Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hurtig hjælp til webcam!
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 00:00

Hejsa. =D
Jeg sidder her, med min nye bærbar. Og jeg er på MSN, jeg har et webcam. Mærket er "Optia, Creative", og når jeg bruger det på msn, bliver lyset tændt på det osv. Men der er helt sort, og man kan ikke se mig? Derfor søde, kære, rare og altid hjælpsomme ænder. Hvad skal jeg gøre? KRIIISE!!


Kh. Emma & Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 bla,bla,bla;)
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 00:03

Jeg vel mene du skal trykke der nederst, og så trykke indstillinger-avancceret. Sådan er det ihvertigfald på min bærbar ?!

Det skulle gerne virke så (:

Held&lykke med det(:


Emma & Stjerne

{I © U}

©-©-©-©-©-©-©

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 00:08

Ja, det har jeg også prøvet. Men den er stadig bare helt sort. Også selvom jeg trykker det der: "Gendan standardindstillinger".
Ih, jeg bliver sur. Men tak, for hjælpen.


Kh. Emma & Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 bla,bla,bla;)
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 00:43

Eih hvor træls !
Kan har du det der avancceret og så det der baggrundslys ?
Måske lidt dumt, men hvis den er helt ny, så sidder der ikke noget tape eller sådan noget over cam'et ??


Emma & Stjerne

©Some wishes do come true©

©-©-©-©-©-©

0
0
Svar på denne tråd
 
 xdcfgæ,ln
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 00:45

Haha ku være godt hvis det bare et et stykke tape



Mvh. Charlotte



www.webhorse.dk


^ Der hvor hestemennesker mødes ^

0
0
Svar på denne tråd
 
 goeee
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 11:27

Der er intet tape, fordi at det er et gammelt webcam. Jeg vil have det til, at virke. Det irriterer mig, ekstremt!
Kom med nogen forslag. I er altid, så hjælpsomme. :)


Kh. Emma & Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 fghffgffghfh
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 11:45

der er heller ikke nogen klap for webcamet vel? xD



MVHPERNILLE

» uden ridning, men med fodbold? d:

0
0
Svar på denne tråd
 
 George
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 12:01

Nej, der er intet for det. Det er et gammelt webcam. :)


Kh. Emma & Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 ghjghddgh
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 12:08

Måske har du ikke installeret det ordentligt?

men hvis du allerede har et program oppe, hvor du kan se dig selv (webcam-program-ting), så kan du ikke se dig på msn, fordi så er den sort. Men hvis man lukker det der program virker det. Men aner self ikke om du har du oppe? xD



MVHPERNILLE

» uden ridning, men med fodbold? d:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pernille.
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 12:35

Jeg har ikke andet oppe. For når jeg prøver, at bruge det, derinde står der bare: "The webcamera is not plugd ind", eller noget i den stil. Jeg har prøvet, at installere det mange gange, og jeg gør, hvad man skal. Men den gider simpelhent ikke. :s


Kh. Emma & Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 skysovs.
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 13:42

Vis du kan så prøv at drej ringen vis der er det på d:

alså ik drej hele camet kun der hvor der er en firkat / ring :P


PersillexLisbeth

pony jeg mødte og faldt for

den er jordens bedste og jeg

elsker den. love love love


Love make peace!

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 13:47

Lisbeth: Ja, det har jeg også prøvet. Men det hjælper ikke en skid. :)


Kh. Emma & Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 16:44

Der står nu igen, at jeg har et webcam, tilsluttet. Men billedet er stadig helt sort. Nogen der ved, hvad det skyldes? Jeg vil meget gerne, have det til, at virke.


Kh. Emma & Flossy

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider