|
|
| Velkommen til Katrine :D |
|
|
Velkommen til Katrine eller Trit (: Lige lidt info, så i ved hvem hun er  Hun er 12 år, går til ridning, gymnastik og basket. Hun er seriøst harcore til basket, og så har hun gigantiske hænder  og to kolonorme katte! Og så kender hun mig! [': - Velkommen til Katrine.
» SpasserTazz « 'Life's a piece of shit, when you look at it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hej (: |
|
|
Emma: Hun hedder vidst Katrine*trit* eller sådan noget 
» SpasserTazz « 'Life's a piece of shit, when you look at it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
velkommen da 
» LulluBullu  ♥ Nightwish 2007 [L] I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
04-02-2008 13:40 |
|
velkommen til hende 
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
04-02-2008 15:17 |
|
Veeeelkommen 
' Line Henriksen Ü - Fordi jeg er pimp og du er jaloux :'D udnyt idag. Imorgen er der en ny dag, men igår kommer aldrig igen :'] ^stævnetøj str. 164 sælges!^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hej (: |
|
|
Emma: Det regner jeg da med.. KATRINE! ej okay jeg sender en sms (:
» SpasserTazz « 'Life's a piece of shit, when you look at it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| dddddddddddddddddddddddddddddddd |
| Forfatter:  |
Louise (Muzze) |
| Dato:  |
04-02-2008 16:58 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tarzan |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
04-02-2008 18:33 |
|
Velkommen. 
» Emmaborum d; What dosent kill you, makes you stronger!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :):):) |
|
|
Velkommen 
Sofie & Cappuccino Don't steal The guvernment hates competition
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej (: |
|
|
Hun kommer lige om snart 
» SpasserTazz « 'Life's a piece of shit, when you look at it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gggggggg |
|
|
velkommen 
Stella -my love -my passion Fredag d. 18/5-07 kl. 10:05 blev Lori aflivet. Æret være hendes minde. R.I.P! Onsdag d. 18/7-07 kl. 13:07 blev Marcie aflivet. Æret være hende minde. R.I.P!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej:) :) |
| Forfatter:  |
katrine ♥trit♥ |
| Dato:  |
04-02-2008 21:36 |
|
masser af takker fra katrine
selv en dråbe gir ringe i vandet:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej (: |
|
|
Forslag til din signatur (; KATRINE selv en dråbe giver ringe i vandet. KATRINE selv en dråbe giver ringe i vandet.
» SpasserTazz « 'Life's a piece of shit, when you look at it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| divzzz |
| Forfatter:  |
katrine ♥trit♥ |
| Dato:  |
04-02-2008 21:47 |
|
KATRINE selv en dråbe giver ringe i vandet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmmmmm |
|
|
Velkommen ..  psst .. et godt tip til de nye: Hvis du dealer med mig, så dealer du med resten af JHN  Bare' for sjovt^ xD eih
» A n n - S o fi e En dag vil du takke mig for det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
| Forfatter:  |
Anne |
| Dato:  |
05-02-2008 12:35 |
|
Velkommen! 
» ANNE.. - Jeg aner ikke, hvordan min signatur skal se ud :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn. |
| Forfatter:  |
Natalie ♥Desteny sunshine♥ |
| Dato:  |
05-02-2008 12:44 |
|
Velkommen.. (: - held&lykke fremover på JHN
{L}ηαтαℓιє & ∂єѕтєηу ѕυηѕнιηє{L} -Pintoen uden pletter! (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
| Forfatter:  |
katrine ♥trit♥ |
| Dato:  |
05-02-2008 13:32 |
|
tak 
KATRINE selv en dråbe giver ringe i vandet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|