Halløj alle ænder ! (:
Så har jeg overtaget 'stillingen' som jhn's helt egen championatspoint tæller xD eller noget i den stil'?
jeg bruger samme pointskala som Pernille brugte!
Jeg opdatere hver anden månede herinde,
Dvs. disse måneder:
Februar
April
Juni
August
Oktober
December
(slutningen af hver)
I skal skrive i en PRIVATBESKED, ikke herinde,
da det så er noget værre noget xD
DETTE SKAL I SKRIVE I PB'EN:
Overskriften må MEGET gerne være:
Resultater til champ.listen
Rytters navn?
Hestens navn?
D, C, B eller A stævne (Klub, distrikt, lands eller internationalt stævne)?
Klasse?
Placering?
Hest, 1'er, 2'er el. 3'er pony?
OG POINTENE GIVER JEG SÅ EFTER DETTE SYSTEM:
Placringer i sværhedsgrad 0 (LC for pony, LC/LB for hest):
1. plads = 3 point
2. plads = 2 point
3. plads = 1 point
Øvrige placeringer = 0 point
Placeringer i sværhedsgrad 1 (LB for pony, LA1/LA2 for hest)
1. plads = 4 point
2. plads = 3 point
3. plads = 2 point
Øvrige placeringer = 1 point
Placeringer i særhedsgrad 2 (LA1/LA2 for pony, LA3-LA6 for hest)
1. plads = 5 point
2. plads = 4 point
3. plads = 3 point
Øvrige placeringer = 2 point
Placeringer i sværhedsgrad 3 (LA3/LA4 for pony, MB for hest)
1. plads = 10 point
2. plads = 8 point
3. plads = 6 point
4. plads = 4 point
Øvrige placeringer = 2 point
Placeringer i sværhedsgrad 4 (LA5 for pony, MA/PSG for hest)
1. plads = 15 point
2. plads = 13 point
3. plads = 11 point
4. plads = 9 point
Øvrige placeringer = 7 point
Placeringer i sværhedsgrad 5 (LA6/PRI for pony,Intermediare1-2 for hest)
1. plads = 20 point
2. plads = 18 point
3. plads = 16 point
4. plads = 14 point
Øvrige placeringer = 10 point.
Placeringer i sværhedsgrad 6 (PRM/PRT for pony, Grand Prix'erne for hest)
1. plads = 30 point
2. plads = 28 point
3. plads = 26 point
4. plads = 24 point
Øvrige placeringer = 20 point.
D-stævner ganger jeg med 1
C-stævner med 2
B-stævner med 3
A-stævner(internationale) med 4
I kan selvfølgelig godt skrive nogle resultater,
og så spørge hvor mange point/hvilkne placering i er oppe på (:
Hvis der er andet,
Så spørg, ikk ?