Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 hvad kigger i efter hos drenge ? :D
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 17:19

hey Ænder


syntes egentlig det kunne være sjovt at vide hvad i kigger after hos drenge ? om de går i det nyeste nye tøj, eller om de er lækre, om de er søde, om de er sig selv osv



og hvordan skulle jeres drømme fyr være ?



forsat god 2. december ;D



Cecilie

lalle og chloé

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 17:22

om drengen har charme.

det somregel altid det jeg falder for



MILH

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar svar
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 17:23

Ved første indskydelse er det attitude(!), kæbeparti og hår.


Der er intet bedre end en fyr med et bredt markeret kæbeparti, som udstråler alt for meget selvtillid, og samtidig har styr over sit hår.

Jeg er solgt ;)




Zazs '
Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
Springer til salg
0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhygtf
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 17:26

HÅR ;D


*PunkkariPonien[L]

*Nightwish 2oo7 [L]


Louise Frandsen

& PunkerPonyen

Hále Bob

0
0
Svar på denne tråd
 
 <hehehe
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 17:31

Om han er høj (nok) og om han har store hænder. Ved ikke rigtigt hvorfor egentligt.. måske fordi jeg selv er lille og fed haha


og selvfølgelig charme =)



..Karen =)


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 17:32

ja håret betyder faktisk meget xD



Cecilie

lalle og chloé

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 17:33

C: nemlig ;D


*PunkkariPonien[L]

*Nightwish 2oo7 [L]


Louise Frandsen

& PunkerPonyen

Hále Bob

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 17:37

;D



Cecilie

lalle og chloé

0
0
Svar på denne tråd
 
 bla,bla,bla;)
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 17:45

Først om de er søde, & om de har en ordenlig atitude - ikke noget smart-ass-jeg-ejer-verdenen-med-mit- læ


Emma & Stjerne

{I © U}

©-©-©-©-©-©-©

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala..
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 17:48

Han skal være mindst 185 høj, han skal være bred (trænet), han skal ha' nogle charmerende øjne og et dejligt smil. Og så skal han ha' lidt stil





Det er aldrig hestens fejl
- derimod rytterens.


Mvh. Michelle
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 17:51

Selvfølgelig giver udseendet det første indtryk, men når det kommer til stykket er jeg fuldstændig ligeglad med det, hvis bare personen er sød. Jeg har fx. både været sammen med en overvægtig og en af dem folk siger WOW til når de ser ham.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07


0
0
Svar på denne tråd
 
 tujgjgsgjjg
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 17:51

Det aller første jeg kigger efter, og selvfølgelig ikke kan undgå at lade være med at opdage, er deres hudfarve.

No whites, no latinos, no asians...

Og derefter, bliver der kigget på personligheden. Udseendet skal ikke være skræmmende, men en man kan holde ud at se på. Desuden gør krælighed blind, så man synes jo selv, han er den lækreste i verden, selvom det selvfølgelig ikke lige er alle andre der synes det:P


Håret er ligemeget. Nappy hair er yndlings, det er afro, cornrows og især dreadlocks også.

Tøjstilen - så længe han klæder sig som en mand!! Og ikke som dagens danske fyre, der praktisk talt går i det samme tøj som pigerne. Strammebukser, små stramme spidse sko, og en stram stram t-shirt - FØJ!

Gi' mig noget baggy, gi' mig noget attitude og gi' mig noget mandlighed - og ikke Danmarks meteroseksuelle ladeboys!


Min drømmefyr kan jeg ikke fortælle meget om. Han måtte gerne være en Jamaican Rasta:D


Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej på dig
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 17:52

Han skal være sjov og charmerende. Han skal ikke være grim, men han behøves ikke være specielt lækker.

Han skal helst være højere end mig også må han gerne have en ok krop :b

Udseendet er ikke det mest vigtige, hvis jeg synes han er skøn at være sammen med =D



bananbrød (:

the greatest thing you'll ever learn

is just to love and be loved in return.


0
0
Svar på denne tråd
 
 fgfgdfggfxxgf
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 18:16

Ladyboy mente jeg selvfølgelig!


Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd
 
 kfdmmlkædsælxd
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 18:34

HÅÅRET xD han skal simpelthen ikke ha det der, strit bagved og fladt foran, som mange drenge har fortiden, eller ihvertfald havde. - ej føj

Så må han (meget) gerne være højere end mig. dvs hvertfald over 175 :b

Han skal gerne smile rigtig meget, og sådan være på, men alligevel også være stille og rolig.

Så skal han være vildt rar, som man kan slappe helt af med.

Oha xD


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 kgjukgukgu
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 18:37

Altså jeg er jo indehaver af min drømmefyr, og han har da været ret heldig med sit udseende d:


Men jeg kigger på charmen, stilen, kroppen, håret og ansigtet.


Det der kan få mig til at blive helt solgt er virkelig hvis de har charme, selvtillid og lækkert hår - det betyder alt ;D


Og så må de meget gerne være mørkhårede, have brune øjne, og en solbrun hud - præcis som min kæreste :D <333333333333333


.. mvh. julie kronborg - nu uden Golda :/
Klank Efterskole 07/08 <3
0
0
Svar på denne tråd
 
 hvcncxmb
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 19:24

øjne han skal have nogle pæne øjne, smilet og så skal man kunne snakke om alt ting. han skal behøver ikke og være vild lækker men han skal ikke være grim hvis han er vildt lækker så resikere man jo at andre kigger efter ham , man hvis han er "normal" så har man ham for sig selv


- Signe.




0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 19:30

TØJET!!! DET BETYDER ALT OG OM HAN ER FLOT IKKE ANDET! .. SÅ MÅ HAN GERNE VÆRE DUM BARE HAN ER FLOOOT :b OG LÆÆÆÆKKKER! ;D


ej, det må være charmen. lidt svært at sige, der er mange ting :-)


Emma Borum

- og stjernen birger <3

god jul? q:


0
0
Svar på denne tråd
 
 maestro
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 19:34

charmen - højden ;)



» Bianca Hvolbøll «

maestro - we are the real champions!

Fando I still miss you!

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfgdfgfgdfgdfgdfg
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 19:38

charmen, højere end mig, sød, humor, lækker =b '

haha :) .. der er mange ting


» mvhpernille

- Nu som fodboldspiller q: <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 hurlumhejsa
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 19:40

åh, den var faktisk lidt svær...

men jeg går meget op i en trænet krop!

dvs.

pæn mave (man er vel til håndbold og foldbold typerne...) bare lidt muskler. højere end mig (175 og op cirka), det indre betyder meget hos mig. hvis han har et godt hjerte, så kan vi komme langt sammen, udstrålingen - det går ikke at han er nede på bunden hver dag, smilet, øjnene, tjaae.. mer eller mindre det hele. hehe.


METTESCHØNNING
- BUMSELUMSE(L'
SAVNER FAMILIEN SCHURINGA!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zasha OX
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 19:40

Charmen, håret, ansigtet


>>Catrine med super stjernen Zasha OX<<

Vi kan og vil alt

Hvad skulle verden gøre uden os!?

http://bricksite.com/zashaox
0
0
Svar på denne tråd
 
 edgdgdf
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 19:47

jeg kigger ikke efter noget hos drenge, jeg kan jo ikke sige om han er "noget for mig" før jeg har snakket med ham.


Ellers skal det nok bare være en jeg kan med sådan fra starten. :) og at han indeholder bare lidt intelligens, humor og charme.





If you don't know where you're going

You don't know when you will arrive

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fyren...
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 20:34

Han ska ha et dejligt smil, være højere end mig, godt hår og bare være charmerende og dejlig = min kæreste ;D


0
0
Svar på denne tråd
 
 ghfghfghfg
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 20:45

En som Zac Efron !?



~*~*~*~*~*~*~*~



|Zac(You)MeansEverythingToMe)|


|Zacci(My)LittleSweetheartHowMuchCan[I]LoveYou|


...ZacEfron...




Jeg er[!!]den jeg er ?!

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 20:57

jeg er indehaver af min drømmefyr <3 haha. min kæreste er (ligesom juliæs<3) også mørkhåret, har brune øjne og har den dejligste kulør : D


Mia svane

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 21:17

Ikke en speciel ting, det hele samlet (Men må sige at humor er vigtigt )



I medgang, og modgang
Der vil vi følge jer
For evig, og altid
Der vil vi elske jer


Forza Brøndby


<3 PUK <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm ? (:
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 21:38

En ting jeg altid kigger efter er øjnene , uh det bare ikk til at stå for nogle virkelig flotte øjne (:


Eller os som nogle af jer siger , håret :D


- Sagde

Nanna - nu uden B a m s e <'33

Jeg har ikke det mindste imod at leve i mændenes verden, når blot jeg får lov at være kvinde i den!

Dejlige Delight! <3

Rid bedst, rid rød hest =D

0
0
Svar på denne tråd
 
 edrftgyhujik
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 10:33

hans øjne. helt klart. man siger jo øjne er at se ind til ens sjæl, ikke! ;)

Oh my god, jeg elsker Frodo's øjne (fra ringenes herre). de er bare dejlige ;D


og han smil er også vigtigt.. og han må heller ikke gå i klamt tøj. han skal gå op i sit udseende.


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 13:49

Jeg tænker mest på personligheden, da jeg ikke gider gå rundt med sådan en kæreste der er herre selvglad.

Selvfølgelig må drengen godt have selvtillid, men han må da heller gå rundt og tro, at han kan herske over jorden!


Hvis jeg kigger på udseendet, må drengen da godt være lidt ála ham her:



- Har jeg ret?


EMMA&FLOSSY
- nu uden george og hook

0
0
Svar på denne tråd
 
 fjlkfjkljdsfj
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 14:09


Håret

Charmen

Ansigtet


(: <3 '



Stine Rosendahl.

' søger ny pony.


.. det er umuligt at undvære

sin ridning <3.

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxx
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 14:33

Personlighed

Hår

Ansigt

Højde (krop)

Tøj stil


» Tine Krab Kristensen «

- med den fantastiske Silver <3

www.jonstrupgaarden.dk - www.hesteinfo.dk/msr

» MIDTSJÆLLANDS RIDEKLUB.


0
0
Svar på denne tråd
 
 ddd
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 16:33

Aller først , hår og øjnene , og så højden. Derefter kropsbygning osv.


Ovenfra og ned : (Drømmefyr)


Han har selvfølgelig godt styr på sit hår.

Nogen charmerende blå øjne.

Høj nok til mig !

Han har et sødt ansigt - ikke alt for urent.

Hans stil er afslappet , men stadig har han styr på det.- Hængerøv , t-shirt / Hættetrøjer.

( Han må gerne have en pæn mave )

Hans smil er charmerende og sødt.

Han er sød, charmerene.

Hans Attitude er lidt , Mig-mig , men stadig er han nede på jorden og sød.


( Ja jeg forventer meget af de stakkels drenge )




Louise

±♥±

0
0
Svar på denne tråd
 
 ejjkwjew
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 18:34

Humor skal virkelig bare være en jeg kan grine med. Charme og intelligens Og hans stemme. Udseendemæssigt kigger jeg meget efter hænder og kæbeparti... men det er som regel aldrig dem der tiltaler mig mest udseendemæssigt, som jeg ender sammen med - altid dem, der overhovedet ikke sagde mig en skid til at starte med, måske endda var lidt smågrimme? som så pludselig slog benene væk under mig med deres personlighed, heh =D


Marie
?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fantastiske Fantacy
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 18:45

charme, udseende (selvfølgelig 8-) ), stil (technotrampere, gucci-boys osv. - no way). derudover må der gerne bare være en anelse intelligens. højde er også ret vigtigt - fyren skal bare ikke være super meget lavere end mig. og drengerøvsattitude er ikke helt af vejen .



Amanda&Fantacy

1'er pony sælges
6 år - 147 cm
MB spring - LA1 dressur - CNCP1* military
0
0
Svar på denne tråd
 
 lll
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 19:12

Drømmefyren? Den er da nem.


Min drømmefyr er en 100 % kopi af Michael Jackson.


Genert

Sød

Charmerende

Lækkert hår

Perfekt smil

En ægte gentlemand

Sexet som ind i helvede

Slank

Enestående - har sin egen stil

Enormt intelligent

Lidenskablig

Kærlig

Filosofisk

og...og...og... Kunne blive ved


Døm selv

Michael Jackson HIStory tour 1997

Michael Jackson My Lovely One 1987

Michael Jackson HIStory teaser

Michael Jackson 2003

Michael Jackson 2003


Please, folkens! Giv Jer tid til at se ovenstående links. Jeg mener, man kan ikke andet end elske den mand.




Little Susie - Michael Jackson ♥


Rette Mich - Tokio Hotel


0
0
Svar på denne tråd
 
 min drømmefyr
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 20:18

skal være sød, have humor, charmerende og en man kan stole på

jeg går ikke efter dem hvor de har trænet så meget at musklerne svulmer op... det syntes jeg er ulækkert... nej, så skal det hellere være en der bare har almindelige arme, som ikke er pumpet med muskler..

gerne højere end mig selv...

han skal være en jeg kan grine med, da jeg selv griner ret meget

jeg er ligeglad med hvor han kommer fra.

vi skal i det hele taget bare have det sjovt og hyggeligt sammen


mvh. Louise


********* Mørkbak's Troian *********

Sammen går vi igennem ild og vand!

Sammen galopere vi mod den vilde West!

Sammen vil vi VINDE!

Sammen vil vi altid være!

Min VIDUNDERLIGE hest TROIAN! :D


Det bedst at ride PINTO hest ! :D


0
0
Svar på denne tråd
 
 tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 20:36

Charmerende og lækre player-typer med alt for meget selvtillid! Den type alle gucci-piger kaster sig for fødderne af. Gerne veltrænet!


Ved ikke hvorfor jeg har den svaghed, men det har jeg altså :P


Dejligste
♥ ♥ ♥
Med DSP'en Fanta & Welsh Cob'en Låddenhøjs Django
-
Every song ends, but that's not a reason for not to enjoy it!
0
0
Svar på denne tråd
 
 4tyrthyfrty
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 21:21

Røv

Hænder

Hår

Højde

Ansigt

OSV!

men det ikke atid det jeg fander for!

0
0
Svar på denne tråd
 
 bummellum
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 10:52

Jeg falder altid for dem man ikke skal falde for.


Men attitude siger ALT..

En drømmefyr for mig er en der har selvtillid, charme og attitude.

Og så skal han være høj. Og det er ærligt talt noget af en udfordring! Jeg er omkring 180 uden sko og når jeg så får et par heels på så begynder det altså at knippe.

En god krop skader heller ikke.

Et totalt turn-off er hår på overkroppen. FØJ

Det er jeg meget opmærksom på ;)

Jeg kigger meget på hænderne, ryg og huden.

Ja, det er lidt svært at forklare ;)

Når jeg finder ham skal I nok få et billede.



Venligst

Kristina Outzen
© m. Linse Aunsbjerg ©


www.k-outzen.dk
***

Årets junior og årets hoppe



0
0
Svar på denne tråd
 
 ddd
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 16:06

Jeg griner , ikke andet end at Elske Michael Jackson , jo det går nu fint for mig



Louise

±♥±

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider