Heej Ænder.
Ja da jeg idag kommer op på skolen ser jeg at flaget står på havlt, tænker dog ikke mere over det. Da jeg så skal have time kommer vores afdelingsleder (går på et 10 klassecenter, så høre ind under en anden skole, derfor en afdelingsleder) ind og siger vi skal samles i fællesrummet "Okay, nu skal vi sikkert have et eller andet kedeligt noget at vide" tænker jeg, men, men, men, men det var noget helt andet vi fik afvide.
Igår blev en af lærene fra den skole vi høre ind under nemlig kørt ihjel i Jyderup
Havde godt hørt om at der var en ung kvinde som var blevet kørt ihjel, men havde da aldrig troet at det var en af lærene på skolen 
Hun var på cykel, og holdte tilsyneladene ikke sin vigeplikt, og blev derfor trumlet ned af en lastbil. Stakkels kvinde, men også stakkels lastbilchauffør, nu skal han leve med tanken om at have slået et andet mennske ihjel - ved et uheld 
Ville bare lige ud med denne sørgelige nyhed som vi fik i skolen idag 