|
|
| Video af George til stævne |
|
|
Nu har jeg jo endelig fundet ud af, at bruge Windows Movie Maker. Så derfor lavede jeg i går en film, fra stævnet (07). Jeg ved godt, at den ikke er "proffesionel". Men jeg er heller ikke så god til det. I må meget gerne sige, hvad I synes om den. I kan se videoen her. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hgjghjhgjh |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
12-02-2008 13:20 |
|
En virkelig sød film! Blev helt glad der da i vandt stævnet  Tillykke selvom det jo er et år siden nu x} ' Men vi har da set film før fra dig&George's stævne før? George er virkelig en fantastisk pony (: <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123893456789 |
| Forfatter:  |
Josefine S |
| Dato:  |
12-02-2008 13:22 |
|
den er da soed og fin 
Josefine Søndergaard - med Dressurponyen Wild Rose og Springponyen Oeps. nu uden sukema. www.josefine.net
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Pernille: Mange tak. Jeg bliver også selv helt glad, hver gang jeg ser billeder derfra. Du har ret. Ja, i har set en video fra mig før. Men den blev ikke lige så god.  Josefine: Mange tak. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tihiihi |
| Forfatter:  |
Simone KR |
| Dato:  |
12-02-2008 13:35 |
|
Neej hvor fint! Tillykke med 1. pladsen..
» SIMONE .. Husk: Intet er umuligt, for den her har viljen i hjertet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
12-02-2008 15:00 |
|
Den er rigtig god <33
Kh. Emmaborum (; - birger, du er min lille stjernepony!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
1 minut og 19 sekunder inde i filmen, er jeg kommet til at skrive "en" i stedet for "ind". 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
| Forfatter:  |
Chrille ♥Comet♥ |
| Dato:  |
12-02-2008 17:40 |
|
Ejj hvor fedt . <3 Tillykke søøde (: . 
Chri||eBi||e (: Søger en dejlig hest/pony at ride: Tryk xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ghfghgfh |
|
|
Hihi hvor godt  Rigtig sød video  Og tillykke xD
Sissel aka Tiss Med dressurdyret Jackie <3 og springhyppen Joy Salina <3 Toscha & Sofus, savner jer <3 Det nytter ikke at give hesten skylden, det er alligevel ikke den der har gjort det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Zasha OX |
|
|
Det var jo så fint søde  Haner en lille nuttet pony (L) Nu må vi håber den går Prinsesse og jeg lige så godt når vi skal afsted  Tror jeg ikke men alligevel (:
x Catrine & Zasha x Fordi vi kan ALT
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdgdfg |
|
|
Haha, det var da godt du forstod mine underlige måder at forklare tingene på xD
Sissel aka Tiss Med dressurdyret Jackie <3 og springhyppen Joy Salina <3 Toscha & Sofus, savner jer <3 Det nytter ikke at give hesten skylden, det er alligevel ikke den der har gjort det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Catrine: Tak sødeste. Held og lykke til dig og Zasha.  Team Toss: Jamen det gjorde jeg da. Og det virker jo. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| filmen |
|
|
Hej tillykke med 1.plasen (er 9 så noge stavefejl er der .) jeg starte mege dressurstævner jeg startede sjællandmesterskaberene siste år men der startede 13 år tøser mod mig som er 9 med en pony der er 14 år (er 15 nu) jeg blev nr. 10 men jeg var mega nervøs , men jeg gjoder det så godt jeg kunne . Vi var 10 det var de 7 (tror jeg ) der går videre til finalene men red meget beger end jeg har for gjoderet ....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fordi fordi.. |
|
|
Rigtig god video, men hold da op hvor har du skæve bøjler, kan godt være det er vinklen.
Frihed.Freedom.Frei.Liberté
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Lærke: Tak. Ja, jeg ved godt det med bøjlerne. Jeg vidste det allerede inden jeg skulle på banen. Men jeg nåede ikke at rette dem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Okaay, bare for at få det 100 % på plads - hvordan udtaler man George. Er det den engelske måde - eller danske måde (Geeeeorge). Fin ridning - kan ikke vide hvordan dets er ud, søde. Jeg rider jo ikke mere, men du har da skæbe bøjler eller er det bare mig? Super feed video -blev helt glad, jo.
Forresten - hvor i landet er det du var til stævne?
EMILIE P Kærlighed til selvstændige mennesker !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Emilie Pedersen: Tak søde. Man udtaler det på den engelse måde. Ligesom George Bush. Det var på rideskolen, hvor Sarah (Lori) og jeg rider. I Herlev.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Emma: Super, så blev jeg det klogere. Tænke os Geroge lød sådan som en morfar ting og det passede jo ikke på den lille skat 
EMILIE P Kærlighed til selvstændige mennesker !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|