|
|
| 10 spørgsmål...keder mig!!! |
| Forfatter:  |
poni-power |
| Dato:  |
29-12-2007 14:41 |
|
kede rmig helt vildt så har lige lyst til at lave nogle sprøgsmål til jer derude...det er også sjovt nok  her kommer de: 1. hvad hedder du? 2. hvor gammel er du? 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? 4. hvad har du på af smykker lige nu? 5. hvad har du på af make up lige nu? 6. har du mærketøj? 7. er Only mærketøj? 8. hvad kan du lide af musik? 9. hvem er din yndlings skuespiller? 10. hvad vil du så lave nu?
Poni-power der er mere mellem himmel og jord end andre steder  super ponzerne? Orlando du er for HOT<'33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
emma-bb (birger) |
29-12-2007 15:05 |
|
1. hvad hedder du? Emma Borum 2. hvor gammel er du? 11 år 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? Marineblå langærmet trøje, et tørklæde og nogle bukser d: 4. hvad har du på af smykker lige nu? Det eneste jeg har på er en navnehalskæde der står "Emma" på 5. hvad har du på af make up lige nu? Mascara 6. har du mærketøj? Ja, meget 7. er Only mærketøj? Nej. 8. hvad kan du lide af musik? Min musiksmag er meget blandet (: 9. hvem er din yndlings skuespiller? Iben Hjejle, synes jeg spiller godt. xb 10. hvad vil du så lave nu? Hvad jeg laver eller? ;P Jeg venter på min frokost er færdig. x)
» Emma Borum « Og stjerneponyen Birger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
1. hvad hedder du? Sofie 2. hvor gammel er du? 18 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? Nattøj og en christianatrøje udover 4. hvad har du på af smykker lige nu? Øreringe og næsering 5. hvad har du på af make up lige nu? Intet 6. har du mærketøj? Nej 7. er Only mærketøj? Vil jeg ikke mene 8. hvad kan du lide af musik? Mere eller mindre alt 9. hvem er din yndlings skuespiller? ? 10. hvad vil du så lave nu? ?
- Sofie. † Chela † 24/5-95 - 17/10-07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalle og chloé <3 |
cecilie c »lalle og chloé« |
29-12-2007 15:42 |
|
1. hvad hedder du? Cecilie 2. hvor gammel er du? snart 14 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? sorte bukser en top og en tyk trøje og et par strømper 4. hvad har du på af smykker lige nu? en ring et armbpnd jeg har haft på i et år nu en halskæde med et svær og en ring og så min halskæde med et kort som kommer fra afrike og så mine 5 øre ringe 5. hvad har du på af make up lige nu? eye liner 6. har du mærketøj? nope det gør mig heller ikke noget 7. er Only mærketøj? tja det har jo et mærke :p men om det er mode tøj hmmm nej ? 8. hvad kan du lide af musik? stort set alt 9. hvem er din yndlings skuespiller? der er mange 10. hvad vil du så lave nu? ride hvis det ikke var fordi det var ved at blive mørkt
Cecilie c springeren lalle dressuren chloé R.I.P Penny 10-5-07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| p8tæ7rl86edk |
Smukke Casanova Skath ♥dejlige |
29-12-2007 15:50 |
|
1. hvad hedder du? Christin 2. hvor gammel er du? 14 år 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? gul nattrøje og ternede ridestrømper  4. hvad har du på af smykker lige nu? ingen smykker. 5. hvad har du på af make up lige nu? lidt halvt udtværet mascara. 6. har du mærketøj? er ikk helt sikker på om det er mærke tøj også ligeglad:) 7. er Only mærketøj? tjjaj ved ikk. 8. hvad kan du lide af musik? meget musik. 9. hvem er din yndlings skuespiller? ved ikke helt... 10. hvad vil du så lave nu? har været ude og ride så nu vil jeg bare kigge indlæg herinde eller se tv.
Hilsen Christin - Casanova din frække springpony, du sprang lige ind i hjetet på mig<3 du er bare alt for kær.... Elsker dig bare så højt skattepus....<3<3<3<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
Erika 1 |
29-12-2007 16:01 |
|
1. hvad hedder du? Erika 2. hvor gammel er du? 18år 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? Everlast bukser og en top 4. hvad har du på af smykker lige nu? En halskæde fra min kæreste <3 5. hvad har du på af make up lige nu? Intet 6. har du mærketøj? Ja 7. er Only mærketøj? Alt er vel mærketøj Men joh, vil jeg mene det er 8. hvad kan du lide af musik? Techno og dansk rap/hip hop 9. hvem er din yndlings skuespiller? Aner det ikke 10. hvad vil du så lave nu? Bare slappe af. Har været på arbejde 8 timer i dag
Mvh. Erika ~*You can knock me down - But I ain't staying there*~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spørgsmål |
Capri1234 |
29-12-2007 16:03 |
|
1. hvad hedder du? Maiken 2. hvor gammel er du? 14 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? en ternet skjorte og cowboy bukser 4. hvad har du på af smykker lige nu? armbånd 5. hvad har du på af make up lige nu? Eyeliner og mascare 6. har du mærketøj? ja lidt 7. er Only mærketøj? ved det ikke?? 8. hvad kan du lide af musik? wee Tokio Hotel  9. hvem er din yndlings skuespiller? Orlando Bloom 10. hvad vil du så lave nu? lukke min computer og gå med min dejlige hund 
Capri hvad skulle jeg gøre uden dig!?<33 Tokio Hotel Für immer!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
1. hvad hedder du? Kamilla 2. hvor gammel er du? Femten 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? Ski varme-agtige underbukser og en magtens korridorer tshirt + undertøj? 4. hvad har du på af smykker lige nu? En navlepiercing, ellers intet. 5. hvad har du på af make up lige nu? Mascara, eyliner, eh? 6. har du mærketøj? Har da noget, men det ikke noget jeg går i. 7. er Only mærketøj? Nej 8. hvad kan du lide af musik? Rock, metal, pop, techno, punk.. 9. hvem er din yndlings skuespiller? Eh der er mange. 10. hvad vil du så lave nu? Vente på en veninde kommer så vi kan gøre os klar til feest
KHKAMILLA råber æioæi min ven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjklæ |
|
|
1. hvad hedder du? * Isabella 2. hvor gammel er du? * 15 år 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? * "øjne-i-røven"-jogginbukser(som jeg kalder dem) & en bluse. 4. hvad har du på af smykker lige nu? * 4 ringe, mit D&G ur. 5. hvad har du på af make up lige nu? * Mascara, eyeliner, pudder. 6. har du mærketøj? * ja 7. er Only mærketøj? * det ved jeg ikke. ikke fra min side af, men derfor har de da noget fedt tøj alligevel. 8. hvad kan du lide af musik? * Pop, RnB 9. hvem er din yndlings skuespiller? * Johnny depp (for hans rolle i pirates of the caribbean) 10. hvad vil du så lave nu? * lægge mig hen i min seng. har stadig mange smerter.(var på hospitalet i går)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
HeleneJ |
29-12-2007 17:56 |
|
1. hvad hedder du? Helene 2. hvor gammel er du? 16 år. 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? hummelbukser og langærmet phink industruist-shirt. 4. hvad har du på af smykker lige nu? spinningringe. 5. hvad har du på af make up lige nu? ingenting. 6. har du mærketøj? nej, det ror jeg ikke. 7. er Only mærketøj? Det ved jeg ikke. 8. hvad kan du lide af musik? meget forskelligt. 9. hvem er din yndlings skuespiller? det ved jeg ikke. 10. hvad vil du så lave nu? øhm.. det ved jeg ikke.
den sibiriske dværghamster Speedy Gon Charles Hunden Mie R.I.P marsvinet Martha *4. febuar 2007 + 9. maj 2007 Citat: Spirit: Sometimes a horse has got to do what a horse has got to do.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Risti Ox. |
|
|
1. hvad hedder du? Mie 2. hvor gammel er du? 13 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? Cowboy bukser, top. 4. hvad har du på af smykker lige nu?Armbånd,øreringe,ring,ur & halskæde. 5. hvad har du på af make up lige nu? Mascara. 6. har du mærketøj?masser. 7. er Only mærketøj?Hmm? 8. hvad kan du lide af musik?RnB 9. hvem er din yndlings skuespiller?Orlando Bloom, Johnny Deep.  10. hvad vil du så lave nu?Aner det ik ? 
Mie & Araberdyret Risti Ox, samt Ox hingsten Stald CaDo´s Dakoda Ox. Rigtige ryttere rider Ox araber! HINGSTEDAG PÅ SJÆLLAND FOR OX ARABERE 2008!! Se mere på: Www.123hjemmeside.dk/staldcado
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jahahasd |
Kiksen |
29-12-2007 18:09 |
|
1. hvad hedder du? Ida. (8 2. hvor gammel er du? 13. 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? Bar nogle bukser, og en eller anden t-shirt. :b 4. hvad har du på af smykker lige nu? Intet x) 5. hvad har du på af make up lige nu? Heller ikk noget. (: 6. har du mærketøj? Jaa. 7. er Only mærketøj? Deeet? ved jeg ikk helt. :b 8. hvad kan du lide af musik? pop, r&b? xD 9. hvem er din yndlings skuespiller? Det ved jeg ikk xD 10. hvad vil du så lave nu? Jhn. xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla,bla,bla;) |
Emzelemselamseben |
29-12-2007 18:10 |
|
1. hvad hedder du? Emma<3 2. hvor gammel er du? 13 år gammel. 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? Hummel bukser, Hello Kitty strømper, sort top, lilla top, undertøj, elastik bælte. 4. hvad har du på af smykker lige nu? En lang sort halskæde m/sølv sten. Er hårspænder smykker ? hmm, så et lille lyserødt hjerte hår spænde. 5. hvad har du på af make up lige nu? Ingen ting, jeg tog det af for 2 min. siden (; 6. har du mærketøj? Jaa (; 7. er Only mærketøj? Hmm, nok mere mode-tøj. 8. hvad kan du lide af musik? Alt undtagen hård rock & fesent techno. 9. hvem er din yndlings skuespiller? Hmm, det ved jeg ikke ? 10. hvad vil du så lave nu? Se resten af Kim Possible 
Emma & Stjerne ©Some wishes do come true© ©-©-©-©-©-©-©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggg |
RikkeEvigGlad |
29-12-2007 18:25 |
|
1. hvad hedder du? Rikke Louise Søndergaard i egen knap så høje person 2. hvor gammel er du? 10.02.94 dvs. 13 år 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? Nattøj 4. hvad har du på af smykker lige nu? Margurit øreringe 5. hvad har du på af make up lige nu? øjenskygge, highlighter, mascara, eyeliner, kohl, brynfix ? xd 6. har du mærketøj? ja meget, men også meget som ikke er kan bedst lidt at mixe det så man ikke ligner en omvandrende reklame søjle 7. er Only mærketøj? i mine øjne nej men det er heller ikke et discount mærke 8. hvad kan du lide af musik? Kun Techno 9. hvem er din yndlings skuespiller? Johnny Depp han har sådan et enormt godt krops sprog, også Kirsten Dunst hun har også et levende ansigt 10. hvad vil du så lave nu? ikke rigtig noget 
Sagde SkiderRikke; RIKKE & DONNI Soulmates(!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wunderpferd <3 |
|
|
1. hvad hedder du? Heidi Elkjær 2. hvor gammel er du? 17 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? Har lige skiftet fra ridebukser til et par gamle Lee bukser, en papfar tanktop de der lange nogle, og så en H2O fleecetrøje. 4. hvad har du på af smykker lige nu? En Pilgrim Halskæde, og en guldring, og pilgrim øreringe 5. hvad har du på af make up lige nu? Intet  6. har du mærketøj? Ja 7. er Only mærketøj? Tjae, det er vel et mærke  8. hvad kan du lide af musik? Sådan lidt blandet xD 9. hvem er din yndlings skuespiller? har vist ikk rigtig nogen bestemt.. 10. hvad vil du så lave nu? Vej jeg ikk endnu, læse indlæg på JHN 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
1. hvad hedder du? -Lærke 2. hvor gammel er du? -14 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? -Ridesokker(grå+rød+sort), skiunderbukser(sort), Ridebukser(blå), Top(orange), Fleece(Grå), Rideskole t-shirt(grå) og sort hårbøjle 4. hvad har du på af smykker lige nu? -27 årmbånd, 5. hvad har du på af make up lige nu? -nada 6. har du mærketøj? -hvad er mærketøj præcist? 7. er Only mærketøj? -nja, neej 8. hvad kan du lide af musik? -aaalt mulig 9. hvem er din yndlings skuespiller? -? 10. hvad vil du så lave nu? -gå ud og pudse min næse
HEDVIGLAERKE sig hvad du mener og men hvad du siger plads til forskellighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bnchbfxb |
BS-Røjsen |
29-12-2007 18:33 |
|
1. hvad hedder du? Maja Stade 2. hvor gammel er du? 16 år 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? Jeans og en hvid nørregård 4. hvad har du på af smykker lige nu? Et ur og øreringe 5. hvad har du på af make up lige nu? Mascara og en anelse eyeliner 6. har du mærketøj? En smule  7. er Only mærketøj? Hmm? 8. hvad kan du lide af musik? Det meste:) Men er ret vild med R&B og pop 9. hvem er din yndlings skuespiller? Helt klart Johnny Depp. Han er genial  10. hvad vil du så lave nu? Tror jeg vil spise noget? 
Maja * På springeren, Moonlight *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdsda |
|
|
hvad hedder du? Josefine 2. hvor gammel er du? 17 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? diesel bukser, en random hvid undertrøje, en lyserød hoodie og sort new era cap 4. hvad har du på af smykker lige nu? kun min guldring 5. hvad har du på af make up lige nu? ingenting lol 6. har du mærketøj? - ja 7. er Only mærketøj? nej 8. hvad kan du lide af musik? hardcore og rap 9. hvem er din yndlings skuespiller? dont care 10. hvad vil du så lave nu? drikke lidt rødvin og slappe
- Josefine
Love's completely real, so forget anything that you have heard And live for the moment now.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Raija <333 |
kathrine »kathrineelfort« |
29-12-2007 19:00 |
|
1. hvad hedder du? Kathrine 2. hvor gammel er du? 11 år 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? En blågrøn nørregård bluse og nogle blå puma shorts. 4. hvad har du på af smykker lige nu? Nogle alm. øreringe, smiley perle armbånd, pandora armbånd og en halskæde med mit navn. 5. hvad har du på af make up lige nu? ingenting. 6. har du mærketøj? Lidt..? 7. er Only mærketøj? nej. 8. hvad kan du lide af musik? Forskelligt. 9. hvem er din yndlings skuespiller? ?? ved ikke rigtig. 10. hvad vil du så lave nu? Se TV og så havde jeg tænkt mig at gå ud og fyre nogle rakketter af 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijhu |
|
|
1. hvad hedder du? Louise 2. hvor gammel er du? 16 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? sorte bukser, blå top, rød og sort stribet nørgaard trøje, pirates of the caribbean tshirt, Nightwish hættetrøje 4. hvad har du på af smykker lige nu? 4 kæder (som dem på tøjmærker) og et tyndt læderarmbånd  5. hvad har du på af make up lige nu? intet  6. har du mærketøj? tja af det moderne har jeg da lidt men bortset fra det sidder da der mærker i alt mit tøj - åønær det hvor jeg har klippet det af  7. er Only mærketøj? der sidder da et mærke i ? 8. hvad kan du lide af musik?metal, italiensk opera, noget dansk rap, rock. tja er da blevet lidt mere imødekommende for andet musik end metal  9. hvem er din yndlings skuespiller?Bridie Carter & Jesica Napier tror jeg  10. hvad vil du så lave nu? vente på min mor og far kommer hjem fra sygehuset
»The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫♫♫♫♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| åndsvage mig... |
sarah ♥santos♥ |
29-12-2007 19:06 |
|
Hvad hedder du? Sarah Hvor gammel er du? 11 Hvad for noget tøj har du på lige nu? Cowboy bukser og sweater Hvad har du på af smykker lige nu? Hjerteveninde halskæde Hvad har du på af make up lige nu? Jeg bruger ikke make up Har du mærketøj? Nej, og skal heller ikke have det. Det er ALT ALT for dyrt!! Er Only mærketøj? Har ikke en skid forstand på mærketøj! Hvad kan du lide af musik? Forskelligt Hvem er din yndlings skuespiller? Aner det ikke Hvad vil du så lave nu? Se fjernsyn Jeg lyder åndsvag , men var bare ærlig 
Nutid, datid Santos for altid
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sfdfgdfhfg |
Signe (Jensen) |
29-12-2007 19:18 |
|
1. hvad hedder du? Signe 2. hvor gammel er du? 15 snart 16 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? en hættetjøre og et par sorte bukser 4. hvad har du på af smykker lige nu? et armbånd 5. hvad har du på af make up lige nu? lidt øjnskyge. eyeliner og mascara 6. har du mærketøj? nej 7. er Only mærketøj? ved jeg ikke 8. hvad kan du lide af musik? metal :b 9. hvem er din yndlings skuespiller? heath ledger 10. hvad vil du så lave nu? stenne videre
- Signe.
Have you hugged a pirate today ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| George |
|
|
1. hvad hedder du?
Emma Louise Thomson. 2. hvor gammel er du? 12 år. 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? Gul Nørgaard, Puma bukser. 4. hvad har du på af smykker lige nu? Ikke nogen. 5. hvad har du på af make up lige nu? Intet. 6. har du mærketøj? Lidt, men går ikke op i det. 7. er Only mærketøj? Det er det jo, alle ting er mærker. 8. hvad kan du lide af musik? Nelly Furtado, Katie Melua, Avril Lavigne, Dido. 9. hvem er din yndlings skuespiller? Det ved jeg ikke, der er mange. 10. hvad vil du så lave nu? Hjælpe min mormor med at lave mad.
Emma & Flossy - det betyder kærlighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jkldjflkjkdsjfk |
Pernille L |
29-12-2007 19:41 |
|
1. hvad hedder du? Pernille 2. hvor gammel er du? tretten 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? nørgaard bluse, gul hættetrøje m. brun skrift & g-star bukser q; 4. hvad har du på af smykker lige nu? En halskæde & nogle øreringe 5. hvad har du på af make up lige nu? Pudder, øjnskygge & mascara. 6. har du mærketøj? ja, 7. er Only mærketøj? Nej 8. hvad kan du lide af musik? MEGET blandet (: 9. hvem er din yndlings skuespiller? der er mange q: 10. hvad vil du så lave nu? Mit værelse.
Pernille - med fodbold :B (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
uden Mailey ♥Bento♥ |
29-12-2007 19:44 |
|
1. hvad hedder du? .:Ane 2. hvor gammel er du? .: 14 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? .: g-star bukser + t-shirt og only tyk trøje. 4. hvad har du på af smykker lige nu? .: ingen 5. hvad har du på af make up lige nu? .: nej, kan ikke tåle det 6. har du mærketøj? .: ja 7. er Only mærketøj? .: sys jeg ikke 8. hvad kan du lide af musik? .: Timbaland, og osse Techno 9. hvem er din yndlings skuespiller? .: hmm? 10. hvad vil du så lave nu? .: spise chips 
ღ Bento ღ du sidder fast i mit hjerte, mailey. # jeg kan bare ikke glemme dig (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kwejwe |
Coco C |
29-12-2007 19:47 |
|
1. hvad hedder du? Marie 2. hvor gammel er du? 16 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? jeans, trøje.. 4. hvad har du på af smykker lige nu? øreringe 5. hvad har du på af make up lige nu? lidt mascara, lidt eyeliner 6. har du mærketøj? lidt 7. er Only mærketøj? nej 8. hvad kan du lide af musik? eh meget, - rock.. klassisk rock, blues, psychedelic, garage, mod/freakbeat, grunge, noise, punk, alternativ... whatever 9. hvem er din yndlings skuespiller? Irène Jacob, tror jeg. ej, jeg ved det ikke, der er så mange. 10. hvad vil du så lave nu? ikke noget
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
1. hvad hedder du? Sofie 2. hvor gammel er du? 15 år 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? Træningsbukser & Nørgaard 4. hvad har du på af smykker lige nu? Øreringe 5. hvad har du på af make up lige nu? Intet xD Man har vel ferie  6. har du mærketøj? Lidt 7. er Only mærketøj? Næh 8. hvad kan du lide af musik? Meget blandet. Mest rock/punk 9. hvem er din yndlings skuespiller? Johnny Depp  10. hvad vil du så lave nu? Lege med Catrine xD
... Støjer & Epirus Epirus, nobody is perfect but you <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
1. hvad hedder du? Emilie 2. hvor gammel er du? 16 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? Montar ridebukser, Helly Hansen skiundertøj og H20 fleecejakke 4. hvad har du på af smykker lige nu? Ingen 5. hvad har du på af make up lige nu? Foundation og mascara 6. har du mærketøj? Ja 7. er Only mærketøj? Nej 8. hvad kan du lide af musik? Altmuligt 9. hvem er din yndlings skuespiller? Ved jeg ikke lige 10. hvad vil du så lave nu? Spise 
Dejligste ♥ ♥ ♥ ♥ Med DSP'en Fanta & Welsh Cob'en Låddenhøjs Django ♥ - Every song ends, but that's not a reason for not to enjoy it!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
1. hvad hedder du? Simone 2. hvor gammel er du? 17 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? Slap af tøj 4. hvad har du på af smykker lige nu? 2 armbånd, et armbånd fra langelands festival, 2 elastikker, en ring og øreringe. 5. hvad har du på af make up lige nu? Noget fra igår. 6. har du mærketøj? Ikke rigtig, går hvert fald ikke op i det. 7. er Only mærketøj? Det er det vel. 8. hvad kan du lide af musik? Det er forskelligt. 9. hvem er din yndlings skuespiller? Tom Hanks og Johnny Depp.  10. hvad vil du så lave nu? Aner det ikke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| m irla |
Frederikke og Santos (L) |
29-12-2007 21:38 |
|
1. hvad hedder du? frederikke 2. hvor gammel er du? 13 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? natbukser & nørregaard t-shirt. 4. hvad har du på af smykker lige nu? 2 x sølv stikøreringe fra bianca <3 sølv halskæde med et rigtig sødt vedhæng. 5. hvad har du på af make up lige nu? bare mascara & eyeliner. 6. har du mærketøj? ja? 7. er Only mærketøj? nej? 8. hvad kan du lide af musik? pop, for det meste. 9. hvem er din yndlings skuespiller? Chad Michael Murray & Lindsay Lohan 10. hvad vil du så lave nu? skal se en film i tv xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| laducci. |
|
|
1. hvad hedder du? Louise 2. hvor gammel er du? 15 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? Malertøj  4. hvad har du på af smykker lige nu? Marguriet øreringe 5. hvad har du på af make up lige nu? Mascara, foundation og pudder 6. har du mærketøj? Ja 7. er Only mærketøj? Ikke i min verden 8. hvad kan du lide af musik? Pop, techno, rap 9. hvem er din yndlings skuespiller? -- 10. hvad vil du så lave nu? Sove
Louise Nørskov - Dilli Dancer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thor'mus |
|
|
1. hvad hedder du? Cecilie 2. hvor gammel er du? 14 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? Nattøj 4. hvad har du på af smykker lige nu? Har ikke nogen smykker på 5. hvad har du på af make up lige nu? Har ikke noget makeup på, har lige været i bad. 6. har du mærketøj? Noget 7. er Only mærketøj? Nej 8. hvad kan du lide af musik? Hører det der er i radioen 9. hvem er din yndlings skuespiller? Ved jeg ikke ? 10. hvad vil du så lave nu? Læse nogen flere indlæg (:
♥ Cecilie & Thor ♥
- til døden os skiller (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| "overskrift" |
Nana *Fainal* |
29-12-2007 22:26 |
|
1. hvad hedder du? Nana 2. hvor gammel er du? 15 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? træningsbukser og en stroptop. 4. hvad har du på af smykker lige nu? margorit øreringe 5. hvad har du på af make-up lige nu? mascara 6. har du mærketøj? ja lidt 7. er Only mærke-tøj. alt tøj er vel mærke-tæj, men ikke sikkert der er mode-tøj. 8. hvad er din yndlings musik? hører bare det der er i radioen. 9. hvem er din yndlings skuespiller? Mia Lyne tror jeg, hun er så sjov. 10. hvad vil du så lave nu? i bad.
Nana Brix forlad aldrig den du elsker for en du holder af, for den du holder af, vil forlade dig for den han/hun elsker
Ny Præs kig ind
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 .. |
zille ♥Carina♥ |
29-12-2007 22:36 |
|
1. hvad hedder du? jeg heddercecilie ;') 2. hvor gammel er du? 14 år 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? en why not trøje, miss sixty bukser, papfarspige trøje og grå hello kitty sokker d: 4. hvad har du på af smykker lige nu? georg jensen marguerit øreringe, 6 spinningringe, en anden ring og en 3 ørering (: 5. hvad har du på af make up lige nu? mascare og eyeliner. 6. har du mærketøj? har næsten ikke andet Q: 7. er Only mærketøj? nææh.. 8. hvad kan du lide af musik? justin timberlake, og green day osv .. 9. hvem er din yndlings skuespiller? har 3: Brad Pitt, Jude Law, og Eva Longoria. 10. hvad vil du så lave nu? sidde her, høre musik og skrive osv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
1. hvad hedder du? Patricia 2. hvor gammel er du? 15 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? Sorte gamacher, stor sort t-shirt fra mun kærestes hjemmeside, www.ebah.dk, grønt tørklæde, grønne/blå uldsokker som jeg har fået af kærestens moster. 4. hvad har du på af smykker lige nu? En halskæde med mit stjernetegn, mit ur og min rind. 5. hvad har du på af make up lige nu? mascara 6. har du mærketøj? Ehm, jeg har en t-shirt fra quintess, som jeg fik i julegave hvis det tæller? Ellers nej. 7. er Only mærketøj? Der sidder et mærke i, så det er det vel. 8. hvad kan du lide af musik? rock, heavy, en smule pop osv. 9. hvem er din yndlings skuespiller? ved jeg sku ikke 10. hvad vil du så lave nu? snart sove
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nathalie <3 |
|
|
1. hvad hedder du? - Sascha 2. hvor gammel er du? - 13 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? - Nattøj 4. hvad har du på af smykker lige nu? - Støt Brysterne armbånd i lyserød - tager det aldrig af  5. hvad har du på af make up lige nu? - Mascara 6. har du mærketøj? - Jeps 7. er Only mærketøj? - Der sidder vel et mærke i, så ja Hvis du havde sagt mærkevare, så havde jeg sagt nej  8. hvad kan du lide af musik? - Meget blandet 9. hvem er din yndlings skuespiller? - Tom Cruise <3 10. hvad vil du så lave nu? - Snakke videre med min ven om hans springsadel 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona |
30-12-2007 00:09 |
|
1. hvad hedder du? - Fiona 2. hvor gammel er du? - 14 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? - stribede gamacher, demin-shorts, hvid nørgaard trøje, sort/mørkeblå stribet nørgaard cardigan 4. hvad har du på af smykker lige nu? - nul & nada 5. hvad har du på af make up lige nu? - nul & nada 6. har du mærketøj? - ja 7. er Only mærketøj? - mærketøj ja, men mærkevare nope 8. hvad kan du lide af musik? - alt undtagen heavy metal & techo 9. hvem er din yndlings skuespiller? - Mia Lyhne er SÅ god! 10. hvad vil du så lave nu? - være på jhn ?
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen G O D T N Y T Å R !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bgigbifghdfh |
Henry »Connery og Faidon« |
30-12-2007 09:42 |
|
1. hvad hedder du? Henriette Mortensen 2. hvor gammel er du? 16 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? øhm. nuser natbukser & stor t-shirt . 4. hvad har du på af smykker lige nu? ingen q; 5. hvad har du på af make up lige nu? ingenting q: 6. har du mærketøj? jep 7. er Only mærketøj? nej 8. hvad kan du lide af musik? næsten alt 9. hvem er din yndlings skuespiller? chad michael murray & lindsay lohan 10. hvad vil du så lave nu? spise morgenmad & så ned til krikkerne senere q:
Henry * Med dressurhestene Connery & Faidon * ' Indian Kasmir Du vil altid være den bedste dressurpony '<33 ' - En dårlig taber er bare en vinder som har haft en dårlig dag -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
Trine *Hannibal S* |
12-01-2008 15:17 |
|
1. hvad hedder du? Trine 2. hvor gammel er du? 17 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? Rød wonhudred trøje, hvid diesel t-shirt, sorte diesel jeans 4. hvad har du på af smykker lige nu? Min navnehalskæde og bling øreringe 5. hvad har du på af make up lige nu? mascara, eyeliner 6. har du mærketøj? ja 7. er Only mærketøj? nej 8. hvad kan du lide af musik? pop, rock 9. hvem er din yndlings skuespiller? naomi watts 10. hvad vil du så lave nu? HN 
Trine Bloch Ager Life is the strongest drug
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
1. hvad hedder du? Camilla 2. hvor gammel er du? Femten 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? diesel bukser, lyserød stroptop fra h&m og en hvid dolce udenover og så en dejlig stor dansk rideforbunds trøje  4. hvad har du på af smykker lige nu? ingen 5. hvad har du på af make up lige nu? foundation, øjenskygge og mascara 6. har du mærketøj? ja 7. er Only mærketøj? altså det er vel et 'mærke' men det hører ikke til prada og alle de mærker i den retning. 8. hvad kan du lide af musik? meget forskelligt, mest r'n'b og pop. 9. hvem er din yndlings skuespiller? ved ikke 10. hvad vil du så lave nu? kigge efter hund 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg keder mig dælme også :( |
Louisa ♣Louisa D♣ |
12-01-2008 15:33 |
|
1. hvad hedder du? Louisa 2. hvor gammel er du?16 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? natshorts, lang sort t-shirt og en h 4. hvad har du på af smykker lige nu? ingen 5. hvad har du på af make up lige nu?intet 6. har du mærketøj?ja 7. er Only mærketøj?det ved jeg ikke 8. hvad kan du lide af musik? det meste af hvad de spiller på the voice 9. hvem er din yndlings skuespiller? ingen 10. hvad vil du så lave nu?se voice quis og kede videre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okokoook |
Firhøjs Boney-M ♥Emilie♥ |
12-01-2008 17:31 |
|
1. hvad hedder du? Emilie 2. hvor gammel er du? 14 ½ 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? Diesel jeans, 2 day birger et mikkelsen toppe, og en filippa K cardigan. 4. hvad har du på af smykker lige nu? D&G ur, hvis man ellers vil kalde det et smykke  5. hvad har du på af make up lige nu? Brush, guld eyeliner, og mascara.. 6. har du mærketøj? ja  7. er Only mærketøj? nej.. 8. hvad kan du lide af musik? det er forskelligt.. 9. hvem er din yndlings skuespiller? Jude law.. 10. hvad vil du så lave nu? ????
Emilie Rider Aldrig uden Boney-M <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar... |
Cathrine ♥Don Magic♥ |
12-01-2008 18:13 |
|
1. hvad hedder du? Cathrine C. Hansen 2. hvor gammel er du? 15 år 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? Blandet 4. hvad har du på af smykker lige nu? Ingen smykker 5. hvad har du på af make up lige nu? Mascara 6. har du mærketøj? Ja! 7. er Only mærketøj? Ja 8. hvad kan du lide af musik? Britney Spears 9. hvem er din yndlings skuespiller? En eller anden 10. hvad vil du så lave nu? Tage op til min hest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
1. hvad hedder du? Josefine 2. hvor gammel er du? 15 år 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? Guess jeans, hættetrøje og stort tørklæde 4. hvad har du på af smykker lige nu? Øreringe 5. hvad har du på af make up lige nu? Intet 6. har du mærketøj? Ja 7. er Only mærketøj? Nej! 8. hvad kan du lide af musik? Rock/Pop/dance - lidt forskelligt 9. hvem er din yndlings skuespiller? Keira Knightley og Leonardo Dicaprio 10. hvad vil du så lave nu? spise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
1. hvad hedder du? Amanda 2. hvor gammel er du? 16 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? h&m top og only bukser og uldsokker <333 4. hvad har du på af smykker lige nu? roskilde armbånd :b 5. hvad har du på af make up lige nu? rester fra i går, må jeg ærligt indrømme. dvs. foundation, flydende eyeliner, øjenskygge og mascara 6. har du mærketøj? næh 7. er Only mærketøj? det er vel egentlig mærketøj på snart det har et mærke. 8. hvad kan du lide af musik? lidt af hvert. 9. hvem er din yndlings skuespiller? dont know 10. hvad vil du så lave nu? sove.
Amanda&Björk Team Korshøje Nu uden Fantacy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Debbie |
|
|
1. hvad hedder du? Tanja 2. hvor gammel er du? 16 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? Nattøj 4. hvad har du på af smykker lige nu? diamant ørering, guld øreringe & rav øreringe. Tungesmykke, navlesmykke og næsesmykke. 5. hvad har du på af make up lige nu? Intet 6. har du mærketøj? Ja meget lidt 7. er Only mærketøj? Ja på en måde 8. hvad kan du lide af musik? Metal 9. hvem er din yndlings skuespiller? Mange 10. hvad vil du så lave nu? Høre musik
Tanja & Debbie [L] Nightwish 2oo7 [L] ღTarja Turunenღ ♫ The dreamer and the wine, poet without a rhyme ♫
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| llllllllllllllllllllllll |
|
|
1. hvad hedder du? Sophie 2. hvor gammel er du? 15 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? nattøj 4. hvad har du på af smykker lige nu? øretingelinger 5. hvad har du på af make up lige nu? zero 6. har du mærketøj? næ 7. er Only mærketøj? I have no freakin idea 8. hvad kan du lide af musik? Michael Jackson 9. hvem er din yndlings skuespiller? Michael Jackson 10. hvad vil du så lave nu? Lægge mig over i frysere.. Ej pjat.. Tror jeg henter mig en æbelskive eller to xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gtdjkfyuiygf |
|
|
1. hvad hedder du? Svar: Jeanette Rowland Autzen 2. hvor gammel er du? Svar: 13 år 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? Svar: Vildbejrg cup trøje, strømper og bukser  4. hvad har du på af smykker lige nu? Svar: Øreringe i 24 kart. guld. 5. hvad har du på af make up lige nu? Svar: Ikke nået, for går ikke med make up  6. har du mærketøj? Svar: nej det har jeg ikke:) 7. er Only mærketøj? Svar: Hmm, synes jeg ikke  8. hvad kan du lide af musik? Svar: Jah det da fint nok. 9. hvem er din yndlings skuespiller? Svar: Ved det ikke rigtig, kender ikke så meget:) 10. hvad vil du så lave nu? Svar: Kigge på heste heste og heste 
Jeanette+Schwaba= The perfect Team. Unden Frej er der ingen Freja.! --*Søger heste til omkring 15.000*--
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Desteny<3 |
Natalie ♥Desteny sunshine♥ |
12-01-2008 21:23 |
|
1. hvad hedder du? Natalie Lind Jensen 2. hvor gammel er du? 13år 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? Hummel bukser & en g-star t-shirt 4. hvad har du på af smykker lige nu? øreringe & en ring 5. hvad har du på af make up lige nu? Ingen, har lige taget det af. 6. har du mærketøj? Jaer . (: 7. er Only mærketøj? Nej, det synes jeg ikke. 8. hvad kan du lide af musik? meget blandet. 9. hvem er din yndlings skuespiller? Leonardo dé capiro. 10. hvad vil du så lave nu? Uha'? Kigge lidt rundt omkring.
{L}ηαтαℓιє & ∂єѕтєηу ѕυηѕнιηє{L} Hun betyder alt for mig, jeg vil ikke stå alene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dgfssde |
Metteé |
12-01-2008 21:47 |
|
1. hvad hedder du? Mette. 2. hvor gammel er du? 15. 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? Hmm ;b? Hummel trøje, top&Diesel bukser. 4. hvad har du på af smykker lige nu? Nitten ? 5. hvad har du på af make up lige nu? Mascara&Eyeliner xD 6. har du mærketøj? Yesyes. 7. er Only mærketøj? Nej. 8. hvad kan du lide af musik? Britney og meget andet hehe. 9. hvem er din yndlings skuespiller? Ingen. 10. hvad vil du så lave nu? Er sammen med veninde (;?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æilokugjyhf |
|
|
1. hvad hedder du? Pernille Lind Matthiesen 2. hvor gammel er du? 15 idag har fødselsdag Jubii<'3 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? Gamacher, nederdel og top.. 4. hvad har du på af smykker lige nu? Øreringe Magaritten (fik dem idag ) og den Dyrberg Kern halskæde 5. hvad har du på af make up lige nu? Faundation, Pudder, Eyeliner, Øjenskygge og Mascar 6. har du mærketøj? Jaah  7. er Only mærketøj? Det er jo et mærke og det er tøj så jaah!! haha.. Ej ved jeg ikke helt vil nok ikke lige kalde det mærketøj men noget af det er der meget fedt  8. hvad kan du lide af musik? Nik og jay-Joey Moe- Enrique Inglesias- Beat Traxx og sådan noget:) 9. hvem er din yndlings skuespiller? Der er mange..! 10. hvad vil du så lave nu? Fødselsdag xD
»Pernille & dubonnet« ingen er som os
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
BananBrød |
12-01-2008 22:14 |
|
1. hvad hedder du? Ditte 2. hvor gammel er du? 13 år  3. hvad for noget tøj har du på lige nu? Blå cheap monday jeans, hvid trøje med sorte stjerner fra sparkz og lilla tanktop fra only. 4. hvad har du på af smykker lige nu? Ingen :b 5. hvad har du på af make up lige nu? Lidt sort mascara, lidt blush og lidt foundation. 6. har du mærketøj? Ja. Ikke fordi jeg går efter det, men jeg har da noget. =) 7. er Only mærketøj? Der sidder et mærke i nakken (; 8. hvad kan du lide af musik? Jeg er glad for disse bands/sangere: Dúné, Arctic Monkeys, Johnny Cash, Thomas Buttenschøn, Depeche Mode, Mew, Muse, Britney Spears, Timbaland, The Carpenters, Beatles, Kanye West, Roben & Knud. Godt og blandet =D 9. hvem er din yndlings skuespiller? Johnny Depp  10. hvad vil du så lave nu? Stene lidt videre herinde :b
ditte :) love - and be loved back
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
LAndresen |
12-01-2008 23:16 |
|
1. hvad hedder du? Louise 2. hvor gammel er du? 17 år 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? relaxtøj - leggins og bluse 4. hvad har du på af smykker lige nu? kæde med ring på 5. hvad har du på af make up lige nu? intet 6. har du mærketøj? tja lidt måske 7. er Only mærketøj? næk ikk lii sårn, men det er fedt nok  8. hvad kan du lide af musik? alt og intet 9. hvem er din yndlings skuespiller? hmm... 10. hvad vil du så lave nu? sove omlidt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejjehej |
|
|
1. hvad hedder du? Julie 2. hvor gammel er du?16 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? Diesel bukser, g-star t shirt og grå cardigan. 4. hvad har du på af smykker lige nu? øreringe, halskæde, og ringen jeg fik af min kæææreste <3<3 5. hvad har du på af make up lige nu? mascara 6. har du mærketøj? ja 7. er Only mærketøj? hm nej syntes jeg ikke rigtig  8. hvad kan du lide af musik? alt muligt 9. hvem er din yndlings skuespiller? ved sku ik 10. hvad vil du så lave nu? slappe af med kæresten (: 
- Julie Salomonsen Nu uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/ * Team JENSEN *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmmmmmm |
|
|
1. hvad hedder du? Ann-Sofie (Nåde-visdom) 2. hvor gammel er du? 16 år 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? Et par ternede slap af bukser og en grå cardigan. 4. hvad har du på af smykker lige nu? Hader smykker 5. hvad har du på af make up lige nu? Nothingm hallo det weekend? xD 6. har du mærketøj? Ja 7. er Only mærketøj? På et hvis plan 8. hvad kan du lide af musik? Alt! Rammstein, elthon john, bryan adams, britney og meget mere. 9. hvem er din yndlings skuespiller? Mig xD 10. hvad vil du så lave nu? Engelsk aflvering.
» A n n - S o fi e En dag vil du takke mig for det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| whatever? |
|
|
1. hvad hedder du? Sofie 2. hvor gammel er du? 12 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? Hummel Træningstøj 4. hvad har du på af smykker lige nu? Ingen 5. hvad har du på af make up lige nu? Nope  6. har du mærketøj? Lidt 7. er Only mærketøj? Ja, men ikke af de mærker som pop-tøserne går i, eller den de sælger i fx Quintess 8. hvad kan du lide af musik? Pop xb 9. hvem er din yndlings skuespiller? Mange :') 10. hvad vil du så lave nu? Se tv
Sofie & Cappuccino - Den ene mere klodset end den anden x)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1. hvad hedder du? |
|
|
1. hvad hedder du? - Anne Sofie 2. hvor gammel er du? - 16 år 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? - Marinblå langærmet striktrøje med stor krave, et par lysegrå cheap mondaybukser, sort langærmet customizedtrøje, undertøj og 2 forskellige sokker. det var vist det hele? d: 4. hvad har du på af smykker lige nu? - 2 spinningringe jeg fik at min lillesøster i julegave. 5. hvad har du på af make up lige nu? - mascara 6. har du mærketøj? - det kan næsten ikke undgås d: 7. er Only mærketøj? - øh nej, det er min bedstemors kartoffelmos! ? 8. hvad kan du lide af musik? - alt, undtagen hip hop d: 9. hvem er din yndlings skuespiller? - det ved jeg sørme ikke mange er gode. 10. hvad vil du så lave nu? - kigge efter tøj på nettet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalalala |
|
|
1. hvad hedder du? - Kat :b 2. hvor gammel er du? - 13 .. xD 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? - Sorte Jeans, grå trøje og et halsterklæde  4. - hvad har du på af smykker lige nu? - øhm... ikke rigtigt noget.. jo hvis de tre øreringe hører med 
5. hvad har du på af make up lige nu? - Ikke noget.. 6. har du mærketøj? - .. Det gider jeg ikke gå op i ! (Jeg fik noget i jule og følledølle gave,, så jo )
7. er Only mærketøj? - Det syntes jeg ikke rigtigt.. 
8. hvad kan du lide af musik? - ALT! Bare ikke hip hop og døds metal :p 9. hvem er din yndlings skuespiller? - Johnny Depp og Kate Winslet 10. hvad vil du så lave nu? skal snart spise.. :F
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Snart med islænder. |
Eva ♥Eve♥ |
13-01-2008 18:24 |
|
1. Eva Herbstman 2. 16 år, 7 måneder og 11 dage 3. Ganz normale, mit uldsokken . 4. Næseting, 4 øreringe 5. Foundation, eyeliner, sort øjenskygge og mascara 6. Ja . 7. Ja . 8. Alt godt fra havet. 9. hmm .. Orlando bloom er lækker . 10. Se hvad daniel har sendt til mig over msn ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sfsffs |
Lotte ♥Gorba♥ |
13-01-2008 18:41 |
|
1. hvad hedder du? Lotte 2. hvor gammel er du? 12 3. hvad for noget tøj har du på lige nu? bluse og bukser 4. hvad har du på af smykker lige nu? ingen 5. hvad har du på af make up lige nu? ingen 6. har du mærketøj? ja lidt 7. er Only mærketøj? nej det vil jeg ikke sige 8. hvad kan du lide af musik? næsten alt 9. hvem er din yndlings skuespiller? Zac Efron og lindsay lohan 10. hvad vil du så lave nu? aner det ikke
LOTTEPOTTE - med vidunderlige Gorba
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|