Hej ænder' -jeg ved ikke om i kan huske noget om mig og min 'nye' pony. som så ikke er ny mere 
Men hvertfald vil jeg lige lave lidt opdatering, om i vil høre det eller ej 
-Jeg har haft Calypso i 5 måneder nu, men det går faktisk rigtig godt med ham, vi har startet en del stævner, især military. Det er ikke gået for godt i denne her 'sæson' pga. vi lige skal lære hinanden at kende og han er utroligt svær at ride syntes jeg. Da han er meget følsom også alligevel ikke, det er lidt svært at forklare. Men han er hvertfald en rigtig hidsigprop!!
-Men vi startede ud med et Elite military stævne (Pony let/CNCP90-LC3 dressur, 90cm på springbane.) for 4 måneder siden, på skårup overgaard, det var RIGTIG skidt. red 52% i dressur, havde 4 stop i tærrenet, og 12 fejl på springbanen, men det var ren underholdning for jeg tabte mine stigbøjler, calypso stak af. ALT gik bare dårligt! s:
-Men ja, efter det havde jeg mistet en del selvtillid, så vi startet en CNCP80(^siger sig selv), i sønderskov til en-dagsstævne. Det var super godt, jeg have en okay dressur, og fejlfri på springbanene, også dummede jeg mig på tærrenbanen så jeg red fejl. Men rigtig fint stævne. 
-og stævne i vores egen klub, klubmesterskaberne.
Red to LB2'er til: LB2=61,37% og 63,??% og to LB'er fejlfri.
-Også har vi været til stævne i dag, hvor det bare er gået super godt! -jeg red 71% i dressur og vi var fejlfrie på springbanen også gik det helt (!!!) galt i tærrenet.
jeg havde 7 stop, det var simpelthen til grin 
men altså Calypso var rigtig træt, og udmattede så det var lidt syndt for ham. :/
BILLEDER! (de ligger ikke i rækkefølge)
Dyrlægetjek.
Elitestævne på Skårup.
Kan ikke finde ud af at beskære billeder :/ vil en hjælpe?
^igen.
90 cm klassen
Så fik vi også blomster.<3
igen^
Dressur fra idag.
Et af mine stop fra idag, hov glemte lige at ride
(smiler over hele fem'øren) ;b
Men vi kom over
:D sidder lidt sjovt.
Træning.
Stævne. (LB)
Min hund og jeg