Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Facebook!?
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 22:27

Halløjsa Ænder


Er der nogen her inde fra der har Facebook?

Hvis I har, hvad syndes I så om det?


Et lille indlæg fra mig..



Knuz

Kat



Hassan- glemmer dig aldrig.

R.I.P 29-11-06

Julie la Cour

Du vil altid være i mit hjerte!


"jeg burde gå hen foran din boks hver eneste morgen, og bukke og sige tak!!"


0
0
Svar på denne tråd
 
 vicki<3
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 22:28

hvad er det ?



»Signe Holm

victoria & black power.

din hest er hvad du gør den til .

rip zenia. du vil aldrig, aldrig blive glemt /':

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 22:31

Jeg har, men kommer der ikke så tit. Jeg har lidt svært ved at finde rundt derinde og kan ikke tage mig sammen til at få det lært.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 22:34

signe (victoria og black): Hmm.. Det er sådan en chat agtig side.. HeHe


Chela: Hvad hedder du der inde? Jeg har også lidt svært ved at finde rundt derinde :P


Knuz

Kat



Hassan- glemmer dig aldrig.

R.I.P 29-11-06

Julie la Cour

Du vil altid være i mit hjerte!


"jeg burde gå hen foran din boks hver eneste morgen, og bukke og sige tak!!"


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 22:35

Katharina: Er ens brugernavn ikke ens mail? - det siger lidt om hvor meget styr jeg har på det :P



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 22:39

Chela: Hehe.. Du logger ind med din mail og dit password. Men hvis folk skal lede efter dig, skal de søge på det nvan du har skrevet du hed.. hehe.. Så du hedder det, du har skrevet dit navn er.. Jeg hedder "Katharina Von Rauschenberger". Det er desværre stavet forkert, da det er min kæreste der har lavet den. HeHe.. normalt skal Von med lille v. Hehe..


Knuz

Kat



Hassan- glemmer dig aldrig.

R.I.P 29-11-06

Julie la Cour

Du vil altid være i mit hjerte!


"jeg burde gå hen foran din boks hver eneste morgen, og bukke og sige tak!!"


0
0
Svar på denne tråd
 
 Facebook.
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 22:42

Jeg forstår ikke den side :P


Jeg hedder: StinaBuhl.


Bruger det dog meget sjældent.


Christina Buhl

- med Major og Rocky

Ranum Efterskole '04-'06 <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 22:42

Der kan man bare se. Så er jeg Sofie Mie Schouborg Hardis.


- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 22:43

Stina (Major): Jeg kan ikke finde dig der inde...


Knuz

Kat



Hassan- glemmer dig aldrig.

R.I.P 29-11-06

Julie la Cour

Du vil altid være i mit hjerte!


"jeg burde gå hen foran din boks hver eneste morgen, og bukke og sige tak!!"


0
0
Svar på denne tråd
 
 Facebook!?
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 22:43

ja jeg har,

alle brugte myspace , men saa lige pludselig skiftede det og alle bruger nu facebook.

jeg kan langt bedre lide myspace

men jeg bruger nu mest facebook fordi alle i min klasse bruger det.

jeg hedder Josefine Sondergaard


Josefine uden Sukema

.. med Ravel og Oeps som imidlertidige parter.

www.freewebs.com/jsondergaard


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 22:45

Josefine S: Må jeg tilføje dig til mine venner? :)



Knuz

Kat



Hassan- glemmer dig aldrig.

R.I.P 29-11-06

Julie la Cour

Du vil altid være i mit hjerte!


"jeg burde gå hen foran din boks hver eneste morgen, og bukke og sige tak!!"


0
0
Svar på denne tråd
 
 Facebook!?
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 22:49

hørte om det i går, lol, men ka ikk komme der ind og tjekke ud hva det er : (


Sabrina & Feykir
akademisk ridekunst

0
0
Svar på denne tråd
 
 ttralalala...
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 23:02

Jeg er ogs derinde :D


Jeg mødte nogle fra ehm.. et eller andet tysktalende sted som jeg måske er i familie med :D så det er lidt sjovt, men der er ik rigtig nogen af mine venner og veninder, som har profil derinde, så er der næsten aldrig :P



Mathilde Fryba

» uden Sascha Columbine $: du betød alt ..


» Gizmo - sammen kan vi alt !

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 23:03

Mathilde ♥S-Bine♥: Seejt :P Hvad hedder du der inde? :)


Knuz

Kat



Hassan- glemmer dig aldrig.

R.I.P 29-11-06

Julie la Cour

Du vil altid være i mit hjerte!


"jeg burde gå hen foran din boks hver eneste morgen, og bukke og sige tak!!"


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 23:04

ret sjovt dette indlæg er blevet oprettet for lige netop idag var jeg inde på facebook.com og tænkte at jeg måske skulle prøve at oprette en, men så gik min com. helt i spasmo så jeg tænkte at jeg bare ville prøve senere :D


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen


GLÆDELIGJUL

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 23:07

Fionabona: HeHe.. :)


Knuz

Kat



Hassan- glemmer dig aldrig.

R.I.P 29-11-06

Julie la Cour

Du vil altid være i mit hjerte!


"jeg burde gå hen foran din boks hver eneste morgen, og bukke og sige tak!!"


0
0
Svar på denne tråd
 
 hej på dig
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 08:55

Oprettede engang en, men jeg slettede den efter 5 minutter :b Synes ikke det er så spændende (;



bananbrød (:

the greatest thing you'll ever learn

is just to love and be loved in return.


0
0
Svar på denne tråd
 
 pskfåpsekdfwe
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 09:37

Har godt hørt en del om det, men orker ikke rigtig lære noget nyt igen xD

- Er lige kommet så godt igang med myspace 8D


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 11:07

Har haft en profil derinde længe. Har dog ikke rigtig brugt den så meget på det sidste.



Sandra&Tímon

Team Korshøje

Lokalkørsel på Sjælland med stor hestetrailer tilbydes. Skriv en PB.
0
0
Svar på denne tråd
 
 fgjgjfjfjjg
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 11:45

Har haft en profil der inde et par år nu, så jeg er fint kendt med det. Har min profil derinde, for at holde kontakten til mine klassekammerater i USA.



"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks


Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 16:21

Er der nogen hvis profil jeg må få? :) Altså som ven. Hehe.


Knuz

Kat



Hassan- glemmer dig aldrig.

R.I.P 29-11-06

Julie la Cour

Du vil altid være i mit hjerte!


"jeg burde gå hen foran din boks hver eneste morgen, og bukke og sige tak!!"


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider