg har bare været hjemme hele dagen, og folk fra fjün har jo ik ferie endnu 
MEN jeg har været i København i weekenden og fredag skulle jeg være sammen med min bros kæreste og to af hendes venner (min bror var til koncert
)
vi valgte så at tage i biografen og nu vil jeg så fortælle jer hvor sygt fed børnehjemmet er ! eller ikke helt, for jeg vil ikke røbe noget 
jeg oprettede engang et indlæg med pans labyrinth og en sendte et link til traileren med børnehjemmet, og jeg tænkte, den skal jeg bare se!
vi 4 tog så i bio. og aldrig har jeg set så fed,god,uhyggelig film ! vi var alle bare helt høje da vi kom ud og ingen kunne fatte hvor god den var. mig og min brors kæreste reagerer normalt ik på gys men det endte med at vi sad og hold i hånd og jeg havde den anden hånd op for munden for ikke at komme til at udbryde noget helt åndsvagt 
der var 2 scener hvor næsten alle skreg (og nogle kunne så ikke skrige og lavede bare en lyd og sad ellers bare med åben mund og kiggede på skærmen, derefter nervøse lyde og kig på sidemanden.
)
den var sygt uhyggelig og sygt god.. så mærk jer mine ord - tag ind og se den !! den var SÅ fantastisk at i slet ikke fatter det 
på vej hjem får jeg så afvide at den ik går i svendborg (KATASTROFE) så en dag skal jeg drage til odense med nogle venner for at se feee' film 
fortsat god dag 