Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Video af George til stævne
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 12:18

Nu har jeg jo endelig fundet ud af, at bruge Windows Movie Maker. Så derfor lavede jeg i går en film, fra stævnet (07).


Jeg ved godt, at den ikke er "proffesionel". Men jeg er heller ikke så god til det. I må meget gerne sige, hvad I synes om den.


I kan se videoen her.


Emma
Med Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 13:12

Er der ikke nogle, der vil se den? :)


Emma
Med Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 hgjghjhgjh
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 13:20

En virkelig sød film! Blev helt glad der da i vandt stævnet

Tillykke selvom det jo er et år siden nu x} ' Men vi har da set film før fra dig&George's stævne før? George er virkelig en fantastisk pony (: <3



» skrévpernille :} ‹3

0
0
Svar på denne tråd
 
 123893456789
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 13:22

den er da soed og fin :)


Josefine Søndergaard

- med Dressurponyen Wild Rose og Springponyen Oeps.

nu uden sukema.

www.josefine.net


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 13:35

Pernille: Mange tak. Jeg bliver også selv helt glad, hver gang jeg ser billeder derfra. Du har ret. Ja, i har set en video fra mig før. Men den blev ikke lige så god. :)


Josefine: Mange tak. :)


Emma
Med Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tihiihi
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 13:35

Neej hvor fint! Tillykke med 1. pladsen..


» SIMONE ..

Husk: Intet er umuligt,

for den her har viljen i hjertet!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 14:00

Simone: Mange tak. :)


Emma
Med Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 15:00

Den er rigtig god :) <33


Kh. Emmaborum (;
- birger, du er min lille stjernepony!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 15:01

1 minut og 19 sekunder inde i filmen, er jeg kommet til at skrive "en" i stedet for "ind". ;D


Emma
Med Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Emma..
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 15:13

Tak. :)


Emma
Med Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 17:37

Er der ikke andre? :)


Emma
Med Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 17:40

Ejj hvor fedt :D . <3


Tillykke søøde (: .


Chri||eBi||e (:


Søger en dejlig hest/pony at ride: Tryk xD

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 17:43

Chrille: Mange tak. :)


Emma
Med Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 ghfghgfh
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 17:54

Hihi hvor godt ;D

Rigtig sød video ;D

Og tillykke xD



Sissel aka Tiss
Med dressurdyret Jackie <3

og springhyppen Joy Salina <3
Toscha & Sofus, savner jer <3

Det nytter ikke at give hesten skylden, det er alligevel ikke den der har gjort det.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 17:57

Team Toss: Ja, det er jo din skyld, at den blev god. ;D


Emma
Med Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zasha OX
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 18:52

Det var jo så fint søde :D

Haner en lille nuttet pony (L)


Nu må vi håber den går Prinsesse og jeg lige så godt når vi skal afsted

Tror jeg ikke men alligevel (:




x Catrine & Zasha x

Fordi vi kan ALT



0
0
Svar på denne tråd
 
 fdgdfg
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 19:35

Haha, det var da godt du forstod mine underlige måder at forklare tingene på xD



Sissel aka Tiss
Med dressurdyret Jackie <3

og springhyppen Joy Salina <3
Toscha & Sofus, savner jer <3

Det nytter ikke at give hesten skylden, det er alligevel ikke den der har gjort det.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 19:41

Catrine: Tak sødeste. Held og lykke til dig og Zasha. :)


Team Toss: Jamen det gjorde jeg da. Og det virker jo. :D


Emma
Med Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 filmen
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 16:08

Hej


tillykke med 1.plasen (er 9 så noge stavefejl er der .) jeg starte mege dressurstævner jeg startede sjællandmesterskaberene siste år men der startede 13 år tøser mod mig som er 9 med en pony der er 14 år (er 15 nu) jeg blev nr. 10 men jeg var mega nervøs , men jeg gjoder det så godt jeg kunne . Vi var 10 det var de 7 (tror jeg ) der går videre til finalene men red meget beger end jeg har for gjoderet ....


Amalie 9 år

0
0
Svar på denne tråd
 
 fordi fordi..
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 16:20
Rigtig god video, men hold da op hvor har du skæve bøjler, kan godt være det er vinklen.

Frihed.Freedom.Frei.Liberté
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 18:07

Lærke: Tak. Ja, jeg ved godt det med bøjlerne. Jeg vidste det allerede inden jeg skulle på banen. Men jeg nåede ikke at rette dem.


Emma
Med Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 19:44

Okaay, bare for at få det 100 % på plads - hvordan udtaler man George. Er det den engelske måde - eller danske måde (Geeeeorge).


Fin ridning - kan ikke vide hvordan dets er ud, søde. Jeg rider jo ikke mere, men du har da skæbe bøjler eller er det bare mig?
Super feed video -blev helt glad, jo.

Forresten - hvor i landet er det du var til stævne?


EMILIE P
Kærlighed til selvstændige mennesker !


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 19:59

Emilie Pedersen: Tak søde. Man udtaler det på den engelse måde. Ligesom George Bush. Det var på rideskolen, hvor Sarah (Lori) og jeg rider. I Herlev.


Emma
Med Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 20:12

Emma: Super, så blev jeg det klogere. Tænke os Geroge lød sådan som en morfar ting og det passede jo ikke på den lille skat


EMILIE P
Kærlighed til selvstændige mennesker !


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 20:35

Emilie: Præcis. :D


Emma
Med Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider