Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Sprog spørgsmål.
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 19:12

Heej ænder..'


Gud hvor jeg keder mig..


Tænkte på hvor mange sprog kan i sige:


Jeres navn (Altså jeg hedder..)

jesres alder (Altså Jeg er .. så gammel.)

Jeres landsdel (Altså Jeg bor i ..)


Hvor mange sprog kan du sige det på?

Hvor gammel er du?


Håber i forstår d;


Forsat god aften


L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalal
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 19:13

Hov glemte også med fed skrift..


Hvilket sprog?


L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor mange sprog kan du sige det på?
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 19:13

Tysk, engelsk og dansk - 15 år xD



Hilsen Camilla

Fenja <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 19:15

ligesom camilla^



MILH


0
0
Svar på denne tråd
 
 dfsdfsdf
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 19:15

Tysk, engelsk og dansk - 13 år



PERNILLEPAP d;

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhygh
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 19:18

dansk , engelsk , tysk . kunne vidst engang på finsk men det har ejg glemt igen xD det er bare ikke sådan nogle ting jeg kan si på andre sprog

jeg er 16. 17 om under 2 måneder B-)



» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 19:22

Dansk, Tysk, Engelsk - 13 år.


Hilsen

Camilla / Camilla ♥Kctm♥


Vis din respekt overfor heste, så viser de deres.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 19:22

Hvor mange sprog kan du sige det på? Engelsk , Dansk.

Hvor gammel er du?13


Kan til gengæld sige en masse perverst på polsk. xD



╩╦Louise╦╩

0
0
Svar på denne tråd
 
 fajfnkjankfj
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 19:26

Engelsk, tysk, fransk, lidt spansk og færøisk.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 19:34

Engelsk og dansk. På en goddag med masser af rygvind nok også på tysk.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Diverse hesteting sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalla
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 19:56

Dansk, Tysk, engelsk, fransk - Er lige blevet 14 år.


L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 santos
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 20:26

Hvor mange sprog kan du sige det på? 4.

Hvilke? dansk, engelsk, tysk & italiensk.

Hvor gammel er du? 13.




» FREDERIKKE&SANTOS

- mon Amor står bag?




0
0
Svar på denne tråd
 
 y4weyse
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 20:29

Dansk , engelsk, tysk, fransk - nogenlunde spansk ;)

Er 14 :P


- MaleneKruse

Gud for MIN verden d;


0
0
Svar på denne tråd
 
 forskellige sprog..
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 20:35

Kan sige 'Jeg hedder.....' på 5 sprog.

Dansk, Engelsk, Tysk, Fransk, og Spansk.. 15 år;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 gabriel
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 20:45

Dansk, engelsk, tysk, fransk, spansk, norsk.

Er 17 :)


Kia med Gabriel De R

"All I pay my psychiatrist is the cost of feed and hay,

and he'll listen to me any day."


0
0
Svar på denne tråd
 
 man keeyyliii zabun balad hastam 8D 8D
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 20:56

Dansk, Engelsk, Iransk, Tysk, også har jeg lært at sige jeg hedder på vietnamesisk af min veninde. :D:D Er 13..


De aller kærligste hilsner Kiksen. ;D


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 08:48

Dansk, engelsk, fransk, svensk, norsk og skotsk. :D
Jeg er 12 (13 om en uge). ;D


E M M A

kærlighed er som roser;
man kan ikke undgå tornene

0
0
Svar på denne tråd
 
 heeeeeeeeeeey
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 09:25

Dansk, tysk, fransk & engelsk.

Jeg er 14 ;)


*amandakarlsen*
KLANK EFTERSKOLE 08/09

Gud hjælper dem, der hjælper sig selv.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 09:43

Hvor mange sprog kan du sige det på? to sprog.

Hvor gammel er du? 16 år.

Hvilket sprog? Dansk og Engelsk.


den sibiriske dværghamster Speedy Gon Charles

Hunden Mie

R.I.P marsvinet Martha

*4. febuar 2007

+ 9. maj 2007


Citat:

Spirit: Sometimes a horse has got to do what a horse has got to do.

0
0
Svar på denne tråd
 
 sprogsprogsprog
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 10:57

Jeres navn (Altså jeg hedder..) Me llamo Mathilde (Spansk)
Jeg hedder Mathilde (dansk xD )

Ich bin Mathilde (tysk - er det ikke rigtigt eller ?) My name is Mathilde (engelsk)

jeres alder (Altså Jeg er .. så gammel.) Tengo 17 años
Jeg er 17 år gammel

Ich bin 17 Jahre alt

I'm 17 years old


Jeres landsdel (Altså Jeg bor i ..) Soy de Dinamarca

Jeg bor i Danmark

Ich wohne in Dänemark

I live in Denmark (i'm from Denmark)



Mathilde Fryba

» uden Sascha Columbine $: du betød alt ..


» Gizmo - sammen kan vi alt !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Maeru's Traum & Cacao
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 17:49

Hvor mange sprog kan du sige det på? 8.

Hvilke? dansk, engelsk, tysk, fransk, esperanto, norsk, svensk & finsk.

Hvor gammel er du? Lige blevet 14,.


Mvh. Aja


- jeg er farverig i sort/hvid!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 17:58

Hvor mange sprog kan du sige det på? ca.7 sprog Dansk, Fransk, Engelsk, tysk, norsk, svensk, spansk, tror at det var det xD

Hvor gammel er du? 15 år


x Nina x

We where the

special two <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Debbie
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 21:44

Hvor mange sprog kan du sige det på? 3 (4)

Hvor gammel er du? 16


Kan på Dansk, Engelsk, Tysk.

Men kan sige andre ting på Finsk, da jeg er ved at lære det.

Merirosvo kuin Merirosvoalus - ikk'å LuLu ;D



Tanja & Debbie

[L] Nightwish 2oo7 [L]

Tarja Turunen


♫ The dreamer and the wine,

poet without a rhyme ♫

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 22:19

Tysk, engelsk, dansk, tyrkisk, (fransk), og måske også snart arabisk :P, (svensk), (norsk), (kurdisk).


Tja, 9 - men taler kun 3 godt. Er 16 ;) - Grunden til de kurdiske, tyrkiske og arabiske sprog - er fordi, at jeg har mange veninder fra forskellige lande :P


» A n n - S o fi e
En dag vil du takke mig for det B)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider