|
|
| Nudister? |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
04-01-2008 23:51 |
|
Hvad synes i egenlig om Nudisme? er det klamt at folk lufter deres nøgne numser eller er det helt okay? fordi jeg lige syntes det kunne være enormt sjovt at høre jeres kommentare
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lohipjåiojksad |
|
|
Well, jeg gider ikke se på folks..ja, eh private ting og sager. Men synes da det er helt okay at nogen har sådanne behøv, så derfor er jeg glad for der findes nudist områder =D
KHKAMILLA råber æioæi min ven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg syntes det er okay de har deres behov, hvis man ellers kan kalde det.
Alt hvad jeg forlanger er at de bare holder deres behov for at vise sig nøgen på nudist områderne.
Jeg kender nu ikke så meget til emnet, men at folk har deres menninger og holdninger er guds benådet, forestil dig hvis alle i verden var ens?
EMILIE P - fordi jeg er stolt af min mening
SUPERNYTÅR
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Emilie Pedersen |
RikkeEvigGlad |
05-01-2008 00:04 |
|
Emilie Pedersen - Ja men hvad så med offentlige strande? der ligger jo også halvnøgne damer.
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tegqde |
MaleneKruse |
05-01-2008 00:05 |
|
Hehe sikke alle de gode debat emner du har :p .. - Jeg syner ligesom de andre at det er ret klamt. Men hvis de virkelig har de behov for at vise hver en del på kroppen frem til en masse andre, så kan de bare gøre det , bare ikke der hvor jeg er .. - en lille historie:D .. Jeg var hjemme ved en veninde, så skulel vi hen og besøge hendes (tror det var..) onkel og tante, så da vi kommer ind i haven til dem, ligger konen i solsengen UDEN tøj og hun tager hverken trøje eller noget på, hun blev ikke engang flov .. så sidder vi der og snakker , vi prøver sådan at undgå at se , at hun ikke har tøj på.. mens vi har snakket har hendes mand kørt rundt og slået deres græs.. så kommer han løbende , mens han råber: heeej .. så alt det (vi helst ikke ville se ) dinglede ligeså meget som han var glad for at se os .. TRUST ME !! - selvom jeg gerne vil, glemmer jeg ALDRIG den oplevelse xD
- MaleneKruse ♡ Gud for MIN verden d;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Rikke; jeg ved ikke om det er sådan i hele landet, men på min bys strand er det forbudt at lægge helt nogen. du må dog gerne have brysterne fremme, og det har jeg intet imod. jeg har aldrig regnet brysterne som noget frækt eller sexet for den sags skyld. dog ville jeg aldrig selv ligge uden bh på en strand.
EMILIE P - fordi jeg er stolt af min mening
SUPERNYTÅR
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xnxfgjd |
MaleneKruse |
05-01-2008 00:25 |
|
Jamen altså , der er da lavet områder kun til nudister! .. sådan nogle nudiststrande/områder .. Så det er vel der de skal hen , når de skal vise alt på sig frem xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
Det genere ikke mig? xD De må gøre hvad de vil. Det er jo ikke behovet for at vise deres dingeltøj og bryster frem - men mere en slags 'frihed'. Jeg synes det er fair nok, ville nok aldrig selv gøre det. 
» A n n - S o fi e En dag vil du takke mig for det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dhdhfdhs |
MaleneKruse |
05-01-2008 00:27 |
|
Kong*gulerod* .. Jo altså nogen gør det nok fordi så føler de sig "frie" .. men altså det er vel en slags behov for ligesom at vise at man evt. er kvinde og altså har noget at vise frem :p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rrr |
Kirsten Laursen |
05-01-2008 00:32 |
|
Hmm altså.. Syntes ikke de skal gøre det på offenlige strande., men det er da fint nok at de har nogle områder de kan gøre det på,.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala. |
|
|
Jeg syntes det er helt iorden NÅR de gør det på deres egne strande, campingpladser, sømmehaller osv . Men tanker om deres nøgne kønsdele og små bør i det danske sommer liv . NEJJJ ! De kan være lige så nøgne de vil på deres egen grund , + vi var på stranden alle 6 klasserne i sommers - 70 børn og pludselig tropper 20-30 nudister op , tror i ikke det vækker fnisen og foravelse hos 12-13 årige børn ? Det kan jeg godt fortælle at det gjorde det . Nå , men spring ud af skabet og gå sammen i klynger hvis i vil føle jer frie på den måde .
Da'da'da'daaaaaaa the GED.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tarzan |
emma-bb (birger) |
05-01-2008 09:00 |
|
Synes det er lidt småklamt, men okay. Jeg er ligeglad, hvis bare de er på specielle nudiststrande. Så rører det jo ikke mig, jeg kan bare lade være med at gå derhen. 
» emmabemma. elsker dig birger <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| George |
|
|
Jeg synes, at det er lidt mærkeligt. Men hvis de har deres behov, så lad dem have det. De skal bare blive på de områder, der er tildelt dem. Hvis man ikke bryder sig om det, kan man vel bare holde sig væk, fra det område. By the way; sikke mange gode debatter, du har gang i Rikke.
Emma & Flossy - det betyder kærlighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
Altså, jeg har ikke lyst til at gå rundt og kigge på folks private sager, men hvis de gør det i de der nudist områder genere det ikke mig og har intet imod det.
HEDVIGLAERKE sig hvad du mener, men hvad du siger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfhghghghfghgfh |
Pernille L |
05-01-2008 12:19 |
|
altså jeg ville aldrig selv være der. men det er da fint nok de har et sted for dem. Jeg har alligevel aldrig støt ind i det eller noget, så bare lad dem havde det 
skrev pernille » Med fodbold (: <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heej , heej |
|
|
Det da fint nok, hviis de bare holder sig til de steder der er beregnet til det, og ikk på offentlige strande. :p
- Sagde Nanna - nu uden B a m s e <'33 !!Arbejde søges med heste - andre dyr!! - på fyn Drømmen om egen hest vil altid leve <3 Rid bedst, rid rød hest =D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Louise (Muzze) |
05-01-2008 17:07 |
|
Bare de ikke nærmer sig mig, så okay (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
jeg gider ikke glo på hængepatter mens jeg spiser min frokost!
Amanda&Björk Team Korshøje Nu uden Fantacy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Louise (Muzze) |
05-01-2008 17:18 |
|
TheNobody , haha,. Dagens griner 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg gider ikke se på nøgne menneske over alt. Nudisme er fint, men så må de finde sig nogle steder hvor vi andre slippet for at kigge på dem. Der er da ikke noget der kan ødelægge en tur på stranden som en flok gamle, rynkede og nøgne mennesker.
- Sofie. † Chela † 24/5-95 - 17/10-07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ergsfesg |
|
|
Jeg synes det er fedt! Synes det er fedt at de "tør" vise sig frem på den måde, for alle er jo egentlig ens inde under tøjet. Jeg kunne dog ikke selv drømme om at blive nudist, eller at gå nøgen rundt. Sådan er jeg bare 
.. mvh. julie kronborg - nu uden Golda :/ Klank Efterskole 07/08 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahahhahhaha |
Kirstine (Spegill) |
05-01-2008 21:43 |
|
;D fedt indlæg. jeg kiggede lige i æ biuel (Bibelen ) "Kvinden lagde nu mærke til hvor dejlig frugten så ud, lige til at spise og til at få forstand af. Hun plukkede en frugt og spiste af den. Derefter gav hun den til sin mand som stod ved siden af hende, og han spiste også af den. Straks lagde de mærke til at de var nøgne. Derfor syede de figneblade sammen og bandt dem om sig." Ja, somsagt, det vil nok aldrig blive "normalt" at rende rundt uden tøj, men alligevel kunne det da være fedt. - Jeg vil dog ALDRIG gøre det selv.
Kirstine Bøndergaard™ - Med den fantastiske hest Spegill d; Rest in peace lille Hmori. Du vil altid være elsket og savnet <3 16/6/2007 - 30/12/2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalallalalal |
|
|
altså, det er nu rart at man ikke må rende nøgen rundt overalt.. meen, det er nu mest for nudisternes skyld, for jeg er ret så overbevidst om, at fra de sekund mine øjne ser en eller anden, gorilla-behåret og vommet mand med hans ditto kone, stå split og ragende nøgen med udsigt til hele udstyret, så vil jeg instinktivt skiftevis pege og knække sammen af grin, og det er da synd for stakkels mennesker..  ( hold da op en generallisering)
Heidi og Landtine
-søg og du skal finde-
jeg har fundet <3
Elsker dig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|