|
|
| Andre hjemme? |
|
|
Hej ænder Er der andre hjemme? Hvorfor er i hjemme? Jeg er selv syg, har det rimligt underligt :s
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| george |
|
|
Ja, jeg er hjemme. Har en slags influenza. God bedring søde.
Emma - med super george + Hook + 22.11.07 elsket & savnet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| kfvmosdffkeedp |
|
|
Jeps jeg er hjemme. Har været hjemme man, tirs, ons også torsdag. Har pandehule betændelse, av  Er godt nok ved at kede mig.
KHKAMILLA råber æioæi min ven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| george |
|
|
Zalle - Jeg ligger på sofaen og ser tv. Dig søde?
Emma - med super george + Hook + 22.11.07 elsket & savnet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zasha OX |
|
|
Kamilla: ej hvor ubehadeligt Emma: sidder bare på Computeren og ser tv :s Må jeg ikek få din msn ? der er ikke nogle på man !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ælcmdlcmkds |
|
|
Zalle: Jae.. Men er sådan vedd at vænne mig til det nu 
KHKAMILLA råber æioæi min ven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jajjaja |
| Forfatter:  |
Julie og Emilie p ♣GEK♣ |
| Dato:  |
29-11-2007 10:12 |
|
Ja... jeg er også syg...det er bare så urimeligt!!! jeg gidr ikk ligge her hjemme med snotten rendene ud af næsen...!!! . . / ___ Hva laur i ellers søde ænder??
Lene/Emilie/julie Heste er ligssom chips:P man kan BARE ikk få NOK af dem:PPPP
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| dkfaåzsd |
|
|
Zalle: Det starter bare med en helt almindelig forkølelse. Også hvis man går længe nok med det, og ikke pudser næse og bare blir ved med at suge det op i næsen, går der jo betændelse i det (yummi ) enten i pandehulerne (lige over øjnene) eller i kæbehulerne (i kæberne xD) Og det gør rigtig ondt. Så det er bare med at komme af med snottet når man har det xD Julie: Jeg ligger bare i min seng og ser Viva La Bam. Overvejer at ringe og hører om min far er hjemme xD
KHKAMILLA råber æioæi min ven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| george |
|
|
Jo selvfølgelig, men kan ikke finde ud af at logge på, bruger min fars bærbar, men prøver igen. Min msn er: emse_900@hotmail.com bare tilføj mig søde.
Emma - med super george + Hook + 22.11.07 elsket & savnet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æølepfssd |
|
|
Og hvis man har det i kæberne, gør det også ondt i tænderne, fordi det presser ned i dem :s
KHKAMILLA råber æioæi min ven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zasha OX |
|
|
Kamilla: Arg lyder ikke sjovt:/ Emma: tak søde <3 Hvorfor kan du ikke logge på? Kan du ikke bare gøre som du plejer ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ipjåoaesfdks |
|
|
Det er det heller ikke :/ Men har på fornemmelsen at det er på vej væk  Og min far kommer og henter mig om lidt, yay!
KHKAMILLA råber æioæi min ven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jewkjsg |
|
|
jeg har kyssesyge så jeg er også hjemme.
- Julie Salomonsen Nu uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/ * Team JENSEN *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg er hjemme. Går ikke i skole og har intet arbejde.
- Sofie. † Chela † 24/5-95 - 17/10-07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| george |
|
|
Chela: Det lyder kedeligt :s
Emma - med super george + Hook + 22.11.07 elsket & savnet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Båuii <3 |
|
|
Jeg er hjemme fordi min Bowie døde i går aftes, og er helt knust. Ville ikke kunne klare at gå i skole som om intet var hendt.
M.V.H.. Sisse Nu uden Bowie ♥ R.I.P. Bowie. Den halve parade er den alle taler om, Men ingen hved hvad er .. ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| george |
|
|
Bowie NEJ VEL? Bowie er ikke død, vel? 
Emma - med super george + Hook + 22.11.07 elsket & savnet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hjemme.. |
|
|
Jeg er hjemme fordi min klasse og paralelklassen, vi i de sidste 2 uger, altså uge 47 og 48 er på sådan nogen præsentasionskurser, hvor vi er ude og besøge gymnasiumer, handelskoler og alt det man nu kan efter folkseskolen.. Jeg har så været på det jeg skulle, og når man så tager i skole, er der kun 3-6 elver pr. dag, og så laver vi IKKE en SKID! Så føler det er lige meget at tage i skole.. Og så har jeg herre ondt i ryggen idag.. Har fået svar fra min læge med min ryg, og jeg har skæv ryg, og det var hvad der kunne ses på røntgen billederne.. Så nu må jeg lige se hvad jeg så skal..  Jeg har lige bagt julesmåkager med min mutti .. Herre hyggeligt! 
Kærlig hilsen Sofie. Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony - Zobell og Lisa. Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxx |
| Forfatter:  |
Tine kk »Silver« |
| Dato:  |
29-11-2007 13:18 |
|
jeg er også hjemme. er hamrende forkølet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Båuii <3 |
|
|
Emma og Zalle: Jo, hun er 
M.V.H.. Sisse Nu uden Bowie ♥ R.I.P. Bowie. Den halve parade er den alle taler om, Men ingen hved hvad er .. ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har |
|
|
været hjemme hele ugen, røg nemlig min allersidste smøg i søndags.. og jeg er hysterisk og klar til at slagte! 
Nicole .. med den intetsigende signatur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| george |
|
|
Bowie: Ej altså, er jeg virkelig ked af at høre. Har du oprettet et indlæg om det?
Emma - med super george + Hook + 22.11.07 elsket & savnet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Båuii <3 |
|
|
M.V.H.. Sisse Nu uden Bowie ♥ R.I.P. Bowie. Den halve parade er den alle taler om, Men ingen hved hvad er .. ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Risti Ox. |
|
|
Hej muus. Ja du ved jo godt jeg er hjemme. Har seriøst for ondt i halsen. Kan bare ikke sove om natten. Det er ikk fedt. Var så til lægen idag.Og det er bare en ganske alm. virus. Så jeg må bare vente og vente til jeg blir rask. Øv øv. Ikke sjovt. Go bedring til jer andre.
Mie T. Jacobsen. Dakoda Ox & Risti Ox. Rigtige ryttere rider Ox arabere! HINGSTEDAG PÅ SJÆLLAND FOR OX ARABERE 2008!! Se mere på: Www.123hjemmeside.dk/staldcado
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijukjn |
|
|
*PunkkariPonien[L] *Nightwish 2oo7 [L]
Louise Frandsen & PunkerPonyen
Hále Bob
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Jeg kan ikke gå fordi jeg har smadret min fod under en postcontainer, så jeg er ikke på job i de her dage.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Jeg har også været hjemme idag. SÅ kedeligt x( I går nåede jeg at se 3 film og mindst 10 serier, inden kl. 3  Og jeg har jo så betændelse i en finger - jaja, det lyder måske ikke af meget, men det gør dælme nullernaller 
... Støjer & Epirus Epirus, nobody is perfect but you <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
29-11-2007 22:26 |
|
jeg er hjemme men har dog været i skole idag. bortset fra jeg har lidt kriller-hoste og er små-snottet har jeg det ellers TOP DOLLAR 
- min mening (: FIONABONA - med part på frk. olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| george |
|
|
Sandra: Av for fanden! (Undskyld mit sprog) Hvad er der sket?
EMMA&FLOSSY - nu uden george og hook
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|