hej Ænder!
hørte på et horsemankursus et citat fra en mand (tror jeg) som havde sagt noget med Hesten spejler sig i rytteren ?
nogle der har hørt om det før ? forklar gerne ..
.. for synes egentlig ikke rigtig det passer på mig og lucas , hvis jeg har forstået det ret .. vi passer på den måde at fx. er han 'nede på jorden ' og jeg er spontan , og det kan lucas 'klare' fordi han har det sind ..
fik jeg at vide af en der kunne tale med dyr ..
men spejler jeres heste sig i jer ? ?
MVH
Cecilia
- Nu uden Comtessa og Nuser !
-Nogle gange KAN man bare ikke gøre noget, og man må se virkeligheden i øjenene!
JEG ELSKER JER Comtessa og Nuser
Dyr: Kanin Vimse, Kat Pippi, Fisk Rødhætte, Pony Lucas