Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 En lære fra skolen kørt ned
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 21:54

Heej Ænder.
Ja da jeg idag kommer op på skolen ser jeg at flaget står på havlt, tænker dog ikke mere over det. Da jeg så skal have time kommer vores afdelingsleder (går på et 10 klassecenter, så høre ind under en anden skole, derfor en afdelingsleder) ind og siger vi skal samles i fællesrummet "Okay, nu skal vi sikkert have et eller andet kedeligt noget at vide" tænker jeg, men, men, men, men det var noget helt andet vi fik afvide.

Igår blev en af lærene fra den skole vi høre ind under nemlig kørt ihjel i Jyderup Havde godt hørt om at der var en ung kvinde som var blevet kørt ihjel, men havde da aldrig troet at det var en af lærene på skolen


Hun var på cykel, og holdte tilsyneladene ikke sin vigeplikt, og blev derfor trumlet ned af en lastbil. Stakkels kvinde, men også stakkels lastbilchauffør, nu skal han leve med tanken om at have slået et andet mennske ihjel - ved et uheld


Ville bare lige ud med denne sørgelige nyhed som vi fik i skolen idag



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,

Men om hvordan du ser på verden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 21:58

det aldrig sjovt når sådan noget sker, uanset hvad/hvem det er.


vores gamle billedkunstlæres mand kom i et biluheld i irak i dag og døde så s:

han var nede/med i krigen - og sådan endte det.

tragisk og rigtig synd for hende.



MILH

R.I.P kazmir s';

altid elsket <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 21:59

eej

forfærdeligt :k



» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 22:02

Nej, hvor trist. Det er jeg rigtig ked af at høre. Jeg synes, at der har været så mange trafikuheld her på det sidste. :(


E M M A

kærlighed er som roser;
man kan ikke undgå tornene

0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 22:02

Syndes også det er forfærteligt når folk dør i et trafikuheld.

Havde aldrig mødt hende, men det var alligevel en trist nyhed at få lige for morgen af



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,

Men om hvordan du ser på verden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 dsfdfsdf
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 22:06

Ej hvor er det bare forfærdeligt..


»pernillepap«

Skiftet hesten ud med bolden (:

- ilu mie christensen (L)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider