|
|
| Scooter - har du en? |
|
|
Dav igen Jhn  Ja så er jeg igang igen, men det er sådan at i forhold til jeg er i praktik indtil oktober 2008, vil det gør det meget nemmer for mig hvis jeg havde en scooter - for så er jeg ikke bundet af, når jeg skal finde ny praktik plads, at det skal være ved bus eller tog. Så derfor har mine forældre bestemt at det vil være smart hvis jeg fik mig en scooter/knallert. Men for det første har jeg ikke en pind forstand på dem, andet end jeg ved den skal være pæn. Så nogen som kender et godt mærke? eller ligende, for jeg kender kun TGB :p da en af mine veninder har sådan en - Men den skal bare kunne køre (ikke 20 km/t), og det skal ikke være en overdrevet dyr en, da den kun skal bruges til at komme frem og tilbage til arbejde på Og puhaa, jeg må sige jeg ikke glæder mig til jeg skal køre på sådan en, da jeg er blevet lidt bangee for at køre på dem, da jeg væltede på en mens jeg gik på Næsgaard men det vel bare noget man lige skal vende sig til, kunne jeg forstille mig? - Håber der er nogen som kender nogen som har en, eller selv har. Smid gerne billede 
(L) Simone & Low Länder (L) - elsker den pony, mit liv, mit et og alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hklugjly |
| Forfatter:  |
Sarah (Rista) |
| Dato:  |
06-01-2008 18:48 |
|
nææh 
◦ SARAH KROG' - med vidunderdyret Rista :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kslfsklfsklf |
|
|
jaaa...
Mwn jeg er kørt galt en gang ://
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Tessa & Sera©© JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rrr |
RikkeEvigGlad |
06-01-2008 18:56 |
|
Nej desværre jeg havde en blomstret puch den var nice 
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
nej xD det tør jeg sku ik xD
» The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫♫♫♫♫ ღ Med Hále Bob & Uden Perle de Phantomic ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| george |
|
|
Nej, jeg tør ikke køre. (Det siger vel lidt om jeg kun er 12) 
Emma & Flossy - det betyder kærlighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rataergfadsfg |
|
|
Hvordan kørte du galt? Det skal da ret meget til at vælte på sådan en? d: Har desværre intet styr på mærkerne (:
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Sorry, men knallerter er ikk ligefrem mig  Men de der lysegrønne puch maxi'er er da seje 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Nej har ingen forstand, holder mig til de levende hestekræfter  Ved kun at min kæreste har en Black Magic, om den er god aner jeg intet om 
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdgsdfgscg |
|
|
Cikorie: Sådan en har min veninde lige fået i julegave 
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalla |
|
|
Har i ikke en lokal knallertforhandler? De har ofte brugte til salg, som ikke er helt så dyre  Nå men min far var så sød at købe en hel ny til mig hehe, så jeg har en PGO Comet, og ja det er da en ganske udemærket knallert, den kører da nåpr jeg ber den om det :p
» Janni « SPRINGPONY SÆLGES !! Skriv for mere info. JHN'S CHAMPIONATSLISTE SPRING PONY 2007 ! Send resultater til mig; Rytters Navn Hestens Navn Hesten kat. Stævnetype Placering Klasse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| halløj.. |
|
|
Jeg har en Derbi Atlantis Bullet .. Jeg er rigtig glad for den fandt den brugt på dba , tror jeg gav 6.000 , den er nogle år gammel . Jeg gik efter en scooter med store hjul, men stadig så jeg kunne nå jorden ordenligt . Jeg synes dem med de større hjul kører bedre, da man ikke mærker ujævnheder i vejen så kraftigt .
Kærlig Hilsen Nadja Stalden med Kæmpen Lousianna , Klumserøven Donna , Sure Pony & Den skæve Polka Prik Desværre uden den brogede plet, men med Atterupgaards Lousianna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgdggdff |
|
|
Julie: jeg ved det ikk :/ jeg er måske kørt i rabatten elelr noget.. det eneste jeg kan huske er en bil forfra og en bil bagfra, også husker jeg at jeg lå der og der var en der snakkede til mig, de fik min mobil fik ringet til mine forældre og 112, og alt derfra og til kl 1 om natten kan je ghuske... men ejg kan slet ikk huske særlig meget mere fra den dag overhovedet :/
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Tessa & Sera©© JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdasadasd |
|
|
Jeg havde en honda sfx i sin tid, den er sku fin. Min var så tunet så jeg kunne fræse hurtigt afsted :p politiet stopper stortset ikke piger. Min bror havde en Jog R som også er en super scooter. Men ellers har jeg ikke sååå meget styr på det :p har du ikke en ven som ved sådan noget? alle mine venner med scootere elsker at ordne sådan noget.
- Josefine
Love's completely real, so forget anything that you have heard And live for the moment now.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfdsfdsf |
|
|
Julie Kronborg: Alt er muligt for Simone ej var ude og køre med en veninde, jeg kørte så, kiggede lige i det ene spejl der var på scooteren, for at se hvor hun var, da jeg kigger frem igen drejede vejen altså, men jeg kørte ligeud i nogle sten, og en refleks gør at jeg bremser og drejer = Simone vælter og smadre spejlet og laver en masse ridser :s Janni: En knallertforhandler :p puha, ved vi har en cykelforhandler, ved sgu ikke lige med knallerter, andet en de har hos Thansen.
(L) Simone & Low Länder (L) - elsker den pony, mit liv, mit et og alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| halløj igen |
|
|
Jeg vil på det kraftigste anbefale dig at undgå CPI, dem de har i Thansen, ved jeg (ved ikk om de har andre?) Dem har mine venner haft rigtig meget bøvl med og de kører dårligt (efter min mening)
Kærlig Hilsen Nadja Stalden med Kæmpen Lousianna , Klumserøven Donna , Sure Pony & Den skæve Polka Prik Desværre uden den brogede plet, men med Atterupgaards Lousianna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
Emma-BB |
06-01-2008 20:17 |
|
Nej, men ville herre gerne have en puch. Så skulle den være sprayet blomstret. Men er ikke gammel nok.
» EMMA & BIRGER rest in peace, tarzan.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
Emma-BB |
06-01-2008 20:20 |
|
Fejl * Er ikke gammel nok til at kører scooter 
» EMMA & BIRGER rest in peace, tarzan.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdcfvghy |
|
|
jeg har kørt en del på min brors Benilli, desværre bliver de ikke solgt her i DK mere, og det er 3 år siden det holdt, og reservedele kan kun fremsendes til DK 2 år efter salget er stoppet, så man kan heller ikke få reservedele mere. Hvilken er totalt mærkeligt og skod, for den er virkelig god, og har fået af vide af scooterexperten der lavede her for ikke så længe siden, at de havde en skide god motor. Plus jeg synes det er en af de pænere. Den er ganske normal, ikke overdrevet eller for kedelig, med helt tip top. Min bror skal bare til at sælge den nu desværre. Eller har jeg selv en puch. men hold kæft en langsom tingest!! xD Det er lige det jeg kender til.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| swdefrgthyju |
|
|
tænk at dine forældre anbefaler dig sådan en når du ikke engang selv vil?! så tag da en cykel i stedet..? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wunderpferd <3 |
|
|
Jeg har heller ikk rigtig forstand på det, for jeg har ikk sat mig ind i det, da jeg alligevel ikk må køre på sådan en a min mor.. hihi.. Jeg er 17, må heller ikk selvom jeg tager kortet til det.. såeh..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cavasjo <3 |
|
|
jeg vil gerne havde en pgo comet, den er altså go' eller en pgo hot, den er bare så stor, men den skulle være nemmere og køre på glatte veje, du ka jo bar kæbe en 45' knallert, så kan dne køre 45-50
♥♥♥♥♥♥♥♥♥ .. Mie ♥ hende med super hesten; cavasjo ♥ uden dig , ingen mig. ægte kærlighed' ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
honda sfx :b min kæreste har en, den er rigtig god 
- Julie Salomonsen Nu uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/ * Team JENSEN *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| hejhej |
|
|
Jeg har en bil i stedet for. 
Sandra&Tímon Team Korshøje Lokalkørsel på Sjælland med stor hestetrailer tilbydes. Skriv en PB.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Lad være med at købe en Thansen scooter. Ja den er billig, og det er der en grund til! Jeg har en Skyteam DAX. Elsker den <3  Total retro  De er meget populære i min by, lige på stående fod(eller siddende røv, faktisk :b) kan jeg komme i tanke om 6 der kører DAX. Den er nem og ret sikker at køre på, og det fungerer bare. Hvis alle blokeringerne bliver taget ud, går den 90 km/t. Den er vist heller ikke svær at skaffe reservedele til. Dog er der vistnok ikke mange splinter nye tilbage i dk, lige pt., men burde være til at skaffe brugt. Den får helt klart mine anbefalinger! 
Dejligste ♥ ♥ ♥ ♥ Med DSP'en Fanta & Welsh Cob'en Låddenhøjs Django ♥ - Every song ends, but that's not a reason for not to enjoy it!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|