Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hjælp! Ved ikke hvad den...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 14:11

..Hedder?! Sorry, i know, andet indlæg i dag :) men jeg prøver ihærdigt på at finde en sang på youtube, har søgt på stort set alt sangteksten, men det er den der hvor de synger "im/i (eller sådan noget) gonna love you!" med en rigtig høj tone.. mener jeg ihverfaldt det er :) nogen der ved hvad for en jeg snakke om?? for så ville jeg bliver glad



sig

CHOKOLADEIIIIIS (:

så bli'r du glaaad


0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 14:33

kan du ik' prøve at skrive noget mere tekst, ?

er det mand/dame, pige/dreng der synger,?





Der findes to ting som er uendelige: Universet og den menneskelige dumhed. Og når det gælder universet er, jeg endda ikke helt sikker.
- Albert Einstein
0
0
Svar på denne tråd
 
 Halvtreller!
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 16:24

Er det denne her?

www.youtube.com/watch?v=XQ2pY95ugeU


Angel in disguise
Stories in his eyes
Love for every true heart that it sees.

Was it just a lucky day
That it turned to look my way
Or is it Heaven right before my very eyes.

He showed me all new things
The shimmer of moonbeans
I was blind, but now he's helped me see.

I was lost but now I'm found
His happiness surrounds
And now I find that my dreams can come true.

Cause I'm gonna love you for the rest of my life
I'm holding you safe here in this heart of mine
I can't live without you cause my soul would die
You know I'm telling the truth, I'll spend the rest of my life loving you

It didn't start this way
It happened just one day
You smiled at me and I saw you, differently.

Now I'm a tremble just to be
A part of you as we
Begin a life that's sure to never end.


Cause I'm gonna love you for the rest of my life
I'm holding you safe here in this heart of mine
I can't live without you cause my soul would die
You know I'm telling the truth, I'll spend the rest of my life loving you




» Tazz «

Darmartodesperato!

.. über underlig'isrytter med stiihl!

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 16:28

Som Ann-Sofie siger, prøv at fortæl lidt mere. :)


Emma & Flossy

- det betyder kærlighed

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider