Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Kamera-hælp, tak :)
Forfatter: 
Dato:  13-01-2008 16:23

Hej Ænder!


Nu skal jeg, langt om længe, til at investere i et kamera (weee )


Det skal meget gerne kunne tage gode billeder af objekter i bevægelse Jeg har en maks pris på omkring 4000,- og har haft kig på noget a la det her: www.pricerunner.dk/pi/29-990950/ Digitalkameraer/Canon-PowerShot-G9- Black-Produkt-Info

Synes dog desværre det bliver ret stort.


Anbefal gerne nogle kameraer, og hvis det er jeres egne, så gerne med et par billeder til at demonstrere



I medgang, og modgang
Der vil vi følge jer
For evig, og altid
Der vil vi elske jer


Forza Brøndby


<3 PUK <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 gabriel
Forfatter: 
Dato:  13-01-2008 16:23

SØØØØØØØØØØØØØØØØØGØØØØØØØØØØØØ og du skal finde! :)


Kia med Gabriel De R

"All I pay my psychiatrist is the cost of feed and hay,

and he'll listen to me any day."


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-01-2008 17:02


Søg inde på Produkter og Leverandører, der er mange tråde om kameraer.

Jeg har selv et Olympus digitalkamera, og et spejlrefleks fra Canon.


Mvh. Anna

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  13-01-2008 18:22

jeg har selv et Canon ixus i Zoom og er rigtig glad for det =)

lige lidt billeder som der er blevet taget med det :)

^det blev taget mens det var i stykker xD

desværre bliver kvaliteten jo lidt smadret når billederne kommer på nettet :)

og for at vide hvilket kamera vi snakker om ser det sådan her ud :)

^bare i sort =)



» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdæalsdkælkasd
Forfatter: 
Dato:  13-01-2008 18:30

www.pricerunner.dk/pl/29-735121/ Digitalkameraer/Olympus-E-400-Black- Sammenlign-Priser Dette har jeg og jeg er rigtig, rigtig glad for det :) Jeg kan se der også er kommet nyere modeller ;) Det er ikke særlig dyrt, men tager ret gode billeder alligevel..



Marie

nu uden ceres mørk

nu med felix =D

Tidl. Fjordbollen

søger Felix Albæk's fortid

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  13-01-2008 18:32

også opdager spaden at det billede jeg har sat ind vidst nok er modellen efter det jeg har xD men samme design



» The Pirate :*

Nightwish 2oo7 [L]



Snart Uden Hále Bob & Uden Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider