Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 spejl mellem hest og rytter .. ?
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 23:37

hej Ænder!



hørte på et horsemankursus et citat fra en mand (tror jeg) som havde sagt noget med Hesten spejler sig i rytteren ?


nogle der har hørt om det før ? forklar gerne ..



.. for synes egentlig ikke rigtig det passer på mig og lucas , hvis jeg har forstået det ret .. vi passer på den måde at fx. er han 'nede på jorden ' og jeg er spontan , og det kan lucas 'klare' fordi han har det sind ..

fik jeg at vide af en der kunne tale med dyr ..




men spejler jeres heste sig i jer ? ?




MVH


Cecilia

- Nu uden Comtessa og Nuser !

-Nogle gange KAN man bare ikke gøre noget, og man må se virkeligheden i øjenene!

JEG ELSKER JER Comtessa og Nuser


Dyr: Kanin Vimse, Kat Pippi, Fisk Rødhætte, Pony Lucas

0
0
Svar på denne tråd
 
 bla,bla,bla;)
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 23:44

Ja, faktisk helt enormt når man tænker over detö
Jeg er rolig & heeelt nede på jorden - det samme er hun(;
Og jeg elsker at nusse & strigle - det samme gør hun :D


Emma & Stjerne

©Some wishes do come true©

©-©-©-©-©-©

0
0
Svar på denne tråd
 
 !!!
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 23:50

ej hvor sjovt :)



føler mig mere som 'jing og jang' ..

men kan da godt se nogle ting der er de samme :D


MVH


Cecilia

- Nu uden Comtessa og Nuser !

-Nogle gange KAN man bare ikke gøre noget, og man må se virkeligheden i øjenene!

JEG ELSKER JER Comtessa og Nuser


Dyr: Kanin Vimse, Kat Pippi, Fisk Rødhætte, Pony Lucas

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider