|
|
| Skråvæg - aarh. |
|
|
Undskyld ænder - jeg ved godt der har vært' lidt for mange 'værelse-indlæg' men ingen af dem med idéer til de @!#$ skråvægge. Mit værelse er alt i alt, faktisk rigtig flot, og er godt tilfreds med det hele - UNDTAGET de irriterende skråvægge - de er typisk træ farvet, og rigtig grimme. Jeg har ikke særlig mange plakater, og sådan - og det er også ufatteligt svært at dække 2 hele vægge med billeder og plakater. Så nogen idéer? - tager imod ALT! 
_ Line . || Evt. Med Viola & Dixi. «3 Vinder af HN's Rodeo'tyrs Konkurrence til Hest&Rytter 2007.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
skråvægge er dejlige : D men køb en masse plakater og fremkald /print en masse billeder 
»The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫♫♫♫♫ ö Merirosvo kuin Merirosvoalus ö
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Viola<3 |
|
|
oo2-pirat; ja, måske - men øh, de tager jo AAALT pladsen. Jeg sys bar - jeg skal finde et tema, jeg lidt kan gå i? Men at fylde 2 skråvægge ud med plakater og billeder? hmm
_ Line . || Evt. Med Viola & Dixi. «3 Vinder af HN's Rodeo'tyrs Konkurrence til Hest&Rytter 2007.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
hvad med maling, og så billeder?
HEDVIGLAERKE sig hvad du mener og men hvad du siger plads til forskellighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuh |
|
|
3 af mine vægge består udelukkende af billeder og plakater  men hmm ,, måske noget sjovt tapet eller male noget mønster der passer ind ? 
»The Pirate  ღ Nightwish 2oo7 [L] ♫♫♫♫♫ ö Merirosvo kuin Merirosvoalus ö
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Viola<3 |
|
|
Det er for bøøøøvlet med tapet - ja hader tapet. & jeg må nok ikk male :/ DESVÆRRE! Men hva skulle det så være for nogle billeder? - altså af hvad?
_ Line . || Evt. Med Viola & Dixi. «3 Vinder af HN's Rodeo'tyrs Konkurrence til Hest&Rytter 2007.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
elisa |
| Dato:  |
29-12-2007 20:34 |
|
- kun det ikke være pænt hvis bare at du malede det meget lyst, med nogle plakater bare? (: Hvis du måske ikke må dét, så på mit gamle værelse havde jeg printet stort set ALT fra min computer ud, altså mig selv, hesten, veninder& venner, minder ovs. og sat dem sammen i en stor collage, det tager meget tid ovs.(og printer-blæk ) men jeg syntes faktisk at det var utroligt pænt, også blev man faktisk også en slags godt humør over at se alle mulige billeder fra nogle sjove tidspunker ovs.  Har bare ikke lige fået taget mig sammen til at hænge noget nyt op efter at jeg er flyttet værelse 
- elisa (: ..med den skønherlige milton d; <3 sammen kan vi alt! (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| born to be retarded |
|
|
Jeg synes også det er SÅ fedt med en masse gratis postkort hængende. Du samler dem bare på cafeer, i biografer, på Mcd'er osv Jeg har selv en lille en, her er lige et billed.  Hvis du ville have billeder, ville jeg vælge nogle billeder ud fx af dig og din hest, dine veninder eller nogle feriebilleder og så få forstørret dem og så smække dem op.
HEDVIGLAERKE sig hvad du mener og men hvad du siger plads til forskellighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Viola<3 |
|
|
Nu skal i jo tænke på det er skråvæg - og det kommer til at kigge 'ned af' .. så det kommer ikke til at virke på samme måde som dit HedvigLaerke :]
_ Line . || Evt. Med Viola & Dixi. «3 Vinder af HN's Rodeo'tyrs Konkurrence til Hest&Rytter 2007.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
29-12-2007 20:48 |
|
Kan du ikke bare male dem hvide eller sådan noget?
Sagde SkiderRikke; RIKKE & DONNI Soulmates(!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Viola<3 |
|
|
RikkeEvigGlad: som jeg skrev tidligere, så tror jeg ikke jeg får lov til det 
_ Line . || Evt. Med Viola & Dixi. «3 Vinder af HN's Rodeo'tyrs Konkurrence til Hest&Rytter 2007.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| altså hvo lang er den skråvæg? |
| Forfatter:  |
Liv »Lady Nanna« |
| Dato:  |
29-12-2007 21:05 |
|
Fordi man ka jo altid hænge et gardin op over skråvæggens lads og så lægge en madras derind?
HaKuNaMaTaTa er det klogeste ordxD HaKuNaMaTaTa Klogere end du troor! Så ta' det roligt og riiid noordhest, og islænder, HaKuNaMaTaTa Lady og Nana i er mine krikkedyr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
29-12-2007 21:07 |
|
jeg hader dem også!!! - har den også x( . men de er heldigvis hvide! 
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Kentaur Athen Dressursadel købes! ^^ Skriv privatbesked, om din sadel (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Viola<3 |
|
|
Liv »Lady Nanna« - jeg har et stort værelse, men gør man som du siger, er mit værelse delt i 3 LIGE store dele, tror næsten pladsen under væggen er størrer.
_ Line . || Evt. Med Viola & Dixi. «3 Vinder af HN's Rodeo'tyrs Konkurrence til Hest&Rytter 2007.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfdfdfsdfsdf |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
29-12-2007 21:21 |
|
Hm, siger det samme som de andre Men vil du ikke tage et billede af den? Så kan man bedere finde ud af det 
Pernille - med fodbold :B (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Viola<3 |
|
|
Pernille L: det en helt alm. skråvæg - som er rigtig rigtig lang gider bar ikk ligenu 
_ Line . || Evt. Med Viola & Dixi. «3 Vinder af HN's Rodeo'tyrs Konkurrence til Hest&Rytter 2007.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Viola<3 |
|
|
Nogen der evt. har nogle hjemmesider med idéer til værelser og sådan? Google er JERES ven - ligenu er han/hun godt nok ikk min ven. Grr såe undskyld jeg ikk lige ooorker google.dk at søge på nu :S
_ Line . || Evt. Med Viola & Dixi. «3 Vinder af HN's Rodeo'tyrs Konkurrence til Hest&Rytter 2007.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla,bla,bla;) |
| Forfatter:  |
Emzelemselamseben |
| Dato:  |
29-12-2007 22:26 |
|
Jeg syndes der er kommet rigtig mange gode ideer(: Men det er heller ikke helt let at hjælpe når du ikke gider tage nogle billeder af det ?! :/ Men kan du evt. ikke spørge i en eller anden forretning, om de har nogle ideer ??
Emma & Stjerne ©Some wishes do come true© ©-©-©-©-©-©-©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thor'mus |
|
|
Jeg har 2 skråvægge, og jeg hader dem. Mine er hvide (:
♥ Cecilie & Thor ♥
- til døden os skiller (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| George |
|
|
Jeg elsker hedviglaerkes væg.
Emma & Flossy - det betyder kærlighed
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|