Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 fjordheste man! - hvordan?
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 14:18

hej ænder ?

har i overlevet blæsevejret ? :D

nå men.

jeg ville bare lige spørge om der var nogen der havde en eller anden måde, til hvordan de får deres fjordhests' man til at være helt lige. jeg kan nemlig aldrig få dne til at blive helt lige ! men det der er problemet det er , at hendes man er meget meget tyk.

jeg håber ikke det var alt for inviklet(:

fortsat god dag;)


josephine


*Jeg savner dig Blackie'mus*

0
0
Svar på denne tråd
 
 kkk
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 14:20

Øvelse gør mester xD


I starten blev Fenjas man også mega grim, men nu bliver den helt lige ;D



Hilsen Camilla ;D

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdasdasd
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 17:40

Helt lige? altså fjordhestens man skal bue og må ikke bare klippes lige ned hvis du forstår?

Men ellers så klip den i de "farvelag" der er. Altså først klipper du den første gule stribe som du gerne vil have den. derefter klipper du den sorte og så den sidste gule. Tilsidst retter du den så til. Det gjorde jeg med Ceres' da den også var alt for tyk


- men øvelse gør mester.



Marie

nu uden ceres mørk

nu med felix =D

Tidl. Fjordbollen

søger Felix Albæk's fortid

0
0
Svar på denne tråd
 
 hioæoø'
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 20:05

marie uden ceres:

hehe(;

forstå mig ret;

altså hendes man er jo stadig buet, men det jeg mener er jo at den stadig skal være ''lige'' selvom den er buet. detvirker lidt rodet men det lidt svært at forklare:D!



*Jeg savner dig Blackie'mus*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Båuii <3
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 20:37

Tror hun mener at den skal være lige klippet og ikke kort det ene sted og langt det andet ? (:



M.V.H.. Sisse

Nu med Quintara ♥
Den halve parade er den alle taler om,

Men ingen ved hvad er ..
..


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider