Jeg var syg i onsdags, så jeg tog nogle billeder med min telefon. Det er ikke den bedste kvalitet, men det går nok;) De er taget om aften, hvor det var mørkt og med nogle effekter.. Ris og ros modtages gerne;p hehe

^^ Absint.. Det er et billed jeg har hængende, af en af de heste, der står ude på det stutteri, hvor jeg rider.

^^ En roset, jeg har vundet;D

^^ En plakat jeg har hængende, på mit værelse..

^^ Plakaten igen;)

^^ Igen, igen.. hehe

^^ En banan:)

^^ En tegning, jeg selv har lavet. Er meget stolt!;)

^^ Igen en tegning, jeg selv har lavet!

^^ En kaktus.

^^ Igen, igen en tegning, jeg selv har lavet;)

^^ Muslinger.

^^ Nuser

^^ Min kanin<3
det var en del billeder, men skriv endelig en kommentar!! hehe;)