Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Kig! billeder.
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 18:42

Jeg var syg i onsdags, så jeg tog nogle billeder med min telefon. Det er ikke den bedste kvalitet, men det går nok;) De er taget om aften, hvor det var mørkt og med nogle effekter.. Ris og ros modtages gerne;p hehe


^^ Absint.. Det er et billed jeg har hængende, af en af de heste, der står ude på det stutteri, hvor jeg rider.


^^ En roset, jeg har vundet;D


^^ En plakat jeg har hængende, på mit værelse..


^^ Plakaten igen;)


^^ Igen, igen.. hehe


^^ En banan:)


^^ En tegning, jeg selv har lavet. Er meget stolt!;)


^^ Igen en tegning, jeg selv har lavet!


^^ En kaktus.


^^ Igen, igen en tegning, jeg selv har lavet;)


^^ Muslinger.


^^ Nuser


^^ Min kanin<3


det var en del billeder, men skriv endelig en kommentar!! hehe;)


» Josefine & Asterix {L}

www.stutterilacour.dk

Henra


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 18:45

de er gode, men siger mig ikke så meget xD sorry



Cecilie

lalle og chloé

0
0
Svar på denne tråd
 
 fgfgfgfgfdvdfgffddfdgf
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 18:49

de er gode nok ;D .. men hvis du ikke havde beskrevet billederne, ville jeg ikke kunne se hvad alle sammen forstillede (;


Pernille

- nu som fodboldspiller q: <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 okay..
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 18:53

cecilie:

haha, jeg lavede det også bare lidt fordi, jeg kedet mig;)


Pernille:

tak;) de er taget med min telefon, som har et dårligt kamera, så de blev ikke så gode alle sammen.. hehe


» Josefine & Asterix {L}

www.stutterilacour.dk

Henra


0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuh
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 18:57

er helt vild med kaktus billedet :D


*PunkkariPonien[L]

*Nightwish 2oo7 [L]


Louise Frandsen

& PunkerPonyen

Hále Bob

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 20:46

Jeg synes at de er godt taget, og jeg kan godt lide den måde du tager dem på! Sød kanin. ;D


EMMA&FLOSSY
- nu uden george og hook

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider