Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hvordan ændre jeg HN navn?
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 19:03

Ja overskriften siger det hele: Hvordan ændre jef HN navn? Jeg ville nemlig gerne skifte en lille smule


Forsat godaften til jer JHN'er.


Kærlig hilsen Sofie.


Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony -

Zobell og Lisa.


Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nyt Hn navn.
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 19:07

Dit HN - præsentation - rette din præsentation


» ANNE..
- Hellere lugte af hest end af hash!

0
0
Svar på denne tråd
 
 laaa
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 19:07

du går ind på Dit HN, videre ind på 'præsentation', videre til "rette din præstation" , og så aller øverst står der HN navn, og så tror jeg selv du gætter resten :D




Kirstine Bøndergaard™

- Med den ubeskrivelige hest Spegill d;

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalala
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 19:12

Takker


Kærlig hilsen Sofie.


Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony -

Zobell og Lisa.


Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalala
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 19:21

^Det ser ud som du har fået svar på dit spørgsmål^.



L!ne & Rhapsody

Kun Døden kan skille os ad

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider