Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 kedsomhed :b
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 18:24

hej alle jhn'er

- nu opretter jeg mit første indlæg d;

sidder og keder mig viildt meget, så jeg skriver faktisk et ret ligegyldigt spørgsmål, men jeg er ret nysgerrig:


Hvad er forskellen på L'Oréals telescopic mascara den guldfarvede og den sølvagtige farve?

(spurgte i matas her forleden, og der kunne hende der damen ikke svare mig, typisk..)


taaak (;


- elisa (:

..med den skønherlige milton d; <3

sammen kan vi alt! (L)



0
0
Svar på denne tråd
 
 'overskrift'
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 18:26

Det kunne jeg faktisk også godt tænke mig at vide!(;
- skod at hun ikke kunne svare på det


» ANNE..
- Hellere lugte af hest end af hash!

0
0
Svar på denne tråd
 
 rfnorefn
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 18:32

ja meget


- elisa (:

..med den skønherlige milton d; <3

sammen kan vi alt! (L)



0
0
Svar på denne tråd
 
 dfzgjxgh
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 18:59

jeg har dem begge.. den sølv er bedre end den guld, fordi selve mascara'en er lavet så den ikke klumper.. (;



*** Så var det så lige at Rikkea ***
var pist væk igen'igen !


*savner prins og max ubeskriveligt meget ! *

0
0
Svar på denne tråd
 
 æødslkdp
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 21:28

Haha, det har nogen af mine veninder også spurgt mig om. Og jeg stod bare der som et stort spørgsmålstegn, og sagde bare "Farver de guld og sølv eller hva?"

Lål 8D


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 dsfcewsd
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 16:14

tak for svarene (:


- elisa (:

..med den skønherlige milton d; <3

sammen kan vi alt! (L)



0
0
Svar på denne tråd
 
 hej på dig
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 16:29

Det er noget med at den sølvfarvede slet ikke klumper og definerer vipperne mere.


Btw. hvis i vil have sølv eller guldfarvede mascaraer så kan i købe Maybellines juleudgave af deres xxl mascara ;D



bananbrød (:

the greatest thing you'll ever learn

is just to love and be loved in return.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider