|
|
| Hurtig hjælp til webcam! |
|
|
Hejsa. =D Jeg sidder her, med min nye bærbar. Og jeg er på MSN, jeg har et webcam. Mærket er "Optia, Creative", og når jeg bruger det på msn, bliver lyset tændt på det osv. Men der er helt sort, og man kan ikke se mig? Derfor søde, kære, rare og altid hjælpsomme ænder. Hvad skal jeg gøre? KRIIISE!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla,bla,bla;) |
| Forfatter:  |
Emzelemselamseben |
| Dato:  |
26-12-2007 00:03 |
|
Jeg vel mene du skal trykke der nederst, og så trykke indstillinger-avancceret. Sådan er det ihvertigfald på min bærbar ?!
Det skulle gerne virke så (:
Held&lykke med det(:
Emma & Stjerne {I © U} ©-©-©-©-©-©-©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| george |
|
|
Ja, det har jeg også prøvet. Men den er stadig bare helt sort. Også selvom jeg trykker det der: "Gendan standardindstillinger". Ih, jeg bliver sur. Men tak, for hjælpen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla,bla,bla;) |
| Forfatter:  |
Emzelemselamseben |
| Dato:  |
26-12-2007 00:43 |
|
Eih hvor træls ! Kan har du det der avancceret og så det der baggrundslys ? Måske lidt dumt, men hvis den er helt ny, så sidder der ikke noget tape eller sådan noget over cam'et ??
Emma & Stjerne ©Some wishes do come true© ©-©-©-©-©-©-©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| goeee |
|
|
Der er intet tape, fordi at det er et gammelt webcam. Jeg vil have det til, at virke. Det irriterer mig, ekstremt!  Kom med nogen forslag. I er altid, så hjælpsomme. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fghffgffghfh |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
26-12-2007 11:45 |
|
der er heller ikke nogen klap for webcamet vel? xD
MVHPERNILLE » uden ridning, men med fodbold? d:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ghjghddgh |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
26-12-2007 12:08 |
|
Måske har du ikke installeret det ordentligt? men hvis du allerede har et program oppe, hvor du kan se dig selv (webcam-program-ting), så kan du ikke se dig på msn, fordi så er den sort. Men hvis man lukker det der program virker det. Men aner self ikke om du har du oppe? xD
MVHPERNILLE » uden ridning, men med fodbold? d:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pernille. |
|
|
Jeg har ikke andet oppe. For når jeg prøver, at bruge det, derinde står der bare: "The webcamera is not plugd ind", eller noget i den stil. Jeg har prøvet, at installere det mange gange, og jeg gør, hvad man skal. Men den gider simpelhent ikke. :s
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skysovs. |
|
|
Vis du kan så prøv at drej ringen vis der er det på d: alså ik drej hele camet kun der hvor der er en firkat / ring 
PersillexLisbeth pony jeg mødte og faldt for den er jordens bedste og jeg elsker den. love love love Love make peace!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| george |
|
|
Lisbeth: Ja, det har jeg også prøvet. Men det hjælper ikke en skid. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| george |
|
|
Der står nu igen, at jeg har et webcam, tilsluttet. Men billedet er stadig helt sort. Nogen der ved, hvad det skyldes? Jeg vil meget gerne, have det til, at virke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|