Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Jeg har haft "indbrud" :S
Forfatter: 
Dato:  09-10-2007 21:32

JA som overskriften siger, her sidder jeg både pissehamrende gal og ængstelig.

Her for en halv time siden råber min mor pludselig ude fra "JOSEFINE!!!" og jeg tænker hvad @!#$ sker der og render ud. Vi har sådan et rum lige ved siden af vores lejlighed, som jeg bruger til fest, trommer, computer osv.

Hun spørger så hvorfor min computer stod og spillede på højeste volume og skærmen var pillet fra og bordet rykket ud, jeg står bare og fatter hat. Min mor siger så hun hørte en bil køre væk i fuldeste fart i det hun kom ud efter vasketøj, så det er virkelig et held at jeg stadig har min computer.

puha, hader følelsen af at fremmede mennesker har været inde hos en :S Altså det er ikke lige sådan at se min computer stod der, så hvem er det der går og lurer? Er sådan lidt bange og i morgen, det første jeg gør er at gå ned og købe et baseballbat. Ikke at jeg vil bruge det, men det vil gøre mig en del trykkere.

Så nu står min computer her ovre i lejligheden på mit værelse.

Andre som kender den følelse efter indbrud?

- Josefine

Love's completely real, so forget anything that you have heard
And live for the moment now.

0
0
Svar på denne tråd

tjaeh..
Forfatter: 
Dato:  09-10-2007 21:34

Nej, jeg har ikke haft indbrud, men det må godt nok være ubehageligt :/

-Dog syntes jeg det er lige drastisk at købe et baseballbat, ring til politiet istedet.

Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!
myspace.com/fabaech
Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges

0
0
Svar på denne tråd

hehehe
Forfatter: 
Dato:  09-10-2007 21:38

Ja, det er en vildt ubehagelig følelse når man ved nogen har rodet i ens ting :S

Z L N D I E

WALK IN THE DARK

AND STAY IN THE LIGHT

0
0
Svar på denne tråd

asdfghjkl
Forfatter: 
Dato:  09-10-2007 21:39

Arh det er bare ikke rart. Følelesen af at en eller anden fremmed har vadet rundt i ens hjem er ikke særlig fed.

Vi havde indbrud for et par år siden, de(eller han/hun) brækkede et vindue op med et ko-jern(eller hvad det nu hedder) og sprang ind af vinduet, heldigvis havde vi alarm som gik igang, så derfor tog personen kun en computer taske, som senere blev fundet lidt længere oppe af vejen, fordi den var tom, kun nogle af min fars kreditkort var i den, og derfor fik vi den tilbage fordi navn og adresse stod på kortene. senere har vi så fået en ny alarm som er noget mere avanceret så der kommer en falck mand ud og tjekker hvis alarmen går. og så er min far gået totalt amok og har sat overvågningskamera op, hahaha

Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd

dfdsfs
Forfatter: 
Dato:  09-10-2007 21:46

Line - tjaahh jeg er sku ligeglad, jeg synes ikke det er pisse fedt at vide nogen lusker rundt, specielt når jeg ved der bor skumle typer på min vej og vi allerede har fået stjålet B&O telefoner bl.a.

whatever - haha griner far xD Gid min far boede her, så skulle jeg ikke frygte noget som helst. Hans gamle firma havde engang indbrud fire gange på en uge!! så til sidst sov han i sit firma på en drømmeseng og lånte en vagthund hahah så kom der ikke flere indbrud, da de så min far og hunden og så fik min far så sat gitter for ruderne, alarmer osv.

- Josefine

0
0
Svar på denne tråd

rthnjkhjghjb
Forfatter: 
Dato:  09-10-2007 21:48

NEDERN! Stakkel.

His EKH det er voldsomt at købe et bat, hvis du følere dig trykker. Bare du ikk brger det til anden en baseball ;D

Whatever: hah måtte lige grine lidt af din far

0
0
Svar på denne tråd

asdfghjk
Forfatter: 
Dato:  09-10-2007 21:49

Josse: Haha ja. Nåe ja din far bor jo i London (ikke?)

Ej hvor fedt at han bare sov der med en vagthund. Man kan næsten se det for sig. De havde nok travlt med at komme ud igen ku jeg forestille mig :) haha

Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd

olivia
Forfatter: 
Dato:  09-10-2007 21:53

ej hvor nedern :/

har aldrig selv haft indbrud. men det heller ik fedt at tænke på fremmede har vadet rundt i ens hus..

perniiiiiiille

0
0
Svar på denne tråd

asdfghj
Forfatter: 
Dato:  09-10-2007 21:53

Catrine: Haha ja det gør alle sgu der ser vores hus :b Det er

ikke specielt kønt ude fra, og så er der 4 meter høje låger og overvågningskamera. Tror sgu han fik en hjerneblødning da han satte det @!#$ op :b haha

Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd

dfdfsvfggf
Forfatter: 
Dato:  09-10-2007 21:58

Catrine - ja det er sku ikke særlig rart og nu er jeg helt alene hjemme. Gulp haha. Heldigvis kommer en ven snart over og er her

Men ja, det gør mig meget trykkere.

Min mor har lige snakket med vores udlejer, han siger der har været nogen lignende før og det er nogle polakker eller lithauer(hvordan det nu staves) der bor på vores vej

- Josefine

0
0
Svar på denne tråd

nummlum
Forfatter: 
Dato:  09-10-2007 22:06

Kan sgu godt forstå at du vil købe det baseballbat.

Det er virkelig ubehageligt at have indbrud.

Det der med at der er en fremmed der har været og rode i ens ting er bare forfærdeligt.

Godt der ikke blev stjålet noget..

.. skrev Kristina G. Outzen

© Med Linse Aunsbjerg ©

Årets Junior og Årets Hoppe (hest)

K.O - Photographic Performance

www.k-outzen.dk

0
0
Svar på denne tråd

dfgdsfsd
Forfatter: 
Dato:  09-10-2007 22:10

Kristina - ja præcis. Bvadrrr det er super klamt. Jeg vil jo heller ikke bruges battet, men bare det man ikke ved hvilke syge typer det er. Hvis de nu pludselig stod i stuen aarhh whaat. Så er det meget godt at have et bat ved hånden :p

- Josefine

0
0
Svar på denne tråd

jJAJAJA
Forfatter: 
Dato:  09-10-2007 22:55

Det må være ret så creepy.

Men tror helt ærligt du vil få det værre af at have nakket en med et bat, end efter et indbrud! ;)

Astrid!
DET ER SNART JUL. YAY!
0
0
Svar på denne tråd

Baseballbat
Forfatter: 
Dato:  09-10-2007 22:59

Er faktisk ikke så ligetil at købe et baseballbat, - min fætter fik et i fødselsdagsgaven som hans onkel måtte registere sig som ejer for og fortælle hvem der skulle have det i gave etc.

- Så hvis battet har været indblandet i en forbrydelse, så kan de se på registeringsnummeret hvem de skal ha' fat i.

Desuden, så kan man jo risikere at ryge i fængsel for selvtægt.

- Prøv at se urmager sagen, totalt til grin.

Jeg prøvede engang at vi kom hjem til vores hus, da jeg boede hos min mor, - med vi mener jeg så min mor og jeg, og mine 3 søskende.

Døren stod på klem og da vi kom ind var vores telefon ledning skåret over?!

- Det var seriøst for klamt!

Så min mor gik ud i bilen med alle ungerne, klar til at køre væk, jeg gik over og hentede min mormors hund og tog den største kniv i køkkenet og gik huset rundt.

- Hvis der var nogen skulle de fanme nok få røven på komedie

Der var heldigvis igen, - og det viste sig at være min (censur) "stedfar" som havde tabt telefonen så ledningen knækkede på den måde, - lyder stadig for underligt.

- Og så havde han åbenbart ikke lige fattet at lukke døren ordentligt.

I julen '05 var min mormor også ved at bygge om, så hun boede i en campingvogn lige ude foran sit hus.

- Hele familien var i Herning hos min anden onkel, og min mormor og jeg tog så hjem for natten.

Jeg passede hele gården og min mormor ville bare gerne hjem og sove.

Da hun boede i campingvognen kunne hun ikke ha' sin hund der, så han boede hos os. Men der gik altså en eller anden underlig halvfuld gut rundt på vejen, han var henne og sige til Buller, "Ih sikke en fin hund" og Buller knurrede bare og jeg sagde at hunden bed, så han skulle gå væk!

- Så han slingrede væk.

Men så ringede min mormor ovre fra sin campingvogn, at han altså luskede rundt dels om hendes naboers hus, men også om campingvognen!

Så mig ind efter en kniv igen og ud med hunden og over og checke husene, og checke op på min mormor etc.

- Ventede oppe lidt og gik en runde til, men han var smuttet igen.

Så kender godt følelsen af at der er nogle fremmede, - det for klamt.

- Men jeg bliver ikke bange, jeg bliver mere bare mega sur, - for de skal bare ikke komme her og tro at de skal skræmme min familie, eller ta' vores ting eller noget!

Så tiltrods for min abnormt store angst for mørke kan man altså ind i mellem finde mig og Buller rende rundt og lege vagtværn når der er behov for det.

Håber ikke de kommer retur, ellers så bare bliv sur og råb og skrig og skræm livet af dem!

- Lad som om du har en monsterhund som æder dem!

Jeg synes det er svært, - jeg synes aldrig man skal ty til selvtægt, men omvendt bliver jeg også sur over at en som urmageren skal straffes fordi hans butik blev røvet for gud ved hvilken gang!

- Eller folk som har haft indbrud hvor hunden bed tyvene, skal betale erstatning.

Syg verden!

Rollo

- Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt...

» Krogens.com - opdræt af coronet marsvin «

R.I.P.

08/07-88 - 27/04-06

Alme'ti Z; My soulmate, I will always love you.

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 09:16

Puha det lyder ikke rart.

Kender ikke følelsen efter direkte indbrud.

Men en dag hvor jeg stod og hørte nogenlunde højt musik, sang med og dansede, og havde gjort det noget tid, så da jeg vender mig om står der pludselig en gammel mand på vores trappe.

Jeg skruer selvfølgelig ned, og er helt i chok, han står så og råber af mig, og at vi unge mennesker er så uansvarlige og alt mulig og han ville ringe til politiet hvis jeg hørte musik mere idag.

Og efter han var gået sad jeg bare og rystede i flere timer.

Det er virkelig ikke rart at en fremmede mand bare åbner døren og går ind i ens hjem.

Og har været SÅ bange for det siden, så døren er ALTID låst.

Og han har faktisk prøvet på det én gang efter men hvor min mor hurtig var nede og 'flå hovedet af ham'...

- Mvh. Cecilie -

&

Crooked Dance

www.ChaosPhoto.dk
Fotografering Tilbydes

0
0
Svar på denne tråd

ja ...
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 11:32

jeg kender følelsen, vi har efterhånden haft indbrud 5 gange. Vi bor i det mest roligiste kvarter i hele esbjerg. og det har esbjergs nok nakomaner fundet ud af. så hver sommer skar der masser af indbrud i kvarteret. de stjæler aldrig rigtig noget. de roder bare det hele igennem. de går udelukkende efter penge..

Mette Jepsen, Østergårdens Rideklub, Esbjerg, 17 år.

Nu med babyen Kalumhus' Kazio.

Savner pony tiden og ponyen :( ..

www.mettejepsen.hestesider.dk

sesam90@hotmail.co

0
0
Svar på denne tråd

wsffsfsfsf
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 12:56

Det er så pisse flabet at nogle kan finde på det, kæft jeg kan blive gal over det.
Og den går ikke begge veje, nejnej. De må godt stjæle fra os, men hvis der så er nogle der prøver at nakke "deres" ting, så bliver de da først smadret.

Vi havde indbrud i starten af februar, tror jeg det var.
Min computer, min mors computer, storebrors kamera, mp3 og computer og vores fladskærmstv blev nakket.

De havde brudt vinduet i stuen, hvor tv'et stod, op og kravlet ind af det, hentede alle tingene.

Det skal så lige siges at alle min storebrors ting er på loftet, hvor hans værelse er - dvs man kan IKKE se det fra vinduet.

Min computer står nedenunder på mit værelse, i et hjørne så man IKKE kan se det fra vinduerne.

De slæbte alle tingene ud og undgik alarmen - fordi vi lige havde sat terassedør i som de kunne gå ud af - der var på det tidspunkt ikke blevet installeret alarm i spisestuen.

Hvordan de vidste hvor alle tingene stod og at der ikke var alarm i lige præcis dét rum - det er stadig et mysterium for mig.

Det er pisse ubehageligt, specielt fordi jeg tror det er nogen der har været i vores hus :s adad.

Forstår sku godt du vil have det baseballbat ;)

Louise Nørskov
- Dilli Dancer
0
0
Svar på denne tråd

tarzan
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 13:51

forstår også godt det med baseballbattet.

jeg har aldrig selv haft indbrud, men jeg kunne godt forestille mig føelsen. men vi har også alarm. vi er de eneste på vores vej. alle de andre har haft indbrud. men vores overboer var taget til spanien, og det var sommerferie så min fætter sov hos os. så en nat (han sov på min lillesøsters værelse) som ligger lige ved siden af mit, der kom han ind til mig og sagde at der var nogen som luskede rundt på vejen, og der holdte en hvid bil. jeg var så træt, så jeg troede ik på det,(han er 13) men han VILLE have jeg skulle komme og se men det gad jeg ik. næste dag fik vi afvide at der havde været indbrud og de havde stjålet 5 bærbare, 2 mobiler, 2 mp3'afspiller, 1 iPod, tv, global knive og deres datters tøj (hun er 12) altså de havde stjålet en wezc hættetrøje, en d&g trøje og et par miss sixty bukser. ' men min fætter havde bare ligget og set dem, mens jeg var ligeglad.

og så har jeg en veninde, som engang boede på en stor gård i råsted (en lilleee by) laaangt ude i "skoven" deraf. og så havde de haft indbrud 3 gange eller sådan noget, og så en dag hvor min veninde var syg, og hendes mor var hjemme ringede politiet, og sagde at de skulle skynde sig ud af huset. for de havde fået et tip om at der holdte nogen i skoven og holdte øje med huset, altså hvornår de gik fra det så de kunne lave indbrud. og de har aldrig fundet tvyende, nu har de hemmelig tlf nr og hemmelig adresse. :b

´jaaa, jeg har sku mange tyve historier :b 2 mere xD men da jeg var helt lille, boede vi i en lejlighed hvor der var revisorfirma ovenpå og restaurent nedenunder. så var min mor alene med mig, min far var på nattevagt hos miltærret (hvor han arbejdede dengang) og så kunne min mor hører noget der larmede ude i køkknet, så råbte min mor om der var nogen og så råbte manden så "hvis du ringer 112, så slår jeg dig ihjel" men så gik han igen, for han var gået forkert. han skulle rigtig have været oppe hos reviseren. men gal, jeg tror min mor var bange.

og min far er nu kørelærer, og de har haft indbrud i teorilokalet tusinderaf gange hvor de har brækket loftet end ovenpå, og kravlet nedenunder og stjålet projekter, computer og engang mit SLIK! fy slemme tyve! de stjal min pose haribo i køkkenskabet. men min far og hans kollegaer gør altid sådan så de 2 kører bagom og de 2 andre kører forom. og engang så de en springe over hegnet, de har bare aldrig fundet ham.

» Emma Borum
.. uden sindri ' hyppen /:

:: hæhæ ' tarzan 8D

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 15:31

ej, hvor ubehageligt

har ikke prøvet at have indbrud hjemme, men til min mors 50-års fødselsdag holdt vi festen i sådan et lokale, og ved siden at det lokale var gardaroben. Så imens vi er inde i lokalet var der gået en tyv ind i gardaroben og stjålet en masse ting... neder!

- min mening (:

- FIONABONA (:

..nu med part :b

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 16:00

min mor var alene hjemme (faktisk var min far og jeg lige kørt) da der er nogle "englændere" inde i vores stue (de er gået igennem vores terassedør) for at spørger om dette var et hotel ... min mor sagde at vores hus, bestemt ikke var et hotel og smed dem så ud!

vi tror at de måske ville lave indbrud og så har spurgt om hotellet, da de har opdaget at min mor var hjemme ... altså men hvilke hotelgæster ville gå igennem en terassedør ?

faktisk hver gang at min mór og jeg er alene hjemme, så sover vi nede i stuen med 2 bat ved siden af .. :)

knus fra Sissel
"Araber og Fuldblods rytter for evigt"

[Shaggy] [Pitzner Futura XX] [Dagina OX]

0
0
Svar på denne tråd

bum tika bum
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 17:35

For et par år siden da vi kom hjem fra ferie. Jeg var helt vildt træt, så gik ned på et af vores "gæsteværelser" hvor der står 2 senge. Lagde mig så til at sove i den ene. Et par timer efter da jeg vågnede opdagede jeg at på den anden seng, var der bare kæmpe store mudrede fodspor, og vinduet var slået ind

Skreg bare, det var SÅ spooky. Seriøst, den følelse man lige har der. Adr Havde slet ikk lagt mærke til det inden jeg sov - der kan man se hvor træt jeg var

Sina, Sunshine & Prins

... Mine GULD ponyer

0
0
Svar på denne tråd

5354316543
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 18:24

Kender det godt, har haft indbrud 2 gange. En af gangene var hele min familie i london, så det var en af naboerne der opdagede det, da de skulle passe mine kaniner ..

Men ja, det er klamt at tænke på at f.eks nogle narkomaner har rodet rundt i ens ting .

- Aiida

Med ponyen Laron :P

0
0
Svar på denne tråd

gngngngf
Forfatter: 
Dato:  11-10-2007 11:06

din stakkel Josefine... Det er aldrig rart at nogen har rodet i ens ting, og så slet ikke at være alene hjemme bagefter.

Det er ikke så meget det at få stjålet noget, men mere det at der har været fremmede i dit hjem, og man ved aldrig hvornår de kan finde på at komme igen når nu de ikke fik hvad de kom efter,

Louise og Fasion

Humlekrogens Hestepension

Horze Fyn

man skal ikke forsøge at holde på noget man ikke kan holde mellem hænderne.

0
0
Svar på denne tråd

Kender...
Forfatter: 
Dato:  11-10-2007 11:13

- virkelig godt den der klamme følelse af, at der har været nogen. :(

Da vi havde indbrud var det ikke så meget dét at tingene var væk, men bare det der havde været nogen, føj det var klamt. :(

Malle

- med Honeyburst/Raja :D

0
0
Svar på denne tråd

Nightwish
Forfatter: 
Dato:  11-10-2007 13:51

nej hvor ubehageligt =/

vi havde engang indbrud 22 december og alle julegaver + min brors fødselsdagsgaver(til 2 januar) + slik var væk .. det er bare ikke rart !

og man kan mærke det lige når man kommer ind =/

oo2 - Pirat ;D

[L] Nightwish 2 0 0 7 [L]

[L] med punkerponyen Hále Bob [L]

[L] uden prinsessehesten Perle de Phantomic [L]

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  11-10-2007 16:58

surt! vi har også engang haft indbrud men det var dengang jeg ikke var født

.Cecilie C.

Dansk Varmblods Rytter

.Lalle og Chloé.

0
0
Svar på denne tråd

indbrud
Forfatter: 
Dato:  11-10-2007 22:03

Vi havde også indbrud her for 1,5 år siden, og det er bare den klammeste følelse at der har vadet nogen rundt i ens hus. At der så var et kæmpe skoaftryk på gulvet i min mors soveværelse gjorde det ikke bedre. fy for pokker.

Nynne
og
Sasha

Lundby Efterskole 08/09

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider