Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 X Factor?
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 20:27

Er det bare mig der synes det er totalt latterligt? xD

Det er det der synge (american idol, popstars agtigt) der er på dr1 lige nu.


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 20:30

ser det nu :D


men jeg synes det er ret latterligt at dr1 ikke bare lave en lille smule om det på det så det ikke lignede American Idol så meget! altså det er jo helt vildt. Det ER seriøst american idol hvor de taler dansk.


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja...
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 20:30

Synes de siger tingene for "hårdt", især til de unge.


Og ja, det er virkelig plat! Men jeg ser det nu alligevel :P



Mvh. Carina






0
0
Svar på denne tråd
 
 gabriel
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 20:31

Totalt American Idol inspireret, må man sige.

Jeg synes princippet er latterligt, men jeg ELSKER at se sådanne ting. Deltagerne og dommerne giver mig ofte et godt grin! :D


Kia med Gabriel

at the end of the road, you'll find what you've been longing for

I know 'cause my feet have the scars to show

0
0
Svar på denne tråd
 
 ikåepdrkw¨pd
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 20:35

Ja nemlig, de siger bare tingene sådan.. FOR lige ud =D godt det ikke er mig der blir afvist på den måde - PÅ TV xD

men alligevel.. folk melder sig selv til det xD




KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 pojfsdoåfkpsådpf
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 20:35

hahahhah ham drengen fra den trio der xD


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Haha...
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 20:39

Hvad med hende der er der nu? hende på strømper? :P haha


Mvh. Carina






0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 20:41

det er mega sjovt :D haha


Pernille
med
Pamelius H

0
0
Svar på denne tråd
 
 øfcksøåfkåse
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 20:43

Carina: Hun minder EKSTREMT meget om en af mine veninder! Totaltt skør i bolden. Hun snakker altid om ost, gør mærkelige ting xD

Troede først det var hendes søster xD


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 20:45

Omg, sker der for hende med osten? Hun var fandme wierd, men sød ;D


Men synes også det er for amerikansk inspireret. Og gal de der dommere er hårde nogle gange. især ham den skaldede :S


Kh. Patricia Jørgensen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kamilla...
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 20:45

Hahah.. okay :P Hun var da godt nok speciel :P




Mvh. Carina






0
0
Svar på denne tråd
 
 born to be retarded
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 20:46
Tænk at folk gider gøre sig sådan til grin :s .

Og de der dommere er faktisk herre onde.




HEDVIGLAERKE B-)

sig hvad du mener, men hvad du siger


0
0
Svar på denne tråd
 
 fajfnkjankfj
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 20:49

DET ER SÅÅÅ GENIALT !! :D Love it


haha, men jeg elsker også american idol ;d


Næste fredag i x factor er 2 af mine gode veninder med :) og de går videre ... wuuhu ! <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfsdfsfsdf
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 21:01

Ej det er sjovt =D hahah ja, hende der oste-pigen lagde sig bare ned på gulvet? Sker der 8D


skrev pernille

» Med fodbold (: <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 X factor
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 21:03

Haha, det er da meega fedt! :D Hahah!! Og hende på 80 var bare sej!

Syntes også hende den blinde var sød . (:



Kirsten Laursen


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalalla
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 21:07

Hvem synes i der sang bedst?

^Af dem der gik videre^.


L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 haha...
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 21:09

og hvad med hende Liselette (whatever- hende søsteren til hende der blev total dumpet)- hun havde da bare en attitude som sagde spar 2 med !kunne godt nok ikke lige tage hende. -Men ja køn stemme.



-Æblet

Hvis folk synes jeg er for meget,

er det nok fordi de selv er alt for lidt.


0
0
Svar på denne tråd
 
 fgxdfgdfd
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 21:09

Jeg synes ham med guitar var herre nice :D totalt afro<3


Elsker sådanne programmer, det er sygt god underholdning d:


.. mvh. julie kronborg - nu uden Golda :/
Klank Efterskole 07/08 <3
0
0
Svar på denne tråd
 
 tralalala...
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 21:12

Jeg sys ogs ham med guitaren var HELT vildt speciel på den mega fede måde.. Virkelig en sej stemme !!



Jeg ELSKER at se de programmer !!! :D wiiihhh... Gad godt jeg selv turde stille op, men tør når der er risiko for at blive totalt ydmyget på TV :S argh...


Men jeg ELSKER programmerne fordi nogle folk bare IKK har en eneste ren tone at byde med - og man tænker bare ???


Og så er der dem som virkelig er overraskende gode .. - vil dog sige DKs standard er langt under American Idol ;) men det er klar :)

Men sys sgu ogs det er sund for de folk der bliver talt virkelig grimt til !! Det er ikk fair ;)



Mathilde Fryba

» uden Sascha Columbine $: du betød alt ..


» Gizmo - sammen kan vi alt !

0
0
Svar på denne tråd
 
 fdgsgdfgddfg
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 21:13

seriøst, hende der den blinde var herre sød :')


skrev pernille

» Med fodbold (: <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalala
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 21:21

Hey søgte lige x factor på youtube.

Og jeg fandt noget bare på engelsk/Amerikansk.

Hvor dummerne siger at hun ikk synger aller bedst også bliver hun sur! xD


Se her: www.youtube.com/watch?v=IXQ2ScrsGqs




L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 
 X factor
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 21:25

Ja, lidt langt ude, men der blev da grint en del her


Hende den blinde pige Nina, har jeg gået til klaver og sang med for nogen år siden - trist hun ikke gik videre.




> Covette Imperial <







0
0
Svar på denne tråd
 
 dfshdshhfds
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 21:30

Hende den gamle dame, hun var bare den sejeste af dem alle




HaKuNaMaTaTa er det klogeste ordxD

HaKuNaMaTaTa Klogere end du troor!

Så ta' det roligt og riiid noordhest, og islænder,

HaKuNaMaTaTa

Lady og Nana i er mine krikkedyr



0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjkl
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 21:35

Kan kun sige en ting til DR1: Wannabees.

Simon Cowell har et program i USA der hedder PRÆCIS det samme, med PRÆCIS den samme handling. Find nu selv på noget DK :b

det er da helt vildt så meget wannebees Danmark er :D


Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 cvccvo.
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 22:18

Synes det var SÅ grineren! Haha! Min famillie og jeg var færdige af grin ;D



»Thea & Ussie «

Se hende her!

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 22:32

Hahah, hvem vil gøre sig selv meget til grin, foran hele Danmark på TV? - Ikke mig. Og I har ret, dommerne er meget hårde, og siger tingene lige ud. Jeg synes, at den gamle dame, var herre sød. Den der sang, og hun var vildt glad. Og hende den blinde, der begyndte Line, også bare at græde. Men ja, det minder alt for meget om "American Idol".


Emma & Flossy

- det betyder kærlighed

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghnjmk
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 22:36

Hvis i syntes de der dommere var hårde, så prøv at se nogle klip fra "American Idols" på Youtube med Simon Cowell. - Så kan vi snakke hårde kommentare ;)


Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 23:09

Haha syntes det var for grinern, og det fedeste de da helt klart at dommerne er som de er.

De sjoveste der var var de 2 halvgamle der slet slet ikke kunne synge


Hilsen Stine

Håber snart han kommer hjem.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lofkjpwdflkpåew
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 23:14

Whatever: Ja det er ski rigtigt. - Og de melder sig jo selv til det såe (:


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 fgdfgdfgdfgmå
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 23:16

måske er dk ik særlig opfindsomme, men altså, det er da sjovt ligemeget hvad om det minder om det samme?


skrev pernille

» Med fodbold (: <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 23:34

Omg, hende på strømperne er kær .
Kan nu godt forstå dem som melder sig til fordi de ved de kan synge, men altså ikke de gamle som ved de synger som @!#$!


Jeg kan godt lide den skaldelde, han tænker på andet end hvordan de synger! Kan ikke fordrage Lina Rafn, hun holder sig kun til popmusikken


EMILIE P

- fordi jeg er stolt af min mening



SUPERNYTÅ
R

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjk
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 23:42

Kamilla: Præcis. hvis man ikke kan tåle sandheden så sys jeg ikke man skal melde sig til et program som dette :)


Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zinfandel
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 00:19

Jeg synes, det er alt for meget american idol. Danmark kan ikke lave noget selv :P

Det var vel fint nok, og godt det er mig der skal sidde og skuffe så mange..



Emilie & Zinfandel

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 09:14

Så det ikke. Men hvornår kommer det?



» emmabemma.

elsker dig birger <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 10:26

Julie Kronborg: Frederik Konradsen <33 Totalt yndlings.. Jeg har hans cd<33



Signe og prinsessen Nellie

-

Jeg elsker dig og jeg har et problem med det.

- Bu 06/07 <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 hahahah
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 12:58

aj syns nu det var sjovt nok.. især de der to thailander damer der sang en sang de ingen gang ku tæktsten på! haha!



Malle

Bonnie & Buller


ILU!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 HyggeHejsa
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 13:13

Jeg synes nu det er god underholdning :D


Prinsessa

Der er kun ét svar på nederlag

- og det er sejr.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 13:18

Æblet: Helt enig. :D


"Ejjj hvor er jeg glad for at jeg gik videre. Ej, hvor er det fedt.. Hvad synes du om at jeg er gået videre? Er du okay?


Hun strår og græder, TROR du hun er okay?? ;D


Kh. Patricia Jørgensen
0
0
Svar på denne tråd
 
 bnbvnvnvbn
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 13:20

Christianobby: Det kommer på dr1 kl 20-21 tror jeg?

.. Hver Fredag må det så være ..


skrev pernille

» Med fodbold (: <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 hkhkkhkhkh
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 14:34

Æblet - Hun var da bare alt for nedern, hende den mørkhårede til søsteren der fik hug. Hun var bare alt, hvad jeg ikke kan tåle ved en person. Mage til ufølsomhed.


Ham Afroen spillede en Damian Marley sang, derfor skulle hans stemme være lidt 'ru'.



"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks


Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kamilla :
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 15:14

Mener du ham den langhårede der ikke kunne finde ud af jhvor mange de var ? Ham går jeg i klasse med total historie-nørd


Kærlig Hilsen

Nadja


Stalden med

Kæmpen Lousianna , Klumserøven Donna , Sure Pony

&

Den skæve Polka Prik

Desværre uden den brogede plet, men med Atterupgaards Lousianna

0
0
Svar på denne tråd
 
 5675376
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 15:52

haha, det var herre sjovt. sys ham den skaldede er den sødeste af dem, han tænker ikke kun på om de synger HELT rent, i modsætning til Lina Rafn



- Aiida

Med Laron :D


0
0
Svar på denne tråd
 
 patricia..
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 17:08

Patricia; ja total mayn ;D!. Humor alligevel, og så står hun bare, (storesøsteren)- "og ved du hvorfor jeg kom med, de sagde at jeg var sexet, blablablalbla" XD

Lillesøsteren var godt nok anderledes, den ene lyshåret den anden mørkhåret :p- ja okay, og så deres opførdsel :o omFUCKINGg


FlavaBC: Er helt enig (:!


Nadja: ej hvor sejt sgu da :b.- har han givet koncert i skolen ;D? - @!#$ en stemme han havde.



-Æblet

Hvis folk synes jeg er for meget,

er det nok fordi de selv er alt for lidt.


0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 19:09

Nu læste jeg ikke alle kommentarerne.

Men det er jo lige netop meningen at det skal være den danske udgave af X Factor. ;)

Leona Lewis der har lavet Bleeding Love vandt den amerikanske udgave i 2006..




Kristina G. Outzen

* Linse Aunsbjerg *


www.k-outzen.dk



End ikke alverdens forsøg kan bevise at jeg har ret; et enkelt eksperiment kan bevise, at jeg ikke har det.


Årets junior og Årets hoppe 2006 ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 19:14

Æblet: Hahahaha ja, så skal hun rigtig lige tvære i det ;D

"Og de sagde at jeg var sexet og havde en fed stemme, ogå når jeg snakkede... nåe ja, er du ok?" ;D


Nadja: Går du seriøst i klasse med ham? Ham med mussestemmen? Han var for sej!! "Vi elsker at synge begge to.. begge tre" ;D ;D


Kh. Patricia Jørgensen
0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 22:17

Så genudsenelsen idag. Omfg. xD Ham med mussestemmen virker virkelig virkelig nørd. Hahah Også hende der som lagde sig ned, der sang ostesangen. Og den gamle kone fra Bulgarien.



» emmabemma.

elsker dig birger <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 eee
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 22:23

Omgf, det er bare for grineren xb

især de der thai girls som ikke kunne teksten hahah no no hold da op hvor var jeg flad af grin ;D



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 23:10

Synes det er sååå griner xD Nu har jeg så aldrig set så mange af de der programmer - så aner ikke hvordan det er i forhold til hvad der ellers er lavet


Men nøøj nogle grin jeg fik xD Det' utroligt at folk ikke selv kan høre at de bare synger dårligt


Og så er Remee da lidt for herlig :b



... Støjer & Epirus


Epirus, nobody is perfect but you <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 23:44

Ham med musestemmen. Nørd for altid! Den der stemme. Seriøst; jeg troede, at han gjorde det for sjov. Men det var rigtigt. Hahahha Ja også det der; "Begge to, nej begge tre". Hahahah! Ja, hende der lagde sig ned (med strømpesokker) var bare for herlig. Hun sang faktisk godt. Og der med de der to, haha. Remee var flad af grin, og ville have dem, som ringetone. Gal! Hende den gamle, var herre kær.


Emma & Flossy

- det betyder kærlighed

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hende med strømperne..
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 00:08

Hende med strømperne var underlig Men hun sang nu meget godt.

Men man fik sig da nogle billige grin somme tider.

Hende der Line "Jeg elsker dig, jeg synes du er skøn - men du har ikke hvad der skal til. Men husk nu, du er skøn!" seiøst man. ><


Maiken

Nu uden halvpart!

0
0
Svar på denne tråd
 
 rrr
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 00:13

De kommer jo også til jylland næste gang måske jeg skulle melde mig til også danse kankan på bordende og "synge" åhh abe overvejer lige hvis jeg melder mig forventer jeg at i alle sidder limet til skærmen ;D



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 eee
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 00:16

^^Nej nej åhh abe er en dårlig sang hellere 'man kan vel ikke gøre for at man har charme'



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 ir0ew´årfi0ew
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 00:43

Nadja: HAHAHAH JA xD omfg.. går du i klasse med ham? spændende xD


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 11:03

jaaa hende der ostepigen. hun var herre mærkelig. så lagde hun sig bare ned. hahah ;D



» emmabemma.

elsker dig birger <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 13:54

nadja: Seriøst, går du i klasse med ham? Omg. Han er da en af de største nørder jeg nogensinde har set!

Hvordan er han til hverdag?

Men må da sige, at han var en x factor, en man lægger mærke til.


Synes ellers det er et fedt program, elsker at se sådan nogle udsendelser.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej hej
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 14:31

Jeg synes det er total grinern.

Men de siger nej til de forkerte.

Der er jo to der var der i fredags hvor det var at de sang af @!#$ til, men allige veller lyder det godt.



Hilsen Helena The devel are me.




Prins styre.

.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Synes...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 14:33

.. Det er underholdende at se på. :)


Men jeg forstår ikke, hvorfor dommerne synes, de har ret til at behandle de unge sådan. Bare fordi de er talenter, og mange af deltagerne ikke er, kan de jo godt tale ordentligt til dem.


Jeg blev irriteret da ham den skaldede dommer sagde: "Jeg hader når folk spilder min tid", for så skulle han nok ikke være dommer i det program.




Christina Buhl

- med Major og Rocky

Ranum Efterskole '04-'06 <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 whatever...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 14:35

.. Så du synes det er okay, at behandle andre dårligt, gøre dem kede af det osv. fordi de følger deres drøm?


Selvfølgelig er det dommernes arbejde at fortælle deltagerne, om de skal videre eller ikke. Men derfor kan de jo godt gøre det på en ordentlig måde.


Christina Buhl

- med Major og Rocky

Ranum Efterskole '04-'06 <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 14:58

det er seriøst grineren!!!


men hvad hedder den sang som der blev afspilt i slutningen af programmet ??? jeg elsker den men kan ikke finde ud af hvad den hedder


---Cecilie C
lalle og chloé


R.I.P Lille skat

Penny du er evig savnet !
10-05-07
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift♥
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 15:35

Syntes det er mega plat;!

Især dommerne. Syntes de var rimelig strenge, tror hvis der var nogle som havde talt/ sagt sådan nogle ting til mig, så var jeg seriøst begyndt at tude.. Det er da helt vildt nedgørende.

Folk må virkelig have haft stor mod til at stille sig op og synge, og så bliver de bare nedgjort-!


MEn syntes det to "mexico" damer var sjove. Var flad af grin!!!




CHARLOTTE B.

- Med MAZURKA

Alt kan lade sig gøre

Det umulige er bare mere besværligt...


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider