Er faktisk ikke så ligetil at købe et baseballbat, - min fætter fik et i fødselsdagsgaven som hans onkel måtte registere sig som ejer for og fortælle hvem der skulle have det i gave etc.
- Så hvis battet har været indblandet i en forbrydelse, så kan de se på registeringsnummeret hvem de skal ha' fat i.
Desuden, så kan man jo risikere at ryge i fængsel for selvtægt.
- Prøv at se urmager sagen, totalt til grin.
Jeg prøvede engang at vi kom hjem til vores hus, da jeg boede hos min mor, - med vi mener jeg så min mor og jeg, og mine 3 søskende.
Døren stod på klem og da vi kom ind var vores telefon ledning skåret over?!
- Det var seriøst for klamt!
Så min mor gik ud i bilen med alle ungerne, klar til at køre væk, jeg gik over og hentede min mormors hund og tog den største kniv i køkkenet og gik huset rundt.
- Hvis der var nogen skulle de fanme nok få røven på komedie 
Der var heldigvis igen, - og det viste sig at være min (censur) "stedfar" som havde tabt telefonen så ledningen knækkede på den måde, - lyder stadig for underligt.
- Og så havde han åbenbart ikke lige fattet at lukke døren ordentligt.
I julen '05 var min mormor også ved at bygge om, så hun boede i en campingvogn lige ude foran sit hus.
- Hele familien var i Herning hos min anden onkel, og min mormor og jeg tog så hjem for natten.
Jeg passede hele gården og min mormor ville bare gerne hjem og sove.
Da hun boede i campingvognen kunne hun ikke ha' sin hund der, så han boede hos os. Men der gik altså en eller anden underlig halvfuld gut rundt på vejen, han var henne og sige til Buller, "Ih sikke en fin hund" og Buller knurrede bare og jeg sagde at hunden bed, så han skulle gå væk!
- Så han slingrede væk.
Men så ringede min mormor ovre fra sin campingvogn, at han altså luskede rundt dels om hendes naboers hus, men også om campingvognen!
Så mig ind efter en kniv igen og ud med hunden og over og checke husene, og checke op på min mormor etc.
- Ventede oppe lidt og gik en runde til, men han var smuttet igen.
Så kender godt følelsen af at der er nogle fremmede, - det for klamt.
- Men jeg bliver ikke bange, jeg bliver mere bare mega sur, - for de skal bare ikke komme her og tro at de skal skræmme min familie, eller ta' vores ting eller noget!
Så tiltrods for min abnormt store angst for mørke kan man altså ind i mellem finde mig og Buller rende rundt og lege vagtværn når der er behov for det.
Håber ikke de kommer retur, ellers så bare bliv sur og råb og skrig og skræm livet af dem!
- Lad som om du har en monsterhund som æder dem!
Jeg synes det er svært, - jeg synes aldrig man skal ty til selvtægt, men omvendt bliver jeg også sur over at en som urmageren skal straffes fordi hans butik blev røvet for gud ved hvilken gang!
- Eller folk som har haft indbrud hvor hunden bed tyvene, skal betale erstatning.
Syg verden!