Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Andre hjemme?
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 09:31

Hej ænder


Er der andre hjemme?


Hvorfor er i hjemme?


Jeg er selv syg, har det rimligt underligt :s


>>Catrine med super stjernen Zasha OX<<

Vi kan og vil alt

Hvad skulle verden gøre uden os!?

http://bricksite.com/zashaox
0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 09:44

Ja, jeg er hjemme.
Har en slags influenza.
God bedring søde.


Emma
- med super george


+ Hook +

22.11.07
elsket & savnet

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zasha OX
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 09:46

Emma: ILM <3

Hvad går du og laver når du er syg?


>>Catrine med super stjernen Zasha OX<<

Vi kan og vil alt

Hvad skulle verden gøre uden os!?

http://bricksite.com/zashaox
0
0
Svar på denne tråd
 
 kfvmosdffkeedp
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 10:00

Jeps jeg er hjemme. Har været hjemme man, tirs, ons også torsdag.

Har pandehule betændelse, av

Er godt nok ved at kede mig.


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 10:01

Zalle - Jeg ligger på sofaen og ser tv.
Dig søde?


Emma
- med super george


+ Hook +

22.11.07
elsket & savnet

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zasha OX
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 10:08

Kamilla: ej hvor ubehadeligt


Emma: sidder bare på Computeren og ser tv :s

Må jeg ikek få din msn ? der er ikke nogle på man !


>>Catrine med super stjernen Zasha OX<<

Vi kan og vil alt

Hvad skulle verden gøre uden os!?

http://bricksite.com/zashaox
0
0
Svar på denne tråd
 
 ælcmdlcmkds
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 10:10

Zalle: Jae.. Men er sådan vedd at vænne mig til det nu ;)


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zasha OX
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 10:12

Kamilla: hhehe okay. vordan får man det? ;)


>>Catrine med super stjernen Zasha OX<<

Vi kan og vil alt

Hvad skulle verden gøre uden os!?

http://bricksite.com/zashaox
0
0
Svar på denne tråd
 
 jajjaja
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 10:12

Ja...


jeg er også syg...det er bare så urimeligt!!!


jeg gidr ikk ligge her hjemme med snotten rendene ud af næsen...!!!


. .

/

___



Hva laur i ellers søde ænder??



Lene/Emilie/julie


Heste er ligssom chips:P man kan BARE ikk få NOK af dem:PPPP

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zasha OX
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 10:14

Julie: røv keder mig (:


Hehe, hvad med dig?


>>Catrine med super stjernen Zasha OX<<

Vi kan og vil alt

Hvad skulle verden gøre uden os!?

http://bricksite.com/zashaox
0
0
Svar på denne tråd
 
 dkfaåzsd
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 10:18

Zalle: Det starter bare med en helt almindelig forkølelse.

Også hvis man går længe nok med det, og ikke pudser næse og bare blir ved med at suge det op i næsen, går der jo betændelse i det (yummi ;) ) enten i pandehulerne (lige over øjnene) eller i kæbehulerne (i kæberne xD) Og det gør rigtig ondt. Så det er bare med at komme af med snottet når man har det xD




Julie: Jeg ligger bare i min seng og ser Viva La Bam. Overvejer at ringe og hører om min far er hjemme xD


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 10:20

Jo selvfølgelig, men kan ikke finde ud af at logge på, bruger min fars bærbar, men prøver igen.
Min msn er: emse_900@hotmail.com bare tilføj mig søde.


Emma
- med super george


+ Hook +

22.11.07
elsket & savnet

0
0
Svar på denne tråd
 
 æølepfssd
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 10:20

Og hvis man har det i kæberne, gør det også ondt i tænderne, fordi det presser ned i dem :s


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zasha OX
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 10:22

Kamilla: Arg lyder ikke sjovt:/


Emma: tak søde <3

Hvorfor kan du ikke logge på?

Kan du ikke bare gøre som du plejer ?



>>Catrine med super stjernen Zasha OX<<

Vi kan og vil alt

Hvad skulle verden gøre uden os!?

http://bricksite.com/zashaox
0
0
Svar på denne tråd
 
 ipjåoaesfdks
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 10:25

Det er det heller ikke :/ Men har på fornemmelsen at det er på vej væk :D

Og min far kommer og henter mig om lidt, yay!


KHKAMILLA

råber æioæi min ven :-*

0
0
Svar på denne tråd
 
 jewkjsg
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 10:25

jeg har kyssesyge så jeg er også hjemme.


- Julie Salomonsen


Nu uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/


* Team JENSEN *


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 11:08

Jeg er hjemme. Går ikke i skole og har intet arbejde.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07


0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 11:20

Chela: Det lyder kedeligt :s


Emma
- med super george


+ Hook +

22.11.07
elsket & savnet

0
0
Svar på denne tråd
 
 Båuii <3
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 12:06

Jeg er hjemme fordi min Bowie døde i går aftes, og er helt knust. Ville ikke kunne klare at gå i skole som om intet var hendt.


M.V.H.. Sisse

Nu uden Bowie ♥

R.I.P. Bowie.

Den halve parade er den alle taler om,

Men ingen hved hvad er ..

..
0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 12:11

Bowie

NEJ VEL? Bowie er ikke død, vel?



Emma
- med super george


+ Hook +

22.11.07
elsket & savnet

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zasha OX
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 12:20

Bowie: EJ vel


Ej hvor er jeg ked af at høre det


>>Catrine med super stjernen Zasha OX<<

Vi kan og vil alt

Hvad skulle verden gøre uden os!?

http://bricksite.com/zashaox
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hjemme..
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 12:36

Jeg er hjemme fordi min klasse og paralelklassen, vi i de sidste 2 uger, altså uge 47 og 48 er på sådan nogen præsentasionskurser, hvor vi er ude og besøge gymnasiumer, handelskoler og alt det man nu kan efter folkseskolen.. Jeg har så været på det jeg skulle, og når man så tager i skole, er der kun 3-6 elver pr. dag, og så laver vi IKKE en SKID! Så føler det er lige meget at tage i skole..


Og så har jeg herre ondt i ryggen idag.. Har fået svar fra min læge med min ryg, og jeg har skæv ryg, og det var hvad der kunne ses på røntgen billederne.. Så nu må jeg lige se hvad jeg så skal..


Jeg har lige bagt julesmåkager med min mutti .. Herre hyggeligt!


Kærlig hilsen Sofie.


Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony -

Zobell og Lisa.


Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxx
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 13:18

jeg er også hjemme. er hamrende forkølet


» Tine Krab Kristensen «

- med den fantastiske Silver <3

www.jonstrupgaarden.dk - www.hesteinfo.dk/msr

» MIDTSJÆLLANDS RIDEKLUB.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Båuii <3
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 13:20

Emma og Zalle: Jo, hun er


M.V.H.. Sisse

Nu uden Bowie ♥

R.I.P. Bowie.

Den halve parade er den alle taler om,

Men ingen hved hvad er ..

..
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 13:20

været hjemme hele ugen, røg nemlig min allersidste smøg i søndags.. og jeg er hysterisk og klar til at slagte! ;D


Nicole

.. med den intetsigende signatur

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zasha OX
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 13:30

Bowie: Ej forfærdieligt:'(


Go bedring


>>Catrine med super stjernen Zasha OX<<

Vi kan og vil alt

Hvad skulle verden gøre uden os!?

http://bricksite.com/zashaox
0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 13:50

Bowie: Ej altså, er jeg virkelig ked af at høre.
Har du oprettet et indlæg om det?


Emma
- med super george


+ Hook +

22.11.07
elsket & savnet

0
0
Svar på denne tråd
 
 Båuii <3
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 13:59

Emma: Nej


M.V.H.. Sisse

Nu uden Bowie ♥

R.I.P. Bowie.

Den halve parade er den alle taler om,

Men ingen hved hvad er ..

..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Risti Ox.
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 18:02

Hej muus. Ja du ved jo godt jeg er hjemme. Har seriøst for ondt i halsen. Kan bare ikke sove om natten. :( Det er ikk fedt. Var så til lægen idag.Og det er bare en ganske alm. virus. Så jeg må bare vente og vente til jeg blir rask. Øv øv. Ikke sjovt.


Go bedring til jer andre.




Mie T. Jacobsen.

Dakoda Ox

&

Risti Ox.

Rigtige ryttere rider Ox arabere!


HINGSTEDAG PÅ SJÆLLAND FOR OX ARABERE 2008!!

Se mere på: Www.123hjemmeside.dk/staldcado


0
0
Svar på denne tråd
 
 okijukjn
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 18:04

MIGMIGMIG ;D


jeg glemte at tage i skole smart og jeg står og skal til trepartssamtale idag ;D



*PunkkariPonien[L]

*Nightwish 2oo7 [L]


Louise Frandsen

& PunkerPonyen

Hále Bob

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 18:12

Jeg kan ikke gå fordi jeg har smadret min fod under en postcontainer, så jeg er ikke på job i de her dage.



Sandra & Tímon
0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 21:19

Jeg har også været hjemme idag. SÅ kedeligt x(


I går nåede jeg at se 3 film og mindst 10 serier, inden kl. 3


Og jeg har jo så betændelse i en finger - jaja, det lyder måske ikke af meget, men det gør dælme nullernaller



... Støjer & Epirus


Epirus, nobody is perfect but you <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 22:26

jeg er hjemme :D men har dog været i skole idag. bortset fra jeg har lidt kriller-hoste og er små-snottet har jeg det ellers TOP DOLLAR


- min mening (:


FIONABONA

- med part på frk. olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 george
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 21:06

Sandra: Av for fanden! (Undskyld mit sprog) Hvad er der sket?


EMMA&FLOSSY
- nu uden george og hook

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider