Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 rengøring -hvor tit?
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 13:50

ja hvor tit gør i rent på jeres værelse? støvsugning, tørre støv af, rydde op osv.


roder i meget? har i tit glas og tallerkner stående? har i nogle dyr der fælder?


og er det jeres forældre der tvinger jer, eller gør i det af fri vilje? ;D


Nicole

.. med den intetsigende signatur

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 13:54

ja hvor tit gør i rent på jeres værelse? støvsugning, tørre støv af, rydde op osv. det er meget forskelligt


roder i meget? har i tit glas og tallerkner stående? har i nogle dyr der fælder? sjældent står der talerkner eller kopper

vi har to kæmpe hunde der fælder kæmpe meget men de kommer ikke op oven på ;)


og er det jeres forældre der tvinger jer, eller gør i det af fri vilje? nogen gange tvinger min mutter mig andre gange gør jeg det bare selv ;)



Cecilie

lalle og chloé

0
0
Svar på denne tråd
 
 rtgdfgdfgg
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 13:59

ja hvor tit gør i rent på jeres værelse? støvsugning, tørre støv af, rydde op osv. forskælligt. støvsugning bliver jeg nød til at gøre en gang om ugen, fordi mit marsvin er på mit værelse & der kommer tit hø udover gulvet. og så tvinger min mor mig til at gøre det =D jeg rydder tit småtingene op, men hader at tørre støv af x]


roder i meget? har i tit glas og tallerkner stående? har i nogle dyr der fælder? ja, jeg roder meget. men det bliver også altid ryddet op igen. jeg har tit glas osv. stående, men rydder det altid op senere på dagen eller næste morgen osv. har et marsvin ^^


og er det jeres forældre der tvinger jer, eller gør i det af fri vilje? begge ting d: rydder faktisk selv tit op. men sådan som at støvsuge, tørre af osv. det tvinger min mor mig til 8D .. er rimlig doven



» MVHPERNILLE «

- uden ridning, men med fodbold :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 born to be retarded
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 14:01
Nu har vi rengøring, så jeg skal kun rydde op.

ja hvor tit gør i rent på jeres værelse? støvsugning, tørre støv af, rydde op osv.
-jeg rydder op en gang om ugen

roder i meget? har i tit glas og tallerkner stående? har i nogle dyr der fælder?
-jeg roder af H til, nogen gange står der en tallerken eller et glas, men bliver taget ud om aftenenen. Jeg har en fugl, men den er ikke på mit værelse.

og er det jeres forældre der tvinger jer, eller gør i det af fri vilje?
-Jeg bliver tvunget

HEDVIGLAERKE

sig hvad du mener og men hvad du siger

plads til forskellighed
0
0
Svar på denne tråd
 
 m oræa
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 14:05

ja hvor tit gør i rent på jeres værelse?

- meget sjældent . gør det når det virkelig trænger xD


roder i meget? har i tit glas og tallerkner stående? har i nogle dyr der fælder?

ja, jeg rodder meget, men det er faktisk kun med bøger, papir & tøj - en masse tøj.

nej, jeg har ALDRIG tallerkner stående. &' de dyr jeg har er udenfor..


og er det jeres forældre der tvinger jer, eller gør i det af fri vilje?

tror aldrig jeg har gjort det af egen fri vilje måske en gang eller 2 da jeg var lille xD men aldrig mens jeg er stor, for altså, det kommer jo til at se lige sådan ud igen - ja, det er min holdning :D



FrederikkeSadolin

- med santos i nutid ‹3, og mirla i datid. s:

www.bricksite.com/santos


0
0
Svar på denne tråd
 
 dsffdsddffddfsfd
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 14:06

wie et langt svar jeg kom med xD

ej okay, jeg roder faktisk en del I)



» MVHPERNILLE «

- uden ridning, men med fodbold :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 14:16

ja hvor tit gør i rent på jeres værelse? støvsugning, tørre støv af, rydde op osv.

- En gang om ugen, bor i lejlighed, så der er lidt mere at se til :b


roder i meget? har i tit glas og tallerkner stående? har i nogle dyr der fælder?

- alt for meget rod, og alt for tit tallerkner/glas der bare står :b Ja, har to katte, der fælder pænt meget


og er det jeres forældre der tvinger jer, eller gør i det af fri vilje? ;D

- Gør det af egen fri vilje, der er ingen mor eller far til at tvinge mig, kun kæresten :b


- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 okay..
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 16:15

så er jeg måske lidt hysterisk!


ja hvor tit gør i rent på jeres værelse? støvsugning, tørre støv af, rydde op osv.

støvsugning HVER DAG hvis jeg er hjemme! gerne både morgen og aften. rydder op hver aften, tøj osv. støv 1-2 gange om ugen.


roder i meget? har i tit glas og tallerkner stående? har i nogle dyr der fælder?

roder måske en smule, men det er kun tøj. har for meget gulvplads. havde engang et gammelt mælkeglas stående for længe- så nej!

min hund fælder sindssygt meget, har jeg ikke støvsuget en dag er der seriøst store hårboller i alle hjørner. plus han slæber alt lækkert fra verden udefra med ind ;D


og er det jeres forældre der tvinger jer, eller gør i det af fri vilje?

fri vilje, men for et år siden var det godt nok tvang haha


Nicole

.. med den intetsigende signatur

0
0
Svar på denne tråd
 
 bla,bla,bla;)
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 16:47

Hvor tit gør i rent på jeres værelse? støvsugning, tørre støv af, rydde op osv.

Hmm, jeg støvsuger hver dag og jeg gør rent når jeg kan se støvet - ca. 2 gange om ugen.


roder i meget? har i tit glas og tallerkner stående? har i nogle dyr der fælder?

Nej ikke specielt(; Altså hvis jeg har spidst om eftermiddagen tager jeg tellerknen ud om aftnen, jeg kan ikke holde tanken ud at der stå gammelt mad inde på mit værelse mens jeg sover(:
Altså vi har 3 hunde men de er ikke så meget inde på mit værelse - og det er 3 små hunde der ikke fælder, så det er meget minimalt med hår - det' mest støv/skidt fra poterne.


og er det jeres forældre der tvinger jer, eller gør i det af fri vilje?

Nej, det er meget sjældent at de siger noget, for jeg rydder som regl op selv, flere gange om dagen (;


Grunden til at jeg støver af og sådan noget selv/tit er fordi jeg har støvallergi - så jeg får det rigtigt dårligt hvis der er støvet på mit værelse - så derfor(;


Emma & Stjerne

©Some wishes do come true©

©-©-©-©-©-©

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 17:13

jeg gør rent på mit værelse når det trænger ;)

- roder ikke specielt meget igen.

mine forældre tvinger mig ikke, kun hvis vi skal have gæster.


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen


G O D T N Y T Å R !

0
0
Svar på denne tråd
 
 aukat.
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 17:37

alt for sjældent.


Saik og starring Spid

- det noget der rykker .

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar svar
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 18:16

1 gang om ugen - Tak mor og far fordi i har ansat en rengøringsdame til den slags :)


Zazs '
Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
Springer til salg
0
0
Svar på denne tråd
 
 mine yndlings heste
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 18:40

Jeg siger lige som zazs, det klarer vores rengøringsdame



Camilla silfen

Toby Aladdin Cæsar

©©©

0
0
Svar på denne tråd
 
 George
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 20:29

Ærlig talt, kan jeg ikke lide rod. Jeg vil meget hellere have et pænt og rydeligt værelse. Jeg føler ikke, at der er særlig indbydende for gæster mm., hvis der roder. Så derfor er der altid ryddet op på mit værelse. Selvfølgelig kan der nogen gange, ligge nogen papirer på skrivebordet. Men der er ikke alt muligt.

Så Nicole, jeg er vidst lidt ligesom dig. :)


Kh Emma & Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 20:44

JEg roder rigtig meget. men det er ikke madrester og dyr, det er bare ting der ligger :P

Jeg støvsuger ca 1 gang om ugen- smider tingene op på sengen og ned igen bagefter.


Jeg bliver tvúndet til at rydde op (" Hvis ikke du rydder op gider vi ikke køre med dig til stævne") hvilket de så alligevel gør, mod at jeg lover at gøre det efter stævne eller hvad jeg nu skal :D






Nadia'Dahl

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kaastanjegårdens Fersken
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 23:18

Hvor tit gør I rent på Jeres værelser?

Aaalt for sjældent


- støvsugning,

Det vil du ikke vide!

- tørre støv af,

Det vil du slet ikke vide!

- rydde op

Når jeg får gæster og når jeg en sjælden (!) gang for rengøringsvanvid. Det sker altid sent om aftenen så går og rydder op til kl. 2 om natten


- Roder i meget?

Ja, det er ligemeget hvad, så roder jeg. KAN ikke holde orden!

- Har i tit glas og tallerkener stående?

Jaah - det sker da

- Har i nogle dyr der fælder?

Ikke på mit værelse, nej..


Er det Jeres forældre der tvinger Jer? Eller gør i det af fri vilje?

Ud over når jeg får rengøringsvanvis, så er det 100% tvang!







Nanna & Fersken

& lånehesten Garcon(:

Man spiser ikke ferskner

-man rider på dem

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 00:28

ja hvor tit gør i rent på jeres værelse? støvsugning, tørre støv af, rydde op osv. Når der trænger (og jeg gider xD)


roder i meget? JA


har i tit glas og tallerkner stående? Det sker, men ikke så tit


har i nogle dyr der fælder? Jepps, 3 stk. fældende katte xD


og er det jeres forældre der tvinger jer, eller gør i det af fri vilje? Forskelligt - både og (; Min mor har lidt opgivet mig :b



... Støjer & Epirus


Epirus, nobody is perfect but you <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 09:18

ja hvor tit gør i rent på jeres værelse? støvsugning, tørre støv af, rydde op osv. rydder op gør jeg vel bare sådan lidt efter lidt. hvis der ligger noget tøj på gulvet samler jeg det op. men mit værelse rodder ikke så meget. min mor ordner mit lagn + sengetøj, men sådan "hovedrent" gør jeg 1 gang om måneden. altså støvsuger og sådan.

roder i meget? har i tit glas og tallerkner stående? har i nogle dyr der fælder? mine dyr står ikke på mit værelse, og jeg har aldrig tallerkner eller glas stående.


og er det jeres forældre der tvinger jer, eller gør i det af fri vilje? som pernille xD begge dele :Q


Emma & Birger

- og birger

0
0
Svar på denne tråd
 
 okjcfoåsdcksaåpdkdåpk
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 09:36

ja hvor tit gør i rent på jeres værelse? støvsugning, tørre støv af, rydde op osv.

ALT for sjældent xD

roder i meget? har i tit glas og tallerkner stående? har i nogle dyr der fælder?

Tja, der står faktisk et glas og nogen dåse colaer ved siden af mig, men det er sjældent *host* at der gør det *host*
Vi har en hund der fælder af helvedes til. xD


og er det jeres forældre der tvinger jer, eller gør i det af fri vilje?

tvang =D


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg syntes..
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 13:16

ikke jeg roder så frygtelig meget og går altid ud med glas osv når jeg er færdig.. Syntes det er klamt at have til at stå..


Men jeg gør rent for sjældent.. Men idag skal det vist være.. Det er vist tid nu.. Har dog bare ikke for godt tid, skal ud og gøre klar til kæmpe nytårsfest og have ordnet hestene..






Stutteri Inger-Marienlund
0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 13:33

Emma: Gør din mor det for dig?


Kh Emma & Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 13:40

ja hvor tit gør i rent på jeres værelse? støvsugning, tørre støv af, rydde op osv.

Vi har rengøringsdame der kommer 1. gang i ugen


roder i meget? Ikke meget, der kan altid ligge lidt tøj

har i tit glas og tallerkner stående? Nej det sker ikke så tit

har i nogle dyr der fælder? Nej


og er det jeres forældre der tvinger jer, eller gør i det af fri vilje?

Jeg har det bedst hvis der ser pænt ud på mit værelse..



-Laura-

(Domino)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 14:20

Jeg er typen der kan rydde hele værelset op og en halv time senere ligner der noget der er løgn igen.

Jeg rydder kun op og gør rent når jeg får gæster - i gennemsnit en gang om ugen.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07


0
0
Svar på denne tråd
 
 rrr
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 17:12

ja hvor tit gør i rent på jeres værelse? støvsugning, tørre støv af, rydde op osv.

Alrig, jeg gør det ikke selv.


roder i meget? har i tit glas og tallerkner stående? har i nogle dyr der fælder?

Jeg roder enormt meget! xd

der står også tit glas, tallerkner osv inde på værelset xd


og er det jeres forældre der tvinger jer, eller gør i det af fri vilje?

Mine forældre har opgivet mig ;b

Ej, vi har rengøringsdame så jeg skal bare gøre så hun kan komme til.




Sagde SkiderRikke;

RIKKE & DONNI
Soulmates(!)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 18:14

ja hvor tit gør i rent på jeres værelse? støvsugning, tørre støv af, rydde op osv.

Ca. 2 gange om ugen. nogle gange 1. gang hver 14. dag..


roder i meget? har i tit glas og tallerkner stående? har i nogle dyr der fælder?

Næ. Har aldrig glas, tallerken eller noget lign. stående, og hunden er ude i køkkenet.


og er det jeres forældre der tvinger jer, eller gør i det af fri vilje?

Nogle gange rydder jeg op af fri vilje, andre gange skal jeg nærmest skubbes igang.


den sibiriske dværghamster Speedy Gon Charles

Hunden Mie

R.I.P marsvinet Martha

*4. febuar 2007

+ 9. maj 2007


Citat:

Spirit: Sometimes a horse has got to do what a horse has got to do.

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdsdfgdfgf
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 19:25

ja hvor tit gør i rent på jeres værelse? støvsugning, tørre støv af, rydde op osv. 2 gange om måneden tror jeg

men mit værelse ligner for det meste l...

roder i meget? har i tit glas og tallerkner stående? har i nogle dyr der fælder? der kan godt stpå et glas men sjædnet en tellerken vi har ingen dyr indefor


og er det jeres forældre der tvinger jer, eller gør i det af fri vilje? det er forskelligt hehe


- Signe.



Have you hugged a pirate today ?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider