Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 video af/med maestro :')
Forfatter: 
Dato:  03-02-2008 18:24

godaften :)


så fik jeg lavet mig endnu en video med maestro - den her er dog lidt anderledes, da alt det jeg oplevede mig ham tilbage i januar/februar/marts 2007 er med :)


Håber i vil se den :)


bianca & maestro


i kan se den her: www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=39476



» Bianca & Maestro «

Årets Dressurrytter kat. 1 2007 *JHN*

Året bedste fremgang 2007 *JHN*


- Fando I still miss you!

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  03-02-2008 18:31

puha - synes godt nok man skal læse teksten hurtigt for at følge med, så så ikke den hele.


men hvad hedder sangen?



MILH

R.I.P kazmir s';

altid elsket <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  03-02-2008 18:36

jeg kunne ikke nå at læse det hele xD

men den er flot lavet sødeste : D




» LulluBullu B-)

Nightwish 2007 [L]


I'm Just A Dreamer With A Runaway Heart

0
0
Svar på denne tråd
 
 maestro
Forfatter: 
Dato:  03-02-2008 18:38

iiih. jeg kan ellers godt selv nå at læse det? men nå nå ;D hehe.

ved ikke hvad sangen hedder :s kan prøve at finde ud af det ;)



» Bianca & Maestro «

Årets Dressurrytter kat. 1 2007 *JHN*

Året bedste fremgang 2007 *JHN*


- Fando I still miss you!

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  03-02-2008 18:45

nuuurh. jeg var lige ved at tude <3


brunette milh: imagine.


' Line Henriksen Ü

- Fordi jeg er pimp og du er jaloux :'D

udnyt idag. Imorgen er der en ny dag, men igår kommer aldrig igen :']

^stævnetøj str. 164 sælges!^

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  03-02-2008 18:57

rigtig god video,

tror jeg har set den foer?

har du naesten lige lavet den?


Josefine Søndergaard

- med Dressurponyen Wild Rose og Springponyen Oeps.

nu uden sukema.

www.josefine.net


0
0
Svar på denne tråd
 
 Baltazar
Forfatter: 
Dato:  03-02-2008 18:59

omg Bianca. Det må du ikke gøre igen, jeg sad med tåre i øjnene hele tiden. Er du gal den er tankevækkende, den film.


Jeg er glad for at det var så godt nu skat, jeg elsker dig og Maestro sammen <3



<3 Lizette & Chilas <3

Baltazar, du er min øjesten <3

Silver? du er savnet /:


0
0
Svar på denne tråd
 
 cavasjo <3
Forfatter: 
Dato:  03-02-2008 19:05

rigtig god og rørende video, kunne bare ikke nå og læse al teksten det gik godt nok hurtigt,,


Synd du ikke bruger den rigtige imagine sang med John Lennon, dne syns jeg er bedre :]




.. Mie

med; cavasjo
'du er min store kærlighed,

drømmen og dig den varer ved.'


springsadel sælges Helt NY!

kig på præs. og skriv for mere.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-02-2008 19:21

Nurh, den var søød!

Kæft hvor ser det sindsygt ud da han stejler i luften!

Det er slet ikke til at tro det er den samme pony!

Super arbejde du/i har gjort med ham, der er ingen tvivl om at Maestro også har det meget bedre nu..

Tror også han er rigtig glad for dig !






>> Isabella & Dos <<

RIGTIGE piger rider DRESSUR!

-Med part på I'eren DosMil

( Tildligere Chirsto ♥Chrissen♥ )

0
0
Svar på denne tråd
 
 nanananana
Forfatter: 
Dato:  03-02-2008 19:31

Iiiih, HGs video ting er mega dumt hos mig lige nu :L Den gider ikke uploade videoerne


Men jeg ved det du har kæmpet med Maestro, og det er bare så flot det du har opnået (Y) Jeg beundre dig virkelig SÅ meget!


Og så er Maestro jo bare så lækker lækker lækker ;D



Hilsen Camilla

Fenja <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  03-02-2008 19:32

ej jeg sad seriøst næsten med tåre i øjnene ! virkelig en rørende film, det er du altså rigtig god til !


»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-02-2008 20:07

Utrolig rørende film, Bianca. Den er virkelig godt lavet, I er bare nået så langt sammen. Det er helt vildt. Maestro gik fra at være en pony der angreb, og en pony der gik under lod. Hvad er han nu? Ja, jeg kan kun sige, at han er fantastisk. Så stort ros til dig. Jeg respekterer dig virkeligt, du kan jo få ham til alt nu. I har virkelig bare et super bånd. Så meget ros til dig og Maestro. Og den der sang, den passer bare fantastisk til. Super godt gået, sødeste.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jfdkdkldkdk
Forfatter: 
Dato:  03-02-2008 21:15

hold da op !

må give folk ret i at den er lige til tåre !!!


hvor er det fedt at du kæmpede videre med ham! at du gav ham den tid han åbenbart har haft brug for. og at du ikke har haft givet op osv. osv. osv. hvor er det fantastisk !!!!


er helt stolt af jer selvom jeg ik kender jer.. haha.. x)

0
0
Svar på denne tråd
 
 bianca bianca
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 09:48

bianca han er bare en ægte guldklump den dag i dag:P

i rider såå flot og forstår godt du kæmpede med ham ... han blev jo den flotte super skønne pony du ville have!


alt held og lykke i fremtiden m. stævner osv. :)




*Ditte Boas*

min Buster på prøve

vinder af LC

klubstævne 2007

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider