|
|
| Sprog spørgsmål. |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
22-01-2008 19:12 |
|
Heej ænder..'  Gud hvor jeg keder mig.. Tænkte på hvor mange sprog kan i sige: Jeres navn (Altså jeg hedder..) jesres alder (Altså Jeg er .. så gammel.) Jeres landsdel (Altså Jeg bor i ..) Hvor mange sprog kan du sige det på? Hvor gammel er du? Håber i forstår d; Forsat god aften 
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalal |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
22-01-2008 19:13 |
|
Hov glemte også med fed skrift.. Hvilket sprog?
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| dfsdfsdf |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
22-01-2008 19:15 |
|
Tysk, engelsk og dansk - 13 år 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhygh |
|
|
dansk , engelsk , tysk . kunne vidst engang på finsk men det har ejg glemt igen xD det er bare ikke sådan nogle ting jeg kan si på andre sprog  jeg er 16. 17 om under 2 måneder 
» The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫♫♫♫♫ ღ Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ddddddddddddddddd |
| Forfatter:  |
Louise (Muzze) |
| Dato:  |
22-01-2008 19:22 |
|
Hvor mange sprog kan du sige det på? Engelsk , Dansk. Hvor gammel er du?13 Kan til gengæld sige en masse perverst på polsk. xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fajfnkjankfj |
| Forfatter:  |
L-F |
| Dato:  |
22-01-2008 19:26 |
|
Engelsk, tysk, fransk, lidt spansk og færøisk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Engelsk og dansk. På en goddag med masser af rygvind nok også på tysk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalla |
| Forfatter:  |
Line F Kristiansen »Rhapsody |
| Dato:  |
22-01-2008 19:56 |
|
Dansk, Tysk, engelsk, fransk - Er lige blevet 14 år.
L!ne & Rhapsody Kun Døden kan skille os ad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| santos |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
22-01-2008 20:26 |
|
Hvor mange sprog kan du sige det på? 4. Hvilke? dansk, engelsk, tysk & italiensk. Hvor gammel er du? 13.
» FREDERIKKE&SANTOS ♥ - mon Amor står bag?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| y4weyse |
| Forfatter:  |
MaleneKruse |
| Dato:  |
22-01-2008 20:29 |
|
Dansk , engelsk, tysk, fransk - nogenlunde spansk  Er 14 
- MaleneKruse ♡ Gud for MIN verden d;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forskellige sprog.. |
|
|
Kan sige 'Jeg hedder.....' på 5 sprog. Dansk, Engelsk, Tysk, Fransk, og Spansk.. 15 år;)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gabriel |
|
|
Dansk, engelsk, tysk, fransk, spansk, norsk. Er 17 
Kia med Gabriel De R "All I pay my psychiatrist is the cost of feed and hay, and he'll listen to me any day."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| man keeyyliii zabun balad hastam 8D 8D |
| Forfatter:  |
Kiksen |
| Dato:  |
22-01-2008 20:56 |
|
Dansk, Engelsk, Iransk, Tysk, også har jeg lært at sige jeg hedder på vietnamesisk af min veninde. :D Er 13..
De aller kærligste hilsner Kiksen. ;D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Dansk, engelsk, fransk, svensk, norsk og skotsk.  Jeg er 12 (13 om en uge). 
E M M A kærlighed er som roser; man kan ikke undgå tornene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heeeeeeeeeeey |
|
|
Dansk, tysk, fransk & engelsk.
Jeg er 14 
*amandakarlsen* KLANK EFTERSKOLE 08/09 Gud hjælper dem, der hjælper sig selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
| Forfatter:  |
HeleneJ |
| Dato:  |
23-01-2008 09:43 |
|
Hvor mange sprog kan du sige det på? to sprog. Hvor gammel er du? 16 år. Hvilket sprog? Dansk og Engelsk.
den sibiriske dværghamster Speedy Gon Charles Hunden Mie R.I.P marsvinet Martha *4. febuar 2007 + 9. maj 2007 Citat: Spirit: Sometimes a horse has got to do what a horse has got to do.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sprogsprogsprog |
|
|
Jeres navn (Altså jeg hedder..) Me llamo Mathilde (Spansk) Jeg hedder Mathilde (dansk xD ) Ich bin Mathilde (tysk - er det ikke rigtigt eller ?) My name is Mathilde (engelsk)
jeres alder (Altså Jeg er .. så gammel.) Tengo 17 años Jeg er 17 år gammel Ich bin 17 Jahre alt I'm 17 years old Jeres landsdel (Altså Jeg bor i ..) Soy de Dinamarca Jeg bor i Danmark Ich wohne in Dänemark I live in Denmark (i'm from Denmark)
Mathilde Fryba » uden Sascha Columbine $: du betød alt .. » Gizmo - sammen kan vi alt !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Maeru's Traum & Cacao |
| Forfatter:  |
Coysen |
| Dato:  |
23-01-2008 17:49 |
|
Hvor mange sprog kan du sige det på? 8. Hvilke? dansk, engelsk, tysk, fransk, esperanto, norsk, svensk & finsk. Hvor gammel er du? Lige blevet 14,. 
Mvh. Aja - jeg er farverig i sort/hvid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Hvor mange sprog kan du sige det på? ca.7 sprog Dansk, Fransk, Engelsk, tysk, norsk, svensk, spansk, tror at det var det xD Hvor gammel er du? 15 år
x Nina x We where the special two <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Debbie |
|
|
Hvor mange sprog kan du sige det på? 3 (4) Hvor gammel er du? 16 Kan på Dansk, Engelsk, Tysk. Men kan sige andre ting på Finsk, da jeg er ved at lære det. Merirosvo kuin Merirosvoalus - ikk'å LuLu 
Tanja & Debbie [L] Nightwish 2oo7 [L] ღTarja Turunenღ ♫ The dreamer and the wine, poet without a rhyme ♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmmmmmm |
|
|
Tysk, engelsk, dansk, tyrkisk, (fransk), og måske også snart arabisk , (svensk), (norsk), (kurdisk). Tja, 9 - men taler kun 3 godt. Er 16 - Grunden til de kurdiske, tyrkiske og arabiske sprog - er fordi, at jeg har mange veninder fra forskellige lande 
» A n n - S o fi e En dag vil du takke mig for det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|